Teema: Positiivisia asioita

Teema: Positiivisia asioita

Käyttäjä Kata_K aloittanut aikaan 05.07.2011 klo 16:41 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 05.07.2011 klo 16:41

Tähän ketjuun kerätään positiivisia ajatuksia ja asioita. 🙂🌻 Positiiviset asiat unohtuvat kovin helposti, joten välillä kannattaa oikein pysähtyä miettimään niitä oman elämän positiivisia asioita.

Olisi mukava, jos tämä ketju pysyisi aktiivisena pitkään ja mahdollisimman moni kirjaisi tähän positiivisia ja iloa tuottavia asioita.

Avasin tämän Aikuisen elämää -osioon, mutta toivottavasti myös nuoret löytävät tänne ja kirjottavat positiivisia ajatuksiaan tähän ketjuun.

Minä voin aloittaa…

Kaunis kesäinen luonto, meren tuoksu ja lintujen äänet.

Jatkakaa tästä! 🌻🙂🌻

P.S. Vain positiivisia asioita sisältävät viestit julkaistaan.

Käyttäjä kirjoittanut 23.12.2013 klo 06:28

Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta kaikki tukinettiläiset.

Kiitos tukihenkilöille ja modeille.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 28.12.2013 klo 21:17

Lumettomuus. Lunta ei ole kuin siellä täällä kolmen metrin verran ja sekin pituussuunassa 😉
Ai kuinka kiva on liikkua kun ei tarvi pelätä kaatumista jäällä.

Käyttäjä kirjoittanut 01.01.2014 klo 10:51

Oletteko huomanneet tämmöisen palvelun, näitä on sitten muuallakin kuin Hesassa. Esim. mie perustin tuollaisen omaan kylääni.

http://www.hel.fi/hki/sote/fi/vapaaehtoistoiminta/vapaaehtoiseksi/kulttuurikaveri

Käyttäjä saloka kirjoittanut 29.01.2014 klo 15:56

elämä oli tunti sitten toiveikas, mut sitten lyyhistyi korttitalo. Mut laittelen jotain mitä ennen sitä oli mielessä...

kuuma suihku/kylpy
pehmeä ja lämmin sänky
hyvän tuoksuiset/ vastapestyn vaatteet
jäätelö
rauha

Käyttäjä repukka kirjoittanut 30.01.2014 klo 14:29

Kiitos linkistä ja vinkistä, maanvaiva. Tuohan on ihan mielettömän hieno juttu! Ei sitä kyllä hirveästi mainosteta, koska en ole ikinä ennen kuullutkaan. Jos mun elämä ei olisi jo valmiiksi niin täynnä kaikkea, niin ehdottomasti haluaisin tuollaisen. Kaikenlaista muuta aktiviteettia elämässäni kyllä on, mutta kulttuuria liian vähän ja sitä haluaisin lisää: teatteria, museoita, näyttelyitä, konsertteja jne.

Minulla on tänään hyvä mieli hyvästä psyk.polin psykiatrista. Minulla on koko tämän 7v, mitä masennus on pahimmillaan ollut, ollut sama lääkäri. Lääkäri, joka kuuntelee ja ottaa tosissaan minut. Lääkäri, joka selvästikään ei ole työhönsä leipääntynyt vaan tekee työnsä tosissaan. Joka yleensä tietää hyvin, mitä minä tarvitsen, minkälaista lääkettä tai muuta apua. Hänestä olen onnellinen.

Käyttäjä annikki58 kirjoittanut 05.02.2014 klo 20:51

Olen päässyt eläkkeelle itselleni jo kovin raskaaksi käyneestä hoitotyöstä. Eläke on minun mielestäni ihan hyvä. Mieheni kuoli äkisti parisen vuotta sitten. Minulle jäi tietysti suru, vanha omakotitalo ja kaikki siihen liittyvä pelko, huoli ja vaiva, järjetön määrä kaikenlaista muutakin vanhaa ryönää. Suru on tietysti läsnä edelleenkin, mutta ei se ole paha asia, se kuuluu elämään. Olen saanut talon myytyä ja onnistunut hävittää ylimääräiset rompsut aika vähiin. Asun uudessa, lämpimässä kerrostaloasunnossa. Olen vapaa kaikista ylimääräisistä murheista ja peloista, ei tarvitse olla enää kenenkään ikeen alla.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 24.02.2014 klo 15:35

Ihanaa, keväinen päivä ja lunta enää nimeksikään 😀
Nyt on aika oikeesti alkaa odottaa kevättä.
Kissakin nuuhki pihalla tuulta ja varmaan löysi jonkun keväisen tuoksun kun näytti niin tyytyväiseltä 😋

Käyttäjä sitruunakeksi kirjoittanut 24.02.2014 klo 20:46

Kevään tulo on kyllä ihanaa. Tuntuu ettei kesä ole enää niin kovin kaukana kun linnut laulaa ja päivät pitenee. Vaikka tänään oli sateinen ja siksi hämärä päivä, niin parempi sekin kun pakkanen!

Oon myös kiitollinen kaikista mun läheisistä, vaikka se joukko onkin aika pieni. Vanhemmat on tarvittaessa aina tukena, muttei utele mun yksityisasioita (silti pystyn huolistanikin puhumaan ainakin äidille) tai yritä jarruttaa itsenäistymistä.

Kesää odotellessa! 🙂🌻

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 26.02.2014 klo 09:12

Jihuu, äsken tintti kävi jo pöntön ovella kurkkimassa sisälle 🙂🌻 Siinä se kevät etenee.

Käyttäjä kirjoittanut 13.04.2014 klo 13:09

Virvon varvon
tuoreeks terveeks
tulevaks vuodeks
oksan ojennan
ja elämän onnea toivotan.

Onni on siunausta,
onni on rakkautta,
onni on hyvä elämä,
en palkkaa vaadi,
enkä velkakirjaa vaadi,
vaan Jumalan siunausta toivotan.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 17.04.2014 klo 16:31

Turha ja tyhjänpäiväinen pääsiäispyhien ketju mutta luvassa kaunista ja lämmintä joten eiköhän nää päivät jotenkin kulu.

Käyttäjä Pellehermanni kirjoittanut 18.04.2014 klo 04:13

Nhl otteluiden katselu, omat rakkaat lapseni.

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 18.04.2014 klo 14:48

Kevään etenemisen seuraaminen. Muuttolinnut palaa suomeen. 🙂. Voi sitä
sirkutusta. Ihana kuunnella🙂

Käyttäjä RainbowD2sh kirjoittanut 19.04.2014 klo 10:03

Lenkkeilykilometrien kerääntyminen, tyytyväiset elikot. Molemmat mussuttaa puruluitaan ja minä juon kahvia. Illalla taas kävellään pitkä lenkki, kunhan käyn ensin kaupoilla ihmettelemässä.
Leskenlehdet ja muut kevään ensimmäiset kasvit ovat vauhdissa ja eilen bongattu sammakko 😀 Kimalaisen näin jo tiistaina. Yhdeksältä oli varjossa jo kymmenen astetta lämmintä. Kohta saa pukeutua shortseihin?

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 20.04.2014 klo 18:22

Ihania lämpimiä aurinkoisia päiviä ja kissat nauttii kanssani kevään tulosta.
Nautinnon tosin osittain pilaa tehdas joka haisee just kun tuulee tänne päin ja se on raivostuttavaa.