Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä…

Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 27.06.2012 klo 17:19 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.06.2012 klo 17:19

Yritän kovasti koittaa saada ajatukseni jotenkin järkeviin ajatuksiin, mut tuntuu vaan että elämä koettelee meitä todella apäoikeudenmukaisesti. Miksi kaikki menee yhessä perheessä niin päin mäntyy?

Olen viikon jaksanut suht hyvin. Ehkä jaksan eteenpäinkin. En tiä. Tällä hetkellä itkun keskellä tuntuu kaikki niin vaikeelta ja turhalta.

Lähetin isän koiran (joka on mulle tosi tärkeä ja rakas) viimiselle matkalle. Otin juuri ennen lähtöä muutaman äkkiä kuvan. Kuiskasin korvaan heipat ja annoin pusuja. Koira itessään luulee että pääsee ulos lenkille tai auto ajelulle. Se ei tajuu että tämä on viiminen matka.

Tämän kaiken kruunas se, että äiti joutui muuttaa su illalla mun luokse, eli aamusin on todella aikaset herätykset ja koko ajan ahdistava olo. Kuulemma jos viel jaksan pe asti, ni hän lähtee. Sit alkaa se ahdistava olo siitä että miten isä ja hän pärjää siellä siaiskämpässä. Ja miten mä pärjään (jos mulle ees annetaan) tytön kanssa täällä ihan yksin.

En tiä mitä tai miksi tässä kirjoitan. On ni paha olla. Ruoka on syömättä, kun en keksi mitä syä. Maha oireilee. Söin tossa jätskin, joka tuntuu jäävän kurkkuuni. Pitäis kai jua jotain, mut en jaksa raahautua keittiöön, kun siinä välissä on Benin kipot ja tulee olo että Beni tulee ja on täällä.

Mä taidan lopettaa tämän, kun ei tässä ole mitään järkee…

Käyttäjä saloka kirjoittanut 17.07.2014 klo 11:39

Pitkäksi venyi ja joskus 4 aikoihin menin vasta nukkumaan ja heräsin puol 5. Tosin sain onneks uudelleen unesta kii.

Viinaa meni, mut missään ei tuntunut. Eli en ollu kännis koskaan. Se mua harmittaa. Nyt on käsi kipeenä. En tiä mikä siihen iski. Nukkumaan mennessä se kipeyty. olen varmaan ottanut sillä vastaan ja se on ärtynyt.

Mieli on toivoton. hylätty olo. Kaikilla on hauskempaa ja mä möhlin kaiken.

Maha on taas oireinen. Mut ei sekaisin. Mut kumminkin ongelmallinen. Kaipa tämäkin tässä menee.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 17.07.2014 klo 18:41

Söin ruokaa ja tein 2:ksi päiväksi porkkanariisiä. Ei siihen tarvi ku huomenna paistaa vroileria joukkoon ja pilkkoa suippopaprikaa.

Ei ruoka tee mua onnelliseksi. En ole yhtään onnellinen tai jaksava. Yhtä toivoton tämä maailma on ja samat ajatukset.

Laitoin käteni liimasiteelle. En keksinyt muuta. Se on ni pirun kipee, kun sitä käyttää. Nyt tuettuna, pystyn kirjoittamaan koneella ja olla hiukan jotain sillä tekemään.

Olen sukkia neulonut. Mulla on va niin penteleen ohutta lankaa, että tuntuu että joutuu tekee miljoona kerrosta ennen kun on kantapäissä. Ehkä otan kohta tota hiukan paksumpaa lankaa ja aloitan toisia sukkia neuloo.

Olen kolaa juonut koko tämän päivän. huomenna jatketaan kofeiinitonta elämää,taas. En saa enää mitään makua tohon kolaan. Tuntuu että jois sokerivettä tai jotain vielä pahempaa.

