Repukka, kysy sitä mahasuojalääkettä. Jos kokeilisit sitä ekana. Tai voit ostaa apteekista ns. kokeilupakkauksen. Mulla toi on tehnyt ihmeitä. Jos jää lääke päivänkin ottamatta, on ihan sairaan huono olo. Kun tuplasin sen joku viikko sitten (vuosin) , vuoto loppu saman tien. Mahaa se ei ole parantanut ja epäilenkin että ei tuu parantumaankaan. Mun on va pärjättävä tällä.
...
Tein tällä kertaa kaurasämpylöitä. Mulla on kaurahiutaleita kaapissa ihan sairaan paljon. Äiti antoi yks kerta mulle kilon ja mulla on sitä ennestääkin niin gluteenittomasti kun alkuakin. Sain 5 dl kaurahiutaleita tuhottuu tohon. Taikina oli helppo ja taikina oli turhan löysä. Olis pitänyt lisätä enemmän jauhoja. Laitan ohjeen ja kuvan, kuhan tyttö tulee langan päähän tai kotiin. Hänellä' on mun kamera, enkä löytänyt sitä mistään.
Kävin suihkussakin, sillä aikaa kun taikina kohosi. Laitoin puhtaat vaatteet päälle ja villasukat. Olen ns. rennoissa tunnelmissa. En ajatellu mihinkään lähtee.
Vielä pitäisi se iso makaronilaatikko tehdä. Muistaakseni mulla on tuolla kaapissa iso pussi makaronia. Paree olla. Mietin vaan, paljonko munia tarvii laittaa n. litraan vettä. Täytyy alkaa tutkia nettiä.
Mitäs tässä vielä. Maha (haavat) on rajun näköisiä. Ne sattuukin hiukan, jos mahallani makaan. Eilen illalla nukkumaan mentäessä aloin luulla että mulla on verenmyrkytys ja siitä sitten helpotuin että sitten pääsisin täältä pois. EN tiä mitä voisin noilla tekee. Revin ne monta kertaa päivässä auki ja sit sitä verta ja nestettä on joka paikassa. Sormien kynsissä ja paidalla. TÄ on ku jotain viitelyä. EN ole sen edellisen kerran jälkeen tarttunut terään. En uskalla. Yritän ettii jostain sakset, etten vahingoita itteäni.
AJattelin jos alkaisin hiukan katella mitä söisin. EIlen otin ison askeleen, kun en kaupasta ostanut jätskii. Mulla alkaa menee maku siihen. EN uskaltanut mennä vaa´alle, joten en tiä painoani. Olen 2 tuopillista, eli litran juonut teetä, tietenkin sokerillista. Tossa on ½ litraa jäähtymässä. Sit jos söisin annoksen sitä makaronilaatikkoa alku illasta ketsupilla ja iltapalaksi pari sämpylää salaatilla. Jos herkkuu haluan, mulla on niitä fazerin marjapiirakoita, jos pari semmoista. Juoda mun pitää. Eilen otin mangesiumia, kun alkoi jaloista (varpaista) kramppaa. Tänään illalla täytyy ottaa taas. Mulla on jokunen pore sitä jäljellä. Ai niin, onhan tossa tota kolaa. Mut ruuat on tossa ja tä juominen on hiukan auki.
Vois alkaa yrittää tehä smoothieta taas. Jos jaksais aamusta alkaa sitä tekee aamupalaksi. Mut sit kumminkin mä lähen suoraa sängystä, ni ku eilen tai alan tekee jotain niin ku tänään. Sit huomaan yks kaks että se aamupala jäi.
Joku mulle sano että kun pidän lämpimän ruuassa ns. kellon aikaa, ni miksen en sit aamupalassa. Se on helppo tälläi sanoo, mut toteutus hankalaa. Saan jotain energiaa siitä että pystyn paastomaan ja mitä enemmän sitä onnellisempi olen. Monet kerrat kello on 19 kun huomaan, että oon vetässy va nesteitä enkä syöny mitään.
Olo on ihan siedettävä. EI kipuja, mut käveleminen hankalaa. Vessaan on korkea kynnys ja se on haassteellista. Liikkeelle lähtö on alussa hankalaa, mut onnistuu sitten. Kaipa tämä tässä menee.