Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä…

Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 27.06.2012 klo 17:19 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.06.2012 klo 17:19

Yritän kovasti koittaa saada ajatukseni jotenkin järkeviin ajatuksiin, mut tuntuu vaan että elämä koettelee meitä todella apäoikeudenmukaisesti. Miksi kaikki menee yhessä perheessä niin päin mäntyy?

Olen viikon jaksanut suht hyvin. Ehkä jaksan eteenpäinkin. En tiä. Tällä hetkellä itkun keskellä tuntuu kaikki niin vaikeelta ja turhalta.

Lähetin isän koiran (joka on mulle tosi tärkeä ja rakas) viimiselle matkalle. Otin juuri ennen lähtöä muutaman äkkiä kuvan. Kuiskasin korvaan heipat ja annoin pusuja. Koira itessään luulee että pääsee ulos lenkille tai auto ajelulle. Se ei tajuu että tämä on viiminen matka.

Tämän kaiken kruunas se, että äiti joutui muuttaa su illalla mun luokse, eli aamusin on todella aikaset herätykset ja koko ajan ahdistava olo. Kuulemma jos viel jaksan pe asti, ni hän lähtee. Sit alkaa se ahdistava olo siitä että miten isä ja hän pärjää siellä siaiskämpässä. Ja miten mä pärjään (jos mulle ees annetaan) tytön kanssa täällä ihan yksin.

En tiä mitä tai miksi tässä kirjoitan. On ni paha olla. Ruoka on syömättä, kun en keksi mitä syä. Maha oireilee. Söin tossa jätskin, joka tuntuu jäävän kurkkuuni. Pitäis kai jua jotain, mut en jaksa raahautua keittiöön, kun siinä välissä on Benin kipot ja tulee olo että Beni tulee ja on täällä.

Mä taidan lopettaa tämän, kun ei tässä ole mitään järkee…

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 29.12.2013 klo 14:33

Saloka😎

Kuulostaa ihan mukavalle sinun meininkisi. Voi, kun minunkin äitini olisi täällä..Hän on niin kaukana satojen kilometrien päässä. Olemme läheisiä, mutta näemme todella harvoin. Luulen, että elämäni olisi mennyt eri latuja jos äiti olisi vielä minun kanssani, kuten silloin kun vielä asuimme samalla paikkakunnalla. Äiti on kuitenkin aina minun paras ystävä ja luotettu. Onhan mieskin, mutta en luota 100% kuin äitiin.

Mukavaa viikonlopunloppua🙂!

Käyttäjä saloka kirjoittanut 30.12.2013 klo 15:47

AK, olihan se kivaa että äiti oli täällä. Meillä on välillä niin sukset ristissä. Mut kun kaks rapua tappelee keskenään, mitä siitä seuraa.
Meidän perhekuvio on hiukan omituinen. Pidän tosi paljon yhtä vanhempiin. Asun melkein ns. heidän kanssa, vaikka meillä on monta sataa metriä välimatkaa. He auttavat mua ja mä autan heitä.

Hain isän kotiin tänään. Pelottaa isän kunto todella. Hänellä on niin huono muisti. Isä kerto mulle että hänellä on aspestia keuhkoissa ja 3 erii virusta. Äiti tämän jo tiesi, mut mulle tämä on uutta. Tosta aspestista tiesin, tosin sitä ei oltu lyöty lukkoon. Jätin isän kotiin sitten ja tulin ite omaan. Sanoin isälle että soittaa jos ongelmia. MAhtaako ees muistaa sitäkään.

Puhuin tytön kanssa puhelimes. Kehotin häntä soittamaan taatalle tänään. Kyselin kuulumiset. Tyttö tuntu viihtyvän siellä ja hauskaa on kuulemma ollut. Niin hauskaa että illalla 24 aikaa tulee se ainut tekstari mulle.

Mulla on huono yö takana. Jalkaa pentele alko krampata klo 3. Nyt on sit pohje kipeenä ja toi nilkkakin. Mä kävelen kun p:t housuissa 😀. Mut silti olen hoitanut asiat tänään. Kävin injektiolla ja istuin siellä sen vaaditun 3 tuntia. (katoin 2 jaksoo metsoloita juutuupista). Oppisin uuden sanan, porolitku, arvaako kukaan mikä se on.

