RainbowD2sh kirjoitti 7.3.2014 10:29
Uusi. Tai no vanha minä.
Järjetön tarve purkaa oloa johonkin muualle, ennen kuin tuhoan loputkin vähäiset ihmissuhteeni tällä sekoilulla.
Eilinen oli pitkästä aikaa pahin päivä pitkään aikaan. Pahan olon seurauksena poistin poistelin kaikki kaverit naamakirjasta. Todennäköisesti jätin taakseni tärkeimmän ihmisen elämästäni, koska en halua hänen vihaavan minua tämän tilan takia.
Ei vaan pysty. Peruin kesäsuunnitelmat ja vastaus tähän oli ok. Eli ei taida kiinnostaa?
Parempihan sillä on ilman minun kuormittamistani.
Ei ole oikeutta käyttää toista jäteastiana. Olisi silti voinut edes joskus kertoa, että välittää. Nyt sitten ei ole ketään.
Viimeyön vietin veljeni luona, kun kotona ei voinut olla. Töihin pitäisi raahautua, koska esimiestä pitää tuurata pari tuntia. Eilisen vietin sumussa, koska millään ei ole väliä. Sentään itken, ihan liikaa. Töissä ja kotona.
Apteekissa odottaisi Ketipinorit, mutta aivot huutaa ei.
Kaikki valuu viemäristä , enkä jaksa enää edes välittää.
Rääpikööt töissä mun olemuksestani vitsiä, jos siitä huvia irtoaa. Potkuja odotellessa. Viikonloppu edessä, pelottaa ihan h*lvetisti.
Onneks on veli ja sen ystävä, kenen luokse mennä. Ei vaan haluaisi aiheuttaa lisää ongelmia muille olotilalla.
Kaikki on solmussa.
Tää olotila palaa aina tasaisin väliajoin, eikä tästä ole parannusta muilla kuin lääkkeillä?
En tahtoisi lähteä siihen rumbaan enää, enkä lihota uudelleen.
Kun tietäisi, jatkuuko tätä viikko, kaksi vai pidempään taas ennen uutta vauhtia.
Jos sä kokeilisit sitä lääkettä, jos se auttaisi hiukan tasaamaan sun oloai tai kysyt lääkäriltä jotain toista.
Itse inhoan lääkkeitä, silti otan 3 eriä masennuslääkettä. Tiedän että ne lihottaa ja tekevät pahaa, mut ne myös on auttanut mut sieltä suosta suon reunalle. Joskus mä uppoan siihen suohon, mut pääsen taas rämpien reunalle turvaan.
Mulle on sanottu monta kertaa että kuulemma lääkkeet ei auta masennukseen, vaa helpottaa oloa. Se parantuminen kuulemma on sitä että alkaa jotain hyväksyy ja ajattelee uudelleen. Siihen voi mennä viikko, vuosi tai vuosia.
Oikein paljon tsemppiä sulle. TÄnne saat kirjoitella aina kun tahdot.
AK, juu toi lihominen mullekkin on sitä että tuntuu että pelkästä puhumisesta tulee monta kiloa lisää. Tiedän että kun saisin kaikki lääkkeet pois, ni laihtuisin todella paljon, varmaan lähemmäs puolet painostani. Mut tiedän että en voi olla ilman lääkkeitä.
...
Huono yö takana. Katoin telkkaa vieltä melkein 2 aikaa yöllä ja virkkasin koria. 3 aikoihin pyörin sängyssä ja miettisin maailman menoa. Sit sain joskus unen päästä kii.
Aamulla äiti soitti ja käski lähtee ulos hänen ja siskon kanssa. Käveltiin hetken ja sitten mentiin hoitolapsien kans puistoon. Ulkona tuuli tosi paljon.
Ennen kotiin tuloa kävin ostaa viimiset namit.
Huomenna aijon laittaa itteni koetukselle ja lopettaa limpan juonnin, jätskin syönnin ja kaikki muukin herkku. Se herkku mitä syön, on itse valmistettava. Tiedän että se tulee olee vaikeeta, mut mun on pakko tähän ryhdyttävä. TUkea siihen en saa keneltäkään.
Laskut tuli maksettuu ja nyt saa taas hengittää hetken.