Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä…

Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 27.06.2012 klo 17:19 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.06.2012 klo 17:19

Yritän kovasti koittaa saada ajatukseni jotenkin järkeviin ajatuksiin, mut tuntuu vaan että elämä koettelee meitä todella apäoikeudenmukaisesti. Miksi kaikki menee yhessä perheessä niin päin mäntyy?

Olen viikon jaksanut suht hyvin. Ehkä jaksan eteenpäinkin. En tiä. Tällä hetkellä itkun keskellä tuntuu kaikki niin vaikeelta ja turhalta.

Lähetin isän koiran (joka on mulle tosi tärkeä ja rakas) viimiselle matkalle. Otin juuri ennen lähtöä muutaman äkkiä kuvan. Kuiskasin korvaan heipat ja annoin pusuja. Koira itessään luulee että pääsee ulos lenkille tai auto ajelulle. Se ei tajuu että tämä on viiminen matka.

Tämän kaiken kruunas se, että äiti joutui muuttaa su illalla mun luokse, eli aamusin on todella aikaset herätykset ja koko ajan ahdistava olo. Kuulemma jos viel jaksan pe asti, ni hän lähtee. Sit alkaa se ahdistava olo siitä että miten isä ja hän pärjää siellä siaiskämpässä. Ja miten mä pärjään (jos mulle ees annetaan) tytön kanssa täällä ihan yksin.

En tiä mitä tai miksi tässä kirjoitan. On ni paha olla. Ruoka on syömättä, kun en keksi mitä syä. Maha oireilee. Söin tossa jätskin, joka tuntuu jäävän kurkkuuni. Pitäis kai jua jotain, mut en jaksa raahautua keittiöön, kun siinä välissä on Benin kipot ja tulee olo että Beni tulee ja on täällä.

Mä taidan lopettaa tämän, kun ei tässä ole mitään järkee…

Käyttäjä saloka kirjoittanut 02.10.2018 klo 21:50

Sossu ei mennykään ni ku piti. Romahin itkemään ja en saanu sanottuu mitään. Sossu päätti sit, olisiko päivystys jotain. Menin sinne ja alle 3h päästä olin kotona. He ei voi auttaa tähän väsymykseen eikä ahdistukseen. Lisäsi voxran tuplamäärän, vaikka en dsais sitä yhtään ottaa brintellixin kans. No nyt jatketaan eloa kotona ja toivotaan että jaksan. Klo 20 aikoihin romahin itkee taas. Äiti oli vähällä tulla tän.

Mä en enää tiä mitä tekisin. Perhetyö kysy sanosinko kaikki, sanoin. Arpa ei vaan osunu muhun tällä kertaa.

Mä katon, jos jaksan huomen soittaa polille ja pyytää lääkärille aikaa. Hoitajaa en tähän tarvii. Ei hän pysty auttaa, kun en osaa puhua.

Huomen pitäis isää mennä kattoo ja samalla kattoo mistä sunnuntaina haen taatan.

Tyttö tuli kotiin takas. Olen saanu halitä häntä.
Pyörremyrsky äiti on käyny siivoo ja vieny mun lakanat. En jaksa uusia penkoo tänään enää.

Äiti kehu takkia, jonka ostin. Mua harmittaa et on kokoo 56, vaikka 52 olis hartioista menny. Mun toi läskimaha. Se on pelkkää nahkaa enää. Ei siin o mitään sisäelimiä. Kumpa jotenki saisin sen pois...

Huomen pitäis kanasta loihtii ruokaa....

Mut mä lopetan. Otan lääkkeet ja ootan vaikutusta. Sit alan nukkuu.

Moikka!

Käyttäjä saloka kirjoittanut 04.10.2018 klo 17:27

isän asiat päin p:tä intervallilla. Niitä äiti hermoilee ja tyttö haluaa mennä sanoo suorat sanat.

Mun asiat polin kautta hiukan etenee. Eilen ei ollu aikaa lääkärille, mut tänään on jostain kumman syystä löytynyt kuukauden päähän aika. Huomiseksi olis hoitajan aika, pakko mennä sinne.

Kela ei taaskaan ottanut mun liitteitä huomioon ja hylkäsi tuen. Laitoin äskön viestin että miten hitossa voin ne liitteet teille toimittaa, että ne myös löytyvät.

Olen niin väsynyt tähän kaikkeen jo. Tekee mieli tehä jo itelleni jotain, että saisi tämän olotilan loppumaan. Se on ku pää räjähtäisi pieniin osiin. Aivot pursuaisi kun ne isonee. halu satuttaa päätä koko ajan. Että sieltä katoaisi kaikki muistot ja tiedot.

Miksi nyt ei mikään onnistu. Mitä pahaa mä oon tehnyt että näin rankaistaan?

Käyttäjä saloka kirjoittanut 04.10.2018 klo 23:18

Monta työtä taas tulossa. 3 sukat, miesten paksut lapaset ja tunisialaiset lapaset. Tosin toi viimiset lapaset voi mennä purkuunki.

