Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä…

Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 27.06.2012 klo 17:19 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.06.2012 klo 17:19

Yritän kovasti koittaa saada ajatukseni jotenkin järkeviin ajatuksiin, mut tuntuu vaan että elämä koettelee meitä todella apäoikeudenmukaisesti. Miksi kaikki menee yhessä perheessä niin päin mäntyy?

Olen viikon jaksanut suht hyvin. Ehkä jaksan eteenpäinkin. En tiä. Tällä hetkellä itkun keskellä tuntuu kaikki niin vaikeelta ja turhalta.

Lähetin isän koiran (joka on mulle tosi tärkeä ja rakas) viimiselle matkalle. Otin juuri ennen lähtöä muutaman äkkiä kuvan. Kuiskasin korvaan heipat ja annoin pusuja. Koira itessään luulee että pääsee ulos lenkille tai auto ajelulle. Se ei tajuu että tämä on viiminen matka.

Tämän kaiken kruunas se, että äiti joutui muuttaa su illalla mun luokse, eli aamusin on todella aikaset herätykset ja koko ajan ahdistava olo. Kuulemma jos viel jaksan pe asti, ni hän lähtee. Sit alkaa se ahdistava olo siitä että miten isä ja hän pärjää siellä siaiskämpässä. Ja miten mä pärjään (jos mulle ees annetaan) tytön kanssa täällä ihan yksin.

En tiä mitä tai miksi tässä kirjoitan. On ni paha olla. Ruoka on syömättä, kun en keksi mitä syä. Maha oireilee. Söin tossa jätskin, joka tuntuu jäävän kurkkuuni. Pitäis kai jua jotain, mut en jaksa raahautua keittiöön, kun siinä välissä on Benin kipot ja tulee olo että Beni tulee ja on täällä.

Mä taidan lopettaa tämän, kun ei tässä ole mitään järkee…

Käyttäjä saloka kirjoittanut 12.01.2019 klo 20:08

12.5h unet. Pitäiskö ens yön ottaa samat.

Ei tarvinu tehä ruokaa, tyttö toi kebabia. Jäi muutamaks minuutiks juttelee.

Olen koko päivän kutonut ja kattonu telkkaa.

Kohta pääsee nukkumaan... taas.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 13.01.2019 klo 11:49

En mä viittiny nukkuu ku reilu 9h. Jäin illalla kattoo yhtä livesteamia tubesta.

Sukat valmistuu hitaasti.

Teen vaihdoin kaakaoon. Ei oikee maha tykkää teestä, vaikka sen pitäisi olla mahaystävällistä.

Huomenna klo 7 alkaa tytön tet. Jännitän jo nyt, herääkö hän ajoissa. Muuten hä pärjää.

En saa äitiä ki, lienee suuttunu ku en illalla soittanu. Ketuttaa tämmöinen.

Kävin herättyäni suihkussa. Nyt ei tarvii siitäkään hermoilla. Mulla ku on va 2 pyyhettä, ni toinen on kadonnut. Pitäis ostaa lisää pyyhkeitä, mut en o noita jättipyyhkeitä löytäny.

Mut nyt taidan alkaa kutoo taas...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 13.01.2019 klo 22:38

Yritin kattoo telkkaa 22. Asti, mut se toi pelot pintaan. Aloin pelkää ja kuvittelee et parvekkeella on joku. Sit ku tulin huoneeseen ni olin 100 varma et joku tulittaa ulko-oven takaa mut. Huoneen verhoja en voi avata yöksi, sillä pelkään sieltä tulevan sellainen pieni kone mikä alkaa tulittaa.
Ja mä lopetin joulukuun alussa kattomisen murha ym ohjelmien.

Nyt pelkään sammuttaa valot ja kaikki kolinat täällä on 100 kertaa kovempia mun pään sisällä.

Mä tuun hulluks täällä kohta.

Otin parit rauhottavat, mut ei ne mitään auta. Enkä uskalla mennä hakee lisää.

Mut kai mä selviin tästä yöstä jotenki. Jollen muuten, ni kuoleena.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 14.01.2019 klo 21:04

Keskeytin ohjelman kattomisen et pääsen klo 21 sänkyyn.

