Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä…

Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 27.06.2012 klo 17:19 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.06.2012 klo 17:19

Yritän kovasti koittaa saada ajatukseni jotenkin järkeviin ajatuksiin, mut tuntuu vaan että elämä koettelee meitä todella apäoikeudenmukaisesti. Miksi kaikki menee yhessä perheessä niin päin mäntyy?

Olen viikon jaksanut suht hyvin. Ehkä jaksan eteenpäinkin. En tiä. Tällä hetkellä itkun keskellä tuntuu kaikki niin vaikeelta ja turhalta.

Lähetin isän koiran (joka on mulle tosi tärkeä ja rakas) viimiselle matkalle. Otin juuri ennen lähtöä muutaman äkkiä kuvan. Kuiskasin korvaan heipat ja annoin pusuja. Koira itessään luulee että pääsee ulos lenkille tai auto ajelulle. Se ei tajuu että tämä on viiminen matka.

Tämän kaiken kruunas se, että äiti joutui muuttaa su illalla mun luokse, eli aamusin on todella aikaset herätykset ja koko ajan ahdistava olo. Kuulemma jos viel jaksan pe asti, ni hän lähtee. Sit alkaa se ahdistava olo siitä että miten isä ja hän pärjää siellä siaiskämpässä. Ja miten mä pärjään (jos mulle ees annetaan) tytön kanssa täällä ihan yksin.

En tiä mitä tai miksi tässä kirjoitan. On ni paha olla. Ruoka on syömättä, kun en keksi mitä syä. Maha oireilee. Söin tossa jätskin, joka tuntuu jäävän kurkkuuni. Pitäis kai jua jotain, mut en jaksa raahautua keittiöön, kun siinä välissä on Benin kipot ja tulee olo että Beni tulee ja on täällä.

Mä taidan lopettaa tämän, kun ei tässä ole mitään järkee…

Käyttäjä saloka kirjoittanut 10.10.2018 klo 21:41

Nukuin 3h päikkärit päivällä. Nyt jo väsy painaa. Menen kohta nukkuu taas.

Huomen on isän hakeminen. Toivottavasti menee hyvin.

Taidan mennä nukkuu... ei jaksa olla hereil enää.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 11.10.2018 klo 16:59

Tietsikka postissa, joten saan sen huomenna. (Jännittää)

Tyttö laitto viestin jos tekisin mokkapaloja. Tein sit 45minuutissa ne. Ei yhtään tee mieli ees kuorrutetta maistaa.

Tytöllä on tänään 10 h koulupäivä. Hyvin on vissiin jaksanu. Taitaa tulla väsyny tyttö kotiin parin tunnin päästä.

Isän haku onnistu hyvin. Vein samalla kirjastonkirjat ja lainasin uusia. Isäkin tuntu pirteeltä.

Huomenna isoon kauppaan, postiin ja en tiä mihin muualle. Äiti hoitaa isän vastaanoton, joten mä saan nukkuu...

Huoltomies kävi aamulla. Vessan patteri ollu kylmä. Siellä kuulemma oli ilmaa niin paljon ettei tosikaan. Nyt on lämmin patteri ja lattia ja pyykit kuivuu paremmin.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 11.10.2018 klo 21:48

Vihdoin ehkä tyttökin saa nukkua öisin. On nyt jo nukkumassa. Eilen kokeili melatoniinia, ennen ei o alle 2g tehonu, mut nyt tä 3g vissiin tehoo. Jos saatais näin hänen migreeninsä kuriin.
Mulle melatoniini ei auta, mä tarviin rauhottavaa et nukun.

Kirjoittelin ruokaohjeita ylös kirjaston kirjasta. Mitä voisin meille suunnitella tekeväni. Helppoja ja halpoja.

Huomen saan tietokoneen ja siinä se ilta menee ku harjoittelee sen kans. Iso muutos win 7 -> win 10.

Huomen pitäis isoon kauppaanki mennä. En ehkä osta mitään paljonkaan. Ei me oikeastaan tarvita. Pitää huomen viel tytöltä kysyy tarviiko se jotain.

Ootan nii huomen iltaa...

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 12.10.2018 klo 14:10

Mitä huomenna (tänään?) illalla tapahtuu, saloka? 🙂 Kuulostaa siltä että arkesi sujuu ihan mukavasti 🙂👍

Käyttäjä saloka kirjoittanut 12.10.2018 klo 19:51

Soroppi, mun piti saada kirjoittaa uudella tietokoneellani, mut se jäi jumiin ja joudun ensi viikkoon oottaa.

...
Oon taas tulossa vissiin kipeeksi, jos tä joskus on pois ollukkaan. Kurkku on omituinen ja yskiminen sattuu kurkkuun. Pää on kipeenä. Kuumetta ei onneks ole. Ääni on kyl omituinen.

Tyttö menee kaverilleen yöksi vissiin.

En jaksa tehä muuta ku maata sängyllä ja kattoo telkkaa...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 13.10.2018 klo 13:47

Yskin kurkkuni kipeeksi, aivastan. Päätä särkee. Voimat pois.

Astiakone päällä,pyykkikone päällä. Kuka ripustaisi ne sitten? Täytyy pikku hiljaa.

Lehtisukat sain valmiiksi... aloitin uusia, mut erinlaisia. Pitäis jossain vaiheessa laskea punasten sukkien kerrokset.

