Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä…

Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 27.06.2012 klo 17:19 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.06.2012 klo 17:19

Yritän kovasti koittaa saada ajatukseni jotenkin järkeviin ajatuksiin, mut tuntuu vaan että elämä koettelee meitä todella apäoikeudenmukaisesti. Miksi kaikki menee yhessä perheessä niin päin mäntyy?

Olen viikon jaksanut suht hyvin. Ehkä jaksan eteenpäinkin. En tiä. Tällä hetkellä itkun keskellä tuntuu kaikki niin vaikeelta ja turhalta.

Lähetin isän koiran (joka on mulle tosi tärkeä ja rakas) viimiselle matkalle. Otin juuri ennen lähtöä muutaman äkkiä kuvan. Kuiskasin korvaan heipat ja annoin pusuja. Koira itessään luulee että pääsee ulos lenkille tai auto ajelulle. Se ei tajuu että tämä on viiminen matka.

Tämän kaiken kruunas se, että äiti joutui muuttaa su illalla mun luokse, eli aamusin on todella aikaset herätykset ja koko ajan ahdistava olo. Kuulemma jos viel jaksan pe asti, ni hän lähtee. Sit alkaa se ahdistava olo siitä että miten isä ja hän pärjää siellä siaiskämpässä. Ja miten mä pärjään (jos mulle ees annetaan) tytön kanssa täällä ihan yksin.

En tiä mitä tai miksi tässä kirjoitan. On ni paha olla. Ruoka on syömättä, kun en keksi mitä syä. Maha oireilee. Söin tossa jätskin, joka tuntuu jäävän kurkkuuni. Pitäis kai jua jotain, mut en jaksa raahautua keittiöön, kun siinä välissä on Benin kipot ja tulee olo että Beni tulee ja on täällä.

Mä taidan lopettaa tämän, kun ei tässä ole mitään järkee…

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 21.07.2018 klo 09:42

saloka kirjoitti 20.7.2018 18:0

Isällä on kohta synttärit, olisiko teillä ideaa, mitä antaisin lahjaksi? Mulla lyö tyhjää ja lujaa. Tekisi mieli koota vaikka semmoinen kassi, missä olisi kaikkee mitä hän tarvii ja käyttää mm. nutreja. Mut onko se hiukan tyhmää sit? Isä täyttää pyöreitä, mutta meidän piirit on niin pienet, että mitään isoja kekkereitä ei vietetä, eikä isä ehkä jaksakaan.

Musta toi kassi kuulostaa ihan kivalta lahja-ajatukselta 🙂

Käyttäjä saloka kirjoittanut 21.07.2018 klo 23:32

Kiitos soroppi. Pitää ensikuussa äitiltä hiukan kysellä mitä siihen kassiin vois laittaa.

Mulla on mukava olotila. Hiukan jännittyny. Sain viettää koko illan tytön huoneessa, hänen kanssa. Vaikka me siivottiin, niin silti se tuntu mahtavalta.

Huomenna pitäis men vanhempien varastoo siivoo.

Onneks mulla on nyt hyvä jakso tai hetki menossa. Mä kykenen tekee jotain. Musta on apua jollekkin.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 22.07.2018 klo 10:35

saloka kirjoitti 21.7.2018 23:32

Huomenna pitäis men vanhempien varastoo siivoo.

Onneks mulla on nyt hyvä jakso tai hetki menossa. Mä kykenen tekee jotain. Musta on apua jollekkin.

Hei, Saloka! Muistan keskeytetystä DKT:sta sen verran, että toisten auttaminen oli yksi ahdistusta lievittävistä tavoista. Tuntuu hyvältä olla avuksi, jos tuntee sen auttavan toista ihan oikeasti. Ja lisäksi haluaa auttaa ko. henkilöä, (tai eläintä, luontoa ym.) Ei siis pakolla!

JP

Käyttäjä saloka kirjoittanut 22.07.2018 klo 22:49

Jp 🙂🌻

Mahtaako hyvä jakso alkaa valuu sormien välistä. Niin paljon olisi vielä tehtävää.

