Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä…

Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 27.06.2012 klo 17:19 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.06.2012 klo 17:19

Yritän kovasti koittaa saada ajatukseni jotenkin järkeviin ajatuksiin, mut tuntuu vaan että elämä koettelee meitä todella apäoikeudenmukaisesti. Miksi kaikki menee yhessä perheessä niin päin mäntyy?

Olen viikon jaksanut suht hyvin. Ehkä jaksan eteenpäinkin. En tiä. Tällä hetkellä itkun keskellä tuntuu kaikki niin vaikeelta ja turhalta.

Lähetin isän koiran (joka on mulle tosi tärkeä ja rakas) viimiselle matkalle. Otin juuri ennen lähtöä muutaman äkkiä kuvan. Kuiskasin korvaan heipat ja annoin pusuja. Koira itessään luulee että pääsee ulos lenkille tai auto ajelulle. Se ei tajuu että tämä on viiminen matka.

Tämän kaiken kruunas se, että äiti joutui muuttaa su illalla mun luokse, eli aamusin on todella aikaset herätykset ja koko ajan ahdistava olo. Kuulemma jos viel jaksan pe asti, ni hän lähtee. Sit alkaa se ahdistava olo siitä että miten isä ja hän pärjää siellä siaiskämpässä. Ja miten mä pärjään (jos mulle ees annetaan) tytön kanssa täällä ihan yksin.

En tiä mitä tai miksi tässä kirjoitan. On ni paha olla. Ruoka on syömättä, kun en keksi mitä syä. Maha oireilee. Söin tossa jätskin, joka tuntuu jäävän kurkkuuni. Pitäis kai jua jotain, mut en jaksa raahautua keittiöön, kun siinä välissä on Benin kipot ja tulee olo että Beni tulee ja on täällä.

Mä taidan lopettaa tämän, kun ei tässä ole mitään järkee…

Käyttäjä saloka kirjoittanut 20.12.2013 klo 15:42

AK 🌻🙂🌻

Mun pitäis kattoa, mitä tätä mun tuolia vaivaa. Onko joku juttu mennyt pois paikalta ja pystynkö mä sitä korjaamaan. Jollen, ni sitten olen nesteessä. Mulla ei oikee ole varaa hommata uutta tuolia.

Olin tänään omaishoitajan roolissa, kun isä kävi neurolla. Ei mua oikeastaan siellä tarvittukaan, muuta ku opastaa taksi kotiin. Mut tulipa sekin koettuu.

Ei me tehäkkään tänään piparitaloa. Katotaan millainen päivä huomenna on.

Ootan kauhulla äitiä tänne. Sano et tulee iltaa viettämään ja arvata saattaa että se alkaa heti siivoo täällä ja pakottaa munki siivoo. Olen todella väsynyt, mut minkä sille mahtaa kun ei sitä saa hänelle näyttää.

TYttö toi ihanan todistuksen. Opettaja oli vissiin laskenut että keskiarvo oli 8.1. pari seiskaa ja 3 ysiä, loput kaseja. Ihanaa nähä että tyttö jaksaa kaikesta huolimatta.

Mut otan pikku pikku torkut ettnen äitiä

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 20.12.2013 klo 20:26

Heippa🙂🌻

Toivottavasti tuoli ei leviä lopullisesti tai ainakin saat uuden jos niin sattuu käymään. Vaikka edullisesti jostain kirpparilta/kierrätyskeskuksesta, paitsi kuljettaminen on tietty vähän mutkikasta ja näin joulun alla on kyllä jokaisesta pennistä tiukkaa, ainakin minulla itselläni, koska kaikki "ylimääräinen" menee jouluun.

Hienoa, että tyttäresi sai noin hyvän todistuksen😀🌻🙂🌻! Onnittelut! Selvästi fiksu tyttö ja hyvä piirtämäänkin. Toivottavasti ilta menee jotenkin siedettävästi, mikäli äitisi on siellä kylässä. Minulla tämä päivä meni aika hienosti, pitkästä aikaa. Sain siitä voimaa pitkäksi aikaa. Ehkä se on niin, että kun tarpeeksi monena päivänä märisee niin tulee se huippupäivä aina sieltä kuitenkin🙂

Mukavaa iltaa ja palaillaan!

