Autiotalon Kuunvalo kirjoitti 17.12.2013 15:25
Tervehdys🙂!
Kiva lukea, että sinulla on toimintaa. Itselläni kun ei tänään ole oikein mitään. Tuo verijuttu jäi mietityttämään. Anteeksi, kun kyselen ehkä tyhmiä, mutta saatko helpotusta ahdistukseen olemalla itsetuhoinen? Minä en satuta itseäni, mutta onhan ajoittainen rauhoittavien lääkkeiden väärinkäyttökin itsetuhoisuutta, kuten kaikki päihteet. Ja liikaa syöminen on myös itsetuhoista. Minähän syön välillä hirveästi ja välillä en ollenkaan..
Kesällähän viilsin pari kertaa, kun ahdistus oli pahimmillaan. En ollut koskaan aiemmin tehnyt niin. Siitä huomasin, että taitaa olla kovalevy täynnä. En ole tehnyt sen jälkeen, eikä ole tehnyt mielikään. Puhutko näistä terapiassa? Vai pidätkö omana tietonasi? Sanoit muistaakseni, että pelkäät sut laitettavan osastolle. Ymmärrän. Minulla oli tosi tympeä kokemus osastosta syksyllä pari viikkoa. Sinne en enää tule menemään. Kauhea paikka.
Tsemppiä ja jaksamista. Hienoa, että sinulla on tyttäresi ja puuhat hänen kanssaan. Harmi kyllä minulla ei ole lapsia. Siinä olisi syytä elää..Vaikka en usko, että osaisin olla hyvä äiti. Olen lähinnä teini-ikäisen tasolla useimmiten. Mieskin on minulle enemmän huoltaja, kuin mies. Olen aina tarvinnut huoltajan. En kait koskaan kasva aikuiseksi.
Jäin tänne löpisemään..
Helpottaa se olo silloin. Mitä enemmän tulee, sitä parempi ja rauhallisempi olo. Tulee semmoinen rauha sisälle siksi illaksi.
En mä hoitajalle ole paljonkaan puhunut viiltelystä, mut lääkärille olen. Se hoitaja on hiukan semmoinen ja tämmöinen. Ennemmin puhun sen kanssa säästä kun mun pään sisäisistä asioista.
Olin lääkärissä tänään. Pelkäsin että se pistää mut osastolle, kun otti pari kertaa puheeksi ja sitten hiljeni. Mut ei onneks. EI mulla ole sitä vastaan, mut tytölle ei olis ollut hoitajaa täksi illaksi, jos mä en olis ollu kotona.
Puhuimme itsetuhoisuudestani. Hän ehdotti että menisin joka viikko jakaa sinne lääkkeet, ettei mulla olis kotona lääkkeitä. Hän ei vaa tiä että mulla on muitakin lääkkeitä kaapissa ku näitä mitä nyt syön. Hän sano että sitten ku tulee semmoinen olo, ni sit ennen ku teen jotain ni soittaisin hänelle tai jonnekkin.
TÄnään illalla aijon olla Äiti. Aijon tytön kanssa leipoa joulutorttuja (hakaristejä) ja koristelemme piparkakkutalon. No tyttö koristelee ja mä ihailen vieressä.
Vaikka aloitin aamun ilman mitään ruokaa tai juomaa, ni ehtisin kotiin jo klo 10. Söin sitten sen leivän. Tosin heti sen jälkeen maha alko sattuu ja oli huono ja kipuinen olo. Mielessä pyöri, miksi tein taas näin. Mutta lupasin lääkärille syä ees yhen palan leipää joka aamu. Mut aina en siihen kykene, va on syötävä jotain muuta. Sit kun kivuista selvittiin alko tavaraa tulee. Sen jälkeen olen sit jäätynyt peiton alla ku horkkatautinen. Onko tämä tämän arvoista? kuinka kauan mun tarvii kokeilla, ennen kun uskotaan että aamupala ei ole mulle tehty. Kaikkein kamalinta tässä on, etten saa jua mitään. Olen ton ½ litraa kaakaota juonut, mut en saa jua enää ennen kun seuraavalla aterialla. TÄ on niin hermoja raastavaa...
Nyt kuljen vissiin nimikkeellä masentunut ja syömishäiriöinen.