Teema: Positiivisia asioita

Teema: Positiivisia asioita

Käyttäjä Kata_K aloittanut aikaan 05.07.2011 klo 16:41 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 05.07.2011 klo 16:41

Tähän ketjuun kerätään positiivisia ajatuksia ja asioita. 🙂🌻 Positiiviset asiat unohtuvat kovin helposti, joten välillä kannattaa oikein pysähtyä miettimään niitä oman elämän positiivisia asioita.

Olisi mukava, jos tämä ketju pysyisi aktiivisena pitkään ja mahdollisimman moni kirjaisi tähän positiivisia ja iloa tuottavia asioita.

Avasin tämän Aikuisen elämää -osioon, mutta toivottavasti myös nuoret löytävät tänne ja kirjottavat positiivisia ajatuksiaan tähän ketjuun.

Minä voin aloittaa…

Kaunis kesäinen luonto, meren tuoksu ja lintujen äänet.

Jatkakaa tästä! 🌻🙂🌻

P.S. Vain positiivisia asioita sisältävät viestit julkaistaan.

Käyttäjä JP48 kirjoittanut 30.04.2013 klo 17:28

Terve, on aika mukavaa kun kuitenkin kesä tulee, vaikka se välillä ahistaa tämä elämä. On se jotenkin uuden alku aina, itsellä sama orava mikä kävi aina syömässä aamuisin viime kesänä, ilmaantui aamulla 5 aikaan katsomaan samasta paikasta ruokaa. Se jotakin outoa voimaa antoi. ETTÄ HYVÄÄ VAPPUA KAIKILLE.😎

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 30.04.2013 klo 18:54

Ihanaa kun tulee kesä🙂. Hyvää vappua kaikille🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 30.04.2013 klo 19:27

Taijan sitten miekin antaa periksi ja pakkaan pilkkivehkeet pois, sen verran on joen jäällä vettä.
Mutta hiihtää kyllä vielä pystyi kunnon lenkin. Just sellaisen vapuksi sopivan.
Pakkaselle näyttää taas menevän yöksi. Just sopiva vappusää.

Että vaan täältäkin Hyvää Vappua.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 01.05.2013 klo 18:39

Ihana vappusää juhlistamassa kevään juhlaa! Viimeisetkin lumet suli kevään juhlan kunniaksi, jee!
Koko päivä oltu ulkona mutta vielä aion mennä haravoimaan.

Käyttäjä kirjoittanut 04.05.2013 klo 09:24

Lunta sataa hiljalleen ja jäät liikkuvat. Rantaan on taas tulossa oma, yksityinen vain minulle tarkoitettu jäävuori.
Voiko olla hienompaa kuin omistaa hetken aikaa jäävuori?

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 04.05.2013 klo 17:08

Kevään lämpöisin päivä tähän asti. Mittari näyttää varjossa 16 😀 Luvassa lisää tätä nautintoa ensi viikolla.

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 05.05.2013 klo 20:37

Huomenna päsee ostoksille lähikaupunkiin. Tiedä mitä kivaa löytyy.
Vähän erilainen päivä.

Käyttäjä kirjoittanut 10.05.2013 klo 05:53

Eikä näytä tulevan laisinkaan tulvia. Vielä on joessa jäitä muttei niistä taida enää tulla tulvaa.
Rannalla jäävuoreni pitää sitkeästi pintansa.

Eilen muka rakennettiin sitä uutta hienoa kolhoosi kasvihuonetta. Välillä satoi rakeita, välillä lunta.
Minua ällöttää koko kasvihuone, suvun pyynnöstä olen kuitenkin mukana. Voi kai se olla mukavaakin heti aamusta hakea itsensäviljelmäkurkku jostain muovihuoneesta? Tätä menoa se on kypsä heinäkuussa, jos lumisateet loppuvat.
Minusta kaupan kurkku on ihan hyvää.

Käyttäjä timppa313 kirjoittanut 10.05.2013 klo 15:53

Pari vuotta vaivannut korkea "lepo"syke, joka oli vuosi sitten 127, näyttäisi olevan hallittavissa ilman lääkkeitä 😀
Vetäsin meinaan tänään Ekg;n lepopulssiksi 51, pelkällä joogalla opitulla "napahengityksellä" 😎
Mun hyvät uutiset tälle päivälle!
Oli pakko postata jotain positiivistakin tänne... 🙂

Käyttäjä JP48 kirjoittanut 10.05.2013 klo 17:20

Tervehdys, aika hieno juttu, hyvä aasinsilta siihen mitä hoksasin tuossa päivällä. Jotenkin kun asettaa tavoitteen vaikka vuoden päähän, oli se mikä asia vain kun mitä itse pitää tärkeänä, niin jotenkin tuntuu että nämä viikon tai päivän kestävät "seinille hyppelyt" kestää paremmin kun miettii sinne pidemälle. Ilmeisesti jooga on semmoinen rauhoittava juttu. Pitäisi oma Jooga keksiä jokaisen. Että porskutellaan eteenpäin.😎

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 10.05.2013 klo 18:47

Jänis vieraili tuossa mun takapihalla. Hetkeksi istahti kuunteleen ja
jatkoi matkaa🙂.Tosi harvoin niitä tässä näkee

Käyttäjä kirjoittanut 11.05.2013 klo 19:25

Tänään on lapsettomien päivä ja huomenna äitienpäivä.
Posiitivista on, että kaikkien päivää jaksetaan viettää.

Käyttäjä kirjoittanut 12.05.2013 klo 07:33

Minä jo kävin haudoilla viemässä kynttilän palamaan.
Haudoilla oli vielä lunta aika tavalla, ei sinne kukkaa kannattanut vielä.
Hetken aikaa puhuin äidille ja mummolle ja ajoimme kotiin siskonlasten kanssa nostamaan lipun.
Kohta hiivin laittamaan toiselle äidilleni aamiaisen ja sitten jätänkin hänet rauhaan viettämään mummopäivää.
Vaikka ei tämä ole kovin raskas päivä enää mutta haluan kuitenkin olla yksin lopun päivää.

Laitan tuntemattoman ihmisen runon mutta se sopii kummallekin äidilleni,

Mä laulun pienen laitan,
sen äidilleni vien,
varrelta metsätien
mä valkovuokon taitan.
Käyn äidin luokse kiittäen
onnesta lapsuuden.

Hyvää Äitienpäivää kaikki tukinetin äidit ja mummolle.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 12.05.2013 klo 09:05

Äitien päivä 🌻🙂🌻
Olen onnellinen että olen äiti ja mummo.
En voisi kuvitella elämää ilman heitä.
Sitä tunnetta ei tiedä jos ei ole kokenut, kun sydän pakahtuu onnesta ja hellyydestä.
Pieni runo joka on miusta hellyyttävä...

Minun äiti on hyvä.
Hän on vähän hassu,
häneen sattuu jos olen kipeä.
Häntä palelee jos minulla ei ole pipoa.
Hänellä on myös jotkin päreet jotka palaa joskus kun hän on väsynyt.
Minun äiti on aina minun äiti,
hän rakastaa minua ja minä häntä
ja hän pitää aina minusta huolta.

Keväistä ja kaunista äitienpäivää Äideille ja Mummoille 🌻🙂🌻

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 12.05.2013 klo 20:15

Ihanan keväinen päivä. Voi kun olisi huomennakin kun vapaapäivä.
🙂