Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä…

Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 27.06.2012 klo 17:19 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.06.2012 klo 17:19

Yritän kovasti koittaa saada ajatukseni jotenkin järkeviin ajatuksiin, mut tuntuu vaan että elämä koettelee meitä todella apäoikeudenmukaisesti. Miksi kaikki menee yhessä perheessä niin päin mäntyy?

Olen viikon jaksanut suht hyvin. Ehkä jaksan eteenpäinkin. En tiä. Tällä hetkellä itkun keskellä tuntuu kaikki niin vaikeelta ja turhalta.

Lähetin isän koiran (joka on mulle tosi tärkeä ja rakas) viimiselle matkalle. Otin juuri ennen lähtöä muutaman äkkiä kuvan. Kuiskasin korvaan heipat ja annoin pusuja. Koira itessään luulee että pääsee ulos lenkille tai auto ajelulle. Se ei tajuu että tämä on viiminen matka.

Tämän kaiken kruunas se, että äiti joutui muuttaa su illalla mun luokse, eli aamusin on todella aikaset herätykset ja koko ajan ahdistava olo. Kuulemma jos viel jaksan pe asti, ni hän lähtee. Sit alkaa se ahdistava olo siitä että miten isä ja hän pärjää siellä siaiskämpässä. Ja miten mä pärjään (jos mulle ees annetaan) tytön kanssa täällä ihan yksin.

En tiä mitä tai miksi tässä kirjoitan. On ni paha olla. Ruoka on syömättä, kun en keksi mitä syä. Maha oireilee. Söin tossa jätskin, joka tuntuu jäävän kurkkuuni. Pitäis kai jua jotain, mut en jaksa raahautua keittiöön, kun siinä välissä on Benin kipot ja tulee olo että Beni tulee ja on täällä.

Mä taidan lopettaa tämän, kun ei tässä ole mitään järkee…

Käyttäjä saloka kirjoittanut 14.12.2018 klo 21:23

Ostin tänään 5t housut itelle. Liiveistä uskon et on ehkä liian pienet sittenki.

Olin siis äitin kans isolla kaupalla. Tuli vähän pikaherätys, kun piti 10 min olla linja-autopysääkillä.

Isän vastaanotto oli tänää. Onneks isäl oli avain. Oli heidän alaovi lukossa. Kaikki meni hyvin. Isä meinas taas istuu viereen tuolilla, mut sain tuupattuu. Oloh. Ovella sillä oli joku ajatuskatkos, kun kauan seiso ja katto eteenpäin. Menin jo viereen.

Ptt tulee maanantaina leipomaan mun kans pipareita. Sit toinen ptt tulee ke.

Kysyin tutulta, jos tulis käymään huomenna. Sen näkee sit huomen jos tulee. Olis se kivaa nähä ja pöristä hänen kanssa.

Tyttö oli päivystyksessä tänään, migreenin takii. Sai jonku piikin ja se ainakin vielä auttaa. Siinä voi käydä niin, että se uusiutuu ja joutuu tipalle. Samperin lääke kun teki tämän.

Tyttö joutui ekan kerran soittaa itse tk:hon ja päivystykseen. Hyvin oli soitot menny. 🙂👍

Sain 3 pussia tyhjäksi taas langoista ja laitoin ne lipastoon. Huomenna taas lisää pusseja tyhjentää ja ehkä vaatteet kaappiin. Pyykkikone ainakin tarvii pistää käyntiin.

Tänään en ole ehtiny oikeastaan itkee. Olen järkänny asioita ja menny ku pyryharakka. Nyt on ihanaa vaan maata sängys ja kohta mennä nukkuu.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 15.12.2018 klo 08:46

Mukavaa kuulla että sulla on ollut puuhakas päivä! Sellaisten jälkeen nukkumaan meneminen on kyllä ihan parasta 🙂

Poikaystävä haluaa puhua asioista joista minä en haluaisi puhua. Minusta tuntuu ettei hän ole minuun tyytyväinen sellaisena kuin olen, vaan että hän haluaisi purkaa joitakin mun traumoja että ne eivät vaikuttaisi toimintaani niin kuin ne nyt vaikuttavat - aikaisemmin hänen kanssaan keskusteluista on ollut apua mutta pelkään että jos sieltä tulee jotakin mitä emme osaa käsitellä taitavasti, jään paljon rikkinäisemmäksi mitä nyt olen, ja sen lisäksi olemme vihaisia toisillemme.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 15.12.2018 klo 21:46

Tuntuko sinusta, Saloka, siltä, että joulu on tulossa? Vietätkö joulua jotenkin? Oletko muiden seurassa?

Mulla ei ole vieläkään oikein jouluoloa. Haluan vain nukkumaan.

