nukuin päivällä että jaksoin käydä kaupassa.
Olen niin painava jo, että sohvalla kääntyminen on hankalaa, yksin. Tai sit lattialta nouseminen. Kyl yläkroppa mnis, mut tosta lonkasta tai lantiosta alaspäin on niin tönkköö ku olla ja voi. Tietenkin tämä sit masentaa mua ja saa mut ajattelemaan im lähtien kaikki. En usko parempaan tulevaisuuteen, ennemmin uskon siihn että tytöllä ja vanhemmilla on paljon parmpi olla ilman tälläistä vammaista paskaa, joka ei saa ees sukkia enää hyvin jalkaansa. Olen tällä htkellä niin maassa, eikä huominen aikaisin heräminen ja istuminen jossain hemmetin hammaslääkärin (äiti leikkauksssa) odotushuoneessa laita nappaa. Ennemmin ajattelen, että murtautuisin johonkin huoneseen ja toivon että siellä olisi jotain millä saisi päiät pois. Tai en tiä. Olen ni poikki ja väsynyt tähän elämiseen jo. Ei jaksa tehä mitään. Kellosta katon koska pitää ruokaa teh'ä ja kun sitä syö tulee sen jälkeen armoton paha olla. Päivät kuluu sit sohvalla. Saan varmaan painonin takia tästäkin sohvasta jouset hajalle. Kääntelen kylkeä, kun on pakko. Jalkani i kestä enää paikallaan oloa. Käsitöitä tekisin, mut en saa hyvää asentoa, että jaksaisin alkaa tekee niitä.
En tiä mikä olisi mulle hyvä paikka enää.Kotona en pysty laihduttaa, täällä on liikaa kova paine. Kohta 150 on mittarissa. Jalat sattuu astuessa, makuultaa ja istuvalteen. Kädet on kipeet.
Yritän syä suht terveellisesti, sit tulee näitä ylilyöntejä. Mut olen mä paljon vähentänyt. Viime pääsiäisenä vuosi sitten söin koko ajan monta mingnon munaa, tänä vuonna söin tosi vähän. Jätskii olen 2 vuonna syönyt joka päiä melkein 7, nyt ostin tänään 2 joista toinen edelleen pakkasessa. Pakettia ostan ja syön sen kerralla, mut olo onkin sen jälken sellainen että haluaisin oksentaa. Sipsipussin ostin tossa yks päivä, mut en muista mihin oon sen laittanut.
Olen niin syvässä vesissä, etten näe enää saarta, en rantaa, en puuta en mitään. Taivaskin on mustaa ja loputonta. Haluaisin vaan laittaa asiat kuntoon, ni että äitillä on helpompi selvitellä asioita jälkeenpäin.
Antakaa anteeksi. Yritän olla ihminen, onnistumatta siinä. Yritän olla hyvä tytär, äiti ja kaveri, onnistumatta siinä. Mun sisusta on kuollut ja pikku hiljaa kuolee ulkokuorikin. En jaksa enää taistella, taidan lopettaa tähän taisteluni. Olisi helpompaa jos olisi se kuolemansairaus, sitten voisi vaan suosiolla lopettaa, mutta kun ei ole.
TÄmä ei ole im kirje, joten älkää pelätkö. TÄmä on joku kirje vaan. Mulla on velvollisuus huolehtia lapsestani, isästäni ja äitistäni. Kukaan muu ei sellai auta tai hoida heitä. Mun täytyy olla aina käytettävissä, vaikka keskellä yötä. Haluaisin vaan nyt että joku oikeesti halais mua ja silittäis mun hiuksia. Mutta se ei ole mahollista. Olen siis yksin. Tyttö ei halua enää et halataan ja äitin kanssa ei sellaista o ikinä tehtykään.
Ehkä huomenna jonkun risun alta paistaa jonkinlainen paskavalo. Sellainen joka auttaa jaksamaan hoitaa äitin operaation. Sellainen joka antaisi muutamaksi tunniksi voimia, etten hyppäisi lähibussin alle.
Taidan mennä hakee eilen vanhaksi menneitä makkaroita. Jos vaikka kuolisin niihin sitten.
Anteeksi 😭