Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä…

Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 27.06.2012 klo 17:19 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.06.2012 klo 17:19

Yritän kovasti koittaa saada ajatukseni jotenkin järkeviin ajatuksiin, mut tuntuu vaan että elämä koettelee meitä todella apäoikeudenmukaisesti. Miksi kaikki menee yhessä perheessä niin päin mäntyy?

Olen viikon jaksanut suht hyvin. Ehkä jaksan eteenpäinkin. En tiä. Tällä hetkellä itkun keskellä tuntuu kaikki niin vaikeelta ja turhalta.

Lähetin isän koiran (joka on mulle tosi tärkeä ja rakas) viimiselle matkalle. Otin juuri ennen lähtöä muutaman äkkiä kuvan. Kuiskasin korvaan heipat ja annoin pusuja. Koira itessään luulee että pääsee ulos lenkille tai auto ajelulle. Se ei tajuu että tämä on viiminen matka.

Tämän kaiken kruunas se, että äiti joutui muuttaa su illalla mun luokse, eli aamusin on todella aikaset herätykset ja koko ajan ahdistava olo. Kuulemma jos viel jaksan pe asti, ni hän lähtee. Sit alkaa se ahdistava olo siitä että miten isä ja hän pärjää siellä siaiskämpässä. Ja miten mä pärjään (jos mulle ees annetaan) tytön kanssa täällä ihan yksin.

En tiä mitä tai miksi tässä kirjoitan. On ni paha olla. Ruoka on syömättä, kun en keksi mitä syä. Maha oireilee. Söin tossa jätskin, joka tuntuu jäävän kurkkuuni. Pitäis kai jua jotain, mut en jaksa raahautua keittiöön, kun siinä välissä on Benin kipot ja tulee olo että Beni tulee ja on täällä.

Mä taidan lopettaa tämän, kun ei tässä ole mitään järkee…

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 09.11.2014 klo 09:48

Toivotan hyvää ja lämmintä Isänpäivää sinun isällesi 🙂🎂 ja toivon, että hän saa olla pitkän aikaa kotona, eikä joutuisi menemään sairaalaan.

Muutenkin kaikkea hyvää hänelle ja sinulle🙂🌻

Käyttäjä saloka kirjoittanut 09.11.2014 klo 12:00

Ei se haittaa AK. Toivon todella että tähän oloon saa selvyyden. Ei tä enää kivaa ole.

Täällä on joku tuhopolttaja vauhdissa. Joku yö sitten poltettiin yksi vanha talo poroksi ja nyt siinä lähellä poltettiin taas yksi talo. Onneks ei ihan lähellä, mut ei se kaukana ole.

Olen ni väsy. Tekis mieli mennä nukkuu, mut pitäis alkaa noita kortteja tekee. En oikee tiä miten niitä tekisin. Miten saisin niistä joulusemmat, kun mulla ei ole kun vaaleita korttipohjia.

Isä ei tietojen mukaan ole tällä kertaa mökillä sairastunut. On saanut rauhassa viettää lomaansa. Tulevat tänään kotiin.

Huomenna olis aamulla lähtö ja iltapäivällä pääsen kotiin vasta. Kaipa se menee hyvin.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 10.11.2014 klo 13:52

mun maha on tainut rauhottuu, JEE.EI ainakaan eilen ollu sekaisin,saa nähä mitä tänään sitten.

Ostin kaupasta uunijuureksia.ne on jotain pakaste juttuja. TOi 600 g pussi makso alle 2 euroa. Siitä pussista tulee varmaan 2 pvä ruoka.

Kävin lääkärissä hakemassa tai uusimassa reseptejä. Onneks ei kysyny mitään. En tiä, onko hoitaja ees kirjoittanut mitään.

Yö oli raskas. En saanut unta millään ja kello tais olla lähemmäs 2 ku sain unen päästä ki. Klo 7 herätti jo puhelimen herätys. Hiukan väsyttää, mut onneks hiukan. Voissitä vaikka päikkäreille mennä tässä.

