Teema: Positiivisia asioita

Teema: Positiivisia asioita

Käyttäjä Kata_K aloittanut aikaan 05.07.2011 klo 16:41 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 05.07.2011 klo 16:41

Tähän ketjuun kerätään positiivisia ajatuksia ja asioita. 🙂🌻 Positiiviset asiat unohtuvat kovin helposti, joten välillä kannattaa oikein pysähtyä miettimään niitä oman elämän positiivisia asioita.

Olisi mukava, jos tämä ketju pysyisi aktiivisena pitkään ja mahdollisimman moni kirjaisi tähän positiivisia ja iloa tuottavia asioita.

Avasin tämän Aikuisen elämää -osioon, mutta toivottavasti myös nuoret löytävät tänne ja kirjottavat positiivisia ajatuksiaan tähän ketjuun.

Minä voin aloittaa…

Kaunis kesäinen luonto, meren tuoksu ja lintujen äänet.

Jatkakaa tästä! 🌻🙂🌻

P.S. Vain positiivisia asioita sisältävät viestit julkaistaan.

Käyttäjä kirjoittanut 15.10.2012 klo 06:41

Enää ei kenenkää tarvihe miettiä, että oonpa mie hullu. Aina löytyy hullumpia ihmisiä.
Kun yksi hyppää 39 kilometristä, lähes koko maailmaa seuraa ja hurraa.
Kun mie yritin hypätä 200 metristä, niin jouduin pakkohoitoon.

Käyttäjä Alle50 kirjoittanut 15.10.2012 klo 18:57

Tänään, tapasin kaupungilla tyttäreni, ex tempore, sacher-kakkua - sillä jaksanen viikon.
😋

Käyttäjä kirjoittanut 18.10.2012 klo 13:37

Lunta joka paikassa, jees talvi on tullut.

Käyttäjä maya_ kirjoittanut 18.10.2012 klo 15:45

Kiva saada hyviä neuvoja ja päästä eteenpäin jalan kuntoutuksessa. Jee!

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 18.10.2012 klo 20:17

Ihanaa, vielä 10 plusastetta ja sai tehdä pihatöitä. Kohta puottaa ällöttävää lunta ja tekee mieli muuttaa noiden hanhien selässä etelään. Marraskuun alusta alan laskemaan viikkoja kevääseen. No, joulu piristää kunnolla onneks tuossa välissä. Nyt alkaa olla jo valoja ja koristeita kaupoissa.

Käyttäjä kirjoittanut 21.10.2012 klo 10:31

Kunnon pakkasyö, vieläkin 9 astetta. Pystyi varovasti rantoja pitkin retkiluistelemaan puoli km.

Siskonlapset yökylässä ja heidät sai aamulla palauttaa.
Omia lapsia ei voisi palauttaa.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 21.10.2012 klo 16:01

Pojan synttärit, kumma miten lapset vanhenee 🙄
Ihanat talitintit ja pari punkkaritinttiä lentelee pihassa ja kissalla on täysi työ kun juoksee ikkunasta toiseen niitä kurkkimaan. Laitoin lintulaudan ja nyt niitä passaa katsella.
Käytiin myös pihalla ja kissa kiipesi aivan puun latvaan uteliaana. Luuli kai että linnut tavoittaa siellä, ei ihan vielä tajua ettei saa kiinni.
Sain naapurilta lahjaksi pensaan. Lämmin poutapäivä 🙂

Käyttäjä Tollo83 kirjoittanut 23.10.2012 klo 09:09

En ole ihan varma, kuuluuko tämä tänne, mutta ainakin minussa herätti positiivisia tunteita:

http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=5&id=5420

Käyttäjä kirjoittanut 23.10.2012 klo 16:08

Hieno linkki, tuo pittää useasti lukea, että kaiken tajuaa.

Mulla menee epilepsian suhteen hienosti, sano lääkäri.
Jees poks, kun nyt tuo aurinko ei paistaisi pitkään aikaan.
Pakkasta ja vähän lunta ripottelee.
Jee, miehän olen kuin koirani, jee ruokaa, mulla jee lunta.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 24.10.2012 klo 19:34

Sain taas tehtyä pihatöitä kissan kanssa sekä ilman. +7 lämmintä, hienoa. Mennään vielä iltapissalle ulos... tai siis kissa pissaa...
Tuttuni menee talveksi etelään asumaan ja houkutteli miuta mukaansa. En tiedä kun on tuo kissa... no, sen voisi pakata matkalaukkuun 😉 Mutta harkitsen vakavasti. Ainut mikä estää on lapsenlapseni, menisi monta kuukautta ettei näe häntä. Katsotaan.

Käyttäjä Leijonamieli kirjoittanut 26.10.2012 klo 20:02

Ensilumi on tullut, ihanaa! Joka vuosi on yhtä ihanaa avata aamulla verhot ja huomata maan olevan ensimmäistä kertaa valkoinen. Ja ulkona kävellessä on pakko katsoa taakse minkälainen jälki kengästä jäi lumeen.🙂

Käyttäjä kirjoittanut 27.10.2012 klo 14:11

Laskettelemaan pääsi jo.

Käyttäjä Leijonamieli kirjoittanut 29.10.2012 klo 19:19

Leivoin tänään piparkakkuja. Yleensä harmittelen rappukäytävässä kun jonkun toisen leipomukset tuoksuu, mutta tänään se tulikin minun kotoani.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 30.10.2012 klo 13:28

Ensi viikolle luvattu plussaa joten toivon mukaan lumi lähtee veke. Eipä sitä onneksi paljon olekaan.
Olen laittanut kauniit havuistutukset ikkunoille ja oven viereen tuomaan väriä kalpeuteen. Ikkunasta näkyy nyt vain ne eikä lunta ollenkaan.

Käyttäjä ResMe kirjoittanut 30.10.2012 klo 19:05

Olin kuntavaaliehdokkaana. Äänimäärä ei ihan riittänyt valtuustopaikkaan, mutta olin kuitenkin meidän top5 ehdokkaissa, joten lautakuntapaikka odottaa. Pääsee vaikuttamaan toivottavasti siihen, että saatais ennaltaehkäiseviin palveluihin satsattua enemmän resursseja. Kouluihin riittävä määrä terveydenhoitajia, kuraattoreita ja muuta ammattihenkilöstöä. Vielä kun saatais päiväkotien ryhmäkoot pidettyä riittävän pieninä ja vanhustenhoitoon riittävä määrä hoitajia. Tuskin nyt kaikkea saadaan, mutta parhaani aion yrittää. 🙂👍