Söin kylmiä nakkeja ja juonu litran teetä. Ajatus oli tehdä minestrokeitto, mut tyttö lähti ulos.

Isä vähentäny taas syömisii. Onko taas tulossa sairaalakeikka tai onko suoli ni täynnä. Äiti oli jotain lääkettä antanu mikä pehmittää massaa.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 13.10.2018 klo 23:12

Teinki n. 5litraa nakkikeittoa.

Romahdin taas itkemään tänään. Se ei yhtään helpottanu pääkipuun tai olooni. Olen ollu va väsy tänään, kun en ole yöllä nukkunu hyvin.

Huomisex ei pitäis olla mitään. Olisko sängys koko päivän. Ei, en mä pysty siihen.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 14.10.2018 klo 09:38

Halaus sulle, saloka. Kyllä sä mun mielestä saat hyvin levätä silloin kun väsyttää, ihan niin kuin kaikki muutkin 🙂 Varsinkin nyt kun kuulostat kipeältä.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 14.10.2018 klo 21:04

Kiitos soroppi ☺️❤️

Kävin suihkus tänään. Jaksoin raahautuu sinne.

Muuten olen va ollu. Istunu ja kutonut tai nukkunu tunnin päikkärit.

Tytöl pitäis kaveri tulla yökylään, jos ne joskus tulee.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 16.10.2018 klo 01:09

Kukun vielä, vaikka pitäisi nukkua.tytön kaveri on toista yötä meillä. Onnex osaavat hoitaa ite itsensä.

Sain yhet ns. Joulusukat valmiiksi. En muista sainko tänään tai eilen harmi-sukat valmiiksi.langat laitoin valmiiksi jo seuraaviin.

Huomen pitää taas koneellinen pyykkiä ja astioita pestä. Muutenki siivota.

Pakko kai se on alkaa nukkuu...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 16.10.2018 klo 13:21

Yritän siirtää kotitöiden tekoa... tulin just kaupungist... joten en oikee jaksais alkaa tekee ja siivota.

Yskä on puuskittaista, eikä mitään kivan kuuloista. Kai se joskus menee ohi.

Mut ei auta ku alkaa siivoomaan. Laittaa koneet päälle ja ottaa jätesäkki tai roskapussi ja mennä lattiatasoon.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 18.10.2018 klo 22:21

Tänään on ollu huono päivä, ruuan suhteen. Tein muutamaksi päiväksi ruokaa, mut söin ja oksensin, söin ja.... kaiken. Huomenna teen vispipuuroo. Saa noita puolukoita vähän pois. Ja se on semmoista ettei oikee oksentamaan pysty, sillä syödessä jo kurkkuu sattuu.

Tyttö meni kaverilleen yöksi ja lähtee sieltä ite astmalääkärille. Onhan hän tk:ssa käyny yksin.

Perhetyöntekijä kysy, miten pärjään arjessa. Käskin kattoo ympärille. Aika huonosti. Kaikki mitä teen, teen ku on pakko. Ja silloinki pakottamalla.

Pelottaa se lääkärin tapaaminen, jos romahan sielläkin. Sinne tulee hoitajakin ja perhetyö. Olen koko ajan herkillä. Ei tarvii ku jotain pientä ni itkee vollotan.

Perhetyön kans siivottiin keittiö. Ei niitä leikkuulautoja löytyny. Olisko ne sit jääny kauppaan. Aika kumma kun kukaan ei lähteny perään sit. No mä menetin 5 euroo siinä. Iso raha mulle tässä tilanteessa.

Kuulen puhetta. Välillä rapinaa. Äskön tuli hissi vissiin tähän kerrokseen. Eilen ja viime yönä oli tunne et tyttö on kotona tai tulee kotiin. Lentokone meni taivaalla. Miksi mulla tulee tälläsii oloi yksin ollessa, vaik vetässy rauhottavii ja ahdistuslääket. Ei ne kans mitään auta. Tuleeko tä olee tätä sit ku tyttö muuttaa pois.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 19.10.2018 klo 19:48

Ehkä kohta saan tietokoneeni 🙂

Ei auttanu vispipuuro ☹️

Juttelin viestein perhetyön kanssa. Kerroin et 2 iltaa ollu harhoja, asti ja kuulo. Hän ehotti päikkyy, mut sinne en mene! Sanoin pärjääväni, ni ku pärjään. Pelkään että se hyypiö tulee ja tappaa mut, mut jos näen hänet, pystyn laittamaan vastaa. Tämä tarkoittaa sitä että silmiä ei voi ummistaa ennen ku ne väkisin menee kii.

Kela tehny päätöksen, mut en saa niin paljoo ku pitäis. Ihme touhua.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 20.10.2018 klo 19:36

Joutusin jo tulee maate, ku vp on alhanen ja oireilee. Pitää huomen keksii nostokeino.

Syöminen on huonoo. Leipää pystyn syömään ja kurkkua. Huomen tarvii yrittää pystyy jotain muuta syömään. Ajattelin taas puuroa tehä. Olen vaiheilla manna- vai riisipuuro.

Huomen varmaan tyttökin kotiutuu. Sit alkaa taas niitä kavereita täällä luuhaa.

Tänään en saanu tietsikkaa, ehkä huomenna.

Käyttäjä kirjoittanut 20.10.2018 klo 20:50

Hei saloka.
Oletko liian paljon yksin, ja odotat tyttöä saapuvaksi?
Se saattaa vaikuttaa myös harhoina. ☺️❤️☺️