Mulla on ongelma. En kehtaa/ uskalla käydä julkisissa vessoissa. Pelkään että niissä on kameroita ja sen kautta mua tiiraillaan. Pelkään välillä että joku on tänne kotiinkin vessaan laittanut kameran. Onko tämä jokin luulotauti tai mikä. Joskus mun on pakko mennä vessaan julkisissa ja se on ni hankalaa ja noloo. Ihan ku jotain kiinnostaa ku mä siellä istun.

Mut just joo, tällä mennään.TÄnään en varmaan tee mitään myynti juttuja. Alan huomenna tai sit ke tekee taas. Huomenna olis tytön labra, yritän jos isä menis. Hän tietää minne mennä. Mulla ei ole bussimatkoja oikee kortis ja tyttö ruinaa heselle ja kauppoihin sen jälkeen. Katotaan miten huomenna menee sitten.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 11.11.2014 klo 15:24

Tyttö pimputteleens. pianoaan. Keksis jonkun laulun pätkän ja on innoissaan siitäkin.

Tultiin kaupungista. Isä lähti mukaan. Reissu labraan oli turha, taas. Maanantaina yritetään uudestaan. Kukaan ei kertonut että olisi pitänyt olla ravinnotta ja aamuaika.

Mä oon nukkuva rukous. Silmät tykkää mennä kii. Mietin tässä, jos menisin pikku päikkäreille, vaikka heräsin 11 aikoihin tänään.

EI mitään ihmempää täällä tällä hetkellä.

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 11.11.2014 klo 15:27

Saloka,

Miten menee tänään?

Kiva jos vatsasi on parempana ja toivottavasti on tänäänkin.

Minä taas en voi mennä julkisiin vessoihin, kun inhoan ja pelkään, että saan niistä jotain kauheita bakteereja. Tiedän, että ylireagoin, mutta en voi sille mitään. Kauheinta on jos täytyisi mennä jonkun tk:n vessaan. No, en mene. Enkä markettien vessoihin, vaikka olisi millainen (yleensä pissa) hätä.

Sinulla taisi tälle päivälle olla menoja.

Jaksamisia pimeään päivään🙂👍

Käyttäjä saloka kirjoittanut 12.11.2014 klo 10:36

Kiitos AK kun jaksoit kirjoittaa.

Eilen illalla olin ihan tööt. Menin aikaisin sänkyyn, kun en jaksanut enää seurata telkkaa. En mä sit unesta saanut ajoissa kiinni. Sain nukkua aamulla suht pitkään. Tosin koko ajan tekee mieli mennä takasin nukkumaan.
Aamulääkkeet oottaa ottajaa. Ootan että tee liukenee ja pääsen juomaan sen ja ottaanoi pahuksen lääkkeet. Ei jotenkin nappaa popsia niitä, mut pakko on.

Kerään voimia, että jaksan mennä ompelee noita sydämiä. Ehkä parin tuopin jälkeen (teetä) olen tarpeeksi voimissani.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 12.11.2014 klo 13:54

kuuntelen yläkerran kiromista ja kolinaa. Hauskaa heilläkin varmaan on. Siellä asuu yh-äiti 2 poikansa ja 2 koiransa kanssa. En jaksais tollasta menoa yhtään, kun en jaksa kuunnellakaan sitä.

Ilmoitin äskön itteni niihin joulumyyjäisiin. Nyt se on sit muuta kun ajatus. Nyt se on todellisuutta. Tarvii saada loppu kuuhun mennes kaikki reilaan, että saa tutun kanssa hinnotella ja katella mitä siellä myydään. Paikka maksaa 20 eukkoa ja toivon että saisin sen takasin. Tosin epäilen että jään miinukselle.

Olen litkiny teetä urakalla. Vessas saa käydä hetki hetkellä. TOimii ainakin aineenvaihdunta. Maha huutaa ruokaa. En jaksa syä mitään. Pelkkä ajatus että pitäisi purra jotain, saa väsymään.

Ompelin tossa muutaman sydämen ja sitten noita eläimiä laitoin siihen kuntoon että tarvis ettii neulaa ja lankaa ja nappeja. Laittelen tänne sitten kuvia, jos tahotte.

