Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä…

Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 27.06.2012 klo 17:19 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.06.2012 klo 17:19

Yritän kovasti koittaa saada ajatukseni jotenkin järkeviin ajatuksiin, mut tuntuu vaan että elämä koettelee meitä todella apäoikeudenmukaisesti. Miksi kaikki menee yhessä perheessä niin päin mäntyy?

Olen viikon jaksanut suht hyvin. Ehkä jaksan eteenpäinkin. En tiä. Tällä hetkellä itkun keskellä tuntuu kaikki niin vaikeelta ja turhalta.

Lähetin isän koiran (joka on mulle tosi tärkeä ja rakas) viimiselle matkalle. Otin juuri ennen lähtöä muutaman äkkiä kuvan. Kuiskasin korvaan heipat ja annoin pusuja. Koira itessään luulee että pääsee ulos lenkille tai auto ajelulle. Se ei tajuu että tämä on viiminen matka.

Tämän kaiken kruunas se, että äiti joutui muuttaa su illalla mun luokse, eli aamusin on todella aikaset herätykset ja koko ajan ahdistava olo. Kuulemma jos viel jaksan pe asti, ni hän lähtee. Sit alkaa se ahdistava olo siitä että miten isä ja hän pärjää siellä siaiskämpässä. Ja miten mä pärjään (jos mulle ees annetaan) tytön kanssa täällä ihan yksin.

En tiä mitä tai miksi tässä kirjoitan. On ni paha olla. Ruoka on syömättä, kun en keksi mitä syä. Maha oireilee. Söin tossa jätskin, joka tuntuu jäävän kurkkuuni. Pitäis kai jua jotain, mut en jaksa raahautua keittiöön, kun siinä välissä on Benin kipot ja tulee olo että Beni tulee ja on täällä.

Mä taidan lopettaa tämän, kun ei tässä ole mitään järkee…

Käyttäjä saloka kirjoittanut 17.11.2014 klo 13:06

AK 🙂🌻

Taas päätä tuntuu että alkaa särkee. Pitäisi ottaa iisisti, ettei ala särkee. Mitä lie. Alkaa ketuttaa kun tuntuu että särkee koko ajan.

Kävin viemässä sossun paperit postilaatikkoon. Saa nähä, meneekö läpi. Nyt sit jännitetään tässä jonkin aikaa.

Ajattelin eilen, jos tekisin lihapullia taas. syön sit kasviksien kanssa. Kävin äitin kaapissa, mut ei siellä ole mitään pulliin. Pitää sit sipulilla ja mausteilla maustaa.

Perheessä on riitaa ja mä sit se ihminen joka on puun ja kuoren välissä. Tulee joulu, enkä tiä kenelle lahjan annan. TUleeko jouluna tytölle yhtää lahjaa. Tuleeko meijän joulu tylsä ja kamala.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 18.11.2014 klo 12:23

EIlen ei menny sit ni ku strömsöössä. Söin kaikki lihapullat, oli meinaan ni pirun hyvii. En pystynyt kasviksia syömään paljonkaan. Maha päätti kertoo että hän on erii mieltä kaikesta.

Tänään olen jo pesukoneen saanut päälle. Saa nähä mitä teen vielä. Päätä särkee taas. Joku ihme särkykierre näköjään päällä. Teemuki oottaa juojaa ja lääkkeet ottajaa. Haluaisin vaan takasin sänkyyn, nukkumaan. Muistan että jäi pyykkejä pois koneesta. Pitää laittaa toinen koneellinen pyörii heti ton loputtua.

Läheisillä kaikki ok. Isä ei vielä huonona. Mä tässä oireilen va omalla tavalla.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 18.11.2014 klo 17:29

2 koneellista pyykkiä pesty, jos vielä joku jaksais ne kuivuu laittaa, ni olisin iloinen. Mut turhaan, ite on laitettava.
Melkein parin tunnin päikyt otettu.
Päätä särkee edelleen. En käsitä miksi. Onko sit kofeiinin puutos, vaikka juon teetä koko ajan aika rankalla kädellä. Ärsyttää va, ku vasemman silmän yläpuolelta sattuu niin penteleesti ja ohimolta.
Yritin tossa tehä kässäjuttujakin, mut ei ole oikee voimia käsissä eikä ajatukset oikee kanna eteenpäin. TÄhänkö mulla sit tössää kaikki.
Söin ruuan äskön. Sain eiliset loput kukka ja parsakaalit syötyy ja lisäsin nakkia mukaan. Oli ihan hyvää. Tee oottaa juojaa tossa.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 19.11.2014 klo 11:43