Tytöllä alko migreeni kuulemma.taitaa olla huomenna kotipäivä.

Huomen tarvis men hoitajalle. Mitähän siellä puhutaan. Toivottavasti ei laita mua itkemään.

Mut hyvää yötä /huomenta

Käyttäjä saloka kirjoittanut 05.10.2018 klo 18:53

Tunisialaiset lapaset purkasin.

Hoitajalla meni ihan ok. Hän kiinnitti huomioon että olin kalpee. En sit tiä mistä johtu.

Tyttöki päätti pitää kotipäivän nyt illalla. Osti herkkuja ja kattoo leffoja.

Mä oon jotenki väsyny. Johtuuko linja-automatkasta, joka ei ikinä ole mun mieleeni. Yritän tässä käsitöitä tehä, etten va istuisi.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 05.10.2018 klo 22:37

Olen vissiin tulossa kipeeksi. Saa nähä miten isän haku su käy ja mun ma ryhmä. Aivastelen ja niiskuttelen.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 06.10.2018 klo 10:11

Ei nukuta. Kipuja hiukan. Nenu valuu. Äiti soitti illalla enkä ]ystyny sanoo et oon kipee. En pysty ees tytölle sanoo. Mähän olen se vuori, joka ei ikin sairastu.

Taidan olla va tänään. Huomenna tarvii isä hakee. Onneks pääsen taksilla sinne ja takas.

Eilen puhuttiin hoitajan kans mun masennuksesta ja siitä, mistä se on taas lähtenyt. En osanut sanoo ku kevään jutut. En oikee tiä miks olen masentunu, enkä pääse tästä pois. Ei se auta et ajattelee toisin.tai tekee toisin. En tiä.

Äskön linnun laulo ulkona. Olen liian voimaton nostamaan päätäni tyynyltä. Siinäkin näkee et oon kipee, kun sain hädin tuskin 5dl juotuu. Nyt kärsitään siitäkin sit.

Taidan laittaa silmät kii...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 06.10.2018 klo 21:00

Tulis sit kunnolla sairaaksi, tosin ei mulla ole varaa sairastaa.

Istun tuolissani ja kudin sylissäni. En viitti maata. Silmissä näkyy kaksoiskuvia, ku pää kipeenä.

Huomenna haen isän kotiin. Mun täytyy sille sanoo et en jää pidemmäksi aikaa. Yritän muutenki olla isästä kauempana.

Tiistaina tarvii olla koko päivän skarppina. Aamulla on tytön neuro ja sen jälkeen tulee ptt.

Maanantain kyl joudun perumaan. Se on hankalaa, mut ryhmän vetäjä on herkkä sairastumaan. Enkä haluu muutenkaa ketään sairastuttaa. Jos tä ees tarttuu. Ihan ihme flunssa, ku ei kurkku o viel kipee ja nenä ei muuta ku vuotaa, mut ei tukossa.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 07.10.2018 klo 13:16

Hei, Saloka!😍 Miten tautisi voi tänään?

Mun on siivottava täällä kotona tänään. En haluaisi. En tiedä, mitä haluaisin tehdä. Tunnen itseni väsyneeksi ja ehkä vähän itsetuhoiseksi.

Äiti-lapsi suhteet voivat vielä aikuisenakin olla vaikeat. Ainakin mun äitini on hankala!🙄 Puhun, että muutossa haluan lähemmäs äitiä, mutta todellisuudesa en haluaisi olla hänen kanssaan juuri missään tekemisissä. Toivottavasti tyttöni ei ajattele musta samoin!

Paranemista sinulle! Uskon, että olet hyvä äiti!☺️❤️☺️

JP

Käyttäjä saloka kirjoittanut 07.10.2018 klo 20:03

Moikka jp.

Nenä on tukossa tuolta jostain. Muuten ei ole mitään, tai no järjetön väsymys/jaksamattomuus.

Kävin isän hakee kotiin. Matka meni hyvin, mut kotona olin niin väsyny et ku teekupin nostin, se tärisi ni et meinas tippuu.

Ruoka ei oikee maita. Olen pakosta 3 leipää syöny, molemmin puolin.

Laitoin dosetin taas. Huomasin et pitää viikolla mennä apteekkiin taas. 4 lääkettä loppuu. Se on varmaan to tai pe, kun meen.

Huomen täytyy soittaa kelaan. Ne ei osaa kaikkia liitteitä ottaa huomioon. Oon eilisestä asti ollu vihane.

Aamul täytyy viesti laittaa ryhmälle. Pelottaa laittaa.
Sit tarvii perhetyötä infota, et haluuko ees tulla tiistaina.

Aloitin yksiä sukkia tekee. Tohon päälle tulee pieniä lehtikuvioita. Tällä hetkellä näyttää sekamelskalta. Teen varrettoman ns.

