Teema: Positiivisia asioita

Teema: Positiivisia asioita

Käyttäjä Kata_K aloittanut aikaan 05.07.2011 klo 16:41 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 05.07.2011 klo 16:41

Tähän ketjuun kerätään positiivisia ajatuksia ja asioita. 🙂🌻 Positiiviset asiat unohtuvat kovin helposti, joten välillä kannattaa oikein pysähtyä miettimään niitä oman elämän positiivisia asioita.

Olisi mukava, jos tämä ketju pysyisi aktiivisena pitkään ja mahdollisimman moni kirjaisi tähän positiivisia ja iloa tuottavia asioita.

Avasin tämän Aikuisen elämää -osioon, mutta toivottavasti myös nuoret löytävät tänne ja kirjottavat positiivisia ajatuksiaan tähän ketjuun.

Minä voin aloittaa…

Kaunis kesäinen luonto, meren tuoksu ja lintujen äänet.

Jatkakaa tästä! 🌻🙂🌻

P.S. Vain positiivisia asioita sisältävät viestit julkaistaan.

Käyttäjä qwerty09 kirjoittanut 31.08.2015 klo 12:57

Mahdollisuus liveryhmiin täällä, reaaliaikaista jutustelua

Käyttäjä Tuubihuivi kirjoittanut 31.08.2015 klo 15:01

Hieno ilma, sain nukuttua viime yön.

Käyttäjä kirjoittanut 01.09.2015 klo 11:24

Yhden tunnin ehdin olla virallisesti töissä ja alkoi ruokatunti. Ikkunasta näkyy luminen tunturin huippu. Vauv, ei voi elämä olla enää paremmin.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 07.10.2015 klo 20:05

Kohta on Joulu ja sen jälkeen odotetaan kevättä.
Maaliskuuhun kun pääsisi niin ollaan taas hengissä, toivottavasti.
Nyt piisaa haravoimista ja saa toisaalta laiskotella sisällä kun ulkona on liian kylmä.

Käyttäjä kirjoittanut 23.12.2015 klo 09:19

Minulla on maisemat kuin jouluisissa postikorteissa. Lunta on 42 cm tarkalleen, aamulla mittasin porstuan eestä. Pakkasta on vielä 23 astetta mutta päiväksi näyttäisi laskevan jopa kuuteen asteeseen.
Joululoma alkoi jo nyt ja kestää vuoden loppuun. En ole niitä kyllä ansainnut työpanoksellani mutta kaikki muutkin jäi lomalle, joten sitten miekin jäin.

Tänään otan moottorikelkan ja ajelen tutustumaan uusiin naapureihin. Huh, kauhia ajatus mutta on kai nyt tapana. Mies joutuukin olemaan töissä aattona mutta tulee kuitenkin jouluaterialle ja jouluyöksi kotiin. Jes, sanoin kotiin enkä kämpälle.
Mie kai tässä vaan sitten kuljailen. Koti on just sopivan siisti meille ja jouluateria jo ajatuksissa suunniteltu valmiiksi.

Hyvää joulua tukihenkilöt ja tukinettiläiset.

Joulumusiikiksi valitsin nämä kaksi
https://www.youtube.com/watch?v=XveX-b--owQ
https://www.youtube.com/watch?v=vne_ZUldW5o
https://www.youtube.com/watch?v=vne_ZUldW5o

Käyttäjä kirjoittanut 23.12.2015 klo 09:41

Olettehan huomanneet että TV 4 lähettää 24.12 kello 22
Raskasta Joulua Spesiaalin.

Jos jotain tuollainen joulumusiikki kiinnostaa. Yritän olla ettei mua kiinnosta vaan olen enempi vanhan joulumusiikin ystävä ja hah.

