Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä…

Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 27.06.2012 klo 17:19 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.06.2012 klo 17:19

Yritän kovasti koittaa saada ajatukseni jotenkin järkeviin ajatuksiin, mut tuntuu vaan että elämä koettelee meitä todella apäoikeudenmukaisesti. Miksi kaikki menee yhessä perheessä niin päin mäntyy?

Olen viikon jaksanut suht hyvin. Ehkä jaksan eteenpäinkin. En tiä. Tällä hetkellä itkun keskellä tuntuu kaikki niin vaikeelta ja turhalta.

Lähetin isän koiran (joka on mulle tosi tärkeä ja rakas) viimiselle matkalle. Otin juuri ennen lähtöä muutaman äkkiä kuvan. Kuiskasin korvaan heipat ja annoin pusuja. Koira itessään luulee että pääsee ulos lenkille tai auto ajelulle. Se ei tajuu että tämä on viiminen matka.

Tämän kaiken kruunas se, että äiti joutui muuttaa su illalla mun luokse, eli aamusin on todella aikaset herätykset ja koko ajan ahdistava olo. Kuulemma jos viel jaksan pe asti, ni hän lähtee. Sit alkaa se ahdistava olo siitä että miten isä ja hän pärjää siellä siaiskämpässä. Ja miten mä pärjään (jos mulle ees annetaan) tytön kanssa täällä ihan yksin.

En tiä mitä tai miksi tässä kirjoitan. On ni paha olla. Ruoka on syömättä, kun en keksi mitä syä. Maha oireilee. Söin tossa jätskin, joka tuntuu jäävän kurkkuuni. Pitäis kai jua jotain, mut en jaksa raahautua keittiöön, kun siinä välissä on Benin kipot ja tulee olo että Beni tulee ja on täällä.

Mä taidan lopettaa tämän, kun ei tässä ole mitään järkee…

Käyttäjä saloka kirjoittanut 01.08.2014 klo 09:30

Ihana oli herätä aamulla, kun ei ollut sitä pahaa oloa. Ehkä se auttoi kun yöllä söin 5 rkl sokeria ja join ½ litraa vettä. Pitäis vaan joka yö toi tehä, mut en mä herää aina.

Kävin hoitamassa isän pistohaavaa. Hän on ollut tänään aivojen kuvissa ja laitettu varjoainetta. Se pistohaava on sitten lähtenyt vuotaa ja oli oikee kunnon verilammikon tehnyt. Onneks se on nyt kiinni. Puhdistin ja laitoin varmuudeks laastarin. Isä ei tee sillä kädellä nyt hetkeen mitään, joten pelkkä laastari riittää, toivotaan.

Ootan tuttua tänne. Se käy kaupassa. Sit me katotaan mitä teemme. Tekemistä olisi paljon.

Mulla on jotenkin virtaa taas. Tekisin ihan kaikkea, vaikka maratonin juoksisin. Ei haittaa kuumuus eikä mikään. Onneks se on tämä päivä. Huomenna on aikaa makoilla sitten.

Mut nyt toinen lasillinen vettä ja sitten lääkkeet ja alan katella mitä tekisin. Pyöriskö netissä vai alkaisko siivoo...

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 01.08.2014 klo 17:18

Saloka,

Minullakin joka toinen päivä on virtaa ja joka toinen taas ei🙂 Suurinpiirtein sitä tahtia. Enimmäkseen kyllä ei ole, kuumuuden vuoksi. Yöt menee huonolla nukkumisella ja se uuvuttaa. Kroppa alkaa huutaa hoosiannaa, jalat on väsyneet jne. Täytyy vain yrittää mennä päivä kerrallaan. Joku päivä tämä kuumuus loppuu kuitenkin.

Täällä ukkosti ja satoi eilen vain ihan vähän. Kaikki sateet/ukkoset kiertää tämän meidän paikan koko ajan.