Minkälainen sinun vointisi on?

JP

Käyttäjä saloka kirjoittanut 16.12.2018 klo 14:17

Soroppi ja jp ☺️❤️

Lähen tunnin sisällä kauppaan ja isän luo käymään. Sit tuun kotiin ja laitan vegepuikkoja ja ranuja uuniin. Olkoon siinä ruokani.

Eilen tuttu tuli kylään. Sain osan vaatteista laitettuu kaappiin. Laitettiin toi iso tilkkupeitto sohvan päälle. Jöristiin ja katottiin urheiluu.

Tuttö oli taas täällä päin, taataa kattomas, mut lähti kotiin eikä tullu mun luo. Sillä vaivaa vielä se migreeni. Kumpa tukiperhe veis sen takas päivystykseen.

Huomenna aamulla leivon ptt;n kans pipareita. Käyn ostaa sitä vaaleeta taikinaa ja normi taikinaa. Pitää huuhella muotit huomiseksi.

Joulumieltä ei ole. Paketit oon saanu laitettuu. Sitä oottaa koko ajan et se päivä menis ohi. Ahdistaa ennemmin koko joulu.

Iltaisin ei ole ahdistanu, vaikka oon sen lääkkeen jättäny. Ennen jouluu jää kokonaan pois.

Heräsin aamulla 5.30 ja katoin yhet salkkarit ja 2 c.s.i. sit sain vasta unesta taad kiinni. Hiukan väsyttää vielä. Yritän jaksan iltaan asti, menen sit nukkuu klo 20, jos on pakko.

Mut nyt alan valmistautuu..

Käyttäjä saloka kirjoittanut 16.12.2018 klo 16:45

Nyt tä muija väsys. Makaan sohval peitto korvil. Onnex tulee peli telkkarist. Taidan ottaa iltalääkkeet aikaisemmin ja mennä nukkuu aikaisemmin....

Käyttäjä saloka kirjoittanut 17.12.2018 klo 09:47

Ootan ptt;tä, et leivotaan pipareita. Saa nähä miten onnistuu. En o piiiiiitkääääään aikaa leiponu pipareita.

Olo alkaa väsyy jo, vaikka ollu alle 2h hereillä oloo ja 12h nukkumista/ lepäämistä. Tai sit tä on ahdistusta.

Isä menee intervallille tänään. Äiti laivalle, tyttö kai jonnekkin. Eli yksinäinen ilta tiedossa.

Huomenna ois sijaishoitajalle meno. Miten mahan linja-autost selvitä.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 17.12.2018 klo 18:20

Taas peiton alle käpertyneenä kattelen kelloa, koska voi iltapalan ottaa ja lääkkeet ja men nukkuu.

Tyttö ei tullu tänään. Huomenna tulee, ehkä, kun olen pois.

Paska olo. Kaikki itkettää, mut nielen sen itkun pois. En halua itkeä.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 19.12.2018 klo 14:47

Eilen näin pikaisesti tytön. 😍

Olo on edelleen sekamelska. Aamulla olin ok, mut nyt kun on joutunut hoitaa tytön asioita, nii olo menee toivottomuuden puolelle. Eikä oloon auttanu se, et äiti raahas kaupunkiin ja leipomoon.

Nyt on molemmat konert päällä, vessan pytty putsattu ja lavuaarikin ja peili. Vielä pitäis imuroida, pestä lattiat.

Kauhia kiire, ennen ku äiti tulee sotkee suunnitelmat.

Jouduin soittaa tk:hon ja uusii tytön kohtauslääke. Sit soitin tytön neurolle. Hänel tuplataan estolääke ja joutu verikokeihin, joihin pääsi samantien. Tyttö tullu aamusta koulusta kotiin jo. Toivottavasti verestä ei löydy mitään huolestuttavaa.

Perhetyö loppui nyt. Mun pitäis soittaa tai laittaa viestii sossuun kysyäkseni jatkoa. Mut en ole tänään ehtiny enkä enää jaksa. Katotaan huomenna.

Huomen pitäis isoon kauppaan men tuhlaa toi lahjakortti. Isäkin tulee huomen kotiin.

Viime yönnä mun kans ei ollu ketään.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 20.12.2018 klo 11:43

Taas on saanu puhelin kourassa. Mut jotenki oon saanut jotain asioita järjestettyy.

Ootan äitii. Äiti käy hakemas isän kotiin.

En tiä oonko liian väsy. Sanat menee sekaisin ja jää pois.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 20.12.2018 klo 17:44

oli rankka kauppamatka. EI linja-autossa, mut kaupassa. Onneks mulla oli lista mitä ostan ja voisin töllätä sitä aina ku ei huvittanut muita kattoo. Sain 3 kassillista ruokaa.