Eilen alkanut kipu tuolla alamahassa, jatkuu edelleen. Illalla/yöllä ei saanut oikein unen päästä ki, kun aina ku kääntyi, sattui. En kässää mikä siinä on. Jotenkin tuntuis et olis virtsarakon kanssa tekemisissä. Mut sit miettisin, että on ollut menkkakipuina tämmöisiä kans, mut ei mun menkat pitäis viel alkaa. Omituista.

Joskus 3 aikoihin sain unen päästä ki. Heräsin 11 aikoihin. Huomenna tarvis olla 8.30 vanhemmilla. En tiä koska tullaan takasin. TÄytyy toivoo ettei toi kipu pahene huomenna.

Tänään pitäisi noita myyntijuttuja tehä eteenpäin. En eilen pystyny oikee tekemään mitään. TÄnään täytyy sit ottaa eiliset kii ja tehä eteenpäin.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 20.11.2014 klo 10:49

Isän asiat sain hoidettua. Onneks ei tarvinut kauan olla reissussa.

Isä ilmoitti, että pitäis mun muka mennä heidän kanssa vkl:na naapuri kuntaan/kaupunkiin. EI pahemmin hyvittais lähteä. Valvon aamuyöhön ja herään aika aikaisin. Kipu alamahassa on edelleen. Voimat on nytkin poissa ja taistelen ajatusta vastaan, et menenkö sohvalle pitkäkseni.

Pitäisi riisipuuro laittaa tulemaan. Myynti juttuja tehä. Mut tee tässä sit, ku voimat on veks.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 21.11.2014 klo 13:09

Kipu alkaa pikku hiljaa helpottaa, mut varpuset tulivat taas kylään. Ei ihme, kun miettii mitä olen eilen syönyt... 2 tuuttia, annos riisivelliä, jogurtin ja teetä paljon. Tänään ei mee sen enempää. Ehkä ton jätsskin syön jossain vaiheessa. Painokin on päättänyt laskea, joka on hyvä asia.

Kävin kaupassa ostamassa lisää jogurttia, vanukasta ja kaikkea muuta, helposti sulavaa. Samalla reissulla kävin kattoo, ku äiti taas siivoili.

Illalla tyttö lähtee leirille. Äiti yrittää raahata mut vielä toiseen kauppaan, mut mä laitan stopin. He saa kahestaan reissata ilman mua. Mä olen kotona.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 22.11.2014 klo 16:54

colan voimilla mennään ja tyhjennetään toisesta päästä ahkeraan. Syön vähän, ettei tarvis käydä tyhjentämässä. Olen ihan sekaisin jo.

Äiti ja isä raahasi eilen mut saattaa tyttöä. TÄnään ne raahas mut isoon kauppaan, linja-autolla. Huomenna yritän saada olla kotona. Tuntuu ettei ne ymmärrä eikä halua ymmärtää. Kaupassa äiti yritti tarjota ruokaa. Sanoin etten saa syä. Lopulta jouduin tyytymään siihen että vanhemmat söi mun nenän ees hyvää ruokaa ja mä en mitään.

Ostin melkein kilon lankaa. 2x 450 g. Tarkoitus olisi niistä tehä torkkupeitto itelleni sohvalle. Sit yks 200 g kerän sain melkein ½ hintaan.

Äiti alkoi puhuu, että he ehkä ostavat meille joululahjaksi uuden sohvan. Ei kallista, kun ei oikee rahaa ole. Sit miettisin, jos ostais toisen, jos saan jostain luottoa niin paljon.

Olen henkisesti ihan tööt. Jos olisi rauhottavia, ottaisin semmoisia pari. Tahtoisin nukahtaa,mut en viitti enää. Puuroa pitäis mennä lämmittää, mut en saa itteäni liikkeelle.