Käyttäjä Onnen Tyttö kirjoittanut 21.12.2013 klo 05:38

Mjnulla on juuri tällä hetkrllä perusasiat kaikki hyvin. Mutta sielu vaan on rikki. Käyn psykoterapiassa ja olen oppinutettä oma isä on rikkonut minut jo silloin lapsena. Minä olen jo reilu 50.v. mMinun pitäisi kuulemma nyt purkaa kaikki vihani isääni kohtaan, joka on onneksi jo kuollut. Ehkä sitten voun alkaaa rakehtamaan tervettä itsetuntoa. Tunnen itseni niin huonoksi ihmiseksi, eikä siihen ole tuonut helpotusta harvat mies suhteeni. <<<<<<

Käyttäjä saloka kirjoittanut 21.12.2013 klo 17:05

AK, kiitos.
Onnen tyttö, en tiä mitä sinulle sanoa. Ei kenenkään tarvi kattoa kun toinen juo ym. Vähemmästäkin sairastuu. Mut voimia ja jaksuja sulle.

SIsko oli isän kautta pyytänyt mua mökille viettää uutta vuotta. Mä sit siitä ärähin. Olen suunnitellut uuden vuodeni jo. Kaikkea on ostettu. Olin varautunut jo että tyttö ei olis. Miksei hän aikaisemmin pyytänyt. Mä en tosiaan ala menettää satasia hänen pään piston takii. Ja kaiken lisäksi mulla on maanantaina injektio. Äiti ehdotti että menisin pe-su sinne. MÄ sanoin että se on rahan tuhlausta, enkä nauti siitä yhtään. Siellä on liikaa porukkaa (isä). Jään ennemmin tänne kaupunkiin omiin oloihin. Näillä näkymin tyttö menee perjantaina mökille ja tulee joskus takasin.

Tyttö päätti sit olla yön taas kotona. Saa nähä millainen meidän ilta tulee olemaan.Nyt se syä tossa suklaata hyvällä tunnolla ja kattoo dvd:tä.

Musta alkaa tulee vainoharhainen. Luulen koko ajan että joku tarkkailee mun kirjoituksia ja sitten tekee niistä jotain mua vastaan. Ihan ällö olotila. Tiedän että tämä on julkinen ja siksi mietin, mitä kirjoitan ja koska. Mut silti...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 22.12.2013 klo 11:50

Tyttö päättikin sit lähteä isovanhemmille yöksi.

Mä inhoon tätä mun tietsikkaa ja tämän näppäimiä. Ne ei yhtään tykkää musta, enkä mä niistä. Mä inhoon tätä mun tuolia ja tämän käytöstä. Se ei yhtään tykkää musta, enkä mä siitä.

Mulla on näköjään tänään taas tämmöinen inho päivä. Mikään ei tunnu kiinnostavan eikä mitään muutakaan. Kaikki tuntuu olevan mua vastaan. Olen niin väsynyt tähän kaikkeen. Haluaisin rauhan sisälleni, enkä tätä ikuista vuoristorataa.

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 22.12.2013 klo 17:15

Saloka😎

Ensin ajattelin, etten kirjoita, koska minullakin tänään aika tahmea päivä, kuten ketjuuni kirjoittelin. Mutta sen syvemmittä negatiivisuutta, ei minulla muuta sanottavaa, kuin ymmärrän ja sitä tuntuu olevan tänään liikkeellä, turhautumista ym.

Ja välillä niihin oman irtaimiston jäseniinkin kyllästyy..tietsikkaan, pöytään, tuoliin, melkein kaikkeen..niitä kun tarpeeksi kattelee.

Huomenna teen luumurahkan. Se on tällä hetkellä minun lippulaiva huomiseen.

Siedettävää illanjatkoa🙂

Käyttäjä Salaatti kirjoittanut 22.12.2013 klo 20:20

Ei mullakaan sen kummempaa sanottavaa oo kuin Autiotalon Kuunvalolla. Mahdollisimman hyvää illan jatkoa ja hyvää joulua!

Käyttäjä saloka kirjoittanut 22.12.2013 klo 20:52

AK 😎

Terveisiä täältä jääkylmästä kämpästä. Olen ihan jäässä, vaik on villasukat jalas ja peitto päällä. Patteri on taas haalea ja sen huomaa. Miksei ikinä tä kämppä oo lämmin. Kesälläkin voi peiton kans olla ihan hyvin, vaikka ulkona olis +25.

Tein isän kanssa piparitalon ja tytön kanssa koristelimme sen. Tuli siitä ihan hieno. http://aijaa.com/2F1qEZ . Hiukan lähti lapasesta koristeleminen, mut eiks se hauskanpito siinä ollukkin tärkein. Keksimme tehä jääpuikkoja räystäille. Meillä oli ihan hauskaa tytön kanssa.

Nyt mulla on vapaa ilta. Olen yrittänyt rauhottua täällä. Miettiä mitä seuraavaksi tekis. Kutoa tekis mieli. kutosinkin tossa vähän. Mulla on edelleen noita sukkia puikoilla enemmän ja vähemmän. 2 paria on laskemista vaille valmiit, mut en mä jaksa laskea. 2 sukat on tekeillä. Otan toisen siitä injektiolle viikon päästä mukaan. Joudun muuten istuu ku tappi siellä kylmässä huoneessa.