Tänään oli kauppapäivä ja siitäkin selvittiin. Ruokaa ja herkkujakin lähti taas matkaan. PepsiMaxia ja kääretorttua ym. En jaksa enää näillä helteillä jatkuvasti kontrata syömisiäni, ehkä sitten joskus taas🙂

Kirppiksiltä tein joitain löytöjä ja sain siitä voimaa taas tähän elämään.

Hyvää viikonloppua sinne🙂👍🌻🙂🌻

Käyttäjä saloka kirjoittanut 01.08.2014 klo 17:45

nilkka lämpökääreessä, sellaisessa mikä on tarkoitettu hartioille. Pakko oli jotain kokeilla. En jaksa enää tota kipua. Se on tosi pahasti turvonnut, siinä on kuoppa oikee. Tuttu kauhistus kun näytin sitä. Sano että siinä on pakko olla jotain, ei toi ole normaalia. Mun on va pärjättävä sen kanssa ja tämän kivun. Popsin sitten särkylääkettä kaksin käsin, kun en enää jaksa. Se kortisoni ei ole mitään oikee auttanut.
Tiedän miksi se taas oireilee. Olen kävelly tänään vanhemmille ja kotiin ja sitten kauppaan ja kotiin. Yhteen suuntaan ei taida kilsaakaan olla. Sit olen yrittänyt täällä siivoilla. Onneksi tuttu oli apuna. Pidimme paljon taukoa, ettei tarvinu olla jalkojen päällä. Ei auttanut.

Haluaisin että tämä loppuu. Tekisi mieli hakee vasara ja hakata sillä toi tuhoon tai tehä jotain muuta että kipu lähtee. Olen epätoivoinen jo.

Miksi ne ei kirjoita mun tietoihin mitään kipu dg? Tosin toi estää niin paljon työntekoa. Jalkojen päällä ei voi olla ja istuvalteen en voi selän takii olla. Onko musta enää mihinkään?

Äiti virkkaa tossa sohvalla. Hän tuli iltaa istuu tänne kun isä ja tyttö lähti saunaan. Tällä kertaa äitin ei tarvinu patistaa mua siivoo eikä hänenkään tarvinu ssiivoo.
Tuttu lähti melkein heti ku äiti tuli. Tuttu osti mulle herkkuja kaupasta. Tein palkaksi hänelle ruokaa ja annoin jotain täältä.

Mielialani on aika toivoton. En jaksa uskoa huomiseen,enkä muuhunkaan.

Kaupassa huomasin että uusi Remeksen kirja on tullut. En ole vanhojakaan lukenut. Pakko ostaa se alku viikosta, jos oon hengissä enää silloin.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 02.08.2014 klo 13:09

AK 🌻🙂🌻

Olen maassa. Mieli on maassa, olo on maassa. Haluaisin vaan maata, nukkua. Miettisin jo im ajatuksiakin. En jaksa enää tätä kipua. En jaksa enää mitään. Haluan olla va yksin rauhassa. Haluan va että jokainen ympärillä oleva ihminen katoaisi.

Tästä päivästä tulee vaikea, jollen saa ajatuksia kasaan. Ehkä mun kannattais ottaa pikku päikkärit. Jos sitten jaksaisi enemmän ajatella. ☹️

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 02.08.2014 klo 14:42

Saloka,

Minäkin haluaisin vain maata. Tämä ilma vie minusta henkisen ja fyysisen terän. Väkisten aamusta siivosin ja jotain tehnyt. Jalat liotin pesuvadissa pitkään, pesin ja raspasin kovettumat ja muut p-askat, leikkasin kynnet ja rasvasin jalat. En edes muista milloin olisin viimeksi yhtä perusteellisesti jalat huoltanut. En ainakaan koko kesänä. Sen jälkeen makasin pitkään. Oli muka niin uuvuttava homma. Sitten vaihdoin sänkyyn uudet muumi petivaatteet. Ja sitten taas makasin. Sen verran finaalissa, että ei jaksa alkaa mitään erityistä tekemään. Vähän nälkä, mutta ällöttää kaikki mitä kaapissa on, eikä huvittaisi laittaa mitään.