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 17.07.2014 klo 18:50

Tervetuloa takaisin☺️❤️☺️

Mielenkiintoista lukea sinun pienestä alkoholiseikkailustasi, kun itsellä ollut tässä vähän matalavireinen eilisilta ja tämä päivä. En jaksa enään tuota helteistä ilmaa, kun en ole sen ystävä. Minun kesä loppui silloin pari päivää sitten, kun kirjoitin sen makkaran tuoksu-jutun. Jotenkin sisälläni panin pisteen kesälle silloin ja nyt odotan vain syksyä🙂 Ja olen ärtynyt, kun se ei jo ole ikkunan takana..

Niin siis oli ihan virkistävää lukea sinun kuulumisia, kun itsellä ollut vähän tylsähköä. Olen jollain "säästöliekillä" en liiku, enkä syö tänään. Mahdollisimman hiljaa, paikoillani ja vähillä eväillä. Ehkä se on "sielun paastopäivä" kun olen niin paljon viime aikoina tullut ja mennyt.

Minä odotan vain virkoamistani.

See You🙂👍

Käyttäjä saloka kirjoittanut 18.07.2014 klo 10:41

AK, tekis mieli itekkin mennä säästöliekille. Lopettaa taas kokonaan syöminen. mut ajattelin etten ennen ke sitä tee. otin lihan taas kuvioihin mukaan ja lämpimän ruuan. yritän kestää sen ahdistuksen. Muutenkin on vaikeeta. Ehkä mä tällä yritän jotain ihmettä saada aikaan.

...
Tä kirjoittaminen on tuskaa. Nyt toi käden rannekipu siirtyi peukaloon. En pysty kättä käyttää ilman kipua ja tietenkin nyt haluttais tehä kässäjuttuja niin paljon. no mä teen pari rivii ja pidän taukoa ja taas teen.

olo on heikko. Join litran soijakaakaota. Tais sokerit nousta liian nopeesti ja tuua väsyn ja huonon olon. Tänään pitäis mennä porukoille kastelee tomaatit. täytyy toivoo että olo tässä paranis, ees hiukan.

Tyttö tulee huomenna joksikin aikaa kotiin, ennen kun lähtee uudelleen mökille.

Ei tässä tämän ihmempää. Yritän pitää silmiäni auki, vaikka olis ihanaa pistää ne kiinni ja vaipua unten maille.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 19.07.2014 klo 10:52

Suunnittelen täällä taas ryyppyiltaa. Haluan va nollata kaiken pois mielesstä. Mut tiän että se ei auta.

Eilen sisko kirjoitti mulle tekstareita. Käski antaa tytön huolehtia musta, jos hän tahtoo. Siis 11 vuotiaan huolehtia omasta äidistään. EI TOSIAAN!!! Muutenkin se tyttö on ihan sekaisin.

Tähän päivään ei kuulu oikee mitään. Oottelen et tyttö tulis kotiin mökiltä. Jotain ruokaa tarvii kehittää meille. Mulle ois ruokaa lämmitystä vaille valmis, mut tytölle ei. Ehkä meidän yhdessäolo menee siihen että ollaan toisissamme kiinni ku paita ja peppu.

Lämmitin teetä pitkästä aikaa, näin aamulla. En jaksa mitään muutakaan tehä. Haluaisin vaan mennä nukkumaan.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 20.07.2014 klo 11:49

Mitähän sitä tekis tänään?

Aivot ei oikee jaksa pyörittää tätä päivää. Jotenkin olisi helpompi va mennä sänkyyn ja nukkuu. Tekis mieli leipoa vaikka kaurakeksejä. Ehkä mä laitan tytön leipomaan mulle herkkuja.

Yö meni ihan hyvin, vaikka joutusin herämään aika monta kertaa.

Nyt alko tekee mieli sitä kaurakeksejä. Heh.

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 20.07.2014 klo 12:25

Täällä sataa ja ukkonen paukkuu. Ensimmäisen kerran tänä kesänä. Ihan virkistävää tuo sade, mutta ukkosen ei tarvitsisi jyristä. Vähän pelottaa olla läppäri sylissä, mutta uskon, ettei mitään tapahdu.