HUomenna alkaa taas arki, kun isä menee ryhmään. Mun täytyy mennä sitä vastaan sitten. SIeltä kun tulen, ni alan leipoo torttuja ja pipareita (taas). En enää tänään jaksa.

Olen tosiaan aika väsynyt. Mulle ei oikee sovi sosiaallinen elämä. Aina silloin tällöin, mut ei tälläi.

Hain mä yhen lottorivinki, kun ilmaiseksi sain.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 21.12.2018 klo 07:21

Mukavaa kuulla saloka että sait oltua yhteydessä tyttöösi. 🙂🌻 Miten sulla muuten on mennyt?

Autat paljon isäsi hoidon järjestämisessä, ja apusi on äidillesi varmasti arvokasta vaikka hän ei sitä ääneen sanoisikaan. Järjestättekö äitisi kanssa nyt joulujuttuja, onko toiveissa että tehtävää olisi hieman vähemmän joulun jälkeen? Kuulostat siltä että olisit lomasi ansainnut.

Lämpimin ajatuksin, ☺️❤️
s

Käyttäjä saloka kirjoittanut 21.12.2018 klo 13:50

Soroppi, ei kukaan muu auta. Äiti on töis, tyttö auttaa joskus, siskol muita menoja aina. Olen ainut kotirotta. Silloin ku isä on intervallis, mulla on lepoa. Tosin sit äiti järjestää kaikkea.

...
Istun ja ootan isää. Tulee ryhmästä taksilla. Sit meen kotiin ja teen äitin piparit ja tortut.

Tyttö tulee myöhään illalla. Leffareissun jälkeen.

Sh on jotenki aisoissa. Pystyn syömään melkein kaikkea, ilman pahaa oloa. Silti mieles on koko ajan laihtuminen ja se että ennen klo 17 ei sais syä.

Tytön tukiperheeltä tuli viesti että tyttö menee ti takas omaan kämppään.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 21.12.2018 klo 17:49

Käydessäni vaihoin isän vaipan. Oli vähän ahtaat paikat vessassa. Tunnin päästä tarvii soittaa hänelle viimisen kerran. Tänään mä olin ainut kuka kävi ja lähdin jo ennen 15. Soitin 17. Aikaa ja kaikki oli kuulemma hyvin.

Sain just urakan valmiiksi... 2kg joulutorttuja ja 1kg pipareita. Hiukan pipareissa fuskasin ja tein jostain paksumpia. Ajattelin et isän olis helpompi syä.

Tyttö soitti ja sano ettei tule illalla. Se leffa menee niin myöhäseks ja 30 min linja-auto. Tulee huomenna sitten. Ehkä parempi näin sitten. Tiistaina hän ei voi mennä kämpil ku linjurit ei kulje, jollei hän saa siskoltani kyytiä.

Nyt on ahertamisesta selkä tosi kipee. Saa nähdä pääsenkö aamulla sängystä ylös ees.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 22.12.2018 klo 12:55

Sain äitille tehtyy lahjaksi palatossut. Ei niistä kauniit tullu, mut ompa jotain.

Ootan koska tyttö tulee. Mitään kellonaikaa ei o sovittu, en tahtonu hänel paniikkia.

Oon ku possu. Syöny jo 8 joulutorttuu. Tekee mieli oksentaa, mut en tee sitä. Kärsin nä tulevat kilot vaikka itkien sit.

Aloin väsyy ja tulin sohval. Onhan täs jo 4 tuntii oltu hereillä.

Sisko laitto viestii. On tulos käymään parin tunnin päästä.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 22.12.2018 klo 20:15

Tyttö tuli vähän ennen 18, mut lähti tonttuilemaan. Saa nähä koska tulee takasin. Mut siihen 2h riitti kiroilua, naurua, puhetta, ihmetystä, paketointia,halauksia ym.

Oon syöny joulutorttuja niin paljo et pahaa tekee. Onneks ei tarvi mahaa ajatella, ku ei tarvi minnekkään mennä.

Sain siskolta jo paketin, mikä piti aukasta. Sielä oli 2 leivontasuklaata, kahvia (?), 2 säilykehedelmäpurkkia ja 2 donitsivuokaa, joita mulla on ennestään jo 2. Enkä ole ehtiny käyttää niitä vieläkään.

Laitoin parvekkeelle 3 tuikkuu palamaan. Laitan huomennakin, jos muistan ja koko joulun ajan. Jouluvalot on oloh. Ja parvekkeella palamassa.

Olen neulonut sekalaista palatossuja. Eli 4llä langalla joista yks on monivärinen.

Fiilis on ihan ok. Väsy alkaa painaa, mut en mee ennen nukkuu ku tyttö tulee takasin.