Teema: Positiivisia asioita

Teema: Positiivisia asioita

Käyttäjä Kata_K aloittanut aikaan 05.07.2011 klo 16:41 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 05.07.2011 klo 16:41

Tähän ketjuun kerätään positiivisia ajatuksia ja asioita. 🙂🌻 Positiiviset asiat unohtuvat kovin helposti, joten välillä kannattaa oikein pysähtyä miettimään niitä oman elämän positiivisia asioita.

Olisi mukava, jos tämä ketju pysyisi aktiivisena pitkään ja mahdollisimman moni kirjaisi tähän positiivisia ja iloa tuottavia asioita.

Avasin tämän Aikuisen elämää -osioon, mutta toivottavasti myös nuoret löytävät tänne ja kirjottavat positiivisia ajatuksiaan tähän ketjuun.

Minä voin aloittaa…

Kaunis kesäinen luonto, meren tuoksu ja lintujen äänet.

Jatkakaa tästä! 🌻🙂🌻

P.S. Vain positiivisia asioita sisältävät viestit julkaistaan.

Käyttäjä meimei kirjoittanut 06.02.2012 klo 23:22

Kyky voida pahoin kun valehtelee.

Kesäkuulle ostettu konserttilippu.

Käyttäjä ikiongelmainen kirjoittanut 07.02.2012 klo 16:56

Kivan puuhan löytyminen vie ajatukset muualle ja saa ajan kulumaan.

+

Se kun joku noteeraa, kannustaa ja nostaa hyviä puolia esiin, kun itse tuntee olevansa maailman turhin ja yksinäisin ihminen.

Käyttäjä erakoksiko kirjoittanut 15.02.2012 klo 20:25

Hyvä uni
(josta herää sopivassa vaiheessa, että sen muistaa)

Käyttäjä Lil em kirjoittanut 16.02.2012 klo 02:16

Vastaleikatun nurmikon tuoksu(kuinka sitä nyt kaipaankaan), tähtitaivas, sateen rummutus, auringonnousu ja se että sen saa kokea aamu toisensa jälkeen, musiikki, siskontyttö, perhoset vatsassa, kampaajalla käynti, perhe, nukkuminen(vaikka se usein onkin vaikeaa), nauraminen, kahvi, meri, kesämökki, ystävät... (asioita ei ole laitettu paremmuusjärjestykseen, putkahtivat vaan mieleen tuossa järjestyksessä) Siinä asioita joita rakastan ja jotka tuottavat minulle iloa! 😍

Käyttäjä tirppa67 kirjoittanut 19.02.2012 klo 18:31

Purin tuntojani toisella viestipalstalla jonkin aikaa sitten kun tuntui olo niin pahalta. Toissapäivänä eli perjantaina kokosin itseni ja lähdin viikonloppuostoksille erääseen liikekeskukseen. Olin pitkästä aikaa hyväntuulinen ja aikas sosiaalinenkin. No, parkkipaikalla sattui yks pikku kohtaus ja jäin siihen antamaan lausuntoa 🙂 nyt olen huomenna menossa kahville toisen silminnäkijän kanssa ja mun mielestä tää tilanne on outo. tuo kahville kutsuja (mies) on 15 vuotta nuorempi minua 😎 ollaan puhuttu puhelimessa ja tekstailtu koko viikonloppu......pidän tätä kahvittelua kuitenkin hyvin positiivisena 🙂🌻 kaikkee sitä sattuu ja tapahtuu....😉

Käyttäjä kirjoittanut 28.02.2012 klo 06:05

"Kun ajatuksiaan tutkiessaan törmää hyviin ajatuksiin ja mielen kauniisiin oivalluksiin, ne pitää säilöä sydämen kammioon ja varjella niitä siellä kuin aarretta. Hyvien ajatusten arsenaali on suuri rikkaus, jonka voi kaivaa esiin erilaisissa tilanteissa esimerkiksi kiusausten tai murheiden ahdistaessa. Niitä voi jakaa myös toisten kanssa.

Suurta hyväntekeväisyyttä on sisäisten aarteidensa jakaminen toisille tarpeen sitä vaatiessa. Esimerkiksi vertaistukiryhmät toimivat tämän periaatteen varassa: jaetaan ajatuksia, jotka ovat auttaneet selviytymään."

Nunna Kristoduli: Hiljaisuuden kosketus

Siksipä ajattelinkin, että tätä ketjua kannattaa nostella esiin.

Käyttäjä Hanita kirjoittanut 28.02.2012 klo 12:39

Jo suht hyvällä mallilla oleva flunssa!☺️ Lepo. Kuuma juotava. Uni.

Sauna. Hikijumppa. Purjehtiminen. Melonta kajakilla. - Kesän odotus.🙂🌻

Työpaikka ja palkka. Mukavat työkaverit. Työ.😀

Käyttäjä kirjoittanut 01.03.2012 klo 13:03

Ratiossa sanottiin, että he olivat laittaneet seinälle hymytarroja ja niitä sai ottaa jos halusi.
Mie laitan tähän nyt 🙂, saa ottaa jos haluaa.
Voi vaikka seuraavalle laittaa uuden hymiön tms.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 02.03.2012 klo 10:41

Uusi presidentti saatu ja maaliskuu ja sen myötä kevät hyvässä vauhdissa. Räntäsade ei haittaa koska se kuuluu kevääseen.

Käyttäjä Ahmed kirjoittanut 04.03.2012 klo 16:30

Kevään tulo 🙂👍

Käyttäjä kirjoittanut 05.03.2012 klo 13:43

Hankikelit, aamulla voi hiihtää upottamatta vaikka 100 km kevyesti.
Yöpakkaset, päivällä aurinko ja kuivalihasta tulee tosi hyvää.

Käyttäjä erakoksiko kirjoittanut 09.03.2012 klo 08:20

Vertaisvirheet; ei ole ainoa, joka tekee virheitä;
mahdollista saada konkr. käytännön tukea.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 11.03.2012 klo 17:46

Kevät etenee ja ensi viikolle luvattu jo viittä astetta plussaa 😀 eilen tintit lauloi ja tuntui muutenkin keväiseltä.

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 12.03.2012 klo 09:13

Ihanat aurinkoiset kevään tuloa edeltävät päivät. Lämpötila alkaa olla plussalla ja talitintit laulaa. Räystäät alkaa tippua pisaroita.

Käyttäjä catlteya kirjoittanut 12.03.2012 klo 18:56

Hiihtämisestä tulleet rakot kantapäissä. Viimeisten lumien lapioimisesta tulleet rakot kämmenissä. Omenapuiden leikkaaminen ja mustelma takapuolessa tikkailta pudottuani.
Itäneet tomaatin ja chilin taimet. Isot vesilätäköt sulaneesta lumesta. Pienet tulppaanin tiitit sulaneesta maasta. 🌻🙂🌻