Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä…

Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 27.06.2012 klo 17:19 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.06.2012 klo 17:19

Yritän kovasti koittaa saada ajatukseni jotenkin järkeviin ajatuksiin, mut tuntuu vaan että elämä koettelee meitä todella apäoikeudenmukaisesti. Miksi kaikki menee yhessä perheessä niin päin mäntyy?

Olen viikon jaksanut suht hyvin. Ehkä jaksan eteenpäinkin. En tiä. Tällä hetkellä itkun keskellä tuntuu kaikki niin vaikeelta ja turhalta.

Lähetin isän koiran (joka on mulle tosi tärkeä ja rakas) viimiselle matkalle. Otin juuri ennen lähtöä muutaman äkkiä kuvan. Kuiskasin korvaan heipat ja annoin pusuja. Koira itessään luulee että pääsee ulos lenkille tai auto ajelulle. Se ei tajuu että tämä on viiminen matka.

Tämän kaiken kruunas se, että äiti joutui muuttaa su illalla mun luokse, eli aamusin on todella aikaset herätykset ja koko ajan ahdistava olo. Kuulemma jos viel jaksan pe asti, ni hän lähtee. Sit alkaa se ahdistava olo siitä että miten isä ja hän pärjää siellä siaiskämpässä. Ja miten mä pärjään (jos mulle ees annetaan) tytön kanssa täällä ihan yksin.

En tiä mitä tai miksi tässä kirjoitan. On ni paha olla. Ruoka on syömättä, kun en keksi mitä syä. Maha oireilee. Söin tossa jätskin, joka tuntuu jäävän kurkkuuni. Pitäis kai jua jotain, mut en jaksa raahautua keittiöön, kun siinä välissä on Benin kipot ja tulee olo että Beni tulee ja on täällä.

Mä taidan lopettaa tämän, kun ei tässä ole mitään järkee…

Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.07.2018 klo 23:30

Söin annoksen keittoa ja sit oon syöny hapankorppuu nakilla. Et ei kehuttavaa.

Tällä hetkellä on paska olo. Sisko hehkuttaa kuinka hauskaa on bilettämässä. Mä makaan kotona. Siskolle ei ero vaikuttanu muuten ku, et helpotti hänen menemisii.
Kyl mäkin haluaisin mennä ja tulla, mut ei mulla ole yhtään ainuttakaan kaveria tai ystävää. Tä yks oli, mut voiko tätä enää "suhteeksi" sanoa ku ei toukokuun alun jälkeen o kuulunu mitään. Silloin laitoin viestin, et miten menee. Enkä saanu vastausta ikinä.

Tekis tosiaan mieli ottaa ja lähtee. Mennä vaikka mökille kuukaudeks, mut en mä voi jättää tyttöö tänne ja isää. Jos mä va katoisin. Nythän ihmisii katoaa. Menisin rannalle ja uisin niin kauan et voimat loppuu. Mut koska ne loppuu.ei musta välitetä ku sitten vasta ku apua tarvitaan.

Otin iltalääkkeet jos vähän rauhottuisin ja rauhottuis toi åpäänsisäinen elämä. Tuntuu et hyvä ja paha tappelevat siellä koko ajan kunkkuudesta. Että kumpaa tietä meen, hyvää tai pahaa.

Tekisi mieli repii hiukset, satuttaa itteäni. En va jaksa enää. Olen sen julkisesti sanonut, mut ei sitä ketään ymmärrä. Miten voisin sen sanoo niin että muut ymmärtävät sen? Olen kertonut äitille ja siskolle im ajatuksia, mut tässä mä oon. Ei ne paljoo välitä. En ees tiä mitä tahtoisin. Pääni on ni sekaisin. Haluaisin ehkä että ne ei tappelis enää, hyvä ja paha. Että pääni sisällä olisi sopu. Mut se on liikaa vaadittu.

Olen ihan hikinen. On ällö olla. Mut olkoon. Ällö mä itekin oon.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 28.07.2018 klo 18:07

Tuli sit herättyy tähänki päivään, ei nyt mut aamupäivällä. Kaikki asiat jääny, ku ei voimia ole tehä. Tiskit melkein koneessa.. pyykit ei. Aamupäivällä tein molemmille smoothien, toiselle toisenlainen ja toiselle toisenlainen. Pitää illalla ottaa avokado huoneenlämpöön.

Sain laitettua pingotukseen ton pöytäliinan. Aloitin uutta, tällä kertaa virkaten isoo isoäidin neliötä va. En tiä kelle, mut kai se johonki eksyy.

Oon ihan naatti.en jaksa ees puhelinta pitää kädes. Koitan tos jua vettä, ku ei mul ole muuta ku vettä tai teetä tai kaakaota juotavana. Smoothieta en jaksa alkaa tekee.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 29.07.2018 klo 13:16

Hetken jaksoin tuolilla istua. Tein meille smoothien taas. Tyttö pyysi sitä hyvää 😍. Mä tein itelleni avokado, banaani, mustikkaa.

