Teema: Positiivisia asioita

Teema: Positiivisia asioita

Käyttäjä Kata_K aloittanut aikaan 05.07.2011 klo 16:41 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 05.07.2011 klo 16:41

Tähän ketjuun kerätään positiivisia ajatuksia ja asioita. 🙂🌻 Positiiviset asiat unohtuvat kovin helposti, joten välillä kannattaa oikein pysähtyä miettimään niitä oman elämän positiivisia asioita.

Olisi mukava, jos tämä ketju pysyisi aktiivisena pitkään ja mahdollisimman moni kirjaisi tähän positiivisia ja iloa tuottavia asioita.

Avasin tämän Aikuisen elämää -osioon, mutta toivottavasti myös nuoret löytävät tänne ja kirjottavat positiivisia ajatuksiaan tähän ketjuun.

Minä voin aloittaa…

Kaunis kesäinen luonto, meren tuoksu ja lintujen äänet.

Jatkakaa tästä! 🌻🙂🌻

P.S. Vain positiivisia asioita sisältävät viestit julkaistaan.

Käyttäjä h0tdiamond kirjoittanut 04.12.2013 klo 15:15

Juuri nyt positiivisinta on se että pääsen kohta koulusta kotiin poikani ja miesystäväni luokse 🙂 ☺️❤️

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 06.12.2013 klo 12:09

Itsenäisyys ! Kunnioitan veteraaneja.

Käyttäjä Mimmu75 kirjoittanut 06.12.2013 klo 15:43

Perhe ja yhteiset hetket esimerkiksi telkkaria katsellessa.
Lämmin sauna ja kylmä ollut.
Kotiaskareet.
Lepääminen.
Satanut lumi ja sentuoma valkeus.
Joulu.
🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 08.12.2013 klo 08:52

Nyt on kunnon talvi, yöllä oli 35 astetta. Nyt enää 28 astetta.
Mulle taitaa tulla vapaapäivä, kun pakkasraja turisteille on 25 astetta.
No en mie nyt osaa oikein mitään tehdä, kun olin suunnitellut vaan työpäivän.

Ehkä positiivista sitten on, että saan ulkoilla yksin ja leikkiä uuden koiranpennun kanssa.

Käyttäjä kirjoittanut 09.12.2013 klo 05:50

Nyt on mittarissa 36.8 astetta.
Tässä pitää vaan nauttia vapaapäivästä ja ulkoilla. Vaikka on tuo jo luvannut lämpimänpää ja voi olla, että lähen vielä tonttuileen.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 09.12.2013 klo 20:03

Kohta on talvipäivän seisaus. Jo ajatus siitä että päivä pitenee, saa mielen pirteämmäksi.
Ollaan voiton puolella ihan pian.
Ja loppuviikoksi luvattu lämpimämpää säätä.

Käyttäjä repukka kirjoittanut 10.12.2013 klo 09:42

Viime aikoina olen viettänyt erityisen paljon aikaa ihanien ystävien seurassa. Voi että se on tehnyt hyvää ja nostanut mielialaa. Olen kiitollinen ystävistä. 🙂🌻

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 11.12.2013 klo 11:40

Hienoa, +2 mittarissa. Tarkenee olla ulkona ja tulee hyvin lumilyhtyjä ja ukkoja 🙂

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 11.12.2013 klo 14:44

Isenäisyys suuri asia. Vasta vanhempana oppinut ymmärtään asian
Kaikki kiitos ja kunnioitus veteraaneille.

Käyttäjä repukka kirjoittanut 12.12.2013 klo 13:52

sarrukka kirjoitti 11.12.2013 14:44
Isenäisyys suuri asia. Vasta vanhempana oppinut ymmärtään asian. Kaikki kiitos ja kunnioitus veteraaneille.

Minä olen onnellinen siitä, että saan asua Suomessa. Suomalainen yhteiskunta on kuitenkin aika hyvä (vaikka epäkohtiakin tietysti on). Ei ole mielivaltaista diktatuuria, ei kiduteta ihmisiä, naisetkin saavat elää vapaasti jne.

Käyttäjä kirjoittanut 20.12.2013 klo 14:22

RAY näyttää tukevan tätä foorumia ensi vuonnakin.
Onnea meille kaikille.

Käyttäjä kirjoittanut 20.12.2013 klo 16:09

Hieman erilainen joulutarina. Sopii hyvin kaikille teille jotka nyt hössötätte joulua.

http://www.youtube.com/watch?v=vzjd43yqKZc

Käyttäjä Kartastrofiina kirjoittanut 20.12.2013 klo 23:00

Pikkupikkutikkujalkakoiramme kanssa kävimme tänään röntgenissä ja sen hassunmuotoisessa lihapiirakkamallisessa mammamahassa on 7 hiirenkokoista lasta, jotka voivat putkahtaa maailmaan oikeestaan milloin vain.

Meillä eletään siis joulua näin positiivisissa merkeissä. Pienen koiraäidin ihmetys ison mahansa suhteen tuo uuden ulottuvuuden joulunviettoonkin. Elämä on hauras ja arvaamaton, mutta nöyrin ja luottavaisin mielin odotamme tulevaa. Niin kuin eräät silloin kauan sitten, jouluna...

Käyttäjä Onnen Tyttö kirjoittanut 21.12.2013 klo 06:15

Ei kaikki ole huonosti."Koko elämä pilalla" Minulla on mahtava poika 22v jolla on elämä järjestyksessä. Mun ei tarvii kantaa hu0lta siitä. mulla on oma koti.Olen päässyt hyvään hoitöön ja uskon ,että elämä tästä järjestyy vaikka sitten kivun kautta,Tulen toimeen kun elän nuukasti. Pääsen suihkuun aina kun haluan jaminulla on lämpimät vaatteet kun haluan ulkoillakävelylenkit on mun nautinto monen muun ohella. rikkinäinen ruukku.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 21.12.2013 klo 16:07

Ihana juttu TALVIPÄIVÄN SEISAUS. Tästä lähtee päivä pitenemään pienin mut varmoin askelin 😀