Huomen olis siivouspäivä. Pyykkii tarvii pestä, ruokaa tehä ja siivoilla hiuka.

Tytöllä on taas mystinen pahaolokohtaus. Emme tiä mistä tulee. Tulee yhtäkkii ja kestää ja kestää.

Palaveri meni ok. Ei siellä ollu oikeastaan mitään. Samalla kysyin sossulta mun rahs-asioihin liittyvii asioita.

Olen ihan poikki väsy. Mietin jos alkais jo nukkuu. Sais ainakin kunnon yöunet. Keskiviikkona on kumminki klo 7 herätys ja pitää olla klo 8 hammaslääkärissä. Pelottaa jo nyt, jos joudun juurihoitoon ton kuoleen hampaan kanssa. Se on sen verta arka ja kipeä.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 15.01.2019 klo 12:40

Oon saanu jo koneet päälle ja kuivat pyykit kaappiin. 🙂👍
Eikä o tullu ku ehkä noin 5 hengenpysähdyskohtausta tai tunnetta. Pitäis olla varovaisempi, mut ei sitä aina muista.
Eilen sain poissaolokohtauksen ennen palaveria.

Isällä alkaa huomenna käymään hoitaja kattomassa. Saa nähdä miten isä reagoi näihin.

Tänää on kanaa pitkästä aikaa. Mietin va miten teen sen. Paistanko ja teen kastikkeen ja riisii siihen. Vielä on onneks aikaa miettii.

Olen ni väsy et voisin tässä nukahtaa ja kuunnella musiikkii kuulokkeiden kans. Mut pakko mennä jatkaa.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 15.01.2019 klo 13:49

Nyt on siivottu, pyykätty, tiskikone viel pääl, suihkutettu kukat, kasteltu kukat, jumpattu. Jos hakis kaakaoo ja lepäis hetken....

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 16.01.2019 klo 07:26

Hei, Saloka! 😍 Mulle käy edelleen niin kuin aina ennenkin eli tavarat jää niille sijoilleeen, mille ne otan ja jätän. Eli en saa tavaroita takaisin paikoilleeen. Se harmitaa mua välillä, kun huomaan sen, mutta suurimmaksi osaksi tilanteista en edes tajua koko asiaa. Sitten kaikki vain on... jossain...

Yritän nyt mennä vähän järjestämään työhuonetta.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 16.01.2019 klo 12:46

Jp, niin mullakin jää. Oloh. Pöytä on ku räjähdys. Mun käsityönurkka myös. Sit siivoskelen välillä niitä.

...
Ikin ennen ei ole puudutuspaikka sattunu vielä sen jälkeenki. Toinen ei tunnu vaikka kielellä koittaa, toinen hiukan sattuu kun poskilihasta käyttää. Ehkä siksi ku siinä tais olla jotain ongelmaa. Muuten h-lääkäri meni hyvin. Ootan va sitä laskua taas. Huhtikuussa juurihoito.

Eilen tein toimeent.hakemuksen. siellä komeili vieläkin se raha mikä ei mulle kuulu. Piti sit kirjoittaa siitä sinne. Mä va pelkään pahinta että ne huomioi sen.

Nukuin huonosti yön. Aamulla piti 5.30 herättää tyttö omasta kodistaan soittamalla. Sit oma herätys olikin jo 7. Nukuinki ku tulin kotiin pari tuntia.

Tänään ei o mitään enää, joten saan kutoo rauhassa.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 16.01.2019 klo 17:51

en o jaksanut kutoo yhtään. Olen vaan maanu sohvalla ja kattonut telkkarii. JOs huomenna sitten.

Suunnittelen jo perjantain ruokaa. JOs löydän pinaattikuutioita pakkasesta, nii vois tehä pinaattilettuja. En yhtään tiä onko mulla. Muuten vois sit kokeilla tehä porkkanasoseesta lettuja. En kyl tiä miten se onnistuu.