6lta heräsin ukonilmaan. Ropottina johdot irti kämpästä.

Taidan loppu päivän maata täs sängyl va. Ku ei jaksa näpytellä puhelintakaa.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 30.07.2018 klo 12:43

Isän kans jalkahoidossa. Sen jälkeen kotiin kuumuuteen. Tosin ei täälläkään mikään kylmä o. Hiki va virtaa.

Yöllä meni toinen korva lukkoon ja on edelleen. Pitää apteekkiin mennä ostaa jotain siihen.

Olo on uninen. Jos vaikka nukkuis ootelles. Ei oikee viitsi.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 30.07.2018 klo 22:39

Jaksoin hoitaa asiat. Illalla saan yöksi suihketta korviin. Mahtaa tulla ihana tunne.

Isä taas huonona vissiin. Saa nähä mihin tä yö kehittyy. Pelkään pahinta jo. En uskalla tytölle sanoo mitään, ehkä parempi näin.

Syömiset on penkin alla. 4 hapankorppuu ja 4 nakkia saldona tänään ja nekin illalla. Huomenna maha kiittää varmasti. Mut minkä teet, ku ei tee mieli. Huomenna teen päivällä smoothien, jollen muuta sit söiskään.

Pyykit pitäis laittaa kuivumaan vielä. Piti pikapestä koneellinen pyykkiä klo 21 aikoihin. Munki kaikki caprit on pyykissä. Nyt sain ne puhtaaksi.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 31.07.2018 klo 20:35

Isä ok.

Olen tänään syöny enemmän.

Juonu oon, mut ei o tarvinu vessas käydä. Onkohan munuaiset ihan ok:t.

Miettisin jos huomen koittais soittaa tk:hon. Kysyy miten saa lähetteen labraan.

Hiukan sain siivottuu tänään, mut paljo on jäljellä vielä.

Aamulla tyttö menee kolmannen kerran pankkiin. Saa nähä onnistuuko nyt kortin saaminen.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 01.08.2018 klo 17:09

tytön pankkiasiat hoituivat.

En soittanut tk.hon. Korva plompsahteleeaina ku leukaluita venyttää. Yritän ensi viikolla sitten mennä tk.hon.

Olen surullinen. Mua käytetään taas hyväksi, vasten mun tahtoa. Ei seksuaallisesti. Porukka on suunnitellut laivamatkaa parin vko päähän. Arvaa ketä joutuu isää hoitamaan sen ajan. Olishan sekin mahdollisuus että isä tulee meille, mut mä sanoin EI. Ehdotin hoitajaa, mut äiti kieltäytyi siitä. Nyt mä sit "kilttinä" tyttönä teen mitä käsketään.

Käytiin äitin kanssa cittarissa ja nyt on jääkaappi täynnä juotavaa ja syötävää. Huomenna teen sosekeiton, saa nähä miten onnaa, kun kaupassa ei ollu enää vanhoja pottuja, eli muusipottuja. Yks olis et pussimuusi, mut kokeilen ilman ekana ja jollei onnaa ni sitten se pussi muusi. Laitan siihen porkkanaa, selleriä, lanttua, kesäkurpitsaa ja purjoa. jotenki tuntuu köyhältä.

Olen henkisesti todella loppu, taas. Ruoka ei oikee maittanut, mut söin kumminkin. juon pepsi maxii, kun tuntuu että vesi tekee mahalle pahaa.

Ensi viikolla tulee perhetyö. Saa nähä mitä sanoo, kun näkee mut, jollen saa tsempattuu. Kämooä on ku räjähyksen jäljiltä ja haisen hieltä ja hiukset on ku peikolla. Olen sentään yrittänyt joka päivä vaihtaa vaatteitani. Suihkuun en silti pääse oikee. Tyynyliinat täytyy tänään vaihtaa, kun haisevat härskiintyneeltä juustolta. Hikoillut niin paljon öisin.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 01.08.2018 klo 19:32

miten saisin tytön ymmärtämään, kun hän ei taho ymmärtää. JOs yritän yhtä asiaa sanoo, sulkee hän korvat täysin. Ja asia on tosi tärkeä. Ehkä mä luovutan. Ehkä joku muu saa sille järkeä päähän.😑❓

Käyttäjä saloka kirjoittanut 02.08.2018 klo 14:28

Kasvissosekeitto tulossa, ilman pottuja...

Aloitin eilen 3tta liinaa virkkaamaan, enkä oikee ole tyytyväinen alkuun. Mut saa mennä.

Silmät painuu kiinni. Ei saa. Yritän tsempata itteni pysyy hereillä.

Otin munkin, kun maha alko huutaa tyhjyyttä. Ehkä ei ois kannattanu.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.08.2018 klo 01:28

Kumpa ei tarvis kauan tota korvaöljyä käyttääen tykkää siitä.