Saatiin äitin kans varasto siivottuu. Sain tytön kans roudattuu hänen vanhoja leluja tänne myyntiin. Sain tehtyy pitkästä aikaa ruokaa. Olen saanu yhdet sukat valmiiksi tänään ja toisista puuttuu varsi. Kattelin siskolle tupaantuliaislahjaa kaapin kätköistä, ku hamsteri oon.

Huomen pitää valtakirja mennä tekee äitille. Sit tarvis varmaan eteist ja keittiöö siivota. Laittaa astiakone pesuun.

Mä nii toivon että jaksan huomenna.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 23.07.2018 klo 08:40

Hei, Saloka!😍

Luoko sulle toivoa tulevaisuuden suhteen se, että ainakin välillä pystyt toimimaan ja jaksat?

Miten tänään menee?

Voimia päivääsi! ☺️❤️☺️

JP

Käyttäjä saloka kirjoittanut 23.07.2018 klo 17:41

Jp 😍
Ne on niin lyhkäsiä ja pitkän aikavälillä kun tulee näitä spurtteja. Nyt alkaa meinaan pikku hiljaa väsy painaa.

Nukuin ihme kumma 12.30 asti tänään. En tiä mikä sen teki. Sit lähin jolkottelee vanhemmille tekee sen valtakirjan. Sit äiti päätti et jos mentäis cittariin eukonpäiville (euro). Sieltä tulin tunti sit. Tyttö söi patongin ja mä eilisen ruuan jämät.
Nyt olla möllötän ja mietin maailmaa. Sukkia vois kokeilla kutoa. Noi yhet kiinnostais nähdä lopputulos.

Väsy iskee. Maha kipeenä. Jalat kipeet. Kyl se tässä menee pikku hiljaa eteenpäin. Sain mä sentään syötyy joka on plussaa.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 24.07.2018 klo 16:06

voimat hiipuu pikku hiljaa ja jarruttaa. Jotain pientä olen saanut aikaiseksi tänäänkin, mut en tarpeeksi. Huomenna jatkan taas.

Yö oli huono taas. Aamulla heräsin aikaisin.

Tein tt-hakemuksen. Olen soitellut puheluita. Hoitanut asioita. Kärsinyt kivuista ja kuumuudesta.

Tyttö lähti tätinsä kanssa isoon kauppakeskukseen.

Käyttäjä September kirjoittanut 24.07.2018 klo 16:27

saloka,

Mukava kuulla, että olet saanut asioita hoidettua. Yritä kuitenkin olla tuntematta syyllisyyttä siitä, ettet tänään jaksanut tehdä mielestäsi tarpeeksi.

Minä suunnittelin kaupassa käymistä, mutta ei siitä tullut mitään. Ulkomaailma tuntuu liian ahdistavalta yksin. Sain kuitenkin pestyä pyykkiä ja olen saavutukseeni tyytyväinen. Ole sinäkin omiin saavutuksiisi tyytyväinen 🙂👍

Käyttäjä saloka kirjoittanut 25.07.2018 klo 01:09

September kirjoitti 24.7.2018 16:27

saloka,

Mukava kuulla, että olet saanut asioita hoidettua. Yritä kuitenkin olla tuntematta syyllisyyttä siitä, ettet tänään jaksanut tehdä mielestäsi tarpeeksi.

Minä suunnittelin kaupassa käymistä, mutta ei siitä tullut mitään. Ulkomaailma tuntuu liian ahdistavalta yksin. Sain kuitenkin pestyä pyykkiä ja olen saavutukseeni tyytyväinen. Ole sinäkin omiin saavutuksiisi tyytyväinen 🙂👍

En osaa olla tyytyväinen.

Ahdistaa ja pelottaa. En voi ottaa lääkkeitä ku join 2 lonkeroo. En uskalla ottaa kolmiolääkkeitä, vaikka en o kännis. Luulot tullu pintaan, tällä kertaa et joku tulee ja tappaa mut. On nois iltalääkkeissä jotain hyötyy, jos heti tekee tämän olon. Enkä usko alkoa syylliseksi. Pitää va jotenki rauhottua. Laskea lampaita, hevosia ym. Kyl kai tämä yö menee hyvin sit loppujen lopuks.

Käyttäjä September kirjoittanut 25.07.2018 klo 12:32

saloka,

Saitko nukuttua?