Se on niin, että jos vielä sen perusolon lisäksi tulee joku kipu tai vaiva niin sitä haluaisi vain kadota jonnekin ja lakata olemasta. Se tuntuu niin liialliselle, tiedän sen tunteen. Silloin helposti koko mieliala romahtaa ja IM tulee mieleen. Kummasti taas jos seuraava päivä onkin parempi niin mieli on toiveikkaampi ja IM unohtuu. Minua tympii, kun nyt kuumalla olen niin turvoksissa ja jalat on kankeat kävellä. Käppään täällä sisällä edes takaisin ja välillä lysähdän istumaan ja makaamaan.

Pitää kait alkaa jotain syötävää kattomaan. Varmaan syön vain jotain herkkua ja limsaa, ehkä jäätelöä.

Eihän se auta, kuin jaksaa päivä kerrallaan🙂👍

Käyttäjä saloka kirjoittanut 02.08.2014 klo 19:28

Nukuin varmaan yli 2½ tunnin päikkärit. Olin vaan väsy. Olisin jatkanut enemmänkin, mut piti lämmittää ruokaa itelleni. Olen juonut vettä vähän välii janyt lämmitin kofeiinitonta teetä. Olisin halunnut jätskii ja limppaa, mut ei ole rahaa.

Hain matot vanhemmilta. En jaksanut ees ajatella että laittaisin ne lattialle.

Pilkoin mansikoita pakkaseen. Yhden satsin jätin jääkaappiin. Vois iltapalaksi tehä smoothieta niistä.

Koko ajan tekee mieli va jua. Pelkään että sokerit on noussu entisestään. Vielä pari kk ja sitten meen varmaan uusiin kokeihin.

TYtöllä on ollut tänään kaveri. Ovat olleet ulkona ja täällä. Onneks välillä kertovat kun lähtevät ulos. En jaksa ajatella.

Ihanaa että kohta pääsee nukkumaan. Voisin nyt jo mennä. Yritän tässä jotenkin hereillä pysyy.

En tee tänään käsitöitä. Eilen aloitin oikee kirkkaita sukkia tekee. Siinä on neolankoja ja monta erii väristä. Ajattelin, jos se innostais tekemään lisää sukkia. Olen va ni väsy etten jaksa tarttua puikkoihin tai mihinkään muuhunkaan.

Ensi viikolla taitaa olla hoitaja. Pelottaa mennä sinne. Mitä se sanoo. Käskeekö mennä heti lääkärille.

Hyvää yötä

Käyttäjä RainbowD2sh kirjoittanut 02.08.2014 klo 23:21

Viimeiset pari päivää mökillä. Olen tämän yön yksin, joten ei tahdo uni tulla. Säät olleet mahtavat. Olen uinut, lenkkeillyt ja yrittänyt ruskettua myös makoilemalla auringossa. Lueskelen viestejä , vaikken koe tarvetta kirjoitella niin usein enää.
Tahtoisin , että voisin jakaa parempaa oloa muillekkin täällä kirjoitteleville. Kun itsellä menee paremmin, niin tulee paha mieli niiden puolesta, jotka ovat pohjalla.
Vaikka kaipaankin jo kaupunkiin ja juoksevan veden pariin, tulee ikävä ,kun erotaan. Ei tiedä yhtään miten nähdään jatkossa.
Salokalle tsemppihalit. 🙂

Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.08.2014 klo 10:49

AK ja RainbowD2sh, Kiitos teille suuresti.

Voisin mennä takasin sänkyyn ja nukkua tämänkin päivän pois.Olen niin väsy ja pieni pääsärky vaivaa. Ehkä mä kohta menenkin.

Yö meni täysin penkin alle. Heräilin koko ajan.