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 23.12.2015 klo 17:30

Että olen yli päätään hengissä. Ja vointi ihan hyvä. 🙂👍

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 25.12.2015 klo 14:24

Päivä alkaa pitenemään 😍 pienin askelin mutta varmasti 😎

Käyttäjä Erilaisen miehen elämää kirjoittanut 25.12.2015 klo 19:40

En ole viikkoon käyttänyt alkoholia. Saan vielä viettää joulua yhdessä iäkkään äitini kanssa. Muuten olisin joulun täysin yksin. Pääsen joulun ja uudenvuoden välissä poikkeuksellisesti muutamaksi päiväksi töihin, josta saan palkkaa. Tänään pitkästä aikaa kävin kävelemässä ulkona lämpimässä säässä. On helppo liikkua, kun ei ole liukasta eikä loskaa. Sain siitä hyvän olon ja mielen. Saan ulkoilun jälkeen hyvällä omallatunnolla vain maata sohvalla ja katsoa elokuvia, joita olen tallentanut. Ja ennenkaikkea olen kiitollinen siitä, että jaksan vuodesta toiseen porskuttaa yksin, vaikka minulla ei ole ystäviä, sukulaisia, kumppania, eikä edes palkkatyötä. (olen nyt 40+v:na jo eläkkeellä) Se ettei minulle tule em. syiden puuttuessa itsetuhoajatuksia. Se on jo ihme. Että saan elää, siitä huolimatta, vaikka elämälläni ei ole varsinaista tarkoitusta. Olen kiitollinen juuri tästä hetkestä.

Käyttäjä helemi kirjoittanut 26.12.2015 klo 08:11

Jokaisella elämällä on tarkoitus, jokainen on tärkeä.

Käyttäjä Desper kirjoittanut 28.12.2015 klo 03:27

06.07.2011 kirjoitetun "positiivisen" viestini ironia. 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

Käyttäjä kirjoittanut 28.12.2015 klo 12:51

Desper kirjoitti 28.12.2015 3:27

06.07.2011 kirjoitetun "positiivisen" viestini ironia. 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

Hain viestiä mutta on niin monimutkaista, että pääsin vuoteen 2013. Mutta olin kuitenkin kiinnostunut, mikä on posiitivistta.

Pakkasta 29 astetta ja vanhemmat ja anoppi kylässä. Koti on lämmin ja ruoka valmiina, kun menen kotiin.

Käyttäjä kirjoittanut 31.12.2015 klo 09:10

Ei tullut niitä Siperian pakkasia mitä luvattiin vaan on kuusi astetta ainoastaan. Ensi vuonna tulee pakkasia taas, on luvattu.
Meni taas yksi vuosi. Oisko ollut viisi vuotta sitten, kun sydänlääkäri sanoi etten monta vuotta elä tällä sydämellä, jos en rauhotu. Siitäs sai, en ole rauhottunut ja elän edelleen.

Hyvää Uutta Vuotta kaikille.

Käyttäjä kirjoittanut 06.01.2016 klo 10:03

vauv, tämä on kai positiivinen uutinen Kelalta. Kuntoukseni jatkuu edelleen jne. mitä en ymmärtänyt jne mitä en ymmärtänyt. Saan edelleen fyysistä kuntoutusta jne mitä en ymmärtänyt.
Lisäksi Kela myös haluaa tukea mun työssäkäyntiä jollain uudella Kiila-kuntouksella jne mitä en ymmärtänyt. Palaa asiaa myöhemmin.

Hitsi, kun joskus tajuaisin mitä Kela niinku ihan tarkalleen mulle sanoo.

Käyttäjä Leijona55 kirjoittanut 20.01.2016 klo 12:37

Hei
Olen taasen niin hyvæ kuntoinen ettæ solumyrkky hoitoja on jatkettu. 🙂👍 . Kun vain pææsis eroon næistæ makuuhaavoista. Tæællæ on mukavia hoitajia. Peræti suomalaisia. Mukava puhua æidin kieltæ vælillæ. 🌻🙂🌻