Tänään tässä ja nyt

Tänään tässä ja nyt

Käyttäjä Nimetön aloittanut aikaan 08.04.2024 klo 19:40 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kirjoittanut 08.04.2024 klo 19:40

Kaikki mikä on tullut tehtyä, on tullut tehtyä. Mitä ei vielä ole tapahtunut, ei ole tapahtunut. Siinä lähtökohta itsensä kohtaamiselle. Itseäni varten kirjoitan, kaikki mikä on minua, on minua itseäni varten. En ymmärrä, miksi minun kuuluisi olla luontaantyöntävän hyväksyttävän kärsivällinen itse. Minulla on omat puitteeni, eikä niihin kuulu epäystävällisyys, eikä epäoikeudenmukaisuus.

Käyttäjä kirjoittanut 30.04.2024 klo 19:31

Hyvää vappuaattoa ja vappua kaikille.

Käyttäjä kirjoittanut 01.05.2024 klo 06:09

Tänä aamuna herättyäni keitin kahvia ja join sitten sitä sämpylän kanssa, en osannut varoa ja otin suun täyteen sämpylää ja kahvia kun minua alkoi yskittämään ja kaikki purskahti päälleni kaaressa. olin vähän aikaa ihan hölmö, istuin vain ja ihmettelin. Join kahvin loppuun ja menin vaihtamaan märät vaatteet kuiviin.

Käyttäjä kirjoittanut 01.05.2024 klo 16:09

Tänään tuntuu siltä kuin olisin mennyt mankelista läpi. Koko elämäntilanne on kuin väsymys ei hellittäisi millään ihmeellä. Mitä ihmettä teen tällä viikolla ja ensi viikolla, jos en jaksa pysyä hereillä yhtä päivää olen ottanut tänään jo päikkärit, pitäisikö nukkua vaan koko päivä.

Käyttäjä kirjoittanut 03.05.2024 klo 07:48

Tänään menen pankkiin hoitamaan pankkiasioitani. Eilen kävi hoitaja ja siivooja ja hoitaja. Tänään ei tule hoitajaa, peruutin sen eilen.

Käyttäjä kirjoittanut 03.05.2024 klo 20:26

Tunteet ovat nyt pinnallisia, tunnen monenlaisia tunteita, alakuloisuudesta voitonvarmuuteen asti, lähden 9.6 syntymäpäivä risteilylle yksin Helsinki- Tallinna- Helsinki. Olen varannut matkan ja ruokailun, ja maksanut kaiken. Meinaan pärjätä raittiina koko matkan ajan. En ole vielä kunnossa ja parantunut kaikilta osilta, mutta pärjään kyllä.

Käyttäjä kirjoittanut 04.05.2024 klo 08:20

Olen hakenut vaihtoa asuntoon. Kaikenlaisella onnella pääsisin muuttamaan kesällä, kun olisin vielä saanut asunnon siihen mennessä. Olisi kiva saada asua siellä mihin haen nyt asuntoa, ja tulla tutuksi ympäristön kanssa. Siellä on myös meri lähellä, eikä kauppa ole kovin kaukana, ja yleiset kulkuneuvot kulkevat ohitse. Olisin ikionnellinen päästessäni sinne asumaan. Huoneisto on tosiaan pienempi kuin tämä nykyinen, mutta sijainti on kuvitteellinen.

Käyttäjä kirjoittanut 05.05.2024 klo 08:33

Olenko mennyt taas epäselkeyden puolelle, kun aloitan kertomukseni tunteistani ja teoistani  tänä aamuna. Olen miettinyt mennäkö nyt suihkuun kun hikoilen taas, ja vaihtaako vaatteet johonkin keväisempään, tiedän että se tekisi hyvää minulle, mutta viitsisinkö nähdä vaivaa sen verran oman hyvinvointini eteen.

Käyttäjä kirjoittanut 05.05.2024 klo 13:31

Kävin kappelilla pyhä päivän hartaustilaisuudessa. Ja nyt olen lähdössä kävelylle rannalle.

Käyttäjä kirjoittanut 06.05.2024 klo 07:11

Tänä aamuna lähdin rappuun mennäkseni ulos tupakalle, mutta olin unohtanut ettei minulla ollutkaan tupakkaa takin taskussa, tilasin hissin ja muistin tarkistaa taskuni. Takaisin sisälle käärimään sätkiä ja sitten uusi yritys pääsin ulos tupakalle, muttei maistunut minulle enää.

Käyttäjä kirjoittanut 06.05.2024 klo 19:20

Kävin tänään kaupassa, ja olen tyytyväinen itseeni, ja rahaa jäi tilille 1,30euroa. mutta on minulla rahana 120euroa.

Käyttäjä kirjoittanut 07.05.2024 klo 10:13

Yritykseni elää säästäväisesti ovat menneet päin mäntyä. en kertakaikkiaan osaa elää säästäväisesti.

Käyttäjä kirjoittanut 07.05.2024 klo 16:12

Enää en tilaa temusta mitään. Olen sotkeutunut omaan näppäryyteeni, enkä tiedä mitä he lähettävät minulle temusta.

Se on sen asian loppu.

Käyttäjä kirjoittanut 08.05.2024 klo 15:17

Jotkut facebookissa eivät hyväksy sitä etteivät pääse kavereiksi. Lähettävät yhtenään kaveripyyntöjänsä. Onneksi täällä ei ole semmosta.

Käyttäjä kirjoittanut 09.05.2024 klo 08:01

Helatorstaina: Tänään saatan saada vieraita, mutta pärjään kyllä yksiksenikin. Kävin suihkussa, ja söin aamupalaa, otin lääkkeet. Laitoin mekon päälleni, ja harjasin hiukset. Nyt olen valmis ottamaan tämän päivän vastaan.

Käyttäjä kirjoittanut 10.05.2024 klo 09:03

Tänään sain taas facebookissa viestin että joku haluaisi muttei kuitenkaan haluaisi lahjottaa rahojaan pois, aina sama juttu on tullut sairaaksi siinä määrin että voisi luopua rahoistansa, ja sitten lähetellään viestejä kaikille, joiden kuvittelisi olevan kiinnostuneita pankkiryöstöstä.