Kaupassa huomasin kumman jutun. Valmiiksi leikattuja tuorekelmuARKKEJA. Ostin kokeiluksi paketin. Saa nähä millaisia on.

Pakko kai sitä on mennä puuroo lämmittää. Ainut kiinteä ruoka mitä syön. Noi riisit. Sen jälkeen vois jätskii syä ja jua kolaa loppu illan.

😞

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 23.11.2014 klo 08:55

Moi.

Täälläkin hörpitty Pepsiä. Ja kahvia (tosin rajoitan 2 kuppia päivässä) ja vettä ja vichyä. Kiinteät ruoat olleet kaikkea ihan höpöä. Paino on taas tapissaan. En jaksa välittää nyt ennen kuin mieltäni stressaavat asiat ratkeavat. Sitten ehkä taas voi alkaa tsemppaamaan.

Rauhoittavat on hyvä asia silloin kun niitä oikeasti tarvii. Ja kun pystyy käyttämään niin, ettei jää koukkuun. Minulla ainakin pelastunut monta kauheaa hetkeä niiden avulla. Suoraan sanottuna en tiedä olisinko enää hengissä ilman niitä. Tarkoitan vuosien aikana tapahtuneita asioita ja tilanteita.

Täällä katselen lumista maisemaa ja koitan miettiä tätä päivää, että mitä tekis ja missä järjestyksessä.

Hyvää Sunnuntaita sinne🙂🌻

Käyttäjä saloka kirjoittanut 23.11.2014 klo 11:32

Kiitos AK kun jaksoit kirjoitella.Mukavaa sunnuntaita sinullekkin.

Tyttö tuli jo leiriltä ja alko heti syömään jäljelle jääneitä karkkeja ja kattomaan pulmusia. Tunnin päästä mä katon telkkarii ja tönötän muutaman tunnin päästä ku haukka.

Sain suht hyvin nukuttuu yöllä.Pari kertaa heräsin.

Eilen illalla olin aika syvässä veessä. Mua alettiin sanoo faces etten ota vastaan apua ym. Ne ei ymmärrä tätä mun tilannetta, enkä jaksa alkaa sitä heille sanoa. Tä on ahdistavaa. Mua ei kuunnella, eikä uskota mun sanoja. Mut tällä mennään. Ehkä ne joskus sen sitten näkee. En aijo tolle facen ryhmään kirjoitella vähään aikaa, ehkä en enää koskaan. Katkasen kaikki välit jokaiseen paikkaan ja haudon sisälläni kaikki paskan mitä joudun kokemaan. Ehkä niin on parempi, pidemmissä juoksuissa. Onneks on tämä vielä, mut ärsyttää ku tämäkään ei ole salattu, va ihan julkinen.

Riisipuuroa tarvis tänään tehä. Ehkä teen siitä taas velliä, ku se oli ni hyvää. kolaa on yks pullo vielä, ku en eilen juonut. Ei oikee toi limppa enää uppoa. Juissin mehua ostin viikolla 4 litraa. Juon sitä sit limpan tilalla. Olen huomannut että pärjään pelkällä juomalla ja tolla riisipuuro annoksella. En ole jogurttia syönyt illalla enää. Hirveen vähän kaloreita käytän. Ensi vkl:n ruuat on jo suunniteltu. Perjantaina keittoa ja sit la spaghettia ja jauhelihakastiketta.

Vielä on virtaa, enkä o sängyn pohjalla.

Taidan kerätä noita myynti juttuja ja alkaa niitä laittaa eteenpäin.

Mukavaa loppu päivää...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 24.11.2014 klo 16:52

Mietin tässä, söisinkö ton toisen satsin puuroa vielä. Koko ajan on nälkä. Halu olisi syä kaikkea. Tänään tulee 5 päivä paastolla. huomaa että energiat on vähissä.

EIlen äiti tuli laittamaan jouluverhoja. Jostain pitäisi kaivaa se joulufiilis. Lahjoja en ole kattonut. Pitäisikö olla antamatta kokonaan.

En jaksanut myyntijuttuja laitella tänäänkään. Olen ihan jumissa. En jaksanut ees siivota täällä.

Käyttäjä JohannaItte kirjoittanut 24.11.2014 klo 19:34

Hurrrjasti tsemppiä ja parempaa vointia 🙂

Käyttäjä saloka kirjoittanut 25.11.2014 klo 14:31

Kiitos JohannaItte.

