Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä…

Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 27.06.2012 klo 17:19 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.06.2012 klo 17:19

Yritän kovasti koittaa saada ajatukseni jotenkin järkeviin ajatuksiin, mut tuntuu vaan että elämä koettelee meitä todella apäoikeudenmukaisesti. Miksi kaikki menee yhessä perheessä niin päin mäntyy?

Olen viikon jaksanut suht hyvin. Ehkä jaksan eteenpäinkin. En tiä. Tällä hetkellä itkun keskellä tuntuu kaikki niin vaikeelta ja turhalta.

Lähetin isän koiran (joka on mulle tosi tärkeä ja rakas) viimiselle matkalle. Otin juuri ennen lähtöä muutaman äkkiä kuvan. Kuiskasin korvaan heipat ja annoin pusuja. Koira itessään luulee että pääsee ulos lenkille tai auto ajelulle. Se ei tajuu että tämä on viiminen matka.

Tämän kaiken kruunas se, että äiti joutui muuttaa su illalla mun luokse, eli aamusin on todella aikaset herätykset ja koko ajan ahdistava olo. Kuulemma jos viel jaksan pe asti, ni hän lähtee. Sit alkaa se ahdistava olo siitä että miten isä ja hän pärjää siellä siaiskämpässä. Ja miten mä pärjään (jos mulle ees annetaan) tytön kanssa täällä ihan yksin.

En tiä mitä tai miksi tässä kirjoitan. On ni paha olla. Ruoka on syömättä, kun en keksi mitä syä. Maha oireilee. Söin tossa jätskin, joka tuntuu jäävän kurkkuuni. Pitäis kai jua jotain, mut en jaksa raahautua keittiöön, kun siinä välissä on Benin kipot ja tulee olo että Beni tulee ja on täällä.

Mä taidan lopettaa tämän, kun ei tässä ole mitään järkee…

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 18.09.2018 klo 18:02

saloka kirjoitti 18.9.2018 13:37

Tulin koittaa kirjoittamaan. Ahdistaa niin paljo et sattuu.

Mun pitäis yksi päätös tehdä. Sain sukkatilauksen, enkä tiä selviinkö siitä. 20 paria marraskuun loppuun mennessä. Saisin va 50e siitä. Samalla pitäisi lapasia ja varrettomia sukkii tehä joulumyyjäisiin. Mun pitäis miettii kumpi on tärkeempi. Molempiin en pysty satsaa. Paitti jos alan 24/7 sekee sukkii. Kysyin äitin mielipidettä ja hän sano ettei kannata tilausta. Tuttu joka tilas, sano et pystyn siihen.

Ahdistaa sekin, ku tyttö värjää hiuksensa tänään, kampaajalla. Mitä jos ne hiukset lähtee.

Mulla on kaikkii kauhukuvia silmlssä.

Alan olee aika väsy ja uupunu tähän päivään jo. Jos lepäis hetken ja sit jatkais kutomista. Mut kumpaa, tilausta vai myyjäisiä?

Hei, Saloka!

Tässä sukka-asiassa mä olen kerrankin äitisi kanssa samaa mieltä. Tuo 50 euroa ei ole edes kohtuullinen korvaus noin isosta työstä. Etkä tosiaan ehtisi tekemään mitään muuta, kuten itsekin sanot.

Mäkin väsyin päivästä niin paljon, että otin päikkärit. Nyt on parempi olla. Eikä tänään ole ainakaan vielä tullut ahdistusta.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 18.09.2018 klo 23:35

Lopetin hunajan käytön. Lopetin vitamiinien syönnin. Huomenna pitäis järjen mukaan olla maha ok.

Tänään on vähän välii ahistanut. Olen itkenykin tänään. Lähdin ahia pakoon ekaks vanhemmille ja sieltä apteekin kautta kauppaan ja kotiin. Kotona ahdisti silloin tällöin. Vaikka istues ja telkkaa kattoes. Sellaisia ärsyttäviä +5 minuutin "kohtauksia", jolloin haluaa repii hiukset päästä ja tuntuu et on labyrintissä, eikä osaa ulos.

Teen hulluna sukkii, en tiedä miksi. 3 paria on puikoilla. En ole uskaltanu päätöstä sanoo tutulle, etten tekis sitä tilausta. Siksi siis teen hulluna niitä sukkia, että pääsen tekee joulumyyjäisiinki jotain. Kädet, tai sormet mul on tosi kipeet ja tulee olemaanki.

