Olen alkanut nukkuu parin tunnin päikkäreitä. Jostain se uni tulee. Tänäänkin, vaikka tyttö oli täällä kaverinsa kanssa.
yritän pitää mieleni kurissa. En voi alkaa suunnittelee mitään, kun tyttö on täällä. Jos suunnittelee, ni sitten alkaa ahistaa, kun ei voi toteuttaa. Sitä en tahdo. Mut yhden asian olen siitä suunnitelmasta ehkä ratkaissut. Enää ei ole ku yksin ja ehkä toinen. mut ehkä ei ole sitä toistakaan eikä kolmattakaan, jos oikoo "polkua" hiukan.
Olen huomannut että nyt ku syön vähemmän kaloreita, ni ei enää janotakaan ni paljon. Ehkä mun sokerit on laskenut tai sit elimistö on tottunut. EIlen ja tänään on ollut hirvee nälkä. Söisin vaikka pihalta pikkukiviä, jos kehtaisin. Tosin pitkässä juoksussa ne tuhoo va elimistöä.
Lasken tässä koska saan hiukan rahaa. Ehkä torstaina jo. Sais se tulla, että pääsen ma hoitajalle. Mulla on taas piikki. Hitto ku sielläkin tarvii käydä. Piikki persauksiin ja taas "elämä" hymyilee. Ja kun se ei auta, ni mennään purkille ottaa paria eri valmistetta. Mä ni vihaan tätä pillerielämää. Se vaan tuhoo mut pikku hiljaa. Kroppa on kaamea.
Yritän tässä kuluttaa aikaa. Pitäis netistä ettii ruokaohjeita, jos synttäreiksi tekis jotain hyvää syötävää. En vaan keksi, tekiskö täytettyi patonkeja, tacoja, pitaleipiä vai mitä. Jotenkin haluis tehä lihapulliakin. Annoin itelleni luvan mässätä synttäreinä oikein olan takaa. Sillon ei tuu pahaa mieltä eikä katota kaloreita. Toin en muutenkaan kato kaloreita kun suurinpiirtein.
Vispipuurosta tuli ihan hyvää, ihme kumma. Laitan aina päälle vasta sokeria, mut en puuroon.
Maha on oireillut taas pari päivää. Ei ole ilmeisesti tarpeeksi kuitua. Nyt söin muutaman kastanja-näkkärin (vie muuten sopivati makianhimon pois). Jotenkin tuntuu että olen syönyt ihan valtavasti. Vielä pitäis jogurtti syä. Päässä soi virsi, miksi söin näin paljon... Sokeritonta mehua oottaa tossa tuopissa juojaa. Illalla saa teetä (yrittiteetä) jua, että rauhotun. Mulla on jotain tressin poistaja ja rauhottuvaa teetä. Löysin joku kk sitten kaupasta kun katoin kofeiinittoman tee valokoimaa. Viimeks kun oltiin isossa kaupassa, huomasin että on sulkaamakuista kofeiinitonta teetä. Sitä kofeiinisena en tykännyt, oli liian karvasta, mut mahtaisko toi olla parempaa.
Jotenkin tuntuu että mun asiat on mennyt täysin päin honkia. En tiä miten tähän on tultu. Ehkä liian iso halu kontroloida itteään on liian iso. näin pystyn kontroloimaan jotenkin itteäni. sitä, onko tämä jo liian pitkällä, en tiä. Sen päättää muut (hoitaja/lääkäri). En osaa ite sellaisia päätöksiä tekee. Menen minne tuuli kuljettaa. Toivon va etten joudu ennen synttäreitä yhtikäs mihinkään. Haluan silloin jua iteltäni muistin veks. Haluan olla silloin keveä ku taivaan lintu ja olla vapaana. Silloin poistetaan kahleet ja lennetään.
Anteeksi että tä on hiukan sekavaa. Yritän edelleen kirjoitella ajatuksia ja tunteitani (jos osaan). Kohta onneks tytön kaveri lähtee. annoin klo 19 ati aikaa olla. Se tyttö on täällä ollut kohta 7 tuntia. Käynyt va kotona syömässä ja oma tyttöni mummilla syömässä. Kohta pitäis alkaa kaivaa tytön leivänpaahdin ja alkaa opettaa häntä sen käytöstä. Tyttö on jonkin ahaa lämyksen saanut paahtoleipään. Ostin tänään kaura-pellava paahtista hänelle. Hänen maha on ollut taas kovalla ja kärsinyt mahakivuista, jos toi nyt auttais hiukan hänen mahaa. Tyttö on koko ikänsä kärsinyt kovasta mahasta ja mahakivuista. Ei auta luumut ym. ja lääkkeitä en halua alkaa antaa. Pienenä äitini antoi salaa sille lääkkeitä ja mä siitä riemastuin. Sen jälkeen ei ole niitä annettu.
Mut just joo. taidan alkaa ettii niitä ohjeita.