Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä…

Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 27.06.2012 klo 17:19 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.06.2012 klo 17:19

Yritän kovasti koittaa saada ajatukseni jotenkin järkeviin ajatuksiin, mut tuntuu vaan että elämä koettelee meitä todella apäoikeudenmukaisesti. Miksi kaikki menee yhessä perheessä niin päin mäntyy?

Olen viikon jaksanut suht hyvin. Ehkä jaksan eteenpäinkin. En tiä. Tällä hetkellä itkun keskellä tuntuu kaikki niin vaikeelta ja turhalta.

Lähetin isän koiran (joka on mulle tosi tärkeä ja rakas) viimiselle matkalle. Otin juuri ennen lähtöä muutaman äkkiä kuvan. Kuiskasin korvaan heipat ja annoin pusuja. Koira itessään luulee että pääsee ulos lenkille tai auto ajelulle. Se ei tajuu että tämä on viiminen matka.

Tämän kaiken kruunas se, että äiti joutui muuttaa su illalla mun luokse, eli aamusin on todella aikaset herätykset ja koko ajan ahdistava olo. Kuulemma jos viel jaksan pe asti, ni hän lähtee. Sit alkaa se ahdistava olo siitä että miten isä ja hän pärjää siellä siaiskämpässä. Ja miten mä pärjään (jos mulle ees annetaan) tytön kanssa täällä ihan yksin.

En tiä mitä tai miksi tässä kirjoitan. On ni paha olla. Ruoka on syömättä, kun en keksi mitä syä. Maha oireilee. Söin tossa jätskin, joka tuntuu jäävän kurkkuuni. Pitäis kai jua jotain, mut en jaksa raahautua keittiöön, kun siinä välissä on Benin kipot ja tulee olo että Beni tulee ja on täällä.

Mä taidan lopettaa tämän, kun ei tässä ole mitään järkee…

Käyttäjä saloka kirjoittanut 11.08.2014 klo 18:12

Ak, musta tuntuu että se cymbaltta alkaa kropasta hävii ja alan menee alaspäin ku lehmän häntä. viihdyn yksinäni enemmän ku esim. tytön seurassa. Nytkin olen omassa huoneessa, tosin mut pistettiin tänne ku tyttö kutsui poikia kylään. Taita tyttö tykätä tosta toisesta pojasta aika paljon.
Rakkaus... Hmm... En tiä olenko sitä kokenut ikinä miehen kanssa. Olin lähellä avioliittoa, mut en tiä rakastinko sitä miestä ikinä. Olen ajatellut miehiä. Mut tullu siihen tulokseen että ei mua kukaan jaksa kattoa, joten olen luopunut toivosta jo.

Täällä sataa. Jotenkin on helpompi hengittää. Tyttö yskii keuhkonsa pihalle ja epäilen että on jollekkin homeitiölle allerginen, mitä tuolla ilmassa on. Pitäis tk:hon soittaa ja kysyy jos lääkäri antais jotain helpottavaa lääkettä sille, mut en osaa sitä kikkaa.

Jotenkin haluan va että tyttö lähtis vanhemmille. Tä on raakaa, mä tiän. En halua että tyttö näkee että olen maassa. Olen iloton ja haluton. itkisin, jos voisin. Äiti onneks toi pepsi maxia, ni ei tuu viekkareita ainakaan. Sain pari jätskiäkin samalla.

En sit saanut petivaatteita vaihdettuu tänäänkään enkä suihkussa käytyä. Tiskejä sain tiskattuu, roskia kerättyy ja äiti vei tytön pyykit. Olen saamaton lapamato. Mulla ei ole hyvä olla.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 12.08.2014 klo 13:03

ratkesin kaupassa makkaraan, limppaan ja jätkiin. Lupasin isälle etten käytä niitä kun meninn eilen tilamaan kaksi lumia 520 puhelinta. Tuhlasin nekin rahat mitä mulla on.

Olen niin maassa, mitä ihminen voi olla. Jokainen asia vaatii pirusti energiaa ja jos desibelit nousee, ni olen aika äkkiä kommentoimassa sitä. Otin tänään jo äitin kanssa yhteen, mut se on jo sovittu.

Tyttö ilmoitti ite että on menossa YKSIN hoitajalle tk:hon. Saa nähä miten hän asiansa hoitaa.

Taidan ottaa puolen tunnin torkut ku täs masiinas loppuu akkukin.