Tytön hiukset lyheni muutaman sentin ja tuli tummanruskeeksi ja niissä oli raitoja. Tyttö näyttää niin aikuiselta nyt.

Huomen on kahvitus. Peruin omalta osaltani sen. En mee pilamaan niitä sillä että ahdistun enemmän jostain. Haluan olla kotona vaan.

Nytki ahistaa. Kipuna rinnassa ja hengitys tuntuu raskaalta. Haluaisin nousta ja olla hereillä, mut tajuan et nukkuakin pitää.

Kai tämä tässä menee... hyvää yötä/huomenta.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 19.09.2018 klo 08:49

Halaus sulle saloka. Mä tunnistan itseni jotenkin tuosta että on hirveän vaikeaa kieltäytyä, jos joku pyytää jotakin. Ja sitten vaikka ei varsinaisesti olekaan päättänyt lähteekö siihen, silti alkaa toimia ikään kuin lähtisi, ihan vaan varmuuden vuoksi.

Toivottavasti päivääsi mahtuu myös ahdistuksettomia tai vähemmän ahdistavia hetkiä!

Käyttäjä Sympsymp kirjoittanut 19.09.2018 klo 10:28

Tuosta tilauksesta. Itse en tekisi alle 10e/pari sukkia ja sekin on jo halpa hinta. Sano vaan rohkeasti, että et tee sillä hinnalla ja että jos hän haluaa, niin voit tehdä es 10e/pari tms. Voihan olla, että hän ottaa sitten vaikka viidet sukat ja saat sen 50e joka tapauksessa.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 19.09.2018 klo 17:21

kiitos käynnistä.

aamupäivän kauppareissu vei mehut. vaikka on syönyt, ni silti ei vaa jaksa. Hiukan jaksoin sukkii neuloo, mut sit tulin tietsikalle, että saan sängyssä levätä.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 19.09.2018 klo 22:04

Pistin aroniaa jo oottamaan mehumaijaan. Huomenna keittelen sit, taas mehua.
Huomenna tarvii hoitaa tiskit ja pyykitkin.

Hunajan ja vitamiinin lopetus autto, nyt oon ummessa. Parempi se, ku juoksut.

Päätä sattuu edelleen. Välillä sattuu ja välillä ei. Varmaan joku aivokasvain.

Perjantaina pystyn ostaa va toisen astmalääkkeen tytölle. Onneks toinen menee vasta marraskuun lopulla vanhaksi.

Rahat tosi tiukilla nyt.

Huomen tarvii kukatki kastella. Muuten nekin kuolee.

Olo on tosi epätoivoinen ja masentunu. Tuntuu etten pääse tästä suosta eroon ollenkaan. Pelottaa tuleva verkosto, onko se liian raju tytölle. Siel kuulemma käsitellään mun ja tytön asioita. Sit ku siel on porukkaa, saan varmasti ahdistus tai poissaolokohtauksen. Nykyään bussissakin saan ahdistumaan itteni. Ihmisten seura. Kun kukaan ei ymmärrä sitä.

Jätän huomisen kerhon väliin. Yritän maanantaina. Ei kai siinä auta muu ku etupenkki ja kuulokkeet korviin ja musa täysillä. Onko teillä muuta vaihtoehtoa? Tänään oli jo tuskaa olla. Kotimatkalla pidin silmiäni ki, koko matkan. Sitä en voi yksin olles tehä. Mä en tiä mikä kammo muhun on linja-autoon tullu. Ehkä se ku kauan sit yks mies sai sairaskohtauksen ja sitä elvytettiin tai se ku kerran kauppamatkalla nainen sai ja äiti meni auttaa. Onko nä sit ollu liikaa ja olen enemmän alkanu ihmisiä, ainakin vanhoja, kattoo ja pelkäämään. On mikä on, mun bussimatkat on helvettiä.

Sain yhen sukan varren neulottuu, jippii. Enää 39 vartta neulottavana. En o vieläkään sanonu et otan tilauksen, hän va olettaa et otan. Kaikki va aina olettaa musta kaikkea.

Tä mun yks ystävä on menny vappuna vissiin kihloihin eikä kertonu ennen ku kysyin. Miksi mulle tehään tälläi? Ja mä olen hänelle kuulemma tärkee ihminen. En mä jaksa ihmisiä enää.