Nyt olen kyl niin väsy ettei mistään tuu mitään. Mun pitää isää vahtia myös. Pitäis soittaa sille ja kysyy, onko syönyt ym. Äiti tekee tuplavuoroo töissä. Sisko on riidoissa vanhempien kanssa. Mä olen sit ainut ihminen.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 12.11.2014 klo 19:55

Mä ja Bussi ei olla kavereita. Ei meillä mitään erityistä ongelmaa ole, mut mä teen ite sellaisen. Pelkään että bussissa ne matkustajat sairastuu tai kuolee. Siksi tarkkailen niitä aina. EI auta kuulokkeet ja musiikki. Mä en tiä mitä tekisin asian kanssa.

HUomenna olisi taas menoa. TÄytyy tytön paketti hakee postista ja ehkä käyn samalla kaupassa. Pitääkin tulostaa se saapumisilmoitus...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 13.11.2014 klo 13:59

Tässä mä koneella naputtelen, vaikka pitäis mennä keittiötä siivoo. Tiskit laittaa koneeseen,ekana ku puhtaat laittaa kaappiin. Kerätä ja viä roskat. Tehä taas noita myynti juttuja eteenpäin. Tekemistä on.

Kävin äitin kanssa shoppailemassa. Ostin itelle uudet talvikengät. Sit olen ostanut hiukan sitä ja tätä. TYttö sai ne huulirasvat postista.

Mut nyt taidan alkaa tekee jotain...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 14.11.2014 klo 13:06

Kerroin just hetki sitten tutulle tosta kamera jutusta. Heti hän käänsi sen toisenlaisesti. Sanoin hänelle että hän ei tosiaan tiä millaista mulla on välillä täällä olla. Sit kun olen vainoharhainen ja harhoissa muutenkin. Harvemmin niitä harhoja tulee, kun täällä on joku. Mut tota kamerajuttua on melkein koko ajan, jopa kotona.

Kävin kaupassa. Äiti kustansi. Ostin sit herkkuja tytölle ja itelleni. Laskuu tuli,mut herkutellaan nyt sit.

Pitäis alkaa noita koristeita tehä. Ettii lattialta noi nappipussit ja alkaa kattoo, mitkä napit sopii millekkin eläimelle. Sit tarvii noihin lyhteihin kattoo noi nauhat. Onneks ne kaikki lyhteet on vissiin päätelty jo. Lisää lyhteitä voisi illalla tehä taas. Sukkia voisi neuloa, mut katotaan jos aikaa jää.

Olo on tosi väsy, vaikka heräsin 11.30. Kädet painaa ja muukin kroppa. Hetkellinen lihoaminen on saanut painon taas laskemaan hiukan. Se menee koko ajan ees taas muutaman kilon marginaalilla. Kuljen villasukat jaloissa, ite tehyt. Joskus saan harvoin tehtyä itelleni. Äitikin on alkanut käyttää mun tekemiä sukkia. Huomasin viime viikolla.

Ehkä menen maate kerämään voimia. En jaksa tota pulmusii kattoo, mitä tyttö kattoo ihan hulluna.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 14.11.2014 klo 14:15

En vieläkään jaksanut sinne sänkyyn asti mennä, vaikka silmät pilkkii ja kroppa on ihan väsy. Pelkkä ajatus että tyttö suunnittelee jotain ompelujuttua, saa mut epätoivoon. Tuleeko taas sellainen känkkäränkkä mitä tässä nykyään aina, kun hän jotain tekee. Olen niin väsynyt, etten pysty järkevästi ajattelee. Kerro se sitten tytölle jotenkin. Ei hän eilenkään ymmärtänyt.

Söin melkein litran jätskiä tossa. Jotenkin ihan tyhmää. Nyt en sit saa jätskii ennen ku äiti taas ostaa.