Olotila on ihmeen virkee.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 30.12.2013 klo 19:58

mahtaisiko lämmin tee, villasukat ja lämmin paksu peitto auttaa mua? Mun jalat tuuppaa kramppaamaan vähän välii. Jalat on ihan jäässä ja siksi ajattelin että voi siitä johtua.

Mun piti isälle soittaa, mut unohin. Vielä kyl vois, mut kannattaako? Äiti tulee jo tunnin päästä kotiin.

Pitäis tänään vielä laittaa petivaatteet sänkyyn. Mut nyt lopettelen...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 31.12.2013 klo 10:41

jee se auttoi. Nyt laitoin heti aamusta villikset jalkaan.

Ei kovin hauska aamu. Jalat on tönköt ja kipeet. Ranne kipee. Mitähän tämä päivä vielä tuo tullessaan.
Heräsin yöllä siihen että pläräsin kännykkää. Sit oli kamala kattominen, etten ole mihinkään soittanut tai muutakaan. Pitää varmaan taas laittaa kännykkä johonkin kauemmaksi turvaan.

Äiti pyysi menee sinne, mut ei oikee nappaa. Ootan että pääsen alkaa juomaan ja syömään epäterveellisesti. TÄnään menee estot ja rajoitukset pois. Ajattelin jopa paistella lettuja tänään.

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 31.12.2013 klo 15:58

Saloka🌻🙂🌻!

Oikein Hyvää Uutta Vuotta toivotan vielä tänne sinun omaan ketjuun ja kiitos vierailustasi. Letut kuulostavat Nam! Minä päätin vielä leipoa "hakaristejä" taikinan ja marmeladin jämistä. En kait saa koskaan niistä tarpeekseni. Tai sitten innostun tekemään niistä jotain suolaisia juttuja..mums! Minä siis vietän Uutta Vuotta SYÖDEN, olipa yllätys. Syö sinäkin mitä mieli halajaa, kerrankin. Alkoa kun ei tule harrastettua niin eiköhän nuo syömiset voi sallia ihan hyvällä omallatunnolla.

Minulla on usein aamuisin jalat tönkelöt, koska jaloissani on ääreisneuropatia. Se ei tee minulle kipuja, mutta jalat on polvista alaspäin jäykähköt, enkä pysty juoksemaan niillä, kävelen joskus vähän töksyttäen, joskus tosin melkein normaalisti. Neuropatia tuli sytostaattien sivuhaittana. Jalat myös tuntee kylmää herkemmin, kuin terveet. Pidän kotona tossuja jalassa talvella.

Nyt paukahtelee jo pommit. Ei muuta kuin kattila päähän ja sängyn alle piiloon😎!

Käyttäjä saloka kirjoittanut 01.01.2014 klo 14:58

voi vitsi tätä oloa. Jos tästä selviin, ni olen iloinen. Ruoka ei maita. Aamulla lämmitin muutaman nakin ja söin, sen jälkeen olen va vettä juonu, mut sekin tökkii. OLen yrittänyt nukkua, mut ei oikee sekään auta. Kroppa särkee. tuntuu että teen kuolemaa.

yöstä ei ole oikee mitään kerrottava. sekoilin ja lähettelin tekstreita porukoille. hajotin tuolini lopullisesti. herkkuja jäi vaikka söin koko ajan.

nyt menen taas lepää ja toivoo että kuolema tulee...