Ihanaa, ei ole ku runsas viikko uuteen vuoteen. Mä niin ootan sitä, mut en kerro miksi. Ehkä joku tietää. Silloin on semmoinen yö, jolloin tytön on pakko olla kotoota pois. Olen ostanut pähkinöitä jo. Mietin mitä muuta syötävää ostaisin vielä. Miettisin grillattua broileria, jos sitä olis valmiina meijän kaupassa, mut jollei ole, ni mitä muuta söisin. On niin vaikeaa keksiä jotain...

Käyttäjä ainutkertaisen keskinkertainen kirjoittanut 23.12.2013 klo 04:44

Saloka ja Kuunvalo, oikein hyvää Joulua teille!

Samoin muille ketjuun kirjoittaneilla, ketkä vielä seuraatte tätä ketjua.

Luin paljon tätä ketjua ja monta asiaa tuli mieleeni, täytyy miettiä mitä ehkä kirjoittaisin niistä. Mutta eniten tuli mieleen halu toivottaa teille ja kaikille muillekin hyvää Joulua. Mulla ei ole noin rajuja kokemuksia kuin useimmilla kirjoittajilla on, mutta jotain kyllä ja siksi ymmärrän mitä on yksinäisyys ja kamppailu mahdottomalta tuntuvien ongelmien kanssa.

Tietyllä tavalla kai olen taistelijaluonne, mutta olen kyllä kokenut myös masennuksen. Fyysiset probleemani ovat jokapäiväisiä, taas nyt. Saloka sai aika monta vierelleen kun istui ihmettelemässä elämänsä tarkoitusta. Kovaakin elämää kestää paremmin kun on tavoite, jota kohden pyrkii. Saloka, sun elämällä on tarkoitus, se on sun lapsesi ja isäsi. Ja Kuunvalo, sulla se on olla Salokan ystävä.

Vaikka moni tähän ketjuun kirjoittanut ei ehkä sitä tule ajatelleeksi, niin teillä kaikilla on sekin tarkoitus, että te osoitatte hyväsydämisiä ihmisiä olevan olemassa!

Lämmintä Joulua teille kaikille.

P.S. Oli hupaisaa lukea kuinka moni jännittää sovittuja menemisiä. Itsekin teen sitä joskus, riippuu hieman mihin pitää mennä. Pienenä jännitin paljonkin, nyt aikuisena se on vain tilanteissa joissa on noudatettava tarkkaa aikataulua ja jostain syystä tapaamisen kohde tuntuu etukäteen ei niin miellyttävältä (jälkikäteen voi olla toinen tunnelma 🙂 ) tai koko tapaaminen tarpeettomalta kun olisi muutakin tekemistä (siitäkin usein olen jälkikäteen toista mieltä). Yleensä kaikkien menojen suhteen teen aina muistilistat sitä mukaa kun asioita tulee mieleen ja samoin kasaan tavarat valmiiksi, vaikka päiviä ennen, sitä mukaa kun tulee mieleeni, että niin tosiaan, sitä ja sitäkin saatan tarvita. Kun yleensä vielä olen aamu-uninenkin niin toisinaan kannan roskapussitkin jo illalla ovensuuhun odottamaan aamua 🙂 Ja sitten aamulla kannan roskia keittiöstä oven suussa olevaan roskapussiin kun en perfektionistina voi heittää niitä juuri vaihdettuun roskapussiin, koska olisivat siellä päivän verran pidempään kuin on optimaalista 😀 Tosin silloin kun jännitän jotain aamuksi sovittua menoa, herään aina ennen kellon soimista, jos ylipäätään olen nukkunut juuri lainkaan. Iltapäivällä se kostautuu, sitten tahtoo nukahtaa istualleen. Omassa kaupungissa liikkuessa tätä ei tapahdu oikestaan koskaan, se liittyy aina siihen että joutuu matkustamaan pitemmän matkan ja varsinkin jos pitää käyttää julkisia liikennevälineitä. Silloin aina pyörii taustalla pelko, että jokin menee pieleen ja myöhästyy. Ja tosiaan, joskus kun sitten kun ei jännitä ja alkaa tekemään jotain, niin sitten olen onnistunut myöhästymäänkin. Teki mitä tahansa, ajan seuraaminen on silloin mulle vaikeaa, ajattelen vaan sitä tekemistä, normaalisti kun en juuri mitään halua jättää kesken, kaiken pitää olla jotenkin jossakin järkevässä vaiheessaenne ennen kuin alan tehdä jotain muuta. Varmaankin olen hieman assberger 😀

Käyttäjä kirjoittanut 23.12.2013 klo 06:26

Hyvää joulua saloka ja AK.