Ehkä mun kannattaa mennä nukkuu hetkeks.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 15.11.2014 klo 11:24

Oli omituista herätä. Heräsin aikaisemmin ja otin panadolin, kun särki päätä. Menin takasin nukkumaan. Heräsin toisen kerran. TUli tunne että olisi jossain bb talossa. Että joka nurkassa on kamera ja ihmiset kuvaa mua joka puolella. Olen varmaan saanut bb yliannostuksen. Sit mietin vessas istuessa, et tä on ihan älytöntä. Ketä nyt kiinnostaa jos istun p:llä.

mietin tässä, jos menis toisen tuopillisen hakee teetä. Päätä alkaa taas sattuu, kauan se lääke näköjään sit auttoi. Mikä kumma tohon päähän on sit menny. Täytyy ottaa tänään sit rauhallisesti.

Tänään täytyy noita myyntijuttuja tehä. Laittaa noi kortit tonne laatikkoon valmiiksi. Laittaa nauhat noihin lyhteihin. Kattoo mitä voin tehä, ehkä tehä noita eläin merkkejä hiukan. Noita sydämiäkin pitäisi tehä eteenpäin. TÄytyy kattoo mitä toi pää antaa tehä, tai tuleeko tästä sitten vaan lepopäivä edellisen jatkoksi.

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 15.11.2014 klo 13:05

Minä en paljoa saa aikaan. Jotain pikku juttuja, kuten kainaloiden peseminen ja pölyjen pyyhkiminen ja roskiksen tyhjentäminen ja niidenkin välillä aina istun ja pällistelen. Olen sentään syönyt (järkevämmin, ei herkkuja) ja juonut vettä reilummin, että en ihan kuivu.

Aika apaattiset tunnelmat, vaikka ei niin masenna. Mutta tyhjää sisäistä oloa ja vetämättömyyttä. Haukottelen, vaikka nukuin yöllä. Tylsyyttä? Ehkä..Mutta vetämättömänä en jaksa järjestää itselleni mitään virikettä. Parempi vaan olla ja pällistellä.

Sinulla kuulostaa järkevälle nuo myynti-käsityöt. Siis järkevää puuhaa.

Jaksuja🙂👍

Käyttäjä saloka kirjoittanut 16.11.2014 klo 11:36

Kiitos AK.

Uusi päivä. Laitoin jo apk:n päälle ja tyttö hiukan siivoili olohuonetta.Sossuun tarvii tiliotteita tulostaa. Sit kattoo muutenkin, onko paperit ok.

EIlen en tehnyt myynti juttuja. Illalla alkoi päätä särkee ja jouduin ottaa toisen lääkkeen. Onneks se sitten auttoi, eikä särky palannut. En tiä olisinko saanut ottaa sitä toista lääkettä silloin vielä, mut otin kumminkin.

TYttö yrittää kolmannen kerran huomenna aamusta labraan. Saa nähä onnistuuko.

Sokeri loppui. Pitää jua vihreetä teetä loppu illan. Äiti ehkä tuo sokeria. Ihmetteli kun olen sitä ni paljon käyttänyt. Sanoin että jos tohon tuoppiin laitan 1-2 rkl sokeria ja juon niitä 4-5 päivässä, ni äkkiä se sokeri hupenee. Olen joskus laittanut steviaa, mut en saa siihen mitään makua. Jos jois pitkästä aikaa vihreää teetä.

Ruokakin tuli eilen tehtyy. Ei tarvi sitä tressata.

Mut joo, tällä mennään..

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 16.11.2014 klo 12:40

Tänään parempi ja virkeämpi päivä. Saanut enemmän aikaan ja märehtinyt vähemmän synkkiä asioita, eikä ole ollut tarvetta makoilla tai ottaa diapamia.

Tällaisesta yhdestäkin reippaammasta päivästä nauttii masennuskauden keskellä. Tosin tänään ei ole ulkonakaan niin kamalan pimeää, kuin on pitkään ollut.

Yritän tänään tehdä mahdollisimman paljon, koska ei voi tietää millainen seuraava päivä on ja missä vireessä sitä on ja saako mitään aikaiseksi?

Hyvää sunnuntaita sinulle ja kirjoittelehan taas kun ehdit.

🌻🙂🌻