Mut nyt lepoa, lääkkeet ja nukkumaan.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 08.10.2018 klo 17:15

Olen väsyny elämään. Olen väsyny olemaan. Haluan pois.... nyt...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 08.10.2018 klo 22:51

Sääri sattuu niin pirusti enkä oo loukannu.

Joudun ehkä ostaa uuden tietokoneen. Kiva rahameno sit taas. Vanhassa on win 7 ja ei se pyöritä ohjelmia enää.

Olen tosi loppu. Koko viikko puukattu täyteen. Huomenna 3 tapaamista ja välissä siivoamista ja ruuantekoo.

Olo olis taas, kumpa pääsisin pois. Päätä sattuu, nuha on jossain.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 09.10.2018 klo 13:05

Hei olen kela, hei olen vähän joku...

Ne on tosiaan laittanu roskiin mun tärkeät paperit.
Nyt viel ku tyttö ikä kasvoi, tuli yllärinä että tulot pienenee. Yh korotus lähtee nyt jo, eli en taida olla enää yh.

Kilon pottuja kuorisin ja laitoin kiehuu ruuaks.

Aamulla käytiin jo neurolla tytön kans. Takastullessa apteekkiin 3-4 lääkkeen kanssa. Saatiin siellä kuulla, kun tyttö ton ikäinen hoito siirtyy tk:hon.
Hain samalla puuttuvan oman lääkkeen.

Siihen melkein rahat menikin sit.

Huomenna tarvis kauppaan men tarjousten peräs. Onneks oon jo ajatellu huomista ruokaa.

Maha kramppaa, rintaa pistää välillä ikävästi, olen väsynyt. Haluaisin va nukkuu, mut en voi. Ei se voxran nosto o tuonnu mitään mun elämääni. Samallaista rämpimistä tämä on. Aamulla kiroo kun heräs ja toivoo et jaksaa päivän. Illalla kiittää että pääsee vihdoin nukkumaan ja sama rääkki jatkuu joka päivä.

Pelkään tavata perhetyötä tunnin päästä. Olen varmaan kaunis näky. Puolunessa ikiliikkuja.

Pitäis varmaan pottuja men kahtoo...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 09.10.2018 klo 16:39

Sain itteni hiukan piristettyy. Mut sit mahani alkoi elää omaa elämää ja suolistokivut oli välillä aika kovia.

Juttelimme ptt kanssa. Nyt on voimat taas loppu ja vielä pitäis sisko ottaa vastaan.

Tyttö tuli, söi ja lähti. Mäkin söin hiukan. Ei oikee tee mieli syä mitään. Veikö voxra sit ruokahalun tai masennus.

Olen miettiny, kauanko tota lääkettä syön. Tarviin kyl uuden reseptin sit ku noi loppuu.

Vessas seisoo edelleen vesi. Ei kuivu ei. Tytön paitaki oli hiha märkä.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 09.10.2018 klo 22:40

Kello näyttää mitä näyttää, patteri lopussa.

Olen tänään saanu paljon aikaa, ni hyvää ku ikävääkin.

Mulla on toistaiseksi tietsikka pois käytöstä. Johto paloi.

Laitoin huoltoyhtiöön viestin.

Laitoin jonkinlaiset liitteet kelaan ja toivon nyt että ne hyväksyy ne.

Tyttö saa uuden pankkikortin.vanha jotenkin hajos vissiin.

Olen tietokoneita katellu. Yhdessä paikassa olisi suht edulliset kk maksut.

Tein ruokaa liian vähän, ei riitä huomiseksi ku toiselle.

Maha/suolistokipu helpotti. Toivon ettei huomenna ala taas pillereiden jälkeen, jos niin ni pienennän voxraa.

Huomenna aamulla pitäis mennä kauppaan hakee juureksia. Ja muita tarjous juttuja. Onneksi tulee rahaa.

Kattelimme tytön lääkearsenaalia. Tulee hyvää vauhtia perässä.

Pikku hiljaa alkaa lääkkeet vaikuttaa, pääsee nukkumaan. Kaikesta huolimatta masentaa. Ptt sanoi et olen kovin omatoiminen. Pakko olla. Hommat hoidetaan heti eikä pyöritellä päänsisällä.

Tyttö menee punttikselle huomenna. Suunnittelee tankotanssin aloittamista taas.

Mä haluaisin vesijuoksee, mut en uskalla men sille. Olen tullu bakteerikammoiseksi ja musta tuntuu et mua kytätään siel (vaik ei ehkä totta) pitää vielä miettii. Puhua ptt kanssa. Kerätä rahaa rannekkeeseen.

Kai nyt on toivotettava hyvää yötä / huomenta

Käyttäjä saloka kirjoittanut 10.10.2018 klo 12:20

Uusi tietsikka tilattu

Kaupassa käyty

Nyt on olo nii kipee olo. Oli vissiin liikaa kävellä noi paljon ulkona, vajaakuntoisena.

Ajattelin, jos yrittäis noita lehtisukkia tehä. Riittääkö kärsivällisyys.