Hyvää huomista syntymäpäivää tyttö, vaikka et tätä luekaan. Lahjani oli sopiva kuulemma. Jotain sentään osasin. Tosin mä laitoin 10e tytön lahjaan, hänen isän vaimo 100e ja isä vissiin toinen samanmoinen.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 20.09.2018 klo 10:29

Saanko äiti kaapista lonkeron, että menen lintutornille sitä yksin juomaan ja juhlii ankeita ja surullisii synttäreitä. 😭

Miten voi olla näin paska olotila. Olen aiheuttanu tytölle maailman surkeimmat synttärit. Eilenki olis kahvituksesta lähteny pois.

Yritän hukuttaa ajatukset tekemiseen. En voi pysähtyy. Nytki ku pysähdyin, alkaa kyyneleet tippuu. Pakko siis keksii tekemistä. Onneks on mehuntekoa, pyykit ja tiskit.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 20.09.2018 klo 17:42

tytön pari kaveria tuli ja vei hänet syömään ja ovat ulkona hänen kanssa, siellä on muitakin. Tyttö ei oikee alussa ollu iloinen, mut nyt ku soitin, oli hiukan iloisempi.

pullotin vähän alle 2l musta-aroniamehua äskön. Suuri työ ja vähän tavaraa.

Pyykit sain melkein heti kuivumaan.

Tiskit kuivuu koneessa.

ruuaksi itelle paistoin kanaa ja kasviksia.

Olen ollut taas vissiin 2 pvä oksentamatta. Koko ajan tekisi mieli oksentaa, mut en mene. Nytkin yritän selittää pääni sisälle että kanaa ne kuntoilijatkin syö (tosin mun oli marinaadissa) ja kasviksii kehotetaan syömään. En lisänny rasvaa, öljyä enkä ees suolaa siihen ruokaan. kaikki maku tuli aineksista ja kanoista. Hyvää oli. Parempaa ku nuudelit. HUomenna vois ehkä kokeilla tehä pakasteherneistä hernekeittoa. tai jotain sen tapaista, jos mulla on herneitä.

Nyt kun sain mahan kovettuu, kovettui niin että voi veljet. Maha on parii kertaa ollu niin kipeenä että taju on hämärtynyt.

taidan mennä metsästää sitä hernekeiton ohjetta....

Käyttäjä saloka kirjoittanut 20.09.2018 klo 22:20

Auts.... leivän syönti ei tee mun hampaalle hyvää. Tohon kipeeseen hampaaseen. Kk päästä on hammasl. Ja pelkään et sil tehään jotain mikä sattuu. Sehän on kuollu hammas josta on osa juurista va lähteny lipettiin. Se ei tunne kylmää eikä kuumaa. Olen ehdottanu poistoo, mut ku on kulmahammas... ni sitä ei oikee tehä.

Otin 1g pamolin, joka helpotti hammasta. Mut teki mut myös väsyneeksi.

Tyttö suunnittelee kaikkee. En pysy enää perässä. Sanon va, joojoo.

Mut nyt on pakko sanoo, hyvää yötä/huomenta

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 21.09.2018 klo 10:45

saloka kirjoitti 20.9.2018 17:42

Nytkin yritän selittää pääni sisälle että kanaa ne kuntoilijatkin syö (tosin mun oli marinaadissa) ja kasviksii kehotetaan syömään.

Hyvä saloka! Joskus pää kaipaa vähän selittämistä ja perustelua että se suostuu yhteistyöhön 😉

Käyttäjä saloka kirjoittanut 22.09.2018 klo 01:58

Kiitos soroppi.

Tänään oli ruuaksi pelkkää makaronia ja iltapalaksi ruispuuroa. Mulla on hammas ärtyny taas, joten en viitsi kovaa syödä. Puuro on ihan hyvää. Laitoin ruisleseitä joukkoon vielä.

Olen koko illan istunu ja kutonu tähän asti. Huomenna tarvii sen verta liikkuu, et vien roskat. Ai nii, olin mä apteekis ja kaupassa tänään.

Tyttö oli tosi myöhään ulkona ja mun pasmat meni sekaisin. Siksi valvon vielä. Uni kun ei tuu.

Vitsi tota hammasta joka nyt päätti sattuu. Ei jaksa hakee särkylääkettä enää.

