Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä…

Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 27.06.2012 klo 17:19 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.06.2012 klo 17:19

Yritän kovasti koittaa saada ajatukseni jotenkin järkeviin ajatuksiin, mut tuntuu vaan että elämä koettelee meitä todella apäoikeudenmukaisesti. Miksi kaikki menee yhessä perheessä niin päin mäntyy?

Olen viikon jaksanut suht hyvin. Ehkä jaksan eteenpäinkin. En tiä. Tällä hetkellä itkun keskellä tuntuu kaikki niin vaikeelta ja turhalta.

Lähetin isän koiran (joka on mulle tosi tärkeä ja rakas) viimiselle matkalle. Otin juuri ennen lähtöä muutaman äkkiä kuvan. Kuiskasin korvaan heipat ja annoin pusuja. Koira itessään luulee että pääsee ulos lenkille tai auto ajelulle. Se ei tajuu että tämä on viiminen matka.

Tämän kaiken kruunas se, että äiti joutui muuttaa su illalla mun luokse, eli aamusin on todella aikaset herätykset ja koko ajan ahdistava olo. Kuulemma jos viel jaksan pe asti, ni hän lähtee. Sit alkaa se ahdistava olo siitä että miten isä ja hän pärjää siellä siaiskämpässä. Ja miten mä pärjään (jos mulle ees annetaan) tytön kanssa täällä ihan yksin.

En tiä mitä tai miksi tässä kirjoitan. On ni paha olla. Ruoka on syömättä, kun en keksi mitä syä. Maha oireilee. Söin tossa jätskin, joka tuntuu jäävän kurkkuuni. Pitäis kai jua jotain, mut en jaksa raahautua keittiöön, kun siinä välissä on Benin kipot ja tulee olo että Beni tulee ja on täällä.

Mä taidan lopettaa tämän, kun ei tässä ole mitään järkee…

Käyttäjä saloka kirjoittanut 25.02.2014 klo 07:39

tsemppaan itteäni koko ajan. Mun on pakko.

Taas jäi unet vähiin. Heräsin 6.40, vaikka kello oli herättämässä 7.30. En tiä kuinka kauan jaksan enään. Alan olee siinä tilassa, että en tunne väsymystä ja pystyn ohittamaan sen nukkumatta.

fiilikset on hiukan sekaiset tänään. En oikee tiä mitä ajatella ja mitä ei.

Mut mä taidan alkaa laittaa kamppeen kokoon ja suunnata kohta kohti bussi pysääkkiä.

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 25.02.2014 klo 08:10

Tsemppiä päivääsi🙂🌻

Hienosti pohdit asioitasi. Varmasti olisi ihan hyvä ehdottaa sitä osastoa jos siltä tuntuu. Ehkä pieni irtiotto sieltä kotoa voisi tehdä psyykelle hyvää. Minulla ainakin jotenkin avasi silmiä se osastolla olo syksyllä ja sain tietyt asiat päässäni selviksi. esim sen, että en enää mieti itsarin tekemistä, koska haluan elää jne.

Oletko varma, että sinun asunnossa ei ole hometta? Mietin vain niitä hengitysongelmia..kun meillä täällä ilmeisesti on hometta ja miehen astma on tosi huonona ja minulle on alkanut ilmaantumaan hajusteyliherkkyyttä täällä asuessa, jota ei ennen ole koskaan ollut. Siitä aiheutuu minulle allergisia oireita ym. Homehan saattaa laukaista vaikka mitä allergoita jne. Eihän sinulla astmaa ole?

Nämä nyt taas vain minun mietteitäni🙂

Toivon, että sinun käynnit tänään sujuu hyvin🙂🌻

Käyttäjä repukka kirjoittanut 25.02.2014 klo 13:15

Hengitysongelmat voivat johtua ihan vain ahdistuksestakin ja siitä, että hengittää liian pinnallisesti. Niin kuin saloka sanoit. Siihen auttaa tietoinen hengittäminen. Mutta kyllä sisäilmankin voi tutkituttaa. Varsinkin jos muillakin tulee oireita.

Minä kans suosittelen sinua puhumaan osastosta hoitajalle, jos kerran aattelet olevasi sen tarpeessa. Minä olen ollut monta kertaa osastolla eri mittaisia jaksoja ja aina se jakso on tullut tarpeeseen ja tehnyt hyvää. Pyydä vain apua, kun siltä tuntuu. 🙂

Käyttäjä saloka kirjoittanut 25.02.2014 klo 14:54

AK, pienenä mulla oli tosi paha astma, mutta paranin siitä niin etten tarvi mitään lääkettä enää. Kiitos tsempeistä.

Kiitos repukka.

