Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä…

Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 27.06.2012 klo 17:19 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.06.2012 klo 17:19

Yritän kovasti koittaa saada ajatukseni jotenkin järkeviin ajatuksiin, mut tuntuu vaan että elämä koettelee meitä todella apäoikeudenmukaisesti. Miksi kaikki menee yhessä perheessä niin päin mäntyy?

Olen viikon jaksanut suht hyvin. Ehkä jaksan eteenpäinkin. En tiä. Tällä hetkellä itkun keskellä tuntuu kaikki niin vaikeelta ja turhalta.

Lähetin isän koiran (joka on mulle tosi tärkeä ja rakas) viimiselle matkalle. Otin juuri ennen lähtöä muutaman äkkiä kuvan. Kuiskasin korvaan heipat ja annoin pusuja. Koira itessään luulee että pääsee ulos lenkille tai auto ajelulle. Se ei tajuu että tämä on viiminen matka.

Tämän kaiken kruunas se, että äiti joutui muuttaa su illalla mun luokse, eli aamusin on todella aikaset herätykset ja koko ajan ahdistava olo. Kuulemma jos viel jaksan pe asti, ni hän lähtee. Sit alkaa se ahdistava olo siitä että miten isä ja hän pärjää siellä siaiskämpässä. Ja miten mä pärjään (jos mulle ees annetaan) tytön kanssa täällä ihan yksin.

En tiä mitä tai miksi tässä kirjoitan. On ni paha olla. Ruoka on syömättä, kun en keksi mitä syä. Maha oireilee. Söin tossa jätskin, joka tuntuu jäävän kurkkuuni. Pitäis kai jua jotain, mut en jaksa raahautua keittiöön, kun siinä välissä on Benin kipot ja tulee olo että Beni tulee ja on täällä.

Mä taidan lopettaa tämän, kun ei tässä ole mitään järkee…

Käyttäjä saloka kirjoittanut 17.08.2018 klo 23:15

Ehkä mä pärjään ilman hoitajaa. Hänen kommentit vaan oli sellaisia että v.... ku mä lähtisin. Mä en tiä lukeeko hän tätä, joten en voi enempää. Mut paha maku jäi suuhun kun lähdin. Ainut vissiin positiivinen asia tais olla, hänen mielestä lääkkeet pois, jos oikein ymmärsin.

Muuten päivä on menny kotona. Pesin koneellisen pyykkiä, laitoin tiskit koneeseen. Tytön kaveri päätti viä meidän roskat.

Huomenna ois tarkoitus uhmata terveyttä ja mennä baariin. Huomenna on vuosipäivä yhdestä suomen jutusta. Toivon vaan etten saa ahi tai muuta kohtausta.

Isä sen ku nukkuu melkein koko ajan.

Mut alan olee sen verta väsy, et meen jo nukkuu....

Käyttäjä saloka kirjoittanut 19.08.2018 klo 21:35

Taas ilta/yö päättyy itkuun... tästä alkaa tulla perinne jo.

Olin eilen baaris, mikä oli väärin, ni ku kaikki mitä mä teen. Pitäisi olla va kotona kädet ristissä, niin ettei ketään huomaa.

Olen tosi uupunut elämään. En va jaksa enää. Kaikki ongelmat kaatuu mun päälle. Multa odotetaan niiden ratkaisuu.

En tiä, en jaksa enää...
Isäkin on taas sairaalassa, ei sekään jaksanu.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 20.08.2018 klo 12:33

Oottelen, koska lähen isää kattoo. Vaikka oon tosi väsy. Ei me lähdettykkään mökille.
Tekisi va mieli ottaa lääkkeitä enemmän ku saa. Haluan pois täältä...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 20.08.2018 klo 17:53

Isä oli väsynyt, mutta oma itsensä. Rupeeko hänen kroppansa nyt tilttaamaan väsymyksellä ja jne... Huomenna pääsee ehkä kotiin jo.

Olen lähemmäs 6000 askelta tallustellu tänään. En tiä onko kuinka hyvä laskuri. mulle toi on suuri luku, toiselle pieni.

laitoin nuudeleita tulee ja otin pakkasesta omia lihapullia muutaman. Olen tämän kuun aikana laihtunut reilu 2 kiloo. Eihän se ole mitään, mutta kun en enä oikee syö mitään.

Päätä sattuu, on sattunut pe asti jo. Siihen ei auta lääkekään. Pitää vaan kärsii.