Pari päivää ollut vaan. Ei mitään ihme masennuksia, mutta tyhjäkäyntiä vaan, joka eilen huipentui riitelyyn minun ja miehen välillä ja sovintoon, onneksi. Näitä parisuhteen kiemuroita, kun välillä arki käy raskassoutuiseksi. Ja minä sitten turhautuneena alan räpättämään..jos miehellä sattuu myös olemaan kovin kivulias päivä ja muuta stressiä saattaa hän hermostua, vaikka harvemmin. Yleensä ne stressit koskevat raha-asioita, joista mies kantaa kroonista huolta, koska on pedantti ihminen. Minä en niin niitä mieti, koska olen enemmän sellainen taivaanrannanmaalari ja päivä kerrallaan-ihminen. Se on meissä se erilainen asia ja aiheuttaa joskus kitkaa. Mies kokee minut varmaan liian huolettomaksi ja minä hänet joskus turhan stressaajaksi. Onneksi muuten tullaan niin hyvin toimeen🙂

Mietin, mitä sinne kuuluu? On totta, että 11-vuotiaan ei kuulu huolehtia äidistään. Minä jollain psyykkisellä tasolla toimin äitini terapeuttina lapsesta aikuisuuteen saakka ja se on jättänyt tiettyjä jälkiä..normaali kanssakäyminen ja välittäminen on aivan eri asia. Olet aivan oikealla linjalla mielestäni ja hienoa, että ymmärrät sen. Ei minunkaan äiti mitenkään paha ihminen ole vaan hyvinkin kiltti, mutta varmaan hänellä sokaistui, kun oli ongelmia ja vähän ihmiskontakteja ja minä olin siinä aina vieressä ja kuuntelijana, ainoana lapsena ja omaisena. Äitini oli siis yh.

Toivon sinne rentoa ja ukkosetonta sunnuntaita, täällä jyrisee koko ajan...

🙂👍

Käyttäjä saloka kirjoittanut 21.07.2014 klo 09:51

AK ☺️❤️☺️

Tyttö lähtee tänään kaverinsa luokse yökylää. Sitten joku päivä hä lähtee takas mökille ja pe Poriin. Hiukan kiirettä pitää, mut hyvä et hänellä on jotain tekemistä.

otettiin eilen illalla tytön kanssa yhteen. Alkoi tuntuuettä ei me osata muuta ku riidellä. Niin kauan ku mä olen samaa mieltä tytön kanssa, ni kaikki on ok, mut jos sanon mielipiteen tai komennan, ni tuli syttyy. Eilen hän lähtikiukkuspäiten mun sängystä omaan sänkyyn, kun sanoin että mä nukun omassa ja hän omassa sängyssä.

Mietin tässä, pitäisikö mennä kauppaan tänään. Ei mulla paljoo rahaa ole, mut tekee mieli jätskii. Saan huomenna vasta hiukan rahaa.

En tiä mitä laittaisin ruuaksi tänään. Eilistä ruokaa ei jäänyt yhtään. Ehkä otan valmiiksi paistettua jauhelihaa pakkasesta ja keitän riisiä ja porkkanaa.
Joku päivä tekis mieli kokeilla tehä niitä porkkanasarvia, ku nyt mulla on ainekset siihen.

Tyttö alkoi dvd hyllyä siivoo. Koska se mahtaa aamupalaa syä. Sille on tullu paha tapa tohon aamupalan jättämiseen.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 21.07.2014 klo 17:14

tytölle sain halin ja pusun poskelle antaa ennen kun tiemme erkani. Kotiin kun tulin, tuli taas sellainen olo että seinät kaatuu. Alko asiat pyörii päässä. voimat loppua. Ajatukset menee ristiin ja rastiin. Nyt yritän näitten kanssa selvitä va.

Tein 2-3 pvä ruuaksi riisi-keit. porkkana- jauhelihasössöä. Se on niin hyvää. bälillä laitan herne-maissi-paprikaa joukkoon, mut en tänään. Joskus menee kinoa-hirssi-tattariakin joukkoon, mut tänään unohin että mulla on semmoistakin.