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 12.08.2014 klo 16:38

Jospa se lääkkeen muutos todellakin vaikuttaa. Toivottavasti jaksat taistella eteenpäin jos se olisikin jotain vieroitusoireyhtymää ja lievittyisi ajan kanssa. Minusta olet kyllä hienosti sinnitellyt sen Cymbaltan jälkeen🙂👍

Onneksi yksitotiset hellesäät ovat ohitse ja hikoileminen sen myötä. Voi taas ehkä yöllä laittaa peiton päälle ja nukkua levollisemmin. Täällä tosin viilenee kunnolla vasta huomisesta alkaen.

Minä himoitsen tänään mansikkajäätelöä.

🙂👍

Käyttäjä saloka kirjoittanut 12.08.2014 klo 20:04

Ak ☺️❤️☺️

Meillä oli tossa puhuttelu tytön kanssa. Hän on niin herkässä tilassa ja kaikki harmittaa. Sain taas lisää tietoa hoitajalta. Hänellä on kuulemma isot nielurisat. mitä kumma siellä on puhuttu oikee. olis pitänyt ite mennä mukaan taas.

Tappelun kanssa sain hänet mummille yöksi ja sit huomenna hän tulee kotiin ja on melkein viikon.

Tein sellaista sössöä johon laitoin kesäkurpitsaa ja tomaattista jauhelihakastiketta kerroksittain vuokaan. No jaa, oli se ihan syötävää.

Suihkussa on edelleen käymättä ja hiki haisee kainaloissa. Huomenna on pakko yrittää mennä, vaikka heti aamusta. Iltapäivällä täytyy mennä vanhemmille.

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 13.08.2014 klo 12:15

Minunkin kaissuli haisee (pienesti)🙂

Eipä siinä paljon hymyn aihetta ole, mutta kuitenkin. Kehtaankohan edes sanoa, että siitä on jo viikkotolkulla, kun olen viimeksi käynyt oikein suihkussa. Ei tällaista kehtaisi missään IRL sanoa. Olenhan minä koko ajan tietysti pessyt muuten ja vaihtanut vaatteita, käyttänyt dödöä, etten silleen ole haissut, mutta..en tiedä mikä fobia minulle on kehittynyt suihkun alle menemisestä. Mitä enemmän ajattelen sitä, sitä enemmän se tuntuu inhottavalle ajatukselle, vielä inhottavammalle tuntuu se, etten saa mentyä sinne. Mies käy koko ajan suihkussa ja saunassakin. Pesee oikein sienellä ja pesuaineella itsensä. Tuoksuu hyvälle ym. Minä vain olen tällainen paskasika. En tajua itsekään. Ehkä nyt joku päivä, kun viilenee niin menen suihkuun ja jopa saunaan. Minut pitäisi väkisten raahata sinne, kuin kuriton koira viedään. Voiskohan joku tulla pesemään minut? Minun omaan ketjuun voi ilmoittaa jos on vapaaehtoisia (vitsi..) Ehkä olen vain saamaton ja laiska siinä asiassa.

Onneksi on jo viileämpi päivä. Muuten vain jumissa.

Terv, Haisuli.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 13.08.2014 klo 15:03

Ootan soittoa tk:sta. Laitoin sinne soittopyynnön. soitin jo päivällä, mut silloin ei ollu vastausta tullu. Ärsyttää tämmöinen.

Tyttö tuli ja meni. Saa nähä paljonko kiukuttelee tänään.

Mun pitäis tässä lähteä vanhempien luokse. He menivät mökille ja mun pitäis sinne mennä myymään tavaraa. Aika sekavaa. Katotaan miten onnaa sit loppu pelissä.

Olo on tosi voimaton ja väsy. Nyt tekis mieli pikku päikkärit, mut en ehi.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 14.08.2014 klo 14:19

AK, pyydä jos miehesi pesee sun selkävi, kun saat ittesi raahattua sinne suihkuun asti. Siinä olisi jonkinlainen palkinto sulle sitten.

No jaa... Masentunut ihminen täällä taas kirjoittelee ja yrittää jotenkin oloaan parantaa. Ei mua masenna oikee asiat, va se että olen tosi väsynyt kaikkeen. Nytkin ajattelen va päiväunia, vaikka nukuin yli 11 (tunnin olin 8-9 hereillä). En jaksa ajatella mitään muuta.