...
Kotona... Ei se laittanut mua mihinkään, enkä mä sit ees kysynyt. Se ei oikeastaan noteerannut yhtään mun sanoja. Koitti kiertää ne. Lääkkeitä ehdotti vaan enemmän ja sit se sano ettei toi cymbaltta auta mua ollenkaan. Jotain se kirjoitti päivyriin, joten ootan innolla tulevia päiviä, jos lääkäri soittaa.

Hyvin jaksoin päivän. Olin reissussa 8-14.30. Jalat huutaa hebreaa. Ostin muutaman lankakerän, tytölle parit housut ja muuta tavaraa, mitä tarviin. Tuli ostettuu kofeiinitonta teetäkin, kun olen sitä juonut välillä iltaisin.

Nyt loppu illan olen va. Äiti tulee isän kanssa tänne illalla, Plää... En odota yhtään heitä. Voisin ennemmin mennä vaan sohvalle ja laittaa peiton korville ja ottaa pienet torkut. Mutta tässä on yks ongelma, mua ei nukuta. No täytyy kattoo miten tämä kehittyy...

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 25.02.2014 klo 18:27

Hyvä, että päivä meni noin hyvin🙂🌻

Minun jalat huutaa joskus "Hoosiannaa"🙂

Mukavaa Iltaa!

Käyttäjä saloka kirjoittanut 25.02.2014 klo 18:31

mulla on alkanut pohkeet olee kipeet ja pelkään että saan jonkun veritulpan kohta. En saa ajatusta siitä pois ollenkaan.

Äiti ja isä kävi ja toi mulle jätskii, mut ei tuonut lihaa. Joten joutusin sit syömään pakastekasviksia sellaisena. Jotenkin tekis mieli huomenna tehä puuroa, mut en sais syä sitä ruuaksi. Pitää kattoo millainen päivä huomenna on.

Postissa olis mulle pakettikin. En tiä yhtään keneltä, mut epäilen yhtä. En tiä menenkö huomenna sen hakee. Pientä suunnitelmia on, jos herään taas kukonlaulun aikaa. Mulla tosin on aika tiukka aikataulu, jos ajattelin kurssillekin mennä. En tiä. Jotenkin haluaisin vaan nukkua ja maata sängyssä koko huomisen päivän ja siitä eteenpäin. jotenkin olen niin kyllästynyt syömään, että tekis mieli lopettaa se kokonaan.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 26.02.2014 klo 09:57

Miettisin jos puolitan vi-sibilinin tästä päivästä. Mulla ei ole ku yksi pussi enää ja se maksaa niin tuhottoman paljon, ettei mulla ole varaa sitä ja lääkkeitä ostaa. Jostain on pakko karsii. Jos yritän keksiä muuta kuidun lähdettä sitten.

yö meni ihan hyvin. Nukuin 22.30-7.00. Enkä herännyt kertaakaan, tai en ainakaan muista. Melkein nukahin sohvalle, kun en jaksanut enää kattoo telkkaa. Saa nähä milloin tänään menen nukkuu ja millainen ensi yö tulee olemaan.

Kysyin äitiä mukaan postiin ja isoon kauppaan. Harmikseni hän pääsee vasta joskus iltapäivällä lähtemään ja mulla on kurssi. nyt äiti soitti ja me ei mennäkkään tänään postiin. Mä voin sanoo va, voin vinetto. Mä olisin halunnut sen paketin jo tänään, mut tarvii oottaa huomiseen ja huomenna lähtee jo klo 10 autolla. Tänään olisi cittarissa ollut euron päivätkin, mut ei enää huomenna. Olin varautunut kauppaan, joten tulee laiha ruoka tänään sitten.

Nyt taidan ottaa kutimet käteen ja koittaa jotenkin saada aikani kulumaan. Klo 12 jälkeen lähen linja-autolla kohti kurssia ja opettelee tuubi-langasta tekee koria tai jotain.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.02.2014 klo 13:08

voimat loppu ja väsymys otti vallan. Voisin nukkua va koko ajan. Silmät painavat tuhat tonnia ja koko kroppa myös. Ei jaksa istua ja jos menen maate ni ei jaksa pitää silmiä auki.

Mun piti pyykkiä pestä ja vaatekaappi siivota. En jaksa. Pakko koittaa huomenna sitten.

Tyttö valittaa päätä kolmatta päiää, mut ei suostu menee terkkarille tai lääkärille. Tiedä sit onko oikeeta särkyä. Eilen hän oli kaatunut ja kaikki vaatteet märät ja oli päänsä loukannut samalla. Äiti oli antanut särkylääkettä ja kipu oli poistunut koko illaksi. Nyt se oli alkanut koulussa kuulemma taas.