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 23.12.2013 klo 11:42

Oikein hyvää joulunaikaa ja taikaa Saloka ja Maanvaiva🙂🌻

Toivottavasti kämppä lämpenee, eikä tuoli leviä ja saisit kinkkua maisteltavaksi. Siinähän sitä joulua..kait? Ei vainkaan, paljon muutakin mielihyvää ja makuelämystä ym.🙂🌻

Käyttäjä saloka kirjoittanut 23.12.2013 klo 16:57

ainutkertaisen keskinkertainen, kiitos viisaista sanoistasi. Pistit minut ajattelemaan.

Maanvaiva, Hyvää ja rauhallista joulua sinulle myös.

...
Ostin tänää tabletin. Tai isä sen osti ja mä maksan hänelle. En mä sit mitään muuta oikee ostanut.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 24.12.2013 klo 12:03

Joulua ja muukin fiilis on poissa ja ajatuksissa pyörii pillerit. Tossa jaon lääkkeet ja teki niin mieli ottaa ektraa. On niin paha olla. Haluaisin tämän olon vaa pois.

Laitoin riisipuuron tulemaan ja ootan sen valmistumista. Jos vaikka maha kestäis sitä. Eilisen täys ripuloinnin jälkeen. En tiä tuleeko isä ja tyttö sitä kanssa syömään. En tiä mistään mitään.

Laitoin faceen viestin etten jaksa enää näytellä iloista. Ei ole kukaan vielä siihen reagoinut.

Muutama lahja pitäisi vielä paketoida. Mut en millään jaksa. Mut pakko mikä pakko.

Eilen olin pitkästä aikaa saunassa ja joutusin näyttämään läskini ja ihoni. Siellä me istuttiin äitin kanssa ku kanat orrella. Sauna oli kuiva ja huono (taloyhtiön).

Miten mahan pärjätä tämän päivän, etten tekis mitään. Lääkäri käski just näinä päiinä soittaa jonnekkin, mut yritän nyt ainakin kirjoittaa. En oi lähteä mihinkään enkä osaa oikee kertoa mikä ahdistaa. Kun tuntuu että kaikki.

Anteeksi näin masentava teksti näin pyhänä.

Hyvää joulua kävijöille, modelle ja kaikille tämän tukinetin henkilöille.

Käyttäjä Autiotalon Kuunvalo kirjoittanut 24.12.2013 klo 15:12

Hyvää Joulua sinullekin Ystävä Rakas!

Varmasti on ihan hyvä tänne kirjoittaa jos vain jaksaa. Eihän se asioita muuksi muuta, mutta asia on ainakin jaettu muillekin ja silloin ei ole enää yksin sen asian kanssa, vaikka tietysti käytännön tasolla onkin, mutta mielen tasolla ei.

Jokainen saa ketjuunsa kirjoittaa, myös negatiivisesti. Niin minäkin välillä teen, koska en todellakaan ala teeskentelemään, mitä järkeä sitten olisi kirjoittaa ollenkaan. Tottahan kirjoituksesi sekunnin ajaksi hieman surullisen mielen teki, mutta minun joulu ei siitä mene pilalle, enkä minä muutenkaan🙂 Mielelläni ainakin luen ihmisten eri fiiliksiä ja just niin, ettei kaikki aina ole jotain nami-namia, koska eihän se ole, ei kenelläkään..

Olet ajatuksissa ja toivon, että jaksat tämän päivän, vaikka sitten ottamalla extraa lääkettä (mutta ei tietenkään liikaa) jos se edes jotenkin helpottaa. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja kirjoittele jos siltä tuntuu. Minä ainakin lueskelen täällä. A.K:n joulupäivystys🙂

Haleja ja Voimia🙂🌻

Käyttäjä saloka kirjoittanut 24.12.2013 klo 18:42

Kiitos AK.
Ei mulla ole oikee mitään muuta ku särkylääkettä mitä voisin ottaa ja varmaan kohta menen sitäkin ottaa. Päätä särkee taas vaihteeksi.

Jaksoin nukkumisen jälkeen mennä avamaan paketit vanhemmille ja sitten tulin heti kotiin jo. Tyttö oli iloinen kun hän sai toivomiaan lahjoja. Jäi pelamaan ja plärämään tablettia sinne. Ei se varmaan huomaa päivän kulkua nyt pariin päivään.

Mulla alko päätä särkee. Muutenkin olo on ahdistunut ja maassa. Taustalla tulee Juha Tapion joku konsertti. TOi on hyvä laulaja ja sillä on monta hyvää kappaletta. Mistä hänkin on toi energian saanut kun poppii ku aropupu lavalla.

Taidan sammuttaa konen ja keksiä jotain, mut mitä.