Tänään tässä ja nyt

Tänään tässä ja nyt

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 08.04.2024 klo 19:40 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 08.04.2024 klo 19:40

Kaikki mikä on tullut tehtyä, on tullut tehtyä. Mitä ei vielä ole tapahtunut, ei ole tapahtunut. Siinä lähtökohta itsensä kohtaamiselle. Itseäni varten kirjoitan, kaikki mikä on minua, on minua itseäni varten. En ymmärrä, miksi minun kuuluisi olla luontaantyöntävän hyväksyttävän kärsivällinen itse. Minulla on omat puitteeni, eikä niihin kuulu epäystävällisyys, eikä epäoikeudenmukaisuus.

Käyttäjä kirjoittanut 10.05.2024 klo 17:32

Olen hukannut aikaa turhaan ja ollut ahne ja typerä, oisihan minun pitänyt tietää että raha menee rahan luokse, ja kaikesta pitää maksaa, lahjoituksistakin.

Käyttäjä kirjoittanut 11.05.2024 klo 06:05

Kamala tämä köyhyysloukku, en saisi edes lainaa, jos tarvitsen enemmän rahaa.

Käyttäjä kirjoittanut 11.05.2024 klo 08:45

Mietin kokonaisen viikonlopun ajan mitä tekisin jos...minulla olisi rahaa. Saisin ehkä tyydytettyä tämän tarpeen jos...saisin lainan. Silloin voisin maksaa lahjoitukseni ja saada sen itselleni. Silloin minulla olisi rahaa jolla voisin elellä suht´koht´helpolla aika pitkän aikaa. Voisin tehdä hankintoja joita en muuten voisi tehdä. Ja hyötyä siitä muutenkin tavattomasti enemmän.

Käyttäjä kirjoittanut 12.05.2024 klo 10:03

Minulla on tunne etten kerkiä tekemään kaikkea mitä minun pitäisi tehdä, huomenna on uuvuttava  päivä tiedossa, ja saan vielä vieraita veljeni ja hänen vaimonsa. Minun pitää vahtia pankkitiliäni.

Käyttäjä kirjoittanut 12.05.2024 klo 18:00

Ystäväni lupasi katsoa huomenna työpaikkailmoituksia, jo oisi aika hänenkin mennä.  oikeisiin töihin. työharjoittelu on mukavaa mutta siitä ei saa palkkaa, pelkää tukea.

Käyttäjä kirjoittanut 12.05.2024 klo 19:54

Taidan hakea työtä huomenna, jos vaikka saisin työpaikan vähäksi ajaksi. Silloin kun voisin mennä työhön, eikä olisi lääkärinkäyntejä, mutta voisin myös lykätä lääkärinkäyntejäni pari viikkoa, ja jos käy että olen lääkärille meno päivinäni iltavuorossa, olisi se ihanteellista minulle.

Käyttäjä kirjoittanut 13.05.2024 klo 15:27

Hain työpaikkaa, johon voisin päästä, mutta asia selviää vasta vähän myöhemmin. Ensi viikolla pitäisi tulla tieto mahdollisesta paikasta. Olisihan se kivaa päästä työhön takaisin.

Käyttäjä kirjoittanut 14.05.2024 klo 08:23

Minä olen siinä onnellisessa asemassa, että olen tottunut olemaan käyttämättä rahaa, koska minulla harvemmin on rahaa. Jos pääsen työhön minulla aukee uusi maailma edessäni kun laitan eläkkeeni lepäämään ja astun askeleen työelämän puolelle. En tietysti heti työhön mentyäni, mutta kuukauden kuluessa työssä oltuani.

Käyttäjä kirjoittanut 14.05.2024 klo 10:20

On tietysti muita hakijoita jotka saattavat saada työn itse. Siihen täytyy vain osata suhtautua varovasti, kuin ei olisikaan ollut olemassa ollenkaan itse. Miten siinä tapauksessa suhtautua, jos en pääsekkään työhön sen tähden etten ole nuori enää. Millaisia vaikeuksia on edessäni.

Käyttäjä kirjoittanut 14.05.2024 klo 14:12

Saa nähdä sen sitten kun se tulee ajankohtaiseksi, että miten pärjäisin työelämässä. Olenhan jo yli 60 vuotias, eivätkä työpaikan tarjoajat ole helposti ottaneet enää sen ikäisiä työhön. Minulla täytyisi olla todella hyvä onni jos meinaisin päästä työhön.

Käyttäjä kirjoittanut 15.05.2024 klo 20:31

Kaikki joille mainitsin lahjoituksesta olivat sitä mieltä että minua vain huijataan, ettei ole mitään lahjoitusta, jonka vieras ihminen haluaisi antaa. He käskivät minun estää kaikki yhteydenotot, joista oli minulle päänvaivaa. Saa nähdä miten tässä nyt käy. kun tuota lahjoitusta minulle tyrkytetään.

Käyttäjä kirjoittanut 16.05.2024 klo 14:55

Odottavan aika käy pitkäksi, sen voin vakuuttaa. Päivät ovat pitkäveteisiä, ja kaikki jää puolitiehen odotellessa.Nyt alan päästä eteenpäin asioissa jotka meinasivat jäädä puolitiehen.

Ulkona paistaa aurinko, tekee mineleni ulos auringonpaisteeseen.

Käyttäjä kirjoittanut 17.05.2024 klo 16:03

Ehkä asiat järjestyvät kuukauden loppuun mennessä parhain päin. Ja saan selvyyden näihin raha sotkuihini. Mukavaa viikonvaihdetta kaikille, ja pitäkää mieliala kesäisessä päivässä.

Käyttäjä kirjoittanut 18.05.2024 klo 17:40

Kaikkea sitä tuleekin mietittyä, ulkomaan matkaa, asunnon ostoa. jos vain olisi rahaa vielä.

Käyttäjä kirjoittanut 19.05.2024 klo 07:59

Tänään menen ulos kävelemään rannalle ja katselemaan veneitä, ottamaan aurinkoa, ja syömään hyvin. Huomenna minulla on labra aamusta. ja ylihuomenna menen kuvattavaksi.