Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä…

Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 27.06.2012 klo 17:19 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.06.2012 klo 17:19

Yritän kovasti koittaa saada ajatukseni jotenkin järkeviin ajatuksiin, mut tuntuu vaan että elämä koettelee meitä todella apäoikeudenmukaisesti. Miksi kaikki menee yhessä perheessä niin päin mäntyy?

Olen viikon jaksanut suht hyvin. Ehkä jaksan eteenpäinkin. En tiä. Tällä hetkellä itkun keskellä tuntuu kaikki niin vaikeelta ja turhalta.

Lähetin isän koiran (joka on mulle tosi tärkeä ja rakas) viimiselle matkalle. Otin juuri ennen lähtöä muutaman äkkiä kuvan. Kuiskasin korvaan heipat ja annoin pusuja. Koira itessään luulee että pääsee ulos lenkille tai auto ajelulle. Se ei tajuu että tämä on viiminen matka.

Tämän kaiken kruunas se, että äiti joutui muuttaa su illalla mun luokse, eli aamusin on todella aikaset herätykset ja koko ajan ahdistava olo. Kuulemma jos viel jaksan pe asti, ni hän lähtee. Sit alkaa se ahdistava olo siitä että miten isä ja hän pärjää siellä siaiskämpässä. Ja miten mä pärjään (jos mulle ees annetaan) tytön kanssa täällä ihan yksin.

En tiä mitä tai miksi tässä kirjoitan. On ni paha olla. Ruoka on syömättä, kun en keksi mitä syä. Maha oireilee. Söin tossa jätskin, joka tuntuu jäävän kurkkuuni. Pitäis kai jua jotain, mut en jaksa raahautua keittiöön, kun siinä välissä on Benin kipot ja tulee olo että Beni tulee ja on täällä.

Mä taidan lopettaa tämän, kun ei tässä ole mitään järkee…

Käyttäjä saloka kirjoittanut 25.09.2018 klo 17:34

aamulla perhetyön kanssa meni ihan ok, ei menty ulos. Keskusteltiin.

Sen jälkeen lähin äitin kanssa tokmannille. En ostanut kun ison pullon shampoota ja hoitoainetta ja 3 huuhteluainepulloo ja tytölle manikyrisetin. Housuja katoin ja niistä joutuu pulittaa 20 euroo, jos ostaa.

Kotiin tultuani, tein makaronilaatikon uuniin, josta oon melkein puolet syönyt jo ja on niin hirvee olo. Tekee koko ajan mieli mennä oksentaa.

Pesukonekin oli päällä. Pyykit tarvii vaan saada nyt kuivumaan.

Olen vaan niin väsynyt...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 25.09.2018 klo 23:01

Sain pyykit kuivuu, huomenna on lakana ja pyyheliina]yykkiä.

Lääkkeet alkaa vaikuttaa ja en jaksa pitää päätä ylhäällä.

Oksensin tänään, viikon putki katkesi. Söin va liikaa ruokaa ja alko katumus tulee.

Kaipa mä alan nukkuu...

Hyvää yötä / huomenta

Käyttäjä saloka kirjoittanut 26.09.2018 klo 22:43

Pyysin siskolta kauppakyytiä, ettei tarttis linja-autolla mennä. Mennään kuulemma lauantaina. Äiti sit veti herneet nenään., ku hän tarvis vissiin huomen kauppaseuraa.

Ilta on menny istues ja chatis. Kello jolkuttaa kovaa kyytiä eteenpäin.

Lääkkeet alkaa vaikuttaa ku 2h sitten otin. Parasta kai mennä suosiolla nukkumaan...

Hyvää yötä / huomenta

Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.09.2018 klo 22:15

Tein alkuillasta huvikseni http://www.tohtori.fi muistitestin. Ne pilkut meni hyvin, ilmeisesti näkömuistilla, mut viiminen kysymys löi tyhjää ja lyö edelleen. En osannu vastata siihen yhtään mitään. Olen huomannu muistin huonontuneen. Voin juuri laskemani kerrokset joutuu laskee moneen kertaan. Nytki mietin, otinko iltalääkkeet. Dosetti on ainakin tyhjä. Tälläisiä pikku asioita, mut silti suuria. Onko tämä muistia, masennusta, pakko-oiretta tai jotain muuta. En uskalla sellai kenellekään sanoo. Perhetyölle viimeks sanoin. Pelkään et saan isän sairauden näin nuorena.

Olen tänää syöny valtavan määrän kaikkee, ainakin siltä tuntuu. Olen yrittäny saada mahaani toimii ja näin ollen tullu vähän kiellettyjäkin syötyy. Mut ei ainakaan maha ole vielä reagoinu pepsi maxiin, karkkiin tai teehen. Yleensä on. Pitäiskö huomenna ottaa vitamiinipilleri, josko sit aukeis röörit. On va inhottavaa kun on tossa alaselän ja -mahan kohdalla kiristävä vanne.

Huomenna ois isän vastaanotto. Tänään oli haku kirjastosta. Samalla lainasin 3 kirjaa.

Mut kai mä alan menee nukkuu pikku hiljaa...

Hyvää yötä / huomenta

Käyttäjä kirjoittanut 28.09.2018 klo 06:48

Hei saloka.
Onko muuten mennyt mukavasti?Toivottavasti kauppa reissu järjestyy. 😍

Käyttäjä saloka kirjoittanut 28.09.2018 klo 14:09

Moi jaanas 🙂🌻

Tälläst aalloilla surffailuu tämä on. Aamulla ok, päivällä laskee ja illalla ihan poikki.

...
Oottelen isää täs. Sain ennen lähtöö kovan mahakivun, ihan ku joku ois repiny sen 2 osaan. Pitää olla vähän rauhallisemmin. Tämän jälkeen kauppaan viel ja sit pääsee kotio.

