Teema: Positiivisia asioita

Teema: Positiivisia asioita

Käyttäjä Kata_K aloittanut aikaan 05.07.2011 klo 16:41 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 05.07.2011 klo 16:41

Tähän ketjuun kerätään positiivisia ajatuksia ja asioita. 🙂🌻 Positiiviset asiat unohtuvat kovin helposti, joten välillä kannattaa oikein pysähtyä miettimään niitä oman elämän positiivisia asioita.

Olisi mukava, jos tämä ketju pysyisi aktiivisena pitkään ja mahdollisimman moni kirjaisi tähän positiivisia ja iloa tuottavia asioita.

Avasin tämän Aikuisen elämää -osioon, mutta toivottavasti myös nuoret löytävät tänne ja kirjottavat positiivisia ajatuksiaan tähän ketjuun.

Minä voin aloittaa…

Kaunis kesäinen luonto, meren tuoksu ja lintujen äänet.

Jatkakaa tästä! 🌻🙂🌻

P.S. Vain positiivisia asioita sisältävät viestit julkaistaan.

Käyttäjä Arlecchino kirjoittanut 15.03.2012 klo 13:32

Rakastava mies
Puusauna ja järvi kesäiltana
Onnistunut oma kokkailu
Itse istuttamien yrttien kasvun seuraaminen
Puhdas koti ja hyvä olo suursiivouksen jälkeen

Ja sitten naisellisesti:

Uudet hienot kengät, joita tekisi mieli käyttää koko ajan, ja jotka jalassa tuntee olonsa mahtavaksi 😎

Käyttäjä kirjoittanut 15.03.2012 klo 14:41

Ilma huono mutta pää kesti hiihtämisen.

Käyttäjä Terhi3 kirjoittanut 17.03.2012 klo 23:41

Lapsi.
Ystävät.
Puutarhatyöt ja -touhut.
Linnunlaulu.
Uudet kukkakuosiset puukengät.
Kitaran soittaminen.
Kuppi kuumaa kaakaota.

Positiiviset silmälasit silmillä näkee,
kuinka kallionkolosta kasvaa kaunis kukkanen!!

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 18.03.2012 klo 13:23

Mittari plussalla ja ihana lämmin auringonpaiste. Se valtaa myös olohuoneen ja saa mennä ulos olkkarin ikkunalaudalle istumaan ja ottamaan aurinkoenergiaa naamalle ja mielelle. Vesipisarat jotka tippuu räystäältä.
Vaihdoin kodin kevään vihreään väriin. Matot, verhot ja muut, kaikki kesäisen heleän vihreät. Kevyt ja ilmava ilme kotona.

Käyttäjä mindy_ kirjoittanut 20.03.2012 klo 19:10

Moikka..ulkoilu, musiikki, kahvihetket, taiteet, hyvät leffat (jotka voi kattoa välillä uudestaankin) 🙂🌻 kirppareilla käynti on kans välillä ihan kivaa 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 21.04.2012 klo 13:21

Talvi tuntuu jatkuvan runsaslumisena.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 22.04.2012 klo 19:11

Ihana kevätpäivä 😎 Lämmintä 14 varjossa, peipposet livertää pihapuissa ja pihalla lenteli kevään ensimmäiset sitruunaperhoset. Näin keväällä minäkin voisi muuttua suruvaipasta sitruunaperhoseksi 😋
Olen tehnyt pihatöitä minkä pystyy, lumi alkaa onneksi olla pelkkä kolkko muisto vain jota en halua edes muistaa. Putsasin linnunpöntötkin ja heti piipittäjät hyppi pöntön suulla. Aurinko lämmitti ja nautin, ulkona koko päivä, tämä on ihanaa 🙂🌻

Käyttäjä kiikunkaakun kirjoittanut 23.04.2012 klo 11:49

Vaikka edelleen kamppailen tässä pettämis-avioero tilanteessa, niin nyt olen huomannut, että vaikka kokoajan asiaa ajattelen, niin se ei enää aiheuta sitä kamalaa sisäistä kipua. Tunnen itse jo paljon rauhallisemmaksi! Järki tuntuu päivä päivältä toimivan paremmin.
Olen tajunnut, että minussa ei ollut mitään vikaa, minun ei tarvitse muuttua.

Aurinko paistaa ja se lämmittää! 😎

Käyttäjä repukka kirjoittanut 23.04.2012 klo 16:22

Eilen näin ensimmäisen västäräkin. Se enteilee kesää. 🙂

Käyttäjä kirjoittanut 27.04.2012 klo 04:25

Lunta satanut sen verran, että piti tehdä lumitöitä ennen ku pääsi vessaan.
Vessan nurkalla sopulit taas päivystivät. Ne muuten ovat positiivinen asia mutta kun eräs niistä on aamuäreä ja aina pitää varoa etten sitä vaan herätä.
Jostain syystä mulla myös asustaa fasaani pihalla vaikka sen ei oikeastaan kuuluisi täällä päin olla laisinkaan. Toivottavasti ei ole ottanut tästä sijoituspaikkaa itselleen.

Tälläisena jos sää jatkuupi, vapun aikoihin voinkin tehdä sen suunnittelemani erityisen pitkän hiihtoretken.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.04.2012 klo 17:36

kävin pitkästä aikaa kampaajalla

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 27.04.2012 klo 20:28

Olen haravoinut itseni kipeäksi mutta terveellä tavalla kipeä olo. Huomenna homma jatkuu, hienoa. Kaikki lumet veke ja leskenlehdet kurkistavat tienvierustoilla. Krookukset komeimmillaan.
Ostin puutarhakaupasta jo ekat kukat.

Käyttäjä kirjoittanut 28.04.2012 klo 17:52

Hienoa, saloka.

Suomessa miekin asun mutta koko päivän olen istunut pilkillä. Ja ahvenia tuli hirvittävä määrä. Nyt saunaan.

Käyttäjä kirjoittanut 01.05.2012 klo 03:52

Hyvää Vappua.
Tästä ei vappusää voi paremmaksi muuttua, pakkasta on 6 astetta ja luntakin yli puoli metriä. Eiku hiihtämään kun vähän aamu enempi valkenee.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 02.05.2012 klo 18:58

Ihana päivä, lämmintä 15 auringossa. Olen kädet mullassa istuttanut kasveja, taitaa olla naamakin mullassa. Nyt vielä iltakahville aurinkoon terassille. Tänään vasta oikein kunnolla pääsi kevään tuoksut nenään kun lämpeni, vielä kun ropsahtaa vettä niin sitten vasta tuoksuu.