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 01.01.2014 klo 15:53

Saloka, anteeksi tyhmyyteni, mutta tarkoititko, että sinulla on krapula vai muuten vain paha olo? Täällä on kans ollut "vähän" töhkeä päivä, vaikka ei eilen juhlittu ollenkaan. Nakkeja ja ranskalaisia väänsin juuri. Ai, tuoli sitten meni kaput? Onko sinulla mitään hätävaratuolia? Tai voiko joku lainata sellaisen? Kävit aiemmin jossain injektiossa? Haluatko kertoa mitä se tarkoittaa, siis mihin se on hoitoa? Ei tietysti ole pakko sanoa jos et halua. Minulla on vähän ilmanaikuinen päivä, kun ilma on ihan syvältä, enkä jaksanut minnekään lähteä. Kotona vaan tylsänä lojunut, eikä jaksa mihinkään keskittyä. Toivottavasti sinun olo kohenee🙂

Käyttäjä saloka kirjoittanut 02.01.2014 klo 11:31

Autiotalon Kuunvalo kirjoitti 1.1.2014 15:53

Saloka, anteeksi tyhmyyteni, mutta tarkoititko, että sinulla on krapula vai muuten vain paha olo? Täällä on kans ollut "vähän" töhkeä päivä, vaikka ei eilen juhlittu ollenkaan. Nakkeja ja ranskalaisia väänsin juuri. Ai, tuoli sitten meni kaput? Onko sinulla mitään hätävaratuolia? Tai voiko joku lainata sellaisen? Kävit aiemmin jossain injektiossa? Haluatko kertoa mitä se tarkoittaa, siis mihin se on hoitoa? Ei tietysti ole pakko sanoa jos et halua. Minulla on vähän ilmanaikuinen päivä, kun ilma on ihan syvältä, enkä jaksanut minnekään lähteä. Kotona vaan tylsänä lojunut, eikä jaksa mihinkään keskittyä. Toivottavasti sinun olo kohenee🙂

jätin lääkkeet pois 2 päiväksi ja sitten kun join, ni soppa oli valmis. mut voiton puolell ollaan. kumpa osaisi alkaa taas syömään kunnolla.

saan yhtä psyyklääkettä injektiol.

eilinenpäivä meni melkein nukkues. saa nähä jaksanko tänään muuta tehä. voimat on vieläkin poissa ja väsyttää. en menny ees isän kns kuviin.

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 02.01.2014 klo 16:25

Ok, kiitos, kun kerroit (siis se injektio)..Minulla oli pitkästä aikaa aktiivimpi päivä. Niinhän se melkein on, että joka toinen päivä parempi ja aktiivisempi ja joka toinen taas vähän surkeampi. Kait sitä välissä huilaa tai jotain.. Hyvä, että olet "elossa" ja toivottavasti vointi kohenee siitä pikkuhiljaa.

Voimia🙂👍!

Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.01.2014 klo 14:31

Ei tämä taida enää olla krapulaa. kaikki mitä suuhun laitan etoo ja sit joku pään sisällä sanoo että se on kiellettyä että sairastun siitä.

Yks kaveri sano mulle et oon psykoosis, mut hiukan epäilen sitä.

Mut nyt neiti haluaa tähän tabletil..

Käyttäjä saloka kirjoittanut 04.01.2014 klo 12:24

Eilen ostin paketillisen kiiwiä ja nyt otin aamupalaksi yhden. Hiukan epäilin, miltä se maistuu, kun muistikuvat on hyviä ja sit myös huonoja. TÄmä minkä mä tänään söin, oli ainakin ihan hyvä.

Pitää vaan keksiä kevyitä ruokia ja hyvin sulavia ja mahaystävällisiä. Samalla pitää koittaa lihaa syä. Ei toi kiiwi ainakaan vielä ole pahaa tehnyt. Katotaan miten käy kaakaon. TÄssä on vaan pidettävä mieli parempana, eikä päästä sitä vajomaan alaspäin. Jos se menee riman alle, tulee paha olo kaikesta.

Nukkunut mä olen 11 tuntii ainakin viime yönnä. Nukun todella paljon ja olen päivisinkin väsy. Pystyn herämään aikaisemmin, mut sitten kun saan nukkua, ni nukun.

Pitäis tota tuolia yrittää purkaa. Mut en tiä miten saisin. Mulla on työkaluja enemmän ja vähemmän. Nyt ku sitä miestä tarvii, ni sit sitä ei ole missään. Yritin eilen kaikkea mutteria ja ruuveja vääntää. 3 ruuvia sain purettuu pois.

