Teema: Positiivisia asioita

Teema: Positiivisia asioita

Käyttäjä Kata_K aloittanut aikaan 05.07.2011 klo 16:41 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 05.07.2011 klo 16:41

Tähän ketjuun kerätään positiivisia ajatuksia ja asioita. 🙂🌻 Positiiviset asiat unohtuvat kovin helposti, joten välillä kannattaa oikein pysähtyä miettimään niitä oman elämän positiivisia asioita.

Olisi mukava, jos tämä ketju pysyisi aktiivisena pitkään ja mahdollisimman moni kirjaisi tähän positiivisia ja iloa tuottavia asioita.

Avasin tämän Aikuisen elämää -osioon, mutta toivottavasti myös nuoret löytävät tänne ja kirjottavat positiivisia ajatuksiaan tähän ketjuun.

Minä voin aloittaa…

Kaunis kesäinen luonto, meren tuoksu ja lintujen äänet.

Jatkakaa tästä! 🌻🙂🌻

P.S. Vain positiivisia asioita sisältävät viestit julkaistaan.

Käyttäjä Vaeltaja-ihmettelijä kirjoittanut 16.09.2013 klo 21:16

Kävin eilen veljelläni, ja kotiinpaluumatkallani tapasin vanhan tutun mirrin. En ollut tavannut mirriä moneen kuukauteen ja olin melkein jo unohtanut sen olemassaolon, mutta mirri tunnisti minut.

Ensin mirri moikkasi omalla tyylillään pensaikosta, minkä jälkeen se käveli luokseni. Sitten se ilmoitti minulle, että pitäisi rapsuttaa ja heittäytyi kyljelleen maahan. Pian se vaihtoi toiselle kyljelleen, kunnes lekotteli selällään tassut kohti taivasta.

Höpöttelin mirrille kaikenlaista ja ihmettelin, kun en ollut nähnyt sitä aikoihin. Mutta ei se kertonut tarkemmin minulle, missä oli ollut...

Iloitsimme molemmat tapaamisestamme ja jatkoimme jonkin ajan kuluttua matkaamme omiin suuntiimme.

Käyttäjä kirjoittanut 14.10.2013 klo 06:26

Talvi on alkanut, lunta satoi.

Käyttäjä kirjoittanut 17.10.2013 klo 17:59

Positiivisuus on vissiin loppunut tällä foorumilla.

Käyttäjä salainen55 kirjoittanut 18.10.2013 klo 10:18

Tänä aamuna luin lehteä ja aloin ihmetellä miksei lehdessä ole enemmän positiivisia asioita, tapahtumia, vain sotaa, lamaa, USA:n laman uhkaa, pelkoa ydinvoimasta, pelkoa kaikesta lietsotaan ihmisille. Uutiset ihan samaa lajia. Joku sanoo ettei ole pakko lukea tai katsoa, okei yritin sitä, mutta se ei ole oikea keino. Oikea tapa on alkaa suhtautua oikein, eikä ylireagoida niitä. Menetän paljon jos jätän lehden lukematta, tai uutiset katsomatta.
Se on se positiivinen asia että tajusin uuden asian, uuden mallin suhtautua ympäristöön, koska olen aika pelokas kaikkea normaalista poikkeavaa kohtaan, ikävä kyllä.
Saa nähdä käytännössä miten saan sen toimimaan.

Käyttäjä propeli5 kirjoittanut 18.10.2013 klo 15:18

Olen iloinen siitä,kun saan viettää vapaapäivää ja tehdä mitä haluan.Katson ikkunasta ulos
kaunista ruska maisemaa ja lehtiä jotka ovat peittäneet maan.Tuuli keinuttaa puita ja puut heiluvat kauniisti keinuen.Jostain kummasta hymy tulee huulilleni ja minua rupeaa naurattamaan🙂🌻🙂🌻.Mukavaa viikonloppua kaikille!

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 25.10.2013 klo 15:41

Ihanaa, lämmintä säätä vaikka vettä sataakin. Viikonlopuksi luvattu aurinkoa.
Piha siisti lehdistä, ne ahdistaa.
Linnut lentelee ruokailupaikalla ja kissat seuraa niitä ikkunasta.

Käyttäjä kirjoittanut 01.12.2013 klo 15:45

Posiitiivareiden joulukalenteri on avattu. Tänään soi Hoosianna, kun avaat luukun numero 1.
Hyvää joulun odotusta kaikille.

http://www.positiivarit.fi/joulukalenteri

Käyttäjä erakoksiko kirjoittanut 01.12.2013 klo 18:55

Lumi puhdistaa maiseman niinkuin sovinnon teko puhdistaa mielen.

Käyttäjä Herkkä2 kirjoittanut 02.12.2013 klo 14:00

Ehdottomasti

- ihana, ymmärtävä puoliso
- tukevat läheiset
- tukinetti ja siellä olevat henkilöt 🙂
- Positiivarien Joulukalenteri😍

Tässä alkua.....

Käyttäjä Herkkä2 kirjoittanut 02.12.2013 klo 14:39

Ehdottomasti

- Jouluradio, likkaa linkkiä

http://www.jouluradio.fi/index.html

- Positiivarien Joulukalenteri

http://www.positiivarit.fi/joulukalenteri

🙂👍

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 03.12.2013 klo 15:22

Herkkä2, suurkiitos siulle noista linkeistä 🙂🌻 En ollut vielä kuunneelutkaan jouluradiota.
Heti sain kuulla Celine Dionin O Holy Nightin.

Käyttäjä Herkkä2 kirjoittanut 03.12.2013 klo 16:07

Nymphalis Antiopa, ole hyvä!

Mukavaa, jos tämä toi päivään paljon iloa!☺️❤️

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 03.12.2013 klo 17:30

Kuuntelen juuri Jarkko Aholan aiiiivan mahtavaa ja upeaa Joulun klassikot-joululevyä ja nautin täysillä!!!
En kyllä tiedä olenko koskaan kuullut mitään noin upeaa ääntä ja tulkintaa! Olen ihan taivaissa ☺️

Arja Korisevan joulumusiikki on myös sellainen mistä nautin aivan hurjasti.

Käyttäjä trinks kirjoittanut 03.12.2013 klo 18:25
Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 03.12.2013 klo 18:38

Mjnulla soi Vesa-Matti Loirin joululevy. Minusta ihan hyvää musiikkia🙂.
Joulumieltä odotellessa😟