Teema: Positiivisia asioita

Teema: Positiivisia asioita

Käyttäjä Kata_K aloittanut aikaan 05.07.2011 klo 16:41 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 05.07.2011 klo 16:41

Tähän ketjuun kerätään positiivisia ajatuksia ja asioita. 🙂🌻 Positiiviset asiat unohtuvat kovin helposti, joten välillä kannattaa oikein pysähtyä miettimään niitä oman elämän positiivisia asioita.

Olisi mukava, jos tämä ketju pysyisi aktiivisena pitkään ja mahdollisimman moni kirjaisi tähän positiivisia ja iloa tuottavia asioita.

Avasin tämän Aikuisen elämää -osioon, mutta toivottavasti myös nuoret löytävät tänne ja kirjottavat positiivisia ajatuksiaan tähän ketjuun.

Minä voin aloittaa…

Kaunis kesäinen luonto, meren tuoksu ja lintujen äänet.

Jatkakaa tästä! 🌻🙂🌻

P.S. Vain positiivisia asioita sisältävät viestit julkaistaan.

Käyttäjä maxell5 kirjoittanut 28.09.2011 klo 12:36

Ihanaa kävellä pihalla ku on lehdet jo kellastuneet ja tuoksuu syksylle 🙂

Käyttäjä heidi56 kirjoittanut 29.09.2011 klo 14:02

Nymphalis Antiopa kirjoitti 27.9.2011 15:34

Kun aurinko paistaa vielä onneksi koivuissa olevien lehtien lomitse läikehtien ja lämmittää istuessani terassilla.
Kun kuuntelen nukkumaan mennessä ja aamulla herätessäni raollaan olevasta ikkunasta tuulen huminaa ja pihakoivujen lehtien kahinaa puissa. En tiedä parempaa unilääkettä tai päivän aloitusta. Rauhoittavaa.

Moikka!
Ihanaa nauttia samoista syksyn asioista.

Käyttäjä väsynyt5 kirjoittanut 03.10.2011 klo 14:20

Ensimmäinen kupillinen kahvia kahteen kuukauteen. Ah, mikä tuoksu ja nautinto!🙂

Käyttäjä erakoksiko kirjoittanut 04.10.2011 klo 12:26

Lokakuu - uusi kuu - täysikuu - ihanat kuulaat yöt.

Käyttäjä Elämää eletään eläen.. kirjoittanut 04.10.2011 klo 16:33

Oma aikuinen lapsi joka kertoo omia mieltä painavia vaikeita asioita äitille ja sanoo että kylläpä helpotti kun sain sulle sanottua..🙂

Käyttäjä ero_kesäk_2006 kirjoittanut 04.10.2011 klo 21:24

Onnistunut vaikea leikkaus, josta nyt olen toipumassa. Olen iloinen siitä että se on ohi vaikka turhaan pelotti etukäteen. Kiitos osaaville kirurgeille, ovat huippusakkia! Nyt suunta vain ylöspäin🙂

Käyttäjä Desper kirjoittanut 09.10.2011 klo 01:34

Aamukahvit.

Käyttäjä erakoksiko kirjoittanut 09.10.2011 klo 23:56

Venyttelyllä taukoa iskias-kipuun...?

Käyttäjä Snow_1 kirjoittanut 11.10.2011 klo 23:59

Se että minun kohdalla ainakin elämä voittaa.
3½ vuotta sitten olin suljetulla, nyt nautin siitä että valmistuin ammattiin, olen tehnyt siitä asti töitä koko ajan (n. 5kk).
Ei enää lääkitystä, nautin luonnosta, nautin ihmisistä, etsin rakasta itselleni tiedän sen löytäväni vielä joskus.
ADHD diagnoosi (vihdoinkin ymmärrän itseäni paremmin).
Ystävät jotka ovat olleet kanssani niin hyvät kuin huonotkin ajat <3 ja ovat vieläkin vierelläni.
Oma ihana vuokrakämppä, oma auto, oma elämä.
Se että minulla ei ole ollut paniikkikohtauksia kohta 2:n vuoteen.
Kaikille muille vaan peukku pystyyn 🙂👍

Ps. Auringon nousu kaikessa loistossaan!

Käyttäjä sasutäti kirjoittanut 12.10.2011 klo 10:33

Kirppu. ☺️❤️

Käyttäjä Jones53 kirjoittanut 12.10.2011 klo 11:01

Vaikka kuinka paljon, kunhan ne vaan aina muistaisi; perhe, työ(kin), terveys (ainakin fyysinen), ystävät jne... Nyt minua lämmitti Snow_1 kirjoitus, olipa positiivista ja mukavaa luettavaa.

Käyttäjä kilttinainen kirjoittanut 13.10.2011 klo 12:11

Pääsin osa-aikatyökyvyttömyyseläkkeelle ja sain siirron uuteen työhön. Nyt tuntuu erittäin hyvältä. Joka päivän nousen innokkaana töihin.😀

Käyttäjä väsynyt5 kirjoittanut 17.10.2011 klo 17:48

Kullankeltainen syyspäivä🙂

Käyttäjä erakoksiko kirjoittanut 17.10.2011 klo 22:37

Tiainen lintulaudalla=)

Käyttäjä Furball kirjoittanut 19.10.2011 klo 19:48

-Rakastava, auttava mies
-Kissat
-Äiti, sisko ja muutama hyvä ystävä
-Hyvä ruoka
-Uusi kampaus

Siinä ne tän hetkiset tärkeimmät ilon ja hyvänmielen aiheuttajat ☺️❤️