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 04.01.2014 klo 15:14

Hei Saloka🙂🌻

Hyvä, että olet taas "tolpillasi". Minun mies korjaisi sen tuolin alta aikayksikön. Harmi, kun ei tiedä miten se tuoli on hajonnut niin voisi antaa ohjeita edes. Kiiwi on hyvänmakuista, mutta joskus voi alkaa närästämään jos on vatsa herkkänä. Jos suolisto on kovin herkässä tilassa niin parasta syödä hyvin sosemaisia, helposti sulavia ruokia, kuten teetkin. Parhaita ovat riisipuuro (jos maito käy) vauvanruoat purkeissa (lisää vain suolaa) ja keitot soseutettuna (esim. liha tai kalakeitto ja blenderillä soseeksi) ja tietysti nesteitä tarpeen mukaan. Maitohappobakteereja (Parhaat Lacto Seven ja DDS) mutta niitä sinulla taisi jo olla. Myös piihappogeeli (Silicea) tekee suojaavan kalvon ruoansulatuskanavaan kurkusta peräsuoleen saakka. Voi ei, aloin tässä taas paasaamaan. Tarkoitus oli kuitenkin hyvä🙂

Tuskinpa psykoosissa olet. Silloin et itse tajuaisi tilaasi vaan höperehtisit hulluja ja muut vain huomaisivat ja varmasti toimittaisivat jo sairaalaan.

Jaksamisia!

Käyttäjä saloka kirjoittanut 05.01.2014 klo 16:34

kiitos AK. kyl tämä tässä menee.

Eilen iski kova halu vahingoittaa itteäni ihan millä tavalla vaan. Ajattelin jo kaikkea. Se ei ollut sellainen im juttu, va semmoinen että nyt on ihan pakko tehä jotain että saa itelleen kipua ja olon helpommaksi. Sama peli näköjään jatkuu tänäänkin. Katon käsien naarmuja (suurin osa tuli eilen tuolii purkaes), miten niitä saisi revittyä ja lisää.

Veimme tuolin roskiin tänään. EI sitä olis voinu korjata. EN tiä mikä siinä oli pettänyt. Purkaessa kaikki näytti oikeilta ja kunnossa. Nyt oottelen, koska saan mökiltää sohvan.

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 06.01.2014 klo 16:27

Saloka🙂🌻

Kuinka siellä tänään hurisee? Minullakin on nyt parina päivänä ollut ajatuksia ei ihan im mutta jotenkin itsetuhoisia kuitenkin. Luulen, että tämä musta talvi alkaa viedä voimia meistä kaikista. Pimeys vain jatkuu ja alkaa vetämään mieltä matalaksi.

Joko olet saanut tuolille seuraajan? Siis sohvako se oli? Kirjoittele, kun jaksat🙂

Käyttäjä saloka kirjoittanut 07.01.2014 klo 10:35

AK 🌻🙂🌻, Laitoin rottinkituolin tuolin seuraajaksi, mut ei tässä ole hyvä istua montaa tuntia. Tulee kylmä ja paikat kipeeksi. Mut parempi tämä ku ei mikään. Saan (jos saan) sen sohvan joskus sitten.

Eilen taas pitkästä aikaa tuli tunne, että täällä kämpässä oli joku mun lisäksi. Mulla on ollut niitä tunteita ennenkin, mut lääkityksellä ne tunteet saatiin pois. Nyt tuli pitkästä aikaa taas se. Yritin pitää pääni kylmänä ja sanoa itelleni että täällä ei tosiaan ole ketään muu ku minä. Onneks tunne ei ollut niin vahva, että pystyin liikkumaan. Ainut oli etten pystynyt kattomaan pimeeseen eteiseen kun telkkarii kattelin. Koska siellä oli se ihme hemmo.

SIivoiltiin äitin kanssa eilen tuolin rippeitä. Paljon siitä tuli imuroitavaa roskaa. Mut nyt on sekin huoli sitten poissa.

Ja et mitä tänään... Ei oikee erikoista. Laskuja ja vuokra pitäis maksaa. Sitten kattoo paljonko jää rahaa tilille. EN tiä menenkö ulos ollenkaan tänään.

Täällä alkoi koulut tänään. Saa nähä millä mielellä tyttö on. Onneks tähän asti hän on tykännyt käydä koulua.