Teema: Positiivisia asioita

Teema: Positiivisia asioita

Käyttäjä Kata_K aloittanut aikaan 05.07.2011 klo 16:41 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 05.07.2011 klo 16:41

Tähän ketjuun kerätään positiivisia ajatuksia ja asioita. 🙂🌻 Positiiviset asiat unohtuvat kovin helposti, joten välillä kannattaa oikein pysähtyä miettimään niitä oman elämän positiivisia asioita.

Olisi mukava, jos tämä ketju pysyisi aktiivisena pitkään ja mahdollisimman moni kirjaisi tähän positiivisia ja iloa tuottavia asioita.

Avasin tämän Aikuisen elämää -osioon, mutta toivottavasti myös nuoret löytävät tänne ja kirjottavat positiivisia ajatuksiaan tähän ketjuun.

Minä voin aloittaa…

Kaunis kesäinen luonto, meren tuoksu ja lintujen äänet.

Jatkakaa tästä! 🌻🙂🌻

P.S. Vain positiivisia asioita sisältävät viestit julkaistaan.

Käyttäjä kirjoittanut 06.05.2012 klo 09:46

Lunta satanut koko yön ja lisää tulee koko ajan. Sitä tuli lisää n 20cm, sellaista mistä pysty tekeen pihan täyteen lumi-ukkoja.

Käyttäjä Vori kirjoittanut 07.05.2012 klo 08:39

Heräsin höperöyttäni liian aikaisin kouluun, ärtymyksen sijasta onnistuin hyödyntämään aamun rauhalliset tunnit musiikin ja kahvin parissa ja hengähtämään pitkään kaiken kiireen keskellä.

Minua on siunattu hienoilla ihmisillä, jotka ymmärtävät tai ainakin antavat minun olla välillä väsynyt, eristäytynyt, kummallinen, poissaoleva tai mitä ikinä satunkin olemaan. Tällaisten ihmisten läsnäolo elämässä lämmittää surullisina päivinä mieltä, on ehkä parasta mitä voin kuvitella.

Olen onnellinen siitä, että muistan muistuttaa itseäni siitä, että vaikka asiat ovat kuinka huonosti, elämässä on lämpimiä, aurinkoisia päiviä, elokuvamaisia hetkiä, halauksia, hymyileviä ihmisiä ja veden liplatusta. On siis hyvin todennäköistä että vielä joskus hymyilyttää, jos ei juuri nyt 🙂

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 08.05.2012 klo 13:47

Tänään kuulin eka kerran tänä keväänä käen kukkuvan 😀 Nautin saadessani juoda aamukahvit terassilla linnunlaulussa ja auringossa.
Koivut alkaa selkeästi vihertää kun tuli lämpöisempää. Kirjosiepot näyttää alkavan majoittumaan pihakoivuni pönttöön. Sitruunaperhoset lentelee joka puolella.
Vielä kun lämpenisi niin alkaisi tuoksua.

Käyttäjä kirjoittanut 09.05.2012 klo 12:57

Pitkä hiihtolenkki tunturiin.
Karhu liikkuu lähellä sanotaan radiossa.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 09.05.2012 klo 17:13

Sain pestyä tänään terassin valokatteen kesäkuntoon ja vielä aion illalla pestä painepesurilla lattian 🙂🌻
Hortensioihin vaihdoin mullan ja toivon että palkitsevat sen ansiosta kukkimalla runsaasti kesällä.
16 astetta varjossa, jipii, juuri sopiva lämpötila tehdä pihatöitä ja päivällä tarkenin jo olla topissa ja shortseissa terassilla 😎

Käyttäjä kirjoittanut 13.05.2012 klo 12:00

Haudoilla oli sen verran lunta, että sai laittaa kynttilät palamaan. Kukkia ei kannattanut viedä kun on niin kylmä tuulikin.
Säästyi rahaa, kun äitienpäiväksi kukkien hinnat ovat hulppeat.

Elävälle äidilleni leivoin kakun, se itse osti vehnäjauhot.
Tekopositiivisuutta kyynelten kanssa.
Minulla on niin ikävä.

Käyttäjä zimba2 kirjoittanut 18.05.2012 klo 22:47

Pari viikkoa olen pyörinyt ihan pallo hukassa, ihmetellyt mikä vaivaa kun ei mikään vaivaa. tänään sen tajusin. "martta" masennus on lomalla varmaan masan kanssa. Toivottavasti nämä kaksi pirulaista ovat eksyneet johonkin isoon autiomaahan. "Hyvää" ja oikein pitkäkestoista lomaa vaan heille. Mukava nukkuakkin kun kukaan ei piereskele vieressä. This is huumor.

Käyttäjä Desper kirjoittanut 19.05.2012 klo 08:21

zimba2 kirjoitti 18.5.2012 22:47

Pari viikkoa olen pyörinyt ihan pallo hukassa, ihmetellyt mikä vaivaa kun ei mikään vaivaa. tänään sen tajusin. "martta" masennus on lomalla varmaan masan kanssa. Toivottavasti nämä kaksi pirulaista ovat eksyneet johonkin isoon autiomaahan. "Hyvää" ja oikein pitkäkestoista lomaa vaan heille. Mukava nukkuakkin kun kukaan ei piereskele vieressä. This is huumor.

Masaakaan ei ole näkynyt. Onko tosiaan käynyt niin, että nuo sukulaissielut ovat löytäneet toisensa tämän palstan kautta? Toivottavasti "onnea" riittää pitkään! Jos niille tulee riita, selvitelkööt sitten asiaa Parisuhde, koti ja perhe -palstalla!

Käyttäjä kirjoittanut 20.05.2012 klo 07:25

Sitkeä lumimäki sinnittelee vieläkin pihalla.
Muutaman tunnin päästä meillä pitäisi sääennusteiden mukaan olla tulvan huippu. Siitä jos selviää, niin huh huh, ei kovin suuria vahinkoja tullut.

Käyttäjä kirjoittanut 20.05.2012 klo 14:53

Kätevää, kun kellarissa on uima-allas.

Käyttäjä Amanda2 kirjoittanut 20.05.2012 klo 20:49

Se että tänään löysin tämän sivuston 🙂 ehkä tämä auttaa minua uuteen parempaan elämään 🙂🌻

Käyttäjä kirjoittanut 21.05.2012 klo 15:04

Posiitivista on kun tulvat nousivat porstuaan asti mutta ei tuppaan, kun ehittiin laittaa suojat.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 22.05.2012 klo 08:36

Eilen näin ekat pääskyt, kesä on siis tullut 🌻🙂🌻😍 Oli ihanaa kuulla niiden äänet ja nähdä tutut nuolet lentelemässä pilvettömällä kesätaivaalla.

Käyttäjä kirjoittanut 23.05.2012 klo 12:14

Mökistä vedet kuivuneet pois ja hiphuraa mun ei tarvihe itse siivota sotkua vaan tulee siivooja. Pihalla vielä uima-allas, voi keinua ja hypätä uimaan.

Käyttäjä zimba2 kirjoittanut 26.05.2012 klo 17:27

🙂 Tilanne tiedotus. "Martta" kolmisen viikkoa pois. jee. ja martalle tämä😋