Olen va niiiiiiiin väsynyt tällä hetkellä. toivottavast huomenna tai ensi yönnä saan paremmin nukuttuu.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 17.01.2019 klo 16:16

Aamupäivällä heräsin siihen että sain tekstarin, jossa kysyttiin miten mulle kuuluu. En tiä koska mulla on viimeks tollast kysytty tekstaril, tosin kun vastasin pyöreästi kaunistellen, ei tullu vastausta enää.

En välittäny, va soitin isälle ja lähdin heille. Äiti tietenki anto kassillisen lankoja, ku edellisiikä 2 vajaa rullaa en ole käyttäny.

Kotimatkalla tyttö juoksi vierelle kaupasta. Iloisena, vaikka määrätty tekeminen ei ollu maailman ihanin.

Kotona sit soudin. En pystyny ees 4 minuuttii, ku alko nivuset (?) Sattuu niin paljon. Pitää varmaa pitää hiukan taukoo taas.

Koht olis tarkoitus mennä ruokaa lämmittää ja kuorii pari omenaa jälkkäriks. Huomenna tarvii kaupassa käydä, ennen ku alan kokkailee porkkanalettuja ja ehkä pinaatti, ku kaupas kerran käyn.

Kylmä täällä on. Mul on filtti niskassa että tarkenen. Näpit ihan jääs, hyvä et kosketusnäyttö toimii.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 18.01.2019 klo 12:39

Väsyny, mutta silti on pakko menna paistaa porkkanalettuja ruuaks.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 18.01.2019 klo 21:00

Kuulen erinlaisia kolinoita ja rapinaa. Pelko astuu eteen. Onneks olen jo sängys. En uskaltanu hampaita pestä saati iltapisul käydä.

Tyttö herätti 8 jälkeen mut. Piti lähtee viemään sil särkylääkettä ja vaatteita. Sieltä sit äitin kans mentiin linja-autolla johon liitty siskokin, isoon kauppaan.
Sieltä kiireesti kotiin tekee porkkanalettuja. Jotka oli vaikeeta tehä.
Siivoilin hiukan ja loppu illan makasin 2den peiton alla ja toivoin et lämpenisin.

Huomenna pitäis saada nukkuu aamulla.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 19.01.2019 klo 21:28

Tänään oon kutonu, maannu peiton alla ja ollu va. Mitään ei o jaksanu tehdä. Mihinkään ei panostaa. Isälle soitin sentään.
Iltahampaanpesulla katse kiinnitty peiliin. Koska oon viimeks hiukseni ees harjannu. Hampaat yritän joka ilta ainakin pestä, 3 kertaa tänä vuonna fuskannu.
Huomenna pitäis mennä suihkuun. Inhoan olla alasti. Inhoan kattoa ja koskettaa itseäni. Sit hiustenpesuoperaatio tulee olee mielenkiintoinen. Kädet väsyy kun laittaa ylös ja jalat liika seisomisesta yhdessä kohtaa. On mullakin ongelma.

Miettisin tänään mitä ruokaa tekis maanantaina. Pitäisikö tyytyy va jauhelihakeittoon tai kanakeittoon. Haluaisin tehä lasangee, mut en tiä jaksanko sit alkaa sitä tekee.

Käyttäjä kirjoittanut 20.01.2019 klo 04:43

Hei saloka.
Se on kummallinen ilmiö tuo itseinho, kuin sen havaitsee, eikä se ole vain mörkönä suihkussa. Minulla on ajoittain sama juttu, inhottaa mennä pesulle koska siinä täytyy koskettaa alastonta itseänsä, sama homma kuin seksin kanssa, ei tee mieli koska on ylipainoinen. 😍☺️❤️☺️

Käyttäjä saloka kirjoittanut 20.01.2019 klo 11:07

Jaana ☺️❤️ kiitos kun kirjoitit ja kerroit etten ole ainut. ☺️❤️

...
Selvisin suihkusta, tosin joutusin saippuan heittää viemäriin. Haisi ihan mäntysuovalle, vaikka piti omenainen olla. Onneks ei menny liikaa hukkaan.

Tyttö soitti ja kysy yöpaikkaa. Nyt mietin, mitä kummassa ruokaa keksin hänelle ensiviikoksi sitten. Ainut on, et annan rahaa ja hä menee ite kauppaan.