Teema: Positiivisia asioita

Teema: Positiivisia asioita

Käyttäjä Kata_K aloittanut aikaan 05.07.2011 klo 16:41 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 05.07.2011 klo 16:41

Tähän ketjuun kerätään positiivisia ajatuksia ja asioita. 🙂🌻 Positiiviset asiat unohtuvat kovin helposti, joten välillä kannattaa oikein pysähtyä miettimään niitä oman elämän positiivisia asioita.

Olisi mukava, jos tämä ketju pysyisi aktiivisena pitkään ja mahdollisimman moni kirjaisi tähän positiivisia ja iloa tuottavia asioita.

Avasin tämän Aikuisen elämää -osioon, mutta toivottavasti myös nuoret löytävät tänne ja kirjottavat positiivisia ajatuksiaan tähän ketjuun.

Minä voin aloittaa…

Kaunis kesäinen luonto, meren tuoksu ja lintujen äänet.

Jatkakaa tästä! 🌻🙂🌻

P.S. Vain positiivisia asioita sisältävät viestit julkaistaan.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 04.05.2014 klo 13:54

Käki kukkui eka kertaa tänä keväänä 😀 Hienoa!
Kiva katsoa kun kissat aamulla istuivat ikkunan ulkopuolella ikkunalaudalla ja ihan puolen metrin päässä lintu istui kaikessa rauhassa ruokintapaikalla/automaatilla ja mässäili eikä ollut tietääkseenkään kissoista.
Kissat istui ihan vierekkäin ja kolme häntää viuhtoi hurjasti mutta tajusivat ettei saa lintua kiinni.

Olen myös taloyhtiön kevättöitä tehdessäni tuuminut ettei kannata kiukustua kun kukaan muu ei tee mitään. Sehän vaan on hieno asia että olen tässä iässä siinä kunnossa että pystyn tekemään kaikenlaista. Se on todella positiivista.

Käyttäjä kirjoittanut 11.05.2014 klo 05:51

Vielä on lunta sen verran ettei haudoilla ole kynttilän poltto kieltoa. Siis, kun joku muukin herää, niin viedään äidille ja mummoille kynttilät.
Sitten kotiin ja lippu tankoon. Adoptioäidille kortti. Kauan ei siellä viitsi olla kun tulee lapsenlapsia ja tulee tunne etten porukkaan kuulu.
Mies lähtee anopille, perkele mie en lähe, kun en kestä kuunnella kuinka siitä ei koskaan tule mummoa.

Tunturikeskuksessa voi vielä hiihdellä, lähen sitten hiihtään ja kohta on tämä päivä kärsitty.
Otan osaa kaikkien suruun.

Eikö tämä olikin positiivinen ketju.
Hyvää Äitienpäivää.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 11.05.2014 klo 11:58

Äitienpäivä, ihanaa olla äiti ja mummo.
Äitiys on minulle elämäni tarkoitus ja lapset maailman tärkeimpiä ihmisiä.
Heidän vuokseen tekisin mitä vain.
Ihana kevätpäivä kruunaa kaiken. Olen tehnyt valkosuklaa-kerma-tuorejuustohyytelökakun ja päälle laitan marjoja.
Kirjosiepot visertää takapihalla upeasti, luonto tuoksuu kevätsateen jäljeltä ja käki on kukkunut jo monta päivää.
Ahhhh, mahtavaa 🌻🙂🌻

Käyttäjä Jo_Jo kirjoittanut 11.05.2014 klo 22:35

Positiivista tänään:

kissan kehräys, hyvä ruoka ja hyvä musiikki ovat pelastaneet mun päivän tänään ☺️❤️

Käyttäjä kisulitassu2 kirjoittanut 13.05.2014 klo 10:25

Kotiloni lemmikit kurkottelee ,ihana värjätty tukkani vappua ennen.

Käyttäjä kirjoittanut 16.06.2014 klo 14:47

Ihan Suomessa olen ja sataa lunta, maa ihan valkoisena.
Koko yö on valoisaa ja lunta maassa. Ei voi paremmaksi kesäilma enää tulla.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 17.06.2014 klo 12:23

Tuulista on mutta lämmintä ja aurinkoista ja kun on tällaista niin voi käpertyä omalle terassille keinuun ja kääriä torkkupeiton ympärilleen ja antaa tuulen keinuttaa uneen. Kuunella vain sen huminaa ja antaa rentouden hiipiä koko kroppaan ja irtautua muusta maailmasta kuin sitä ei olisikaan.
Kissa-aitausta tein eilen lisää ja nyt on missä kiipeillä joskin oli ennenkin.
Kukkapenkki tulvii värejä ja on ihana istuttaa lisää.

Käyttäjä kirjoittanut 19.06.2014 klo 14:38

Minä poistun foorumilta puoleksi vuodeksi elämään unelmaani jäätikölle.
Onhan siellä tietokone ja nettiyhteys mutta teen sillä vaan opintojani. Minä haluan täydellisen irtioton tästä elämästä.

Hyvää Juhannusta kaikille ja kiitos tukihenkiliöille.

Lähtömusiikiksi sopii tämä
http://www.youtube.com/watch?v=KJwVsN5yJ_M

Käyttäjä repukka kirjoittanut 19.06.2014 klo 16:37

Ohhoh, maanvaiva! Aika hurjaa, mutta samalla hienoa. Onnittelut unelman toteuttamisesta. Mielenkiinnolla odotan sitten kuulumisia, kun taas palaat.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 19.06.2014 klo 18:37

Mukavaa kesän juhlaa. Juhannus sääksi on luvattu ainakin tänne ihan kaunista.
Ja jos on viileää niin ainakin toivoa sopii että hukkuneita on vähemmän...
Täällä soi Katri-Helenan Kesän lapsi ja soi lujaa. Ihan mahtava kesäbiisi 🌻🙂🌻

Käyttäjä kirjoittanut 17.12.2014 klo 11:55

Meillä on hanget, korkeat nietokset ja joulu on kohta jo ohi.

Käyttäjä kirjoittanut 23.12.2014 klo 19:39

Hyvää Joulua

Käyttäjä kalex kirjoittanut 26.12.2014 klo 13:08

Positiivista on kun ei tänä jouluna tullutkaan vatsa kipeäksi Jouluruoista, kuten aiemmin on tullut. Mahtaisko johtua siitä että onnistuin kerrankin jossain asiassa.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 29.12.2014 klo 18:46

Ihanaa 🌻🙂🌻 olen juuri tullut toisen lapsenlapsen mummoksi 😍

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 06.02.2015 klo 11:11

Ihanaa aurinko paistaa🙂. Talitinnti harjoittelee titityytä. Kesää kohti mennään😀