Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä…

Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 27.06.2012 klo 17:19 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.06.2012 klo 17:19

Yritän kovasti koittaa saada ajatukseni jotenkin järkeviin ajatuksiin, mut tuntuu vaan että elämä koettelee meitä todella apäoikeudenmukaisesti. Miksi kaikki menee yhessä perheessä niin päin mäntyy?

Olen viikon jaksanut suht hyvin. Ehkä jaksan eteenpäinkin. En tiä. Tällä hetkellä itkun keskellä tuntuu kaikki niin vaikeelta ja turhalta.

Lähetin isän koiran (joka on mulle tosi tärkeä ja rakas) viimiselle matkalle. Otin juuri ennen lähtöä muutaman äkkiä kuvan. Kuiskasin korvaan heipat ja annoin pusuja. Koira itessään luulee että pääsee ulos lenkille tai auto ajelulle. Se ei tajuu että tämä on viiminen matka.

Tämän kaiken kruunas se, että äiti joutui muuttaa su illalla mun luokse, eli aamusin on todella aikaset herätykset ja koko ajan ahdistava olo. Kuulemma jos viel jaksan pe asti, ni hän lähtee. Sit alkaa se ahdistava olo siitä että miten isä ja hän pärjää siellä siaiskämpässä. Ja miten mä pärjään (jos mulle ees annetaan) tytön kanssa täällä ihan yksin.

En tiä mitä tai miksi tässä kirjoitan. On ni paha olla. Ruoka on syömättä, kun en keksi mitä syä. Maha oireilee. Söin tossa jätskin, joka tuntuu jäävän kurkkuuni. Pitäis kai jua jotain, mut en jaksa raahautua keittiöön, kun siinä välissä on Benin kipot ja tulee olo että Beni tulee ja on täällä.

Mä taidan lopettaa tämän, kun ei tässä ole mitään järkee…

Käyttäjä saloka kirjoittanut 11.02.2019 klo 10:36

Tiffany3 kirjoitti 10.2.2019 10:16

Oletko koskaan kokeillut sitä työelämää kodin ulkopuolella, sitä 8-16 meininkiä ja usein ylityöt päälle, kaupassa käynnit ja kotityöt yms yms.. Kun panee asiat oikeisiin mittasuhteisiin alkaa jo ehkä tajuta jotakin ihan oikeasta elämästä ja omat murheetkin saavat erilaiset mittasuhteet.

Mun ei tarvitse, lääkäri on todennut sen. Enkä kykenis, koska arkikin on niin vaikeaa.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 11.02.2019 klo 10:39

Jardin Prive kirjoitti 10.2.2019 22:19

Hei, Tiffany3! Viestisi kosketti ainakin mua. Tiesin sairastuttuani ja tiedän saman edelleen, että jos olisin töissä kaksikin viikkoa normaalilla työ-rasituksella, olisin kuollut. Tekisin itsemurhan. Yhteiskunta saa pitää mut elätettävänä sillä, että saan olla eläkkeellä. En sitten muista tiedä... 😑❓

Kuka nyt vapaaehtoisena haluaa olla sairas? En mä ainakaan. Tuntuu että me feikataan sairautta toisten mielestä. No jaa. Me jp tiedetään missä mennään ja se ei muille kuulu.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 11.02.2019 klo 17:32

Tietokone sano sopimuksen irti. Olen tukeen soittanut ja ootan asähköpostii, jos sillä sais sen avattuu. Olen lokakuussa hommannu ton koneen, joten ei voi vielä mennä rikki jollei ole maanantai kappale.

Kävin äitin kans isos kaupassa. Äiti on hiukan murheissaan niin ku mäkin. Isällä on hirveet jalkakivut, eikä voi ku paratabsii ottaa. Yöt menee levottomasti. Äiti oli tänään isän kans lääkärissä. Isä menee arviointijaksolle, ku sopiva aika löytyy. Saa nähä miten intervallijaksolle käy.

