tekis miel jo luovuttaa

tekis miel jo luovuttaa

Käyttäjä EksynytVarpunen aloittanut aikaan 22.06.2021 klo 08:35 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä EksynytVarpunen kirjoittanut 22.06.2021 klo 08:35

En jaksa enää elää. Ei mun elämäs ole ollut muuta ku paskaa vaan. En usko et tää enää sen paremmaksi muuttuu. Haluan pois

  • Muokattu moderaattoreiden toimesta 2 vuotta, 9 kuukautta sitten.
Käyttäjä kirjoittanut 23.06.2021 klo 09:17

Eksynyt ehkä tunnet olevasi, ja ehkä oletkin, mutta elossa!

Jos haluat tai jaksat, kirjoita miksi tuntuu tuolta?

 

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 23.06.2021 klo 10:01

EksynytVarpunen: elämähän on yleisesti ottaen aika paskaa, mutta siitä ei pidä tehdä helvettiä. Paskan nyt vielä kestää, mutta helvetti on asia erikseen. Annan vain sen neuvon, että haasta itsesi. Pakota itsesi erilaisiin sosiaalisiintilanteisiin. Tai en tiedä teetkö niin? Mutta minua se auttaa ainakin kun pakotan itseni tekemään välillä asioita joita en haluaisi tehdä, mutta joista kuitenkin on hyötyä. On ihan normaalia tuntea että elämä on täyttä kuraa, mutta luulen että ihminen pystyy kestämään sen. Juuri kestävyyttä tässä maailmassa mitataan. Kestävyyttä ja sosiaalisuutta. Useinhan sitä tekisi mieli luovuttaa, mutta jos joka päivä miettii että tämän päivän kestän vielä niin sittenhän usein ihminen kestääkin. Ei kannata murehtia yötä kun vielä on päivä...

Käyttäjä ask kirjoittanut 26.06.2021 klo 19:25

Luovutetaan yhdessä. Minua ainakin auttaa etten ole ainoa maanpäällä oleva ihminen joka ajattelee noin. Minulla vaikea aika on takanapäin ja olen selvinnyt siitä. Voin sanoa että olen selviytynyt helvetin tiestä, kamppaillut ja taistellut itseäni vastaan. Voisin sanoa että olen melkein jo maaliviivan päässä. Mutta matkaa on vielä. Elämä ei ole helppo, esteitä ylitetään ja mutkia kompastellaan ja mennään vain eteenpäin.

  • Muokattu kirjoittajan toimesta 2 vuotta, 9 kuukautta sitten. Syy: Laitoin muutaman sanan lisää