Eilen ei oikee uni tullu silmään. 3 aikoihin taisin vielä olla ylhäällä neulomassa peittoa itelleni. Sit sain jossain vaiheessa unen päästä kii, mut heräilin Ennen 9 äiti soitti ja sano että klo 12 tulee taksi ja pitää isän kanssa mennä lääkäriin Kyl tuli muutama kirosana multa.

Äiti soitti kierrätyskeskukseen. Ne tulis parista kympistä hakemaan tämän sohvan Uudet pitää netistä tilata En vielä tiä, saanko yhden vai kahdet sohvat Kahdet haluaisin

Kolan voimalla yritän tämän loppu päivän tässä mennä Myynti juttuja pitäisi alkaa katella. Eilen niitä jo kattelin ja tein.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 25.11.2014 klo 20:12

Tyttö huusi että tahtoo ruokaa. mitä mä hänelle annan. Lämmitin sit lihapullia pakkasesta ja näin sain hänet hiljaiseksi Enää pari päivää ja saan syä Mielessä pyörii koko ajan ruoka. Kumpa saisin jotain suolasta. Ei oikee toi makia vedä. jätskii söin tossa ja se maistu mauttomalta rautaputkelta. suunnittelen huomista kauppareissua ja sitä mitä sieltä ostan Täytyy hiivaa ostaa, jos vklna teen sämpylöitä. Huomiseksi ei ole puuroa enää Miettisin riisiä ja ketsuppia, mut mulla ei ole valkoista riisiä. Mahtaako risottoriisistä tulla hyvää.

En jaksa mitään tehä Haluan va kömpiä peittojen lämpöön ja olla siinä Telkasta ei tuu oikee mitään järkevää. Ehkä meen ajoissa sänkyyn neuloo sitä peittoa taas. Pelkään että mulla on liikaa silmukoita ja että joudun purkaa koko helahoidon.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 26.11.2014 klo 15:29

Ja TAAS Isä oli jaksanut lähtee isoon kauppaan, mut siellä oli vointi menny huonoksi Kotiin asti oli jaksanut kumminkin tulla Äiti sit soitti lanssille ja taas isää viedään Taas menee kaikki uusiksi. EIlen isän keuhkot oli ihan hyvät, mut tänään jo rahisi ja puhki.

Mulla on molemmat pohkeet kipeet En tiä miksi Ottiko se eilinen portaissa ramppaaminen näin koville mun jaloille. TÄytyy käyttää hiukan hellemmin jalkoja tänään.

Rahaa tuli ja melkein kaikki meni. Ruokaa meni rahaa ja lääkkeisiin, Otin vkl:n ruuat jo nyt. Pe syömme jauhelihakeittoa tai makkarakeittoa. La tomaattijauhelihakastiketta, spagettia ja tuoretta parsakaali-herne.porkkana salaattia. Suunnitelmia on pään sisällä aika paljon. Nyt pitää vaan jaksaa eteenpäin

Huomenna alkaa tyhjennys. TOsin olen jo viikon tyhjentänyt, kun mahassa ei pysy mikään. Huomenna juon sitä litkua ja toivon että se ei maistu puulta. Olen varannut kolaa,välijuotavaksi ja mulla on mehua. eienää montaa päivää, ku saan syä Eilen miettisin, miten olen joskus pystynyt olee 3½ viikkoa täysin syömättä, kun nytkin jo tekee tiukkaa

Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.11.2014 klo 07:35

Ei isä sit kauan siel sairaalassa ollu. Lähetettiin kotiin jo eilen. Voi vitsi tätä ihanaa terveydenhuoltoa. Nyt sit katotaan mihin kuntoon isä menee loppu viikon aikana...

Tuli tossa tehtyy pieni operaatio tietsikalle. Näppäimien alla oli niitti ja yritin sitä kovasti pois. Hiukan hankala, mut voitin.

Jep jep... tänään on sit tyhjennys. Klo 15 alkaa. Nyt on riisit kiehumassa. Ajattelin syä niitä tossa aamupalaksi, sitten mennä pikku unille.

Mut tällä mennään, tällä kertaa...