Tapaamisiin

Tapaamisiin

Käyttäjä Eop aloittanut aikaan 18.03.2020 klo 00:44 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Eop kirjoittanut 18.03.2020 klo 00:44

Osaako joku sanoa, löytyykö täältä tai jostakin muualta väylä, jota kautta voisi sopia tapaamisia toisten apua tarvitsevien kanssa? Itse tarvitsisin keskustelua kasvotusten jonkun sellaisen kanssa, joka itsekin tarvitsee apua elämäänsä. Aiheita laajasti, minulla ongelmina mm. puhumisen ja päättämisen vaikeus, aikaansaamattomuus ja negatiivinen ajattelu. Sijainti pk-seudulla.

  • Muokattu kirjoittajan toimesta 4 vuotta, 1 kuukausi sitten. Syy: tuli mieleen vielä lisää
Käyttäjä kirjoittanut 18.03.2020 klo 10:34

Nyt on varmaan vaikea saada kasvotusten apua mutta esim. täältä saa keskusteluapua.

https://www.helsinkimissio.fi/uutiset/helsinkimission-toiminnassa-muutoksia-koronavirustilanteen-vuoksi

Lisäksi oletko huomannut että täällä Tukinetissä on nyt paljon chatteja päivälläkin.

Käyttäjä Nótt kirjoittanut 19.03.2020 klo 09:45

Kasvotusten tapahtuvaa vertaistukea olen itsekin joskus kaivannut, enkä sellaista ole löytänyt.

Minulla on ihan samanlaisia ongelmia, mutta asun lähempänä susirajaa kuin pk-seutua.

  • Muokattu moderaattoreiden toimesta 4 vuotta, 1 kuukausi sitten. Syy: -
Käyttäjä Eop kirjoittanut 19.03.2020 klo 17:21

Harmillista, ettei ole vielä löytynyt. Riittäisikö viestittely yhtään paikkaamaan sitä?