Teema: Positiivisia asioita

Teema: Positiivisia asioita

Käyttäjä Kata_K aloittanut aikaan 05.07.2011 klo 16:41 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 05.07.2011 klo 16:41

Tähän ketjuun kerätään positiivisia ajatuksia ja asioita. 🙂🌻 Positiiviset asiat unohtuvat kovin helposti, joten välillä kannattaa oikein pysähtyä miettimään niitä oman elämän positiivisia asioita.

Olisi mukava, jos tämä ketju pysyisi aktiivisena pitkään ja mahdollisimman moni kirjaisi tähän positiivisia ja iloa tuottavia asioita.

Avasin tämän Aikuisen elämää -osioon, mutta toivottavasti myös nuoret löytävät tänne ja kirjottavat positiivisia ajatuksiaan tähän ketjuun.

Minä voin aloittaa…

Kaunis kesäinen luonto, meren tuoksu ja lintujen äänet.

Jatkakaa tästä! 🌻🙂🌻

P.S. Vain positiivisia asioita sisältävät viestit julkaistaan.

Käyttäjä kirjoittanut 16.08.2015 klo 17:21

Nyt on lììiiiiaan kuuma. Meillä on mukana vaan untuvamakuupussit, kun on ollut niin kylmiä öitä ja mie en voi nukkua, jos yälläkin on liìaaan kuuma.

Käyttäjä kirjoittanut 16.08.2015 klo 21:05

- olen jaksanut tällä viikolla käydä tekemässä pari n. 6 km pituista juoksulenkkiä. Tai jos rehellisiä ollaan, niin en ole ihan koko matkaa juossut, mutta suurimman osan kuitenkin 🙂 Ihan hyvin mielestäni, kun edellisistä juoksulenkeistä on jo vuosi aikaa. Lenkkipolkukin oli oikein tunnelmallinen paikka ilta-auringon valossa.

- päivällä oli hauska katsella vuohia yhdessä kotieläinaitauksessa. Yhtä niistä varsinkin seurasin, kun se oikein tomerasti nousi takajaloilleen ylettyäkseen syömään yllään roikkuvien kuusen oksien neuloja 😀

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 17.08.2015 klo 13:26

Minä sain lähdettyä ja käytyä kävelyllä. Kävelin melko reippaasti. Tuntui mukavalta. En ole aikoihin juurikaan pitänyt liikkumisesta.

Ja toinen, mistä tykkään, on tuo helle ja auringonpaiste. Piti tulla parvekkeelta sisälle laittamaan kaulalle ja olkavarsiin auringonsuojaa. Kävi jo polttelemaan niin, vaikken kauaa ehtinyt paikallani istua.

🙂

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 17.08.2015 klo 14:28

Ihana lämmin sää on ollut ja lisää on luvassa. Ihana helle ja kesäsää ja suljen korvat ikuisilta valittajilta. 🌻🙂🌻

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 17.08.2015 klo 16:41

Lisää positiivisia asioita tälle päivälle: Sain imuroitua kodin! Se on saavutus! Useamman viikon ajan on pitänyt siivota, mutta aina olen mieluummin ommellut tai tehnyt jotain muuta. Nyt se on suoritettu taas hetkeksi. Hyvä minä!😀

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 19.08.2015 klo 11:01

Kävin kävelyllä. Siitä tuli ainakin hetkellisesti hyvä mieli.

Käyttäjä kirjoittanut 20.08.2015 klo 11:25

28 astetta lämmintä ja hillan poimimisen jälkeen lumiläjään peseytymään. Ei tämän parempaa elämää voi ollakaan. Yölläki ollut kylmää, niin on saanut nukutuksi. Helteekki kestää, kun on lunta siellä sun täällä ja tunturipurossa voi vilvotella päätä tai jalkoja.

Käyttäjä kirjoittanut 22.08.2015 klo 06:57

Nyt piti tulla ihmisten ilmoille. Hillat on tänä kesänä poimittu ja pääsimme tavoitteseen kirkkaasti. Eli voimme ostella uuteen kotiimme vähän kaikkea ylimääräistä. Mitä se sitten on, siitä pitää vielä neuvotella.
Vielä kyllä poimimme mustikoita ja puolukoita mutta niitä emme myy.

Ja alkoi Pekingin MM-kisat. Kaksi suomalaista heti loppukilpailuun moukarinheitossa.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 23.08.2015 klo 19:57

Ihania hellepäiviä ja lisää vielä vähän luvassa 🌻🙂🌻

Käyttäjä kirjoittanut 26.08.2015 klo 15:18

Pronssia keihäästä ja viides sija.
Heinoin keihäskilpailu mun elämäni aikana.

Käyttäjä qwerty09 kirjoittanut 26.08.2015 klo 18:17

Geokätköily - mielenkiintoisia kätköjä, kannattaa tutustua!

Käyttäjä Leijona55 kirjoittanut 27.08.2015 klo 09:49

Sade on loppunut tältä kerralta, ja kyllä satoikin. Nyt paistaa aurinko.

Käyttäjä kirjoittanut 27.08.2015 klo 11:33

No sade on täällä ja illalla tuuli niin paljon, että koivuista tippui lähes kaikki lehdet pois.
Mutta ei se muuten haittaa, voi välillä ollakin sisällä ja lukea ja katsoa kisoja.

Käyttäjä kirjoittanut 28.08.2015 klo 07:44

Nyt kyllä tuli syksy, jee vuodenajoista parhain. Kohta on kaamos.

Käyttäjä kirjoittanut 30.08.2015 klo 08:15

Nyt kyllä tuli takaisin kesä, lämpöä neljä astetta ja aurinko paistaa eikä tuule.
Jee, vielä voi käydä melomassa viimisen kerran tänä kesänä ja sitten nostaa kanootti talviteloille.