Olen väsynyt...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 21.08.2018 klo 01:44

Pelästyn taas kaikkia ääniä. Olisi ehkä parempi mennä nukkuu, mut ei oikee nukuta.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 21.08.2018 klo 22:18

Mulla ja tytöllä hiukan samaa ongelmaa. Ruokahalu poissa ja jos syö nii tulee huono olo. Tyttöä häiritsee se jo koulua, joten hän soittaa aamulla terkkarille. Muuten hän lupas pitää rennon päivän, eli kaverit vex. Ehkä me ollaan niin tressaantuneita molemmat isästä ja tytön koulusta ym. Ehkä yks huilipäivä riittää. Tai sit ei.
On kamalaa pakottaa tyttöä syömään, vaikka se tekee pahaa.
Huomiseksi teen jauhiskeittoo, jos se auttais meihin vähän.

En jaksanu kattoo telkkaa. Kutosin liinan puikoilta pois. Ei siit kovin iso tullukaan. Huomen ehkä pingotan sen.

Menin tyhmänä juomaan kerralla litran soijakaakaota. Tänään aamulla ruokatorvee poltti, vaikka otin lääkkeet. Se on ikävä tunne. Saa nähdä mitä huomenna, onko sama hommeli et polttaa. Jos on, ni mun täytyy lisätä lääkitystä. Tätä oli jo ennen ryyppäjäisii, mut se vissiin pahensi. Ennen nä oireet on loppunu siihen kun otan taas lääkkeen.

Torstaina pitäis ptt tulla. Mietin huomenna, peruunko. Ei tä meidän tarttuvaa oo, mut mä ainakin oon niin väsyny kans.

Olin mä prismassa tänään. Tehtiin vähän "maaseutu" ajelua äitin kans. Isä sai lääkkeensä.

Mut huomenna ollaan viisaampia. Taidan laittaa musan soimaan ja nukkumaan. Jos se auttais tähän olotilaan....

Käyttäjä saloka kirjoittanut 22.08.2018 klo 15:25

Tyttö lähti kouluun hakee s-lomaa. Tk:sta kesti 3h soittaa kun kiirreellinenä laitoin. Kai se tyttö pärjää. Menee kuulemma hesen kaut ettei tarvi ruokaa tehä.
Huomen kävelen aamust ptt:n kans lähikauppaan ostaa viimisillä rahoilla ruokaa.
Sain tärkeemmät laskut maksettuu tänään. Lääkkeisiin ei jäänny rahaa. Käytetään siis lapsilisä niihin ensi viikolla.

Sain liinan pingotukseen. Yhdet sukat pääteltyy. Uudet sukat aloitettuu.

Olen va niin väsy et mietin jos menis päikkäreille.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 22.08.2018 klo 17:48

tyttö sai sairaslomapäivän tänäänn, mut joutui koulun terkkarilta hakemaan sen. En usko että se auttaa....

Huomenna pitäisi jaksaa kauppaan kävellä ja mennä ostaa tortilla-aineksia. Tyttö haluais niitä. Tehdään mitä tyttö haluaa. Mä en vaan tiä mitä kaikkia niihinn kuuluu ja mitä tossa meijän tyhmäs lähikaupasssa on. Jonkinlaista ostoslistaa tein jo.

yritin päivällä nukkuu, mut ei siitä mitään tullu. Lepäsin sit peiton alla sängyssä. Olen vaan ni pirun väsynyt koko ajan.

Huomenna aamusta tulee ptt. Grr... en kyl jaksa mikään pirtee peipponen olla. Vielä ne ei ole ainakaan sossulle soittanut. Ei ole ainakaan postia tullu sieltä suunnalta.

En ole syöny tänään mitään vielä. 3 isoo kuppii teetä juonut. Tytön pitäisi ruokaa tua, kun tulee. Ehkä tämä olo selittyy silläkin.

En osaa mitään järkevää kirjoittaa. tuntuu ettei päässä ole mitään ja mitään en osaa. Laitoin liinan pingottumaan, mut sekin tais mennä ihan väärin. Aloitin sukkii tekee, mut se on liian työlästä tällä hetkellä.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 23.08.2018 klo 16:34

Tortillat teki kauppansa. Jaksoin just ja just ne tehä.

Mietin olenko tulossa kipeeksi. Aivastelen va siihen suuntaan. Toivottavasti en.