Käyttäjä saloka kirjoittanut 25.07.2018 klo 20:29

September kirjoitti 25.7.2018 12:32

saloka,

Saitko nukuttua?

Ihmeen hyvin. Mut aamulla olin hiestä märkänä ja sänky kans. Tänään otan lääkkeet. En jaksa harhoja enää.

..
En ole jaksanu tänää oikee mitään. Oon joko tuolilla istunu tai sit oon sängyssä maannu. Sain mä tiskikoneen täytettyy. Huomenna pitäis ottaa operaatio pyykit. En tiä yhtään millä voimilla senkin teen. Tyttö lähtee aamusta ja tulee joskus päivällä vasta.

Ei innosta, ei ilostuta, ei mitään. Asiat loksahtaa ja voin määrätyissä asioissa alkaa itkee.
Ahdistaa, kun ei tiä isän tilannetta. Siel on ekan kerran hoitaja käyny, jos isä on avanu oven. Kysyin siskolta, tietääkö se tilannetta.

En taas jaksa paneutuu mihinkään. En käsitöihin enkä muuhunkaan. Jotain mä yritän täällä näperrellä.

Oon syönny aivan liikaa. Olen oksentanu ja syöny taas.
Alan väsyy tähän hikeen ja likaisuuteen, mitä ei suihkussa saa pois. Suihku on ihan turha, kun sen jälkeen taas hikoo ittensä p-a;ksi.

Mun vasenta nilkkaa sattuu. Yritin painella ja ettii kipukohtaa, ni ei oikein onnistunu. Nyt mul on molemmat nilkat kipeet. Tekis mieli ottaa vasara ja hakata kipu pois.

Taidan koittaa, jos jaksaisin tehä tota pöytäliinaa. Väsyttäiski ihan kiitettävästi, ehkä nestevajautta hiukan.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 26.07.2018 klo 17:45

ei ne iltalääkkeet vienyt harhoja pois. Eilenkin oli niitä. ALoin kuvittelee kaikkee enemmän mun ja tytön turvallisuutta asua täällä. TÄ on rauhallinen talo nykyään, joskus joku innostuu ryyppää ja älämölyää, mut muuten tä talo on rauhallinen.

Tein tai lämmitin ruuan ja söin just,kasvisruokaa. Ostin kaupasta jotain herneproteiinipihvejä ja arvelutti maistaa. Musta ne oli todella hyviä. Uudestaankin voi ostaa. Sit lämmitin pikku porkkanoita pitkästä aikaa. Hyvää oli ruoka.

Olo oli kauppareissun jälkeen bussipysääkillä aika huono ja pelkäsin koko ajan että taju lähtee. Eilinen kokeilu kauran kanssa, ei oikee kannattanut. ei siitä kamalia oireita tullu, mut allergialistaan meni kumminkin. Kotona pärjään niiden oireiden kanssa, mut muualla en.

pääsin kauppaan ostamaan ruokaa, kun oli lapsilisä tullu. Iloinen yllätys. Nyt tytöllä on nakkeja ja salaattia.

Mun pitäisi joku kerta mennä ostaa lisää mehupulloja ja tyhjentää pakastin marjoista. Niitä on niin paljon siellä ja ei niitä tuu käytettyy oikee. Teen puuroakin (vispipuuro9 niin harvoin kun joudun yksin sen syömään. SIsko saa lisää mehua kylmiöönsä. Sit hän tekee puuroja ym niistä hoitolapsille. Samalla saisin pakkaseen lisää tilaa. TÄytyy kysyy siskolta koska hän jaksaisi käyttää yhdessä kaupassa niitä pulloja hakemassa.

Huh hellettä, kuinkahan kauan tätäkin kestää vielä? Joka päivä saa vaatteita vaihella ja pesstä pyykkiä. Tyttö oli eilen rannalla ja oli ruskettunut siellä. Mä en enää viitti mihinkään rannalle mennä hikoilemaan.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.07.2018 klo 00:25

Meinasin ilmoittaa omasta viestistä asiattoman, hiukan tuli näppäily virhe. Onneksi huomasin ajoissa.

