Ak, En tiedäisän tunteita. Nä "kohtaukset"ovat sellaisia, että hän on muutaman päivän pihallaku seinäkello. Isä tietää että hänen aikansaon lähellä. Me kaikki tiedämme. Äiti yrittää jotenkin vaan jaksaa. Hän pelkää sitä soittoa sairaalasta ja samalla sitä ku isä tulee kotiin. Koska seuraava meno on taas. Onneksi äitillä alkaa muutaman tunnin päästä loma. Toivottavasti hän lepää hiukan ees, vaikka sairaalassa käykin ja menee mökille pihatöihin. Mua itteänieilen ahdisti.Valvoin yli 1 yöllä. En tahtonut mennä nukkumaan, vaikka silmät menivätkin kiinni väkisin. Lopulta luovutin. mä pelkään kanssa. En halua menettää isää. Mutta tiedän että sitten hänen kivut loppuvat. Isä menee aina näissä "kohtauksissa" n. tiedottomaksi ja sitten sen kävelykyky menee. Viime lievempi kohtaus näytti. Aamulla sillä oli kuumetta ja hän soitteli äitille ja tytölleni ja kysy miksi hänet on jätetty ym. Illalla hän lähti meille kävelee ja hyväet jalkakäytää riitti. Se kulki ku kännikala puolelta toiseen. Isän jalat on tosi huonot. Lääkäri ei saa niihin mitään refleksiä enää. Vaikka kuinka hakkaa polveen, ni ei mitään.
Kiitos kun saan kirjoittaa tänne. En voi oikee kenellekään puhua. Tuttu ei halua kuunnella, mut silti mun pitää kuunnella hänen kautta kolmannen osapuolen murheita. Äitiä en halua ylikuormittaa. Tytölle en halua puhua. Yritän tytön kanssa olla väleissä. Eilen muuten me oltiin jonkunaikaa tyynysotaa. Molemmat naurettiin ja näin kuinka hauskaa tytöllä oli, eikä hän itkenyt.
Kohtaonneksi tulee tiistai ja sitten on pari päivää menot ja tekemiset puukattu täyteen. Sitten tulee arki taas.
Syömiset on menny huonommaksi, enkä oikeastaan tiä miksi. Olen ni väsy etten jaksa ajatella mitä suuhuni pistän ja koska. Mut en jaksa seistä hellan ääressä ja valmistaa mitään. Onneksi tiistaina ja ke tulee tuttu tänne, ja teemme herkkuja. Olen jättänyt puuron kokonaan pois jo. En syö enää kun jogurttia ns säännöllisesti ja sitten eilen söin jätskii, makkaraa ja keksiä lisäksi. TÄnään ei ole ees niitäkään. Pitää keksiä mitä jogurtin kanssa syö. Ylihuomennaei oo ees jogurttia enää, jolleiäiti löydä sitä mistään kaupasta. Olen ihan hyvin jaksanut. Otan joka päivä vitamiinin ja se auttaa jaksamaan. Tosin nytkin on tunne, että haluaisin mennä vaan nukkumaan takas.
Eilen kaivelin noita pussukoita ja jatkoin yksiä mielialasukkien varsien tekoa. Pitäis keksiä joku muu lanka siihen että saa alaosan tehtyy. mulla pitäis olla jossain toisen sukan varret tekeillä,mut en eilen pimeydessä löytänyt. Mahdanko tänään jaksaa ees ajatella käsitöitä, nyt en ainakaan.
pitäis varmaan mennä lääkkeet ottaa ja ottaa vaikka kaakaota. Siitä saan hiukan sokeria, jos se auttaa jaksamaan.Samalla täyttää toi vesipullon. Olen muutaman päivän juonut 1½ litraapuhdasta vettä.
Mut jakselkaa!!!