Teema: Positiivisia asioita

Teema: Positiivisia asioita

Käyttäjä Kata_K aloittanut aikaan 05.07.2011 klo 16:41 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 05.07.2011 klo 16:41

Tähän ketjuun kerätään positiivisia ajatuksia ja asioita. 🙂🌻 Positiiviset asiat unohtuvat kovin helposti, joten välillä kannattaa oikein pysähtyä miettimään niitä oman elämän positiivisia asioita.

Olisi mukava, jos tämä ketju pysyisi aktiivisena pitkään ja mahdollisimman moni kirjaisi tähän positiivisia ja iloa tuottavia asioita.

Avasin tämän Aikuisen elämää -osioon, mutta toivottavasti myös nuoret löytävät tänne ja kirjottavat positiivisia ajatuksiaan tähän ketjuun.

Minä voin aloittaa…

Kaunis kesäinen luonto, meren tuoksu ja lintujen äänet.

Jatkakaa tästä! 🌻🙂🌻

P.S. Vain positiivisia asioita sisältävät viestit julkaistaan.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 01.11.2012 klo 10:37

Samoin olin kuntavaaleissa mutta paikkaa ei heru. ei harmita koska en olisi ikinä uskonut että niin moni luottaa minuun ja antoi äänensä.
Hieno fiilis jäi eilisestä Mieli Maasta-livestä 🙂 oli hauska jutustella ja jäi hyvä mieli.

Käyttäjä kirjoittanut 04.11.2012 klo 18:44

Vihoin ja viihmein Kimi Räikkönen voitti.
Lunta satanut hirveesti, siitä nautin vaikka pitää olla sisällä.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 07.11.2012 klo 15:58

Ihanaa kun kaupoissa on jo joulutavaroita. Saa kierrellä ja katsella kaikkea kaunista ja pikkuhiljaa alkaa päästä joulutunnelmaan. Kohta laitan ulos valot tuohon pylvään ympärille ja ajattelin tehdä havupallon johon kanssa valot. Kynttilöitä olen polttanut jo sekä sisällä että lyhdyissä ulkona.
Ja alan kuunnella joulumusiikkia levyiltä kun radiosta ei tule vielä.

Käyttäjä kirjoittanut 24.11.2012 klo 12:29

Olipa kauaksi sivu pudonnut. Oletteko ehkä kaamosmasentuneita?

Pitkästä aikaa saan olla kotona.

Käyttäjä propeli kirjoittanut 29.11.2012 klo 06:09

Ihanaa saa nauttia kynttilänvalosta ja ihailla kauniista punaisista ruusuista jotka kaunistavat pöytää.
🙂🙂🌻

Käyttäjä kirjoittanut 01.12.2012 klo 12:17

Täältä voi avata joka päivä posiitivista oloa aattoon asti.

http://www.positiivarit.fi/joulukalenteri

Käyttäjä pikkuinen mörkö kirjoittanut 01.12.2012 klo 17:34

Kohta saunaan.🙂
Äidin luona saa hyvää ruokaa.
Poikaystävä kertoi voivansa paremmin vaikka vielä muutama päivä sitten hän oli elämänsä menettänyt. 🙂👍
Joulu ei stressaa enää.
Saunan jälkeen lempipatonkia.
Halauksia.
Kissani ovat hoidossa ystävieni luona kun äitini on allerginen. Ensi viikolla ystäväni lähtevät helsinkiin ja saan olla asunnolla sen ajan. Saan olla kissojeni luona kokonaisen viikon.
☺️❤️

Käyttäjä erakoksiko kirjoittanut 01.12.2012 klo 18:01

Elämä jatkuu.
Joulu.
Syvä ilo.

Käyttäjä kirjoittanut 02.12.2012 klo 08:38

Onpa kiva sua erakoksiko nähdä pitkästä aikaa.

Käyttäjä IisaMari kirjoittanut 02.12.2012 klo 09:33

Minusta tuntuu, että alan viimein oppia hyväksymään itseni sellaisena kuin olen. 🙂

Käyttäjä erakoksiko kirjoittanut 02.12.2012 klo 14:45

Täällä voi viestiä toisille, joista voi tulla tuttuja ja joita voi kokea läheisiksi!
näin teemojen kautta.
Kiitos Maanvaiva 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 03.12.2012 klo 06:20

Jees, mie saan tänään hiihtää pitkästä aikaa. Pakkastakin on 15 astetta.

Tässä hienoa joulumusiikkia.

http://www.youtube.com/watch?v=u9Hk6zoaidI

Käyttäjä propeli kirjoittanut 03.12.2012 klo 18:09

Ihana kaunis talvisää.Lumi peittää maan ja pakkanen paukkuu.
Posket punoittavat ja niihin tulee kaunisväri.
Ihanasti lumi narskui tänään jalkojeni alla.🙂🌻

Käyttäjä Lili3 kirjoittanut 03.12.2012 klo 22:45

Hyrr, itse en ole kyllä talven, pakkasen tai edes joulun ystävä, mutta Uuttavuotta odotan kyllä kovasti! Silloin näen perhettäni ja kavereita pitkästä aikaa🙂

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 06.12.2012 klo 12:20

Itsenäisyys. Siinä on asia joka jokaisen pitäisi muistaa arvostaa. On mahtavaa elää itsenäisessä maassa jossa on kuitenkin hyvä elää vaikka vaikeuksia onkin. Katson Tuntemattoman sotilaan joka ainut kerta ja vien enoni haudalle kynttilän. Olen kiitollinen.

Ja enää muutama viikko talvipäivän seisaukseen ja päivät alkaa pitenemään vaikkakin pienin askelin mutta kun sitä ajattelee niin jaksaa paremmin. Kevättä kohti 😋