Laitoin töitäni taas näytille faceen ja sisko kuolaa multa koreja nyt. Katoin korilangan hintaa ja oli 18 euroo. Nyt mietin millä saisin niitä tehtyy halvemmalla, mutta niin ettei laatu kärsi. Yks olis trikoo kude. TÄytyy miettii...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.02.2014 klo 19:34

sain voimia hiukan ja kävin kaupassa vanhempien kanssa. Jaksoin onneksi kävellä sen matkan. Kaupasta tuli ostettuu sitä ja tätä.

Nyt loppu illan olen vaan ollut. Väsy on edelleen läsnä, mut hiukan rauhottunut.

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 27.02.2014 klo 20:14

Pstt..Saitko sen paketin? Minä utelias apina haluan tietää mitä siinä oli😀

Minä rakastan pakettien avaamista🙂

Hyvää Yötä!

Käyttäjä saloka kirjoittanut 28.02.2014 klo 10:12

Alan pystyy taas nukkuu hiukan kauemmin kun klo 7. Ihanaa on aamulla herätä ja huomata että kello on muuta kun aikainen aamu. Sit yrittää jotenkin aloittaa päivän.

Mietin tässä, pitäisikö alkaa sukkia neuloo. Mulla on ieläkin noi tilaussukat tekemättä. Pitäis varmaan niitä alkaa tekee, et saa ne pois päiväjärjestyksestä.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 28.02.2014 klo 19:15

AK, siinä paketissa oli yks käsityökirja vaan.

...
Äiti päätti sit pystyttää "leirinsä" meidän sohvalle. Hän on kuulemma maanantaihin asti yöt täällä ja päivät omassa kotona. Mulla menee hermot. Ollaan nyt siivottu koko kämppä, eikä tietoakaan lepäämisestä. Nyt leiriydyin mun omaan huoneeseen tietsikan kanssa ja oon täällä loppu illan siihen asti et menen nukkuu.

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 01.03.2014 klo 12:07

Saloka🙂👍

Miten siellä lauantai sujuu? Täällä tänään siivottu vähän pitemmän kaavan mukaan. Kait tämä joku alustava kevätsiivous on, vaikka ei sentään kaikkea kerralla (kaappeja, varastoja, ikkunoiden pesua) kun on niin iso asunto. Mutta paremmin, kuin yleensä.

Paistaako siellä aurinko? Täällä paistaa🙂

Toivottavasti äitisi kanssa menee ok.

En tiedä yhtään minkä ikäinen olet? Itse täytän kohta 36. Oletko minua nuorempi vai vanhempi? Jos et halua tarkkaan sanoa niin suurinpiirtein..(eikä ole nyt tarkoitus olla utelias)

Hyvää Viikonloppua🙂🌻

Käyttäjä saloka kirjoittanut 01.03.2014 klo 13:01

Autiotalon Kuunvalo kirjoitti 1.3.2014 12:7

Saloka🙂👍

Miten siellä lauantai sujuu? Täällä tänään siivottu vähän pitemmän kaavan mukaan. Kait tämä joku alustava kevätsiivous on, vaikka ei sentään kaikkea kerralla (kaappeja, varastoja, ikkunoiden pesua) kun on niin iso asunto. Mutta paremmin, kuin yleensä.

Paistaako siellä aurinko? Täällä paistaa🙂

Toivottavasti äitisi kanssa menee ok.

En tiedä yhtään minkä ikäinen olet? Itse täytän kohta 36. Oletko minua nuorempi vai vanhempi? Jos et halua tarkkaan sanoa niin suurinpiirtein..(eikä ole nyt tarkoitus olla utelias)

Hyvää Viikonloppua🙂🌻

olen sua hiukan nuorempi. Päistoi täällä hetken aurinko. äiti käki laittaa verhot auki.

...
olen niin piripinnassa että yritän hillitä itteni. Tuntuu että olen vieras omassa kodissa. Joudun pyytää lupaa käyttää tietsikkaa tai kattoo jotain ohjelmaa telkkarista. joudun miettii mitä syön ja juon.

En jaksa tätä.

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 01.03.2014 klo 16:23

Ok..Kiitos ikätiedosta🙂 On vaan lukiessaan helpompi hahmottaa asioita, kun tietää suurinpiirtein minkä ikäinen.

Voih, kuulostaa vähän sille, että sinulla ei nyt ole mitään omaa rauhaa omassa kodissasi. Eipä siinä varmaan voi muuta, kuin yrittää kestää ja odottaa, että oma rauha taas koittaa.

Pst. Kokeilepa joskus Radio Nostalgia-kanavaa jos tykkäät. Taajuudet löytyy niiden nettisivuilta.