Huomenna olis hoitaja, mut olin sopinut että menen kauppoihin.Mietin tässä, peruisko hoitajan sit. Mut voisin mä ke mennä kauppoihin. En tiä. Olen niin sekaisin tätä kaikkea. Haluaisin kaiken vaan toimivan ku rasvattu. Mut jotenkin tuntuu ettei mikään toimi.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.08.2014 klo 19:15

En ole mitään järkevää saanut tänäänkään aikaiseksi. Koko ajan olis ollu helpompaa, jos olisin va nukkunut.

Huomenna on raskas päivä. Heti aamusta lähen kauppakeskukseen shoppailee ja samalla toivon että toi pirun jalka kestää. Sit varmaan menen ti kaupungille asioille.

Mietin nytkin koko ajan sitä, miksei kello kulje nopeempaa. Miksi en voi jo mennä nukkumaan. Yritän tässä sitten pitää väkisten silmiä auki ja se saa sitten pään särkemään.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 04.08.2014 klo 13:57

Mä en tiä kauanko mun kroppa enää jaksaa. Olen ripuloinut aika monta päivää jo. Tuntuu että kaikki nesteet tulee joko hikenä tai sit p:nä ulos. Pissalla en kamalan usein käy. TÄnään kaupassa oli jo tunne, että nyt on saatava juotavaa ja heti. Vaikka sitten joutusinkin melkein heti vessaan menee. ENtiä onko tämä tk asia ees. Olen kaikkea yrittänyt. Syön ja katon mitä syön. Juon välillä jopa pelkkää vettä. Korvaan sokeritasapainoa syömällä pelkkää sokeria. Mut silti tuntuu että kroppa on ihan loppu.

Käytiin tytön ja tutun kanssa kaupoilla. Heti sai vessan ettii. Kaupoissa muuten meni ihan ok:sti.Tuska hiki on vaan koko ajan läsnä. Paita ihan märkä. Ei mulla ole itellä kuuma. Lankaa en ostanut, mut sain yhdeltä ihanalta FB kaverilta yhden kerän lankaa ja siitä kuulemmaa mä saan tehä itelleni sukat. Mulla on vielä tämä vuosi aikaa miettiä, mitä mä lähetän vastalahjaksi hänelle.

Kotona sitten pakasteita laittaessa hajotin yhden pakastehyllyn. Luukki meni hajalle. Niin mun tuuriani taas.

Mut nyt on tytön koulunalku hyvällä mallillaan. Mitään ei pitäisi puuttua, ainakaan kovin isoa.

Taidan mennä pikku päikkäreille jos sitten saisin virtaa enemmän jatkaa iltaa...

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 04.08.2014 klo 15:48

Saloka,

Minulla menee vatsa helposti sekaisin kuumalla jos juon enemmän kraanavettä. En tiedä mikä siinä on. Jos juon muuta niin ei mene. Mutta yksin kuumuuskin joskus sekoittaa pakkia.

Me täällä ollaan kans ihan finaalissa. Miehen fysiikka meinaa jo oikeasti sanoa "poks". Hän on väsynyt ja hengittää huonosti, vaikka on astmalääkkeet maksimiannoksella. Minä olen muuten vaan ihan "kuutamolla", täynnä turvotusta ja pökkelönä.

Oltiin tänään liikenteessä ja siinä oli taas vähäksi aikaa tarpeeksi laukkaamista. Eipä ole nyt niin tarviskaan, kun tuli aika paljon hankittua.

Huomenna varmaan huilaan ja keskiviikkona on sitten taas menoa.

Jaksellaan🙂👍

Käyttäjä saloka kirjoittanut 04.08.2014 klo 17:53

AK, juu varmaan se on toi kuumuus joka ei anna nesteen imeytyäö oikee. Mut pelkään että se sit taas verottaa mua ja löydän itteni ihan sekaisin jostain tai tajuttomana lattialta. Vaikka nyt en ole käynykään, ni silti on heikko olo. Yritän jua ja jua. Hikoilen koko ajan ja tuntuu että se juomani vesi on jo hikenä paidalla.

Yritän ajatella että huomenna on toisin, mut se matka sinne huomiseen on pirun pitkä. En tiä onko onko masis pahempi vai joku muu.

Tyttö alkoi tekee koululaukun kaavat. Sain siitäkin tapella, ennen ku hän ymmärsi mitä minä tarkoitin. Nyt hän tekee toisia kaavoja kun kattelimme netistä erinlaisia ajatuksia. Saa nähä mitä tosta loppu pelissä tulee. Mun pitää jotenkin vaan yrittää antaa hänen itse tehdä.

Olen ihan poikki. Menen varmaan taas 21-22 aikoihin sänkyyn. Jos jaksan ees sinne asti.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 05.08.2014 klo 11:14

Eilinen ilta meni pipariksi, ku ei uni tuntunut tulevan millään. Makoilin sängyssä ja toivoin väsymystä.

Nyt on sit kaakaon jälkeen niin voimaton ja väsynyt olo. Tuntuu kropassa oikee. Silmät tuuppaa menee kiinni koko ajan. Toivottavasti ei ole sokerit pahassa kantissa.

Löysin vihdoin avaimet ja pääsen ostaa jätskii kaupasta. Pitää va kattoo koska sinne jaksan mennä. TÄllä hetkellä on ihan turha.

Eilen illalla laitoin taas uudet sukat puikoille. Siitä lahjalangasta. Tulee itelle vihreän väriset sukat. Mulla on puikoilla jo varmaan 4 muuta sukkaa, joita pitäis kans tehä.

Mut nyt alkaa jalkoja täristää ikävästi, joten on parasta laittaa pitkästi.

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 05.08.2014 klo 11:53

Minäkin valvoin yötä vasten, kun ei meinannut uni tulla. Toisaalta alkaa illalla jo ahdistamaan se nukkumaan meno, kun tietää, että yöt on hikisiä ja huonoja. Tulee tunne, että mitä sitä sitten kannattaa ollenkaan nukkua?

Tänään on vaihteeksi parempi päivä ja fiilis. Oltiin liikenteessä ja haistoin jo syksyä ilmasta. Toivottavasti olet jaksanut mennä ostamaan jätskiä. Minä taas narkkaan limsaa ja muita herkkuja, enkä jaksa edes välittää.

🙂👍

Käyttäjä saloka kirjoittanut 05.08.2014 klo 13:53

AK, lähdin kotoota pois, ku oli kummallinen olotila. Olo onneks helpottu kun hetken makoilin vanhempien sohvalla. kävin pitkästä aikaa kirjastossa ja sit kaupassa ostamassa jätskii. Ei va tee mieli syä niitä.

söin tossa metukkaa ja yhen jätskin ja juon pepsii. Hirvee hiki on pinnassa koko ajan ja sais paidan vaihtaa.

Tyttö valitti taas mahaansa. Kehotin häntä kiinnittämään maitoon huomioo. Ku sen äitini ymmärtäisi vielä.

Tyttö lähti jukuparkkiin kaverinsa kanssa. Mä sanoin äitille että tyttö saa olla nyt heillä, kun he lähtevät ensi viikolla varmaan mökille, ni tyttö on sitten mulla monta päivää. Yritän keksiä, miten saan unirytmini kohilleen ja kaiken muunkin. Onneks maha ei ole tänään vielä ainakaan reagoinut.

broilerin fileesuikaleet oottaa jääkaapissa. Taidan ehkä tänään kattoo, jos jätän ne myöhäsemmäksi. Ei tee oikee mieli seisoa hellan ääressä ja valmistaa mitään ruokaa. ehkä fiilis menee paremmaksi ja jaksan tehä sitä porkkana-riisiä ja paistaa sen broilerin. Tällä hetkellä en ainakaan.