Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä…

Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 27.06.2012 klo 17:19 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.06.2012 klo 17:19

Yritän kovasti koittaa saada ajatukseni jotenkin järkeviin ajatuksiin, mut tuntuu vaan että elämä koettelee meitä todella apäoikeudenmukaisesti. Miksi kaikki menee yhessä perheessä niin päin mäntyy?

Olen viikon jaksanut suht hyvin. Ehkä jaksan eteenpäinkin. En tiä. Tällä hetkellä itkun keskellä tuntuu kaikki niin vaikeelta ja turhalta.

Lähetin isän koiran (joka on mulle tosi tärkeä ja rakas) viimiselle matkalle. Otin juuri ennen lähtöä muutaman äkkiä kuvan. Kuiskasin korvaan heipat ja annoin pusuja. Koira itessään luulee että pääsee ulos lenkille tai auto ajelulle. Se ei tajuu että tämä on viiminen matka.

Tämän kaiken kruunas se, että äiti joutui muuttaa su illalla mun luokse, eli aamusin on todella aikaset herätykset ja koko ajan ahdistava olo. Kuulemma jos viel jaksan pe asti, ni hän lähtee. Sit alkaa se ahdistava olo siitä että miten isä ja hän pärjää siellä siaiskämpässä. Ja miten mä pärjään (jos mulle ees annetaan) tytön kanssa täällä ihan yksin.

En tiä mitä tai miksi tässä kirjoitan. On ni paha olla. Ruoka on syömättä, kun en keksi mitä syä. Maha oireilee. Söin tossa jätskin, joka tuntuu jäävän kurkkuuni. Pitäis kai jua jotain, mut en jaksa raahautua keittiöön, kun siinä välissä on Benin kipot ja tulee olo että Beni tulee ja on täällä.

Mä taidan lopettaa tämän, kun ei tässä ole mitään järkee…

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 02.04.2019 klo 19:38

Voi surku, Saloka! Kuulostaa tosi kurjalle. En osaa nyt muuta. Haluaisin olla tukenasi. Voin tehdä sen vain sanoin. Jos mulla olisi huivi ja olisit lähellä, kietoisin huivin hartioillesi ja halaisin.

Käyttäjä Tiffany3 kirjoittanut 03.04.2019 klo 08:14

Eikö se isä ja hänen tilanteensa olisi nyt tärkeintä. Hirveää ajatella miten hän joutuu teidän riitojen välikappaleeksi. Sairas ihminen. Eikö pitäisi jo laitospaikkaa harkita.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.04.2019 klo 08:57

Mun eilinen viesti tai kirjoitus on hukkunu ja muutenki mulla pyörii yksi sivu vaikka vaihdan toiseen. Pitäis varmaan katkasta tämä ja alkaa kirjoittaa uutta viestiketjua. Mut nyt en ehi sillä on tappopäivä. 3 menoa 5h sisällä. Eli ku koht lähen, olen joskus 15.00-15.30 kotona vasta. Jollen käy kaupassa.

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) kirjoittanut 03.04.2019 klo 09:10

Hei,

Jos teillä on ongelmia käytössä, kuten tuo salokan mainitsema saman sivun pyöriminen vaihtamisesta huolimatta, niin lähettäkää palautetta sivun alalaidassa olevalla palautelomakkeella. Siihen voi liittää kuvakaappauksen ja tiedon siitä mitä laitetta ja selainta käyttää, jotta ongelma pystytään paikallistamaan ja ratkaisemaan paremmin.

Tuli vielä mieleeni, että voisitko vielä tarkistaa, että onko kyseessä varmasti aina sama sivu, koska aloitusviesti näkyy nyt joka sivun ylälaidassa, vaikka muut viestit ovatkin erejä?

  • Muokattu kirjoittajan toimesta 4 vuotta, 12 kuukautta sitten. Syy: Lisätty viimeinen kappale
Käyttäjä kirjoittanut 03.04.2019 klo 13:09

Kuvakaappaus, juu olen kuullut, että sellaisen voi tehdä. Mie en vaan sitäkään osaa. On koneellla kyllä kuvakaappaus nappi ja kaappaan kai sillä kuvan. Mutta joku sitten sen siitä välistä jonnekin kaappasi, kun en tiedä missä se on.

Mie en ymmärrä miksi tästä tehtiin niin vaikea ettei ihan tavallisella yliopistotutkinnolla täällä pärjää.

ps. tuleeko täällä nykysin ihan itestään kappalejakoja,, kun tulee niin paljon tyhjää.?

Käyttäjä Mollyan kirjoittanut 03.04.2019 klo 15:14

Sitä tässä itsekin pähkäilen. Yliopistotutkinto ei riitä, jos ei pääaineena ole tietojen käsittely. Harvalla se kai kuitenkin on näillä foorumeilla. En viitsi kaapata täällä mitään, ettei tule jälkiseuraamuksia kenellekään. En viitsi edes tietsikkaa tai läppäriä käyttää, sen kun vain puhelimella näppäilen.