Tiskialtaassa tiskit haisee jo ja kerää sen yhen kärpäsen. Tänäänn olen jo kerran tiskannut koneellisen. En va jaksa enempää.

huomenna soitan sille lääkärille. en tiä mitä se tekee tai sanoo. Tai no, tiän. syödä pitää ja jne. Mut ku syön, voin paljon huonommin. Olen paljo väsyneempi ja sitä kautta mielikin huono. Olen jo kauan sanonut ettei mulle soi ruoka, mut minkä mä sille tekisin, ku kuulemma ihmisen on syötävä.

mut mä taidan alkaa telkkaa kattoo ja antaa ruuan rauhottuu mahassa...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 22.07.2014 klo 11:49

Olen ollut hereillä alle 2 tuntii ja olo on sellainen, että voisin mennä takasin peiton alle nukkumaan. Olen niin ventti. Mut en voi. pitäisi suunnitella kauppalappua (jos sellaista osaan) ja sit ootan lääkärin soittoa. Ja ja ja...

Huomenna aamusta tarvis olla klo 8 linja-autossa jo. Varmaan olen nukkuneen rukous siellä. mitähän piristystä keksisin itelleni sen 3 tunniksi, tai sit nukun vaan suosiolla sen siellä. Mitähän vaatetta laitan päälleni. En jaksa farkuilla olla. pitää tänään kattoo onko kaapissa mitään järkevää vaatetta, missä en näytä norsulta.

Taidan sittenkin mennä nukkuu takas.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 22.07.2014 klo 15:03

Menin tunnin päikkäreille, että jaksoin mennä kauppaan. Päikkäreiden jälkeen lääkärikin soitti. Mulla vähennetään yks lääke kokonaan pois. Nyt sit ootetaan sitä takapakkia, jolloin mieli menee maahan ja alan valvoo yöt. Toivon etten enempää vajoa maahan, va tämä lopetus tiputtais painoa hiukan ja saisin enemmän elämäniloa.

Tyttö tuli kauppaan. Annoin hänen ostaa melkein kaikkea mitä halusi. En pysty sanomaan hänelle "ei". Mut onneksi mukaan tarttui ruokaakin, ettei vaan munkkia. Ajattelin että nestettä neiti tarvii ja ostin vesimelonia ja jääteetä.

Jos tässä hiukan aikaa olis ja sitten menis suihkuun. Pakko on mennä. En voi näin hikisenä mennä huomen injektiolle.

mut mun ja tytön leffailtapäivä jatkuu...

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 23.07.2014 klo 08:13

Tsemppiä sinne injektioreissuun🙂👍

Minulla on ollut koko kesän samat vaatteet. Olen jotenkin urautunut niihin ja toisaalta tuntuu, että on aivan sama mitä päälle vetää. En osaa laittaa muuta päälle, kun ne on sopivimmat, eikä minulla oikein muita vaatteita olekaan, ainakaan niin sopivia. Jotenkin mielenkiinto kesävaatteisiin lopahti lyhyeen. Toisaalta kyllä vähän hävettää, kun on aina sama vaatekerta päällä kun menee paikkoihin, jossa käy usein niin miettii, että mitä ne ajattelee minusta, kun aina samat vaatteet. Mutta sitten taas en välitä ja toki tietysti pesen ne vaatteet, ettei ne paskaiset ole🙂 On kait sellainen päähänpinttymä, etten osta uusia vaatteita ennen kuin olen laihtunut tarpeeksi.

Toivottavasti se lääkkeenvähennys sujuisi hyvin. Sinänsä ilahduttava uutinen, että lääkäri on ollut vähennyksen kannalla. Minä ainakin pidän peukkuja sen asian ja sinun painonpudotuksen suhteen. Itselläni pitäisi varmasti olla ruokavalion ohessa vielä enemmän urheilullista liikuntaa, mutta nyt helteillä en tosiaan jaksa mitään urheilla, enkä kait muutenkaan, eikä näillä jaloilla mitään pompita tai juosta, polvet rutisee muutenkin, rauhallista kävelyä korkeintaan. Uiminen voisi olla ihan ok, jos joskus pääsisi uimaan saakka.

Täällä alkaa viikon kuumin päivä. Onneksi ei tänään tarvitse mihinkään mennä.