Ostin itel langattomat kuulokkeet ja sain ihan ite ne toimimaan.
Sit ostin siskon kans puoliks isälle synttärilahja.
Sit hiukan multaa, et saan noi avokadot purkkiin.

Huomen tai tänään pitää mennä ennen klo 14.30 isää vastaan ja kattoo et sil on kaikki ok.

Kumpikaan ei syöny sosekeittoa, laitoin sen jääkaappiin. Ehkä huomenna on parempi tuuri ja molemmille maistuisi.

Toi korva aine maistuu suussa ja tuntuu nenässä asti.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.08.2018 klo 16:14

Korva lukossa ☹️ eli öljyä illalla taas. Tätä menoo joudun ma soittaa tk:hon.

Kävin isän ottamas vastaa kerhosta.

Kaupasta lisää juotavaa ja jätskii.

Päätä sattuu ja väsyttää. Pitäiskö mennä päiväunille. Kello on jo paljo.

Saan henkkarit. Melkein 20 vuoden paperiton kausi loppuu. Jee...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 04.08.2018 klo 02:00

Olen itkeny koko illan. En va jaksanu enää ku kaikki tuntu menevän väärin ja olevan mua vastaan. Itku on nytki herkässä.

Tyttö pelästy ja soitti mummille et menee yöksi sinne. Ne tuli 23. Aikoihin hakemaan tytön tavaroita.

En tiä koska tyttö tulee kotiin.

Mun sietokykyni kaatui nyt. Salailut, tytön omia päätöksiä ja se ettei kuuntele (teini-ikä), uupuminen, ja kaikki.

Äiti kielsi huomenna alkaa mehuu tekee, mut sanoin et olen suurimman työn tehny jo, joten teen loppuun. Mä en marjoja roskiin heitä. Löysin pakkasesta todella paljon mustikkaa. Vähän vähemmin mustaherukkaa, mansikkaa ja raparperia. Syksyllä kummiski kokeilen, onnistuuko mehumaijalla tehä omenamehuu. Mut kun saan noi marjat laitettuu, jää va puolukat ja niiden mehustaminen.

Mut kai mä seikkailen netissä ja ootan lääkkeiden vaikutusta.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 04.08.2018 klo 12:10

6-7 tunnin yöunilla mennään. Tarvii ehkä nukkuu päikkärit.
Mehumaija porisee. Oli yön aikana tullu melkein 5 litraa mehua jo.
Kävin sateessa kaupassa ja vanhemmilla. Mitään ei tyttö sanonu yöstä. Eikä tullu kotiin.
Olen tosi väsy ja uupunu..

Käyttäjä saloka kirjoittanut 04.08.2018 klo 23:41

Tyttö kotona, mutta koko illan ollu 3 hänen kaveriakin. Laitoin äskön viestin et kämppä tyhjenee tasalta. Saa nähä tyhjeneekö.

Sain mehut tehtyy, 7 litraa. Sisko tulee huomenna hakemaan. Oli ihan ok:n makusta.

Sain 3n pöytäliinan valmiiksi. Siitä tuli iso. Sain myös yhet sukat valmiiksi. Huomenna saa ottaa uudet langat ja aloittaa uutta pöytäliinaa. Jos koittais 3lla värillä. Pitää viel miettii.

Saa nähä kauanko saan nukkuu ens yön. Saanko niin kauan ku unta on, vai herätetään.

Äiti kysy onko tänään ollu parempi päivä. Sanoin, miten se yhdessä yössä voi muuttuu. Äiti luulee et kaikki tapahtuu ku hän sormia napsauttaa. Ehkä kupissa on vielä hiukan tilaa, mut ei kamalasti.

Huomenna vois avokadoja purkittaa. Siinä olis pikkusen duunii mulla. Täytyy vissiin 6 uudelleen purkittaa. Täytyy kattoo kuinka paljon jaksaa. Suihkussa pitää ainakin käydä, ku tänään illalla en päässy teinien vuoksi.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 05.08.2018 klo 19:33

en ole vielä ainakaan jaksanut avokaadoihin koskenut. Vaikka nukuin melkein 11h, niin silti koko päiä on ollut äsyttävä ja en o jaksanut keskittyy oikee mihinkään.

Aloitin 4nn liinan teon ja heti sai purkaa ja nyt kun on vähän pidemmällä sai muutaman kerroksen purkaa. Kuinkahan iso tosta liinasta tulee isona sitten.

Tyttö menee isovanhemmille yöksi. Pääsen ite ajoissa nukkumaan. Pitää va ennen sitä pillereitä pyörittää.

Oon taas ollu huono syömään ja kun syö, tulee huono olo heti. Juomisessa sama ika. Ehkä tressaan ensi viikonloppua jo niin paljon.

siskohaki 6 litraa mehua, jätin tutulle litran.

Ei tästäkään mitään tuu, ei oikee ajatuset kulje....