Huomenna täytyy taas jotain ruokaa tehä. Olisiko jauhiskeitto mitään. Tosin siinä tarvii jaksaa pilkkoo ja kuorii.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 23.08.2018 klo 17:47

Tortillat teki kauppansa ja jopa mullekkin jätettiin. Aika paljon jauhelihaa noi teinit laittaa niihin. Meitä oli kolme syöjää.

Mä oon ihan sekaisin, oonko tänne jo kirjoittanut ja mitä. Ilmeisesti oon kipeeksi tulossa, niin ajatukset ei jaksa virrata.

Kivaa jos tuun, ni ma kirppisjuttu peruuntuu. Kivaa olla ensi viikolla sängyn pohjalla ojestamassa tyttöä. Mä inhoan olla kipeenä, ainakin jos lämpö nousee. Toivottavasti tämä olotila on nyt vaan jokin oma taistelu kropan kanssa.

Huomenna aamulla tarvii soittaa tk:hon. Tyttö haluaa. Hänellä on ni huono olo, vaikka joten kuten pystyy olee kavereiden kanssa. Ilmeisesti sillä on tressitasot niin korkealla että reagoi tälläi. Olen iloinen että hän söi yhden tortillan.

Toi peikko kaipaisi hoitoo. Miksen muistanut sitä multaa ostaa tänään. Pitäisikö kokeilla jos jaksais huomenna ottaa operaation peikko. Pitäis pyykitkin pestä ja sit pitäisi joskus pesukone pestä. Eikä toi vessan pesukaan ole pahitteeksi.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 24.08.2018 klo 00:06

Tyttö tarvii uudet housut. On jostain supistettava, et hä saa ne. Hän tarvis meikkejäkin.
Rahaa menee. Eläke on jo melkein kulutettu nyt. Vaikka se tulee vasta 7. Pvä.

Iltalääkkeet jäi kurkkuun. Pitää keksii siihen joku kikka. Ei aamulääkkeet niin jää. Omituista. Pieneneekö mulla illalla kurkkuni ni paljon sit.

Päätä on särkeny aina välillä. En o aivastellu enää oikee. Väsyny olo, mut ei saa nukuttuu. Ranteita ja polvia sattuu.

Huomenna yritän jaksaa tehdä jotain. Paljon olisi tekemistä.

Huomenna pitäis men isää vastaan taas. Ei saa yhtään helpotusta. Lauantaina ja sunnuntaina myös. Kyl se muuten menis, mut kroppaa sattuu, ni ei toi kävelymatka mikään ihana o.
Enemmän mä välitän isästä ku sisko. Joka ilta soitan äitille, aina ei ees vastaa.

Katotaan millainen yö tulee ja millainen huominen päivä on...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 24.08.2018 klo 21:39

Aivastelen edelleen, mut ei ole nuhaa.

Tytöllä ollu vaikea päivä tänään. Se ahdisti mua, kun en voinu auttaa. Onneks nyt on hiukan helpompaa jo.

Itel ollu vaikee päivä ja harmittaa kun en saanu kaikkee tehtyy,mitä piti.

Isä on huonona. Saa nähä koska joutuu sairaalaan takas.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 24.08.2018 klo 21:54

Hei, Saloka!😍

Miten sinä ja tyttö voitte? Mulla on tyttöäni ikävä. ei olla nähty pariin viikkoon... Mitä isällesi kuuluu.

Parempaa oloa sinulle.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 25.08.2018 klo 12:22

Jardin Prive kirjoitti 24.8.2018 21:54

Hei, Saloka!😍

Miten sinä ja tyttö voitte? Mulla on tyttöäni ikävä. ei olla nähty pariin viikkoon... Mitä isällesi kuuluu.

Parempaa oloa sinulle.

Jp ☺️❤️☺️
Mä aivastelen, mut ei nuhaa.
Tyttö kärsi eilen järkyttävästä olosta. Itki kivusta ja oloaan. Mut nyt jo touhukas oma itsensä joka suunnittelee menoa kaverille yökylään.
Isä oli eilen vähän väsynyt ja huonossa kunnossa. Muisti pelas. Mut tänään on kai jo paremmassa kunnossa. Menen sinne alku illasta.

Käyttäjä September kirjoittanut 25.08.2018 klo 16:31

Kuulostaa kyllä raskaalta tuo isästäsi huolehtiminen. Hienoa ja arvokasta varmasti hänelle, mutta saatko oikein vapaapäiviä perheestäsi? Ilman että tapaat vanhempiasi tai soittelet äitisi tai siskosi kanssa? Näin ulkopuolisen korvaan kuulostaa, että olet uupunut.