Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä…

Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 27.06.2012 klo 17:19 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.06.2012 klo 17:19

Yritän kovasti koittaa saada ajatukseni jotenkin järkeviin ajatuksiin, mut tuntuu vaan että elämä koettelee meitä todella apäoikeudenmukaisesti. Miksi kaikki menee yhessä perheessä niin päin mäntyy?

Olen viikon jaksanut suht hyvin. Ehkä jaksan eteenpäinkin. En tiä. Tällä hetkellä itkun keskellä tuntuu kaikki niin vaikeelta ja turhalta.

Lähetin isän koiran (joka on mulle tosi tärkeä ja rakas) viimiselle matkalle. Otin juuri ennen lähtöä muutaman äkkiä kuvan. Kuiskasin korvaan heipat ja annoin pusuja. Koira itessään luulee että pääsee ulos lenkille tai auto ajelulle. Se ei tajuu että tämä on viiminen matka.

Tämän kaiken kruunas se, että äiti joutui muuttaa su illalla mun luokse, eli aamusin on todella aikaset herätykset ja koko ajan ahdistava olo. Kuulemma jos viel jaksan pe asti, ni hän lähtee. Sit alkaa se ahdistava olo siitä että miten isä ja hän pärjää siellä siaiskämpässä. Ja miten mä pärjään (jos mulle ees annetaan) tytön kanssa täällä ihan yksin.

En tiä mitä tai miksi tässä kirjoitan. On ni paha olla. Ruoka on syömättä, kun en keksi mitä syä. Maha oireilee. Söin tossa jätskin, joka tuntuu jäävän kurkkuuni. Pitäis kai jua jotain, mut en jaksa raahautua keittiöön, kun siinä välissä on Benin kipot ja tulee olo että Beni tulee ja on täällä.

Mä taidan lopettaa tämän, kun ei tässä ole mitään järkee…

Käyttäjä saloka kirjoittanut 16.06.2018 klo 11:23

Hän on hyväksynyt paikan. Eilen hänelle tuli vaan kaikkea niin paljon että lopulta ei puhunu enää. Aamulla lähti klo 6 isovanhemmille ja sieltä saloon. En tiedä koska tulee. Annan rauhottua, kun tiän missä on.

Mä en ole vanhempia jättäny. Nyt pakosta joudun vkl olee kotona, kun jalka ei kestä kantaa. Ennemmin siskoni on jättäny vanhemmat. Hänelle vanhemmat on toissijainen, kun taas mä ajattelen ekana vanhempia.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 16.06.2018 klo 21:04

Vaikka päikkärit nukuin, silti väsyttää. Otin jo iltalääkkeet, en tiä miks. Jotenki tuntuu sekavalta kaikki.

Huomenna teen lasangee. Pitää kerätä voimia siihen. Jääkaappi on aika tyhjä.

Maanantaina soitan terv. Keskukseen. Mahanko saada ees ajan sin. Tai apua. Nyt tänään ei ole jalka niin kipee, kun oon kotona va ollu.

Tyttö lähtee huomenna taas omille sovittuihin menoihin. Maanantaina saa sitten olla taas.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 17.06.2018 klo 18:33

Se on näköjään sellai, et vaikka nukun öisin, ni on nukuttava päivälläkin. Ei vaa jaksa mennä koko päivää läpi.

Tänään sain astiat pestyy ja tein lasangen. Ruuasta tuli ihmeen hyvää.

Tyttö on ollu kohta 7 tuntii pois. Tiedän hiukan hänen liikkeistään.

Olen va uupunu tähän elämään. En jaksa mitään tehdä.

Käyttäjä kirjoittanut 17.06.2018 klo 19:32

Hei. Saloka.
Onko tyttö ollut paljon reissussa?
Kuinka isäsi jaksaa?
Oletko kovin uupunut? Milloin olet saanut levätä kunnolla?
Minulla oli juuri vieraita. Veljeni vaimonsa kanssa. Toivat minulle kukkaamppelin
Ja laittoivat sille kattoon koukun. Josta se roikkuu alaspäin narun varassa.
Kaikkea hyvää sinulle jatkossa.😍

Käyttäjä saloka kirjoittanut 18.06.2018 klo 12:24

jaanas kirjoitti 17.6.2018 19:32

Hei. Saloka.
Onko tyttö ollut paljon reissussa?
Kuinka isäsi jaksaa?
Oletko kovin uupunut? Milloin olet saanut levätä kunnolla?
Minulla oli juuri vieraita. Veljeni vaimonsa kanssa. Toivat minulle kukkaamppelin
Ja laittoivat sille kattoon koukun. Josta se roikkuu alaspäin narun varassa.
Kaikkea hyvää sinulle jatkossa.😍

Moi jaana.
Tyttö yrittää keksia tekemstä. Tänään onneks ei o mitään, mut ti ja ke taas.
Isällä muisti pätkii. Oli aamulla lähdössä laitilaan. Oli laittanu itsensä kuntoon asti.mut ei onneks sit lähtenykään. Nyt on kaikki ok. Ei hän saanu flunssaa, mikä on hyvä asia.
En taida saada tarpeeksi levätä. Tänäänki suoraa sängystä vanhemmille auttelee. Tunnin päästä lääkäriin ja sieltä isän luo. Mut ehtii sitä sit haudas levätä.

...
Tyttö alko eilen puhuu mulle taas ja on oma itsensä. Paistoi itselleen lettuja.

Tytön isä ottanu yhteyttä taas. Annan heidän puhuu keskenään. En puutu siihen.

Jos ottais 30 min nokoset...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 18.06.2018 klo 15:08

En mä nokosia ottanu. En pystyny rauhottuu niin paljoo.

Lääkäri sano et jalas on jännetupintulehdus. Saa nähdä kuinka kauan on. Onneks to -> su saa lepuuttaa jalkaa.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 19.06.2018 klo 18:00

Tyttö on tätinsä ja mumminsa kanssa ruokaostoksilla. Jännittää mitä sieltä tulee.

Kela töppäs mun tukihakemuksen kanssa. Jouduttiin uudelleen laittaa käsittelyyn.

Äiti osti mulle lankaa synttärilahjaksi. Teen niistä itelleni sukat, joskus. Sit sain muutaman kerän että teen siskonpojalle sukat. Mallia vielä mietin, kun ei pitsii voi olla...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 19.06.2018 klo 22:52

Ihan hyvää tavaraa tuli kaupasta. Nyt on hiukaks aikaa jotain pientä. Esim mulle lihaa loppu viikoksi.

En tiä auttaako noi kylmägeelit tohon jalkaan. Laitan silti.

Ystävän miesystävä kysy tulisinko heidän kans jussii viettää. Käskin kysyy, sopiiko se ystävälle. Vielä ei ainakaan ole tullu viestiä. Ei mun ole pakko mennä. Viihdyn yksin ihan hyvin kotonakin.

Hain netistä miesten yksivärisiä sukan ohjeita.aika haastavaa, mut löysin kumminkin. Nyt on 4 ohjetta ylös kirjoitettu. Haastavaa on, et mistä aloitan ja millä ohjeