Saloka🙂🌻
Sama juttu täällä. Ensinnäkin peitosta..pakko vetää se korviin saakka, että saa nukuttua. Paksu peitto, sama kuin talvella. En osaa nukkua ilman. Vaikka alkaisin nukkumaan peitto puoliksi päällä olen jossain vaiheessa vetänyt sen korville. Ja viime yö..sitä kuumaa, hikoilua ja huonoa unta. Ja mökille en minäkään ole päässyt, rahallisista syistä. Ja "kateellinen" olen kaikille mökilläolijoille, vaikka Rainbow:n puolesta kyllä olen iloinen, sen on hän ansainnut.
Viime yö oli tähän asti huonoin. Jaksoin silti siivota, lauantai kun on. Vaikka siivoanhan minä muinakin päivinä. Mietin, kun kerroit isäsi 15 pilleristä. Sellaistahan se on. Tulee vaivaa ja lääkitystä ja lääkkeistäkin jo lisää vaivaa ja siihen lääkitystä. Minun miehelle ainakin lääkkeet lisääntyneet vuosien aikana. On useampi astmalääke, keuhkoahtaumalääke, hermosärkyyn lääke, nukkumiseen lääke, särkylääkkeitä tavallisia jne. Tuntuu, että ne tekevät hänelle huonoa oloa ja romuttavat fysiikkaa. Usein minä pelkään kauanko hänen kroppa kestää kaiken sairauden ja lääkkeet..pelkään, että suolisto tilttaa, maksa ja munuaiset ym. keuhkot lakkaa toimimasta, sydän pettää..joku päivähän siinä niin käy. Ei se ole lohdutus, että kaikki me joskus kuolemme..tottakait, mutta kun se on oma läheinen niin sitä ei osaa ajatella niin. Vaikka eipä tässä omiakaan päiviä tiedä, että missä järjestyksessä täältä lähdetään..usein yllätän itseni miettimästä, että minä, mies ja minun äiti, kuka lähtee, missä järjestyksessä ja kuka jää muita suremaan. Huh, raskaita ajatuksia, mutta joskushan ne on edessä, yritän olla ajattelematta liikaa. Yritän luottaa, että kaikki menee, kuten kuuluu. Ymmärrän mitä tarkoitat, että pelkäät kuulevasi rakkaan isäsi menneen pois, minä usein pelkään, että mies ei enää herää..tai joku soittaa toiselta puolen suomea ja kertoo, että äitini on menehtynyt jollakin kaupunkireissullaan, tuupertunut ykskaks jonnekin kaupan lattialle ja kuskattu pois..sellainen tuntuu pahalle..ja voisi olla täysin mahdollista. Inhottavaa, että on asioita, jotka ei vain ole meidän käsissä.
Minä kait pelkään, että mies ja äiti menevät pois ja minä jään yksin tähän maailmaan. Ajatus on kauhea ja sekin täysin mahdollinen. Anteeksi kovasti, että jorisen täällä näin "mieltä kohottavia" aiheita..
Olen iloinen, että sinun Cymbalta-vieroitus on ilmeisesti mennyt ihan hyvin. On iso asia saada yksikin lääke pois. Olet tosi sinnikäs sissi, kuten kait me kaikki, kuten Marianne M kirjoitti minun ketjuun.
Minulla nyt vähän dieetti tökkii, kun nämä helteet on vääristäneet ruokarytmiä, eikä jaksa oikein panostaa mitä syö, hyvä että edes mitään syö, eikä sekään ole aineenvaihdunnalle hyväksi. Tai jos syö niin jotain herkkuja sitten..mutta täytyy vain pitää pää kylmänä ja vahtia ettei paino ala ainakaan nousemaan. Sitä "iloa" en aijo läskeilleni suoda, että ne saisivat alkaa taas juhlimaan😎🙂👍
Heh, hyvää viikonloppua sinulle!