Tyttö eilen ettisi puhdassta pyyhettä. Kaikki oli likaisia. lupasin tänään pestä, mut en ole vieläkään saanut aikaiseksi. pitäisi 2 koneellista pyykkiä pestä. Astiat pitäisi pestä. En jaksa mitään ees aloittaa. suihkussa en ole vieläkään käynyt ja likanen paita on lattialta vieläkin päällä. Ei tästä tule enää mitään.

Tyttö yski taas viime yönnä. Nielunäyte on puhdas ja on kuulemma virus. Ihme virus ku ei muihin tartu. En jaksa alkaa tapella enempää. TÄnään tyttö soitti ja sano ettei kurkku o enää kipee ja yskäkin helpottaa. TOivottavasti. Olen kyllästynyt valvomiseen.

En jaksa enämpää kirjoittaa. Taidan mennä sohvalle maate. Anteeksi.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 15.08.2014 klo 10:31

Olen taas yöllä valvonut kun tyttö sai yskän puuskan. Makoilin hänen vieressä ja silitin häntä. Aamulla hän kysy, olinko siinä.

Yöllä löysin faesta pari sukan ohjetta, joita voisi kokeilla. Otin ohjeet ylös tänään. Nyt kädet syyhyy että haluan tehä heti, mut ei ole puikkoja vapaana.

Olen jo saanut koneellisen pyykkiä ja astioita pestyä. Nyt ootan jotain ihmettä että noi pyyheliinat menisi kuivumaan. samoin astiat kaappiin ja uutta tilalle.

Onneks huomenna on la. Ei tarvii nousta aamusta aikaisin.

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 15.08.2014 klo 12:53

Täällä toinen Haisulipytty🙂

Kiitos, herttainen vinkki tuo selänpesu. Ei yhtään huonompi idea. Sisälläni on kehittymässä nyt sellainen tunne, että varmaankin aivan näinä päivinä vien itseni suihkun alle,hah. Pakottaahan se vaan pitäisi itsensä vähintään kerran viikossa. Luulen, että jos saisin ihoni sellaiseksi, että se ei niin kuivuisi inhottavasti suihkusta niin voisin ehkä pystyä normaalisti siellä käymään. Ja joku jakkara missä voisi välillä istua ym. Onneksi sentään tulee päivittäin pestyä perseensä, hampaansa jne. eli ne pahimmat haisukohdat. Persettä en ole koskaan jättänyt pesemättä vaikka olisin ollut kuin pohjalla. Alkaa itseä sen haiseminen inhottamaan niin paljon. No, olipa taas juttua..

Ikävä tuo tyttösi yskä. Kuulosti kivalle, että olet yöllä häntä silittänyt☺️❤️ Tuollaiset asiat on lapselle tosi tärkeitä ja saattaa muistaa ne loppuikänsä ajan. Minä ainakin muistan kaikki äidin hellyydenosoitukset.

Olet ollut tänään ahkera. Mekin miehen kanssa tehty kotitöitä.

Puhtia päivään🙂👍

Käyttäjä saloka kirjoittanut 16.08.2014 klo 11:13

Aina kaikki ei mene niin ruusuisesti, mitä suunnitteli. Mä jotenkin tiesin. Mulla iski hämmästyneisyys kun äiti aamulla soitti. Pelkäsin että nyt on jotain tapahtunut, ja niin olikin. Isä vietiin taas sairaalaan. Se on ainakin 4 kerta tänä vuonna... toivon että tämä käynti onnistuu niin ku muutkin, vaivattomasti.

Sain yöllä peräti 6 tuntia nukuttuu putkeen ja olen iloinen. Sit nukuin muutaman tunnin vielä ja nousin.

Mitään en ajatellut tänään tehä. Ehkä jotain askartelua. Jotenkin kädet syyhyy että tarvii niillä tekee jotain.

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 16.08.2014 klo 13:21

Saloka,

Voi että. Kurja tuo sinun isän tilanne. Varmasti raskasta hänelle itselleen ja teille omaisille. Toivotaan tosiaan, että käynti sujuisi ilman mitään ylimääräistä ja hän pääsisi kotiinsa pian. Kyllä sinun isä on sitkeä, kun jaksaa vielä olla.

Toivottavasti jaksat askarrella. Minunkin tekisi mieli alkaa syksyn päälle jotain värkkäilemään. Melko tylsä lauantai täällä tai kait se vaan on rauhallinen (tylsä minun makuun).

Ruottalaisille "syntyy" varmaan sukulaisia syksyn aikana🙂

Hyvää viikonloppua!