Huomen tarvii pestä pyykkii ja sit tarvii siivoo. Toi yks kirjahylly vois yrittää tyhjentää makuuhuoneen kaappiin. Sais tämän oloh. Hiukan siistimmäksi.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.02.2019 klo 19:19

Kyllä tässä olemisessa on sietämistä näinkin, vaikkei työhön pysty. Pakollisia menoja sairaudenhoidon puolella. Ei niitä voi jättää pois, tai sitten ei enää systeemit toimi tai ei vain enää pysy hengissä. Tarvitsen säännölliset tapaamiset eri ihmisten kanssa. Ja lisäksi on jotenkin selvittävä kotona ja kodin hoidossa, vaikka kaikki menee ylleensä niin maata viistäen kuin vain voi... Ja ei tämä ole huijaamista...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 11.02.2019 klo 20:14

Kylläpä oli sitkeetä tai mikä lie nimi onkin, patonki. Hampaat meinas irrota ku repi paloja. Oli kaupan omaa leivontaa.

Tietsikka asia ei ole edennyt. Siskonkaverin mies epäilee et olis ehkä ajurit tai kovalevy menny. Jippii 😭

Huomenna tosiaan tarvii kotipäivä pitää ja siivoilla ja pestä pyykkii yms. Toivottavasti en herää huomen aamulla käärmeen kosketukseen. Eihän mulla sellaista olekaa.
Kukkia vois huomenna hoitaa myös. Suihkutella ja kastella.

Mut tunnin päästä sänkyyn.... hyvää yötä / huomenta.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 12.02.2019 klo 12:52

Seuraava julkkis lähti tuonelaan. Koska mä pääsen?

Pitäis pyykit laittaa kuivuu. Olen tos kirjahyllyn siivonu ja siellä ei ollu sitä hakemaani lappua. Mut kaikkee muuta löyty.

Mietin isää, paljonkin ja itken. Mitä siel arviointijaksolla tehään ja sanotaan. Tuleeko isälle morfiini lääkitys. Tai mikä. Elääkö isä enää kauan. Olen va jotenki yhdistäny morfiinin ja kuoleman.

Nyt täytyy koota itteni ja jatkaa siivoamista...

Käyttäjä kirjoittanut 12.02.2019 klo 13:06

saloka kirjoitti 12.2.2019 12:52

Seuraava julkkis lähti tuonelaan. Koska mä pääsen?

Joskus tämän foorumin itsekeskeisyys saa aikaan oksennuksen.
Olli Lindholm tuskin itse vielä halusi kuolla, joten voisitko olla hiljaa.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 12.02.2019 klo 16:12

Hei, Maanvaiva... Toisinaan masennus saa ajatukset kiertymään oudoiksi. Mutta se on osa sairautta. En sitten ota kuitenkaan kantaa siihen, oliko Salokan kommentti kovinkaan outo...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 13.02.2019 klo 22:30

Kävin pitkästä aikaa ryhmässä. En tiä pääsenkö ensi viikolla.

Ryhmän aikaa kotipuolessa oli härdelli. Isän häläri oli menny päälle ja puhelimes akku loppunu. Tyttö toisella paikkakunnalla, mä toisella puolen kaupunkii, siskoja äiti töissä. Onneks sisko sai järkättyy niin, että pääsi tilanteen kattoo. Onneks kaikki oli ok. Kävin sit parin h jälkeen uudelleen kattoo.

Mulla on koko vasen jalka kipee, tuolta takaata. On pohje, polvitaive ja reisi. Yritä tässä ettii sopiva asento nukkua. Muutenkin illalla huomasin että vessareissu oli kamalan kivulias, sohvalta nouseminen meinas taju lähtee, lattialta mainoksien poimiminen sai mieleen uusii kirosanoja. Huominen on avoin, mitä isän kans tehään. Tiedän että isä tahtoo ja nauttii kerhosta, mut tällä jalalla sitä ei sieltä haeta. Vaikka kuinka olis pieni matka.

Toivottavasti yö tuo ihmeitä aikaan ja lampunhenki tulisi ja toteuttaisi mun toiveet, eikä tulis mikään iljettävä käärme selkää pitkin.... sitäkin on tapahtunu lähiaikoina.

Mut nyt yritän nukkuu..

Käyttäjä saloka kirjoittanut 14.02.2019 klo 15:16

Ystävänpäivä, päivä jolloin tuntee pahaa oloa. Mulla on yksi ystävä, mut en tiä onko se menny kaveripohjaksi jo.