Mulla on vasenta kylkee/rintaa nyt illalla vihlonut. Kerroin tutulle siitä. Sitä tulee niin istuvalteen ku makuultaan. Ei varmaan mitään vakavaa, joten seurailen.

Sain tytön lähtemään huomenna kanssani kauppaan ja isäni luo. Kauppaan on pakko mennä metsästää tytölle kivennäisvettä. Yhdestä kaupasta oli loppu jo. Isälle pitää men lämmittää soppaa ja kattoo et kaik ok, et äiti saa vapaapäiväänsä viettää.

Ei oikee tehoo iltalääkkeet, ainakaan vielä. Saa nähdä tehooko ollenkaan. Vielä ei ole tänään harhoja ollu. Sain tutulle kerrottuu, mut ei se ymmärtäny. Sano va, et asut niin korkealla ettei tänne ketään pääse. Sanoin et kyl mä sen tiän, mut harhahetkenä se on vähän vaikeaa uskoa ja tajuta.ei hän ymmärrä et mul on harhoja.

Sain pyykitki kuivumaan. Hiedtä olin urakan jälkeen märkänä. Huomenna tarvii keksii taas mitä vaatetta laittaa päälle ku on yli +30 luvattu. Välillä näytti 34, mut laski onneks. Usko sit mihinkään.

Mut kai mä alan laittaa musan soimaan ja nukkumaan. Et huomenna jaksaisin nousta sängystä, märästä semmoisesta.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 27.07.2018 klo 08:30

Hei saloka, jännää kuulla että ne pelkotilasi olivatkin harhoja. Olen miettinyt joskus aikaisemmin että osa niistä ei kuulosta ihan realistisilta (mikä ei tee niistä yhtään vähemmän pelottavia, pelon kokemus on todellinen vaikka siihen ei aina aihetta olisikaan), mutta ei mulle tullut yhtään mieleen. Uskon kyllä että asuntosi on turvallinen 🙂

Nuo rintakivut kuulostavat vähän pahalta, voihan se johtua stressistä mutta en tiedä kannattaisiko kysäistä asiaa tk:sta, jos jaksat? En muista oletko kertonut onko sulla mitään sydänjuttuja, mutta toivon joka tapauksessa että kipuilut hellittävät helteiden myötä. Mä odotan jo syksyä. Viileitä ja kosteita päiviä, ehkä muutamaa pakkasyötä silloin tällöin. Ei sillä, kesä on oikein kukkeaa aikaa mutta nämä lämpötilat eivät ole lemppareitani.

Onko sun helpompaa käydä isän luona silloin kun tyttö lähtee mukaan? Miten nyt taas olikaan, pitääkö sun alkaa taas käymään siellä enemmän sitten kun äidilläsi alkaa työt?

Pidä huolta itsestäsi ☺️❤️

Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.07.2018 klo 16:26

Moikka soroppi ☺️❤️
En tiä onko ne pelkotiloja vai harhoja tai sit molempia.
Ei mun sydämes mitään pitäis olla. Joku tietzen juttu ne on keksinyt noihin kipuihin. Tänään ei vielä o kipuillu. Muistan aikaa kun se kipu kaatoi mut sänkyyn. Se oli ihan järkyttävä kipu.
Onhan isän luonna helpompi käydä ku on kaveri/tyttö mukana. Tosin mentiin liian myöhään ja isä oli osannu jo ite lämmittää ruokaa itelle.
Isällä käy äitin iltavuoron aikoihin hoitaja, mut nyt oli vp ja äiti lähti mökillä käymään niin menin saman tien kun papereita piti allekirjoittaa ni kattoo isän vointii.

Ei ihme et oon täs kunnos, vp on 102/81. Veto ihan pois ja välillä todellisen tajukin. Yritän levätä ja nostaa paineita, mut ei se oikee onnistu. Suola laku ei oikee nosta sitä. Salmiakkia en ole mahaan koittanu vielä.

Täällä on vichyt ja kivennäisvedet kaupoista loppu. Jouduin tota kallista ostaa tytölle.

Meil on j.lihakeittoo tänään ruuaksi. Onneksi valmistuu nopeesti. Saa nähä jaksanko yhtään syä sitä. Ei tee oikee mieli ees jua. Haluais va nukkuu, mut on jo liian myöhä.