Käyttäjä saloka kirjoittanut 16.08.2014 klo 14:41

Autiotalon Kuunvalo kirjoitti 15.8.2014 12:53

Täällä toinen Haisulipytty🙂

Kiitos, herttainen vinkki tuo selänpesu. Ei yhtään huonompi idea. Sisälläni on kehittymässä nyt sellainen tunne, että varmaankin aivan näinä päivinä vien itseni suihkun alle,hah. Pakottaahan se vaan pitäisi itsensä vähintään kerran viikossa. Luulen, että jos saisin ihoni sellaiseksi, että se ei niin kuivuisi inhottavasti suihkusta niin voisin ehkä pystyä normaalisti siellä käymään. Ja joku jakkara missä voisi välillä istua ym. Onneksi sentään tulee päivittäin pestyä perseensä, hampaansa jne. eli ne pahimmat haisukohdat. Persettä en ole koskaan jättänyt pesemättä vaikka olisin ollut kuin pohjalla. Alkaa itseä sen haiseminen inhottamaan niin paljon. No, olipa taas juttua..

Ikävä tuo tyttösi yskä. Kuulosti kivalle, että olet yöllä häntä silittänyt☺️❤️ Tuollaiset asiat on lapselle tosi tärkeitä ja saattaa muistaa ne loppuikänsä ajan. Minä ainakin muistan kaikki äidin hellyydenosoitukset.

Olet ollut tänään ahkera. Mekin miehen kanssa tehty kotitöitä.

Puhtia päivään🙂👍

pienenä mä olin aina isän kanssa saunassa ja pesin aina sen selän ja välillä hiuksetkin.

mulla tämä hygieenian hoito on hiukan retuperällä. Yritän huomenna mennä suihkuun, kun pyyhkeet kuivuu. Olisin sit ma siistempi.

En keksinyt muuta kun antaa hellyyttä tytölle. Halusin että hän rauhottuu, eikä pelkää.

...
mulla menee hermot. Eilen meni maha sekaisin ja sen ku jatkuu.

Mietin jos uskallan ma mennä lääkäriä tapaa. Pelottaa mennä sille kertoo että olo on kaamee ja masentunut. Ajatukset solmussa ja unet kadoksissa.

kuka tulis mun hiukset selvittää...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 16.08.2014 klo 19:11

Olen ihan loppu. onko tämä uupumusta vai masennusta vai molempia. nukkuisin, jos pystyisin. en pysty kauan makoilee sohvallakaan kun alkaa sattuu. En jaksa istua kauan. Missään ei ole hyvä olla.

isä laitettiin osastolle heti. Kai se ensi viikon lopulla pääsee taas kotiin, ku ekana on lääkettä pumpattu suonet täyteen. Sama kaava toistuu niin kauan ku sydän kestää.

Tyttö soittelee ja ruinaa uutta puhelinta. Hän ei tiä että postissa on hänelle uusi puhelin, jonka hän saa ensi kuun lopulla. En jaksa taistella häntä vastaan. Haluaisin antaa sen heti, mut sitten hänellä ei ole mitään synttärilahjaa.

Alkaa taas heikottaa tämä istuminen. Lasken tunteja, jolloin voin mennä nukkumaan. olen syönyt nakkikeittoa, mut ei se oloa helpottanut. Olen juonut tosi paljon, mut ei se o helpottanut. Olen syönyt tattarihiutale-sokeri ja ravaseosta, eikä se helpottanut. Olen heikko. Haluan vaan nukkua...

Mietin sitä lääkäriä. Mitä sanon sille? Voinko suoraan sanoa että tunnen itteni väsyneeksi ja heikoksi. Olen kokeillut asioita, mut ne ei ole auttanut.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 17.08.2014 klo 12:12

Eilen tuli harhatkin taas kylään, mut onneks ei ollut kauan.

Ne uudet sukat, mitkä tein, on niin joustamattomat että taitaa tulla tytölle sukat. Sain just ja just ne itelle jalkaani. Mut onneks tytöllä ei ole ikinä liikaa villasukkia.

Tänään rauhoitutaan. Huomenna aamulla on aikainen herätys. Tyttö on kotona yön. Mä olen ihan poikki. Haluan va nukkuu ja nukkuu...

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 17.08.2014 klo 16:17

Varmaan isäsi sairaalaan joutuminen pahentaa vielä oloasi. Toivottavasti hän pääsee pian kotiin sieltä. Kyllä kait voisit sanoa lääkärille ihan suoraan millainen on vointisi, vaikka turhauttavaahan niille on puhua.

Jaksamisia🙂👍