Tyttö saanu 5- kokeesta. Oon niin iloinen siitä. Nyt hänen täytyy miettii mihin hän jatko-opiskelee, mihin haaraan hän painottaa. Luin sitä viestiä, enkä tosiaan ymmärrä. Onneks tytöl huomen tukihenkilö, ni voi sen kans jutella.

En tiä toteutuuko huominen kauppareissu. Sisko ei ole mitään viesteilly.

Jaaha, isä tuli...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 29.09.2018 klo 14:13

Inhoan oottamista. Ootan siskolta viestii.

Äiti räyhäs mulle. Olin heittäny isän välipalapatukat roskiin, päiväys 14.9. Et heillä ei heitetä roskiin mitään. Juu, olkoon.

Nukuin 12h viime yönnä.

Tyttö saanu eilen 2 astmakohtausta. Nyt ei pysty syvään hengittää. Ottaa kortisonia ja avaavaa. Ei niistäkään apua o.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 29.09.2018 klo 23:51

Ootan tyttöä kotiin.

Olen yhdet miesten tossut saanu neulottuu loppuun ja tytölle paksummat lapaset.

Kävin alkuillast siskon kans kaupas. Ostin 3t housut itelleni ja 1 kengät,jos vaikka tyttö hyväksyis ne. Muuten mä otan ne.

Ilta ollu pitkä. Maha oireilee ahdistuksesta ja jännityksestä ja ties mistä muusta....

Käyttäjä saloka kirjoittanut 30.09.2018 klo 00:38

Tyttö ei sit tullu kotiin. Sovittiin että jää kaverin luokse.

Nyt pääsen nukkumaan.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 30.09.2018 klo 22:13

Tä viikonloppu on ollu tytön kanssa vaikeaa. Passitan hänet huomenna viikoks mummille. Kotiintuloajat ei pidä, lupaukset ei pidä, ei rupka kelpaa, se on reilu 10 pvä tuhlannu lähemmäs 200e.

En va jaksa yksinkertaisesti enää. Mun voimat loppui tähän, nyt.

Turha sanoo et toi on yleistä teineilyä. Tiedän ja tiedän etten jaksa enää yksin tälläst.

Mahakin on kipee. Vissiin toi leipä ei sovikaan mun mahalle. Mahan pitää kunnos, mut tätä kipua ei jaksais. Tosin voi olla stressiiki.

Huomen pitäis ryhmä ja hoitaja olla. Peruun molemmat aamulla.

Yritän täällä huomenna siivota hiukan. Otan jätesäkin ja heitän roskat siihen.tiskit koneeseen ja ehkä imurointi. Kukat tarvii vettä kans. Kun teen pikku hiljaa, ni jaksan. Toivotaan.

Istuin yli 2 tuntia alhaalla pihakeinussa, yksin. Näin että parvekkeelta porukka kyttäs ku kävi sauhuilla. Siinä ehti miettii asioita. Sit ku vihdoin pääsin kotiin (lähdin taas), menin suoraan suihkuun ja sieltä sänkyyn peiton alle.

Mul on erittäin huopuneet villasukat jalassa,mut varpaat on kylmät silti.

3t miesten varrettomat sukat muutti osoitetta. Annoin tytön kavereille tänään. Ehkä oli virhe.

Enkä mä tee muuta ku virheitä. On niin vaikeaa olla vakavasti sairas ja teinin yh. Mut en itkeny kertaakaa tänään. Lähdin vaa pois.

Hyvää yötä / huomenta

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 30.09.2018 klo 23:26

Hei, Saloka! 😍 Ja nyt minäkin pääsen nukkumaan. On tullut valvottua kurssin jäljiltä. Vaihdoin varmaan useamman kymmentä viesti ystävän kanssa. Teki hyvää!

Mikä sun vointi on olllut? Entä miten voit (tänään=) maanantaina?

Nyt sammun.

JP

Käyttäjä kirjoittanut 01.10.2018 klo 08:39

Eikö kannattaisi ennen soittaa sossuun ja kiirehtiä sitä tukiasuntoa. Mummilla on kai jo oma sairas miehensä jo hoidettavana. Et kai hänellä enää voi laittaa tyttöäsi.
Minusta tuo on kauhistuttavaa miten tyttösi saa olla miten huvittaa vaikka teillä käy jatkuvasti perhetyö kotona. Minut tuossa vaiheessa otettiin aina sijoitukseen, kun äiti ei enää jaksanut.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 01.10.2018 klo 13:49

Jp. Tässä se menee. Pyykkikone laulaa, roskia siivottu, tiskit koneessa, yms. Selkä on kipeenä. Maha on kipeenä. Nukuin viime yön 12h 40min. Silti voisin nukkuu.

Maavaiva, isä ei ole kotona. Ja perhetyö tietää tytön tempauksista. Pitävät sitä murrosiän kapinana.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 01.10.2018 klo 23:26

Itkuksi se meni sit tämäkin ilta, mut onneks lääkkeet tukahduttaa sen aika äkkiä.

Pitää huomen mennä kaupunkiin aikaisemmin. Pitää kelassa käydä. Löysin siivoes pari reseptii.

Jalat hiukan kipeet. Joudun liikuttelee niitä koko ajan.

Aloitin 2 sukkien teon ja 1 paksummat miesten lapaset. Sain puikoilta pois naisten melko normi lapaset intialaisella peukulla..

Käyttäjä saloka kirjoittanut 02.10.2018 klo 13:28

Päätin hellii itteeni kävin lankakaupassa ja sit yhes kaupas ostamassa itelleni takin.

Nyt istun sossun aulassa ja mietin.

En jaksa päiviä enää, jollei ne helpotu.