Tulin jokin aika sit isää hakemasta. Onneks yö paransi jalan. Isä menee ke sairaalaan.

En jaksanu kaupassa käydä. Vaikka takin alla oli hihaton, olen vieläki hiestä märkänä. Energiat ihan kadoksissa.

Tyttö on eilen kaatunu selälleen jäällä.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 14.02.2019 klo 16:55

Hyvää ystävänpäivää 🙂

Käyttäjä saloka kirjoittanut 15.02.2019 klo 13:49

Kiitos soroppi. Myöhästynyttä ystävänpäivää sinulle.

..
Join niin pahaa shakepirtelöä, tai miten sitä lausutaanki. Ostin semmoisen pussin. Päätin että juon ton koko pussillisen. Vaikka tyyliin nenästä ki ja ykkösellä.

Käytiin äitin kans cittarissa. En mä paljoo mitään ostanut. Enemmän juotavaa, kun ruokaa.

Koht vois alkaa tekee jauhiskeittoo. En ole sitäkään pitkään aikaa tehny. Enkä jaksa hellan ees ollakkaan.

Siskon uusi mies selvisi. Nopeeta toimintaa.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 15.02.2019 klo 15:57

Nyt on ruokaa tulossa. Ei tarvi vkl tehä ruokaa sit.

Mun maha oireilee ja kipuilee taas. Liikaa huolta päänsisällä. On asioita, kun en tiä kenelle sanoa. Kenelle uskallan luottaa, pelkäämättä että siitä tulee harmia mulle tai muille. Tällä hetkellä tästä yhdestä pelosta en uskalla kenellekkään kertoo. Pidän sen sisälläni ja se musertaa mua pala kerrallaan.

Sain äitiltä ystislahjan eilen ja kiitoksen avusta, luki kortissa. Lisää rasvaa, mahan olla pehmee ja "kaunis" joskus 100 vuoden päästä.

Tyttö ei taas vastaa viestiin. Ei mitään uutta häneltä enää nykyään. Siihen ei saa millään yhteyttä, ei viestein ei puheluin ei kasvotusten. Nytki olis aika tärkee kysymys, jonka oon klo 14 muistaakseni laittanu. 2h sitten. Olkoon. Kyl kavereil on aikaa, vaikka kui. Juu tiän et on teini ja plää plää plää. Mut joskus voi olla tosi tärkeää asiaa.

Taidan mennä kattoo sitä soppaa...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 16.02.2019 klo 11:07

Ekat selvät kuuloharhat tänään. Tätä ennen ollu epämääräisiä. Nyt onneks suht lempeitä. Musiikkia. Aina kun laitoin silmät kii, hetken päästä alko musiikki. Kun avas, loppui. Tätä tei 3-4 kertaa.

Yritin saada jotain ihmiskontaktii tänne tänään, mut aika vaikeelta se näyttää. Kukaan ei halua puhuu mun kans puhelimes, saati sit nähdä. Ei ketään.

Menen kohta suihkuun ja sen jälkeen meen nojatuolilleni ja röhnötän siinä loppuillan. Sain eilen sopivasti sukat valmiiksi, ni voi aloittaa uusia tekemään.

Mut nyt sin suihkuun...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 17.02.2019 klo 10:52

Tänään yritän olla oksentamatta. Yritän olla ahmimatta. Yritän olla "ihminen". Se et jaksanko, on eri asia. Mut yritys hyvä ainakin.

Sain eilen aika paljon sukkii tehtyy. Niistä tulee riemun kirjavat, vaikka olo ei semmoinen olekaan.

Pitäis tiskikone täyttää ja käynnistää. On tiskejä niin paljon jo ja ku toi mun vegeshake haisee niin kookokselle, et pahaa tekee.

Eilen kukat sai melkein 15 litraa yhteensä vettä, eikä oikeastaan riitä. Aurinko paistaa, joten kevät vissiin tulee ja kukat tarvii lisää vettä. Isommat purkitkin tarvii osa. Mut ei toi avokado o viel kuollu.

Huomenna iltapäivällä ptt tulee. Saa nähä ehinkö ennen sitä siivoo lattioita vähän.