Saan varmaan huomenna noi 2t sukat valmiiksi.sit va uutta puikoille.en o ehtiny myyjäisiin tekee mitään vielä. Olen nesteessä.

Jos sitä alkais koittaa nukkuu ja jos ei onnaa ni sit ottaa se hervoton pamolin...

Hyvää yötä/huomeenta

Käyttäjä saloka kirjoittanut 22.09.2018 klo 23:50

Sain kaikki 3t sukat valmiiksi. Sit tein yhen 2puolisen patalapun ja toista aloitin.

Ruuaks oli pyttipannua. Iltapalaksi kokeilin leipää, mut vaikeeta syödä ja muutama nakki.

Huomen pyykkipäivä taas ja astiat. Tänään vein roskat ja bion.

Viime yön nukuin n. 5h. Olen ihmeen hyvin jaksanu. Nyt ajattelin jos alkain puhtaiden petivaatteiden lämmössä ja tuoksussa nukkuu...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 23.09.2018 klo 20:51

Vieläki oksentamatta, vaik tänään on ollu huono olo. Mut se meni onneks ohi.

Huomen aamul pitäis ryhmään men. Panikoin nyt jo linja-automatkaa ja sitä et siel on ihmisiä. Et joudun tapaa monta ihmistä.

En o tänään ku neulonu. Sain aamulla nukkua pitkään.

Otin jo iltalääkkeet, jos se auttais ahdistukseen. Rauhottais mua hiuka.

Tyttö toi taas 5-6 kaveriaan tänne. En järin innostunu ollu. Tytön pitäis tulla täs kotiin.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 24.09.2018 klo 16:58

Ei ollu hyvä ruoka (perunaa ja paistettua munia). Huomenna teen makaronilaatikkoa.

Olin aamulla ryhmässä. Matka ahdisti tosi paljon. Ei auttanu aamulääkkeet. Ryhmässä oli 3 mun lisäks, ei ahdistanu niin paljoo.

Olen saanu olkapään kipeeksi. Pelkään että joudun pitää taukoa käsitöistä.

Tein tt-hakemuksen ja lähetin sen. Joudun ensi kuussa taas tekee kun tytöllä on 3 lääkäriä/tutkimusta ja ne maksaa n. 50e kpl ja sit vielä mun hammaslääkäri. Olemme nesteessä ensi kuun. Onneksi on kermaa, ni voin tehä puuroa, riisipuuroa.

Ahdistaa niin että ei jaksa ku maata sängyssä. Ajattelin ottaa 30 min preikin.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 24.09.2018 klo 22:54

Yhes kaupas on retro verskat ja mä tahtoo semmoset, mut ei ole rahaa ostaa... muutenki tarvisin lisää housuja ku leggareilla ei oikee kehtaa talvella kulkee.

Rahat on tiukilla. Tytöl on tilil yli 100e, mut mul va 30e. Tä on niin väärin.

Huomen aamulla tulee perhetyö. Joudun ristituleen taas jos se kyselee voinnista. Se ei erityisen hyvä o. Asiat ahdistaa niin pirusti. Menemiset ahdistaa. Tekis mieli repii hiukset pois päästä tai hakata päätä seinää, mut mitä se hyödyttää? Tulee va paskempi olo.

En tiä mitä tästä tulee enää. Kohta on taas hoitajan tapaaminen. Turha sille on mitään kertoo. Hänen mielestä mun pitää men töihin tai kouluun ku valehtelen masennustani. Et ei mua mikään vaivaa. Joo.... ollaan suunniteltu perhetyön kans vähän sitä ja tätä.

Tällä hetkellä ei tee yhtään mieli mennä ulos kävelee. Toivon ettei tarvis huomen aamullakaan ja et saisin sen jälkeen rauhassa pestä pyykit.

Mitäpä täs vielä. Keittiö kaipaa siivousta ja olohuone.

Alkukuun aikoihin laitoin jokusen kymmentä appelsiinin siementä kasvaa. Nyt on 2 alkua jo.

Anteeksi jos toistan itseäni. Mulla pitäis ehkä olla modella yksi kirjoitus jo. En ole siitäkään varma. En ainakaan muista mitä siihen kirjoitin.

Mut nyt taitaa olla aika laittaa herätys päälle, pistää musa soimaan ja valot pois päältä.

Hyvää yötä/huomenta!