☺️❤️🙂👍

Käyttäjä saloka kirjoittanut 23.07.2014 klo 13:43

AK ☺️❤️

Injektio meni ihan hyvin. Odotuspaikassa tarjottiin mansikoita ja mehua. Pelattiin mölkkyä ja oltiin vaa. Tunsin itteni hyväksytyksi. Oli pitkästä aikaa sellainen olo, että täällä on hyvä olla. Sellaista oloa ei kodin ulkopuolella kamalasti ole.

Hoitajat kauhustus, kun kerroin etten ollu syönyt mitään. Ne sano et "ala heti syömään jotain, ku kotiin pääset". Otin sit pari makkaraa. Otin kaupasta ranskanperunoita, vaikka maha on ehkä eri mieltä niistä. Tekee va mieli makkaraperunoita.

Aloitin juomaan jo. Tietenkin tyhjään mahaan ja huomaan että ekan laimennetun lasillinen meni ainakin päähän paremmin mitä viikko sitten pullollinen. Kävin ostaa 5 siideriä, ettei alko lopu va kesken.En muista koska olisin viimeks siideriä juonut, siitä on kauan. Niin kauan että meinasin saada paniikkikohtauksen, kun katoin niiden hintoja. Ihan sika kalliita.

No jaa... Eipä tässä ihmempää. yö meni heikosti kun tyttö nukkui viekus. Oli kuuma ja näin ihme unia ja unet loppui jo 7 aikoihin. Nyt tyttö on matkalla tätinsä ja serkkunsa kanssa isovanhempia kattomaan mökille. Saan loppu viikon olla rauhassa kotona.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 24.07.2014 klo 12:46

viime yön nukkumis saldo peräti 4 tuntia (4-8). Sain mä tossa aamupäivästä 2 tuntia nukuttuu vielä. Ehkä mun ei tarvi enempää nukkuakaan.

Tuli leikittyy alkon kanssa. Sekaisin kirkasta ja siideriä. Mut en silti ollu yhtään kännissä. Ehkä mä en enää tule känniin, vaikka kuinka juon. Hiukan oli huono olo ja vieläkin. Ehkä sitten ku saan ruokaa mahaan, ni olo paranee. Nyt olen yrittänyt jua jaffaa va, mut ei oikee uppoo.

Olkka on ku hävityksen jäljiltä. Päätin että siivoon pikku hiljaa sitä. Toin roskiksen jjo aamusta tohon ja aina silloin tällöin laitan roskia siihen.

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 25.07.2014 klo 08:21

Ihailen sinua, kun uskallat välillä vetää alkoa😎

Minulla vieläkin kummittelee mielessä ne Vodka Breezerit. Tiedän, että ne on sairaan hyviä ja katsoin netistä, että niitä on tullut varmaan kymmenen uutta makua siitä, kun olen niitä joskus sata vuotta sitten maistellut. Mietin, että jos tänä kesänä vielä menemme kesämökille niin ostaisin niitä muutaman sinne. Muistelen, että ne kans oli jo silloin monta vuotta sitten tosi kalliita. Yli 3e/kpl.

Toivottavasti olet jaksanut olkkarin siivota. Huvitti tuo että hävityksen jäljiltä..Luulen, että jos asuisin yksin niin minun asunto olisi "pommin jäljiltä". Mies on niin pedantti, että varmaan sen vuoksi siivoan niin usein ja pidän koko ajan paikkoja kurissa. Minustakin on hänen kanssaan tullut tarkempi. Ennen olin melko "suurpiirteinen", heh. Saattoi unohtua leivänjykäleitä kirjoituspöydän kulmalle ja joku makkarankanta jonnekin..jos kurkkusiivu tippui lattialle niin en aina nostanut sitä heti jne. Nykyään en voi enää toimia niin ja varmaan ihan hyvä.

Tykkäätkö sinä näistä kuumista ilmoista? Minä en tykkää ollenkaan. Minun koko elämä menee niistä sekaisin. Yritän vain selvitä tämän kuuman ajan ja lohduttautua, että kohta ne loppuu.

Hyvää Perjantaita Sinulle!

🙂🌻🙂👍