Teema: Positiivisia asioita

Teema: Positiivisia asioita

Käyttäjä Kata_K aloittanut aikaan 05.07.2011 klo 16:41 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 05.07.2011 klo 16:41

Tähän ketjuun kerätään positiivisia ajatuksia ja asioita. 🙂🌻 Positiiviset asiat unohtuvat kovin helposti, joten välillä kannattaa oikein pysähtyä miettimään niitä oman elämän positiivisia asioita.

Olisi mukava, jos tämä ketju pysyisi aktiivisena pitkään ja mahdollisimman moni kirjaisi tähän positiivisia ja iloa tuottavia asioita.

Avasin tämän Aikuisen elämää -osioon, mutta toivottavasti myös nuoret löytävät tänne ja kirjottavat positiivisia ajatuksiaan tähän ketjuun.

Minä voin aloittaa…

Kaunis kesäinen luonto, meren tuoksu ja lintujen äänet.

Jatkakaa tästä! 🌻🙂🌻

P.S. Vain positiivisia asioita sisältävät viestit julkaistaan.

Käyttäjä kirjoittanut 08.02.2015 klo 10:06

Joka päivä jaksaa vähän enempi.
Yön myrsky on ohi ja ihan pikkusen aurinko jaksoi nousta. Tai mistä sen tietää, jos päivällä vielä lisää paistaa.

Käyttäjä Etsijä kirjoittanut 10.02.2015 klo 12:33

Lääketiede kehittyy... jos eläisimme nyt keskiajalla, useimmat meistä olisivat jo kuolleet. Biologisesti ihmisen elinikä päättyy jo siinä neljänkympin tienoilla. Monet vaivat, joihin ennen kuoltiin, ovat nyt parannettavissa.
Olemme vauraampia kuin ennen. Harva näkee nälkää. Meillä on enemmän tietoa ja mahdollisuuksia kuten vaikkapa tämä Tukisivusto.
Kevät tulee ja päivät pitenevät koko ajan. 🙂

Käyttäjä kirjoittanut 10.02.2015 klo 14:46

Joo, kyllä miekin olisin jo kuollut sydänvaivoihin, jos olisin elänyt keskiajalla.
Nyt vaan siirrellään suonia sinne ja tänne, pannaan jotain pekonia johtimiseksi ja taas kohta mennään täysillä.

Aurinko paistanut koko päivän ja melkein oli lämpöasteita.

Käyttäjä kirjoittanut 18.02.2015 klo 12:43

Aurinko paistaa ja pihlaja täynnä tilhiä.
Ja kissat puun alla odottamassa josko yksi tippuisi suuhun, joko lintu tai marja.
Ja minä jouteliaana heitä seuraan.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 18.02.2015 klo 14:59

Mä osaan jotain! Sain vaihdettua itse - ihan itse - sulakkeen sähkökaaappiin, ja nyt palaa taas valot! Jotakin sitä oppii...😀

Käyttäjä salainen55 kirjoittanut 18.02.2015 klo 16:06

Tänään oli ihana keväinen päivä! Ja mieli on seestynyt ja rauhallinen. Ei enää tarvitse osata kaikkea tai olla edes tärkeä missään. Olen osa suurta kokonaisuutta, niinkuin laulussa sanotaan.
Ja kun aikaa on kulunut siitä kun olin "sairaampi" niin nyt huomaan että olen "terveempi". Sekä tajuan myös sen että joskus psyyke oireilee kun fyysistä sairautta ei hoideta tai on väärät elämäntavat, niinkuin minulla oli.

Käyttäjä kirjoittanut 20.02.2015 klo 12:59

Yritän olla positiivinen.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 20.02.2015 klo 13:46

Kevät lähestyy ja tintit laulaa. Aurinko lämmittää ja lumet hupenee 😀
Kissat lohduttaa jos mieli tuppaa menemään matalaksi. Ne on parhaat ystäväni ☺️❤️
Uusi lapsenlapsi ☺️❤️ on syntynyt ☺️

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 21.03.2015 klo 18:48

Kevätpäivän tasaus 🙂🌻 tästä on suunta vain valoa kohti ☺️❤️

Käyttäjä topcat kirjoittanut 23.03.2015 klo 13:59

Minua on piristänyt se, että olen vihdoin saanut voimia aloittaa parvekepuutarhan valmistelun. Salaatti, basilika, herneet ja pavut ovat jo mukavasti nousseet mullasta tuossa ikkunalaudalla, nyt vain odotellaan lämpimiä ilmoja, että voin siirtää kasvit ulos. 🙂

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 23.03.2015 klo 18:06

Takatalvi masentaa mut päivä on silti pidempi. Takatalvikaan ei muuta sitä 🙂🌻

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 24.03.2015 klo 13:47

Kiva seurata oravan touhuja lintujen ruokintapaikalla🙂- Odotan lumien sulamista
ja muuttolintujen palaamista. Niin ja kesää🙂🌻

Käyttäjä juro50 kirjoittanut 24.03.2015 klo 18:42

Hei
Linnut laulaa aamuisin yhä kovempaa ja kovempaa,kesä jo lähellä😎

Käyttäjä Opaque kirjoittanut 24.03.2015 klo 19:14

Kirjat. Kirjastosta löytyy valtava määrä itsetuntemuksen, hyvinvoinnin ja mielenhallinnan lisäämiseen tarkoitettuja oppaita, joiden avulla voi avata omia päänsisäisiä solmujaan ja päästä elämässä eteenpäin, vaikka vain päivä kerrallaan. 🙂🌻

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 25.03.2015 klo 11:32

Hei opague
Tiedätkö kuka on kirjoittanut kyseisiä kirjoja? Tänää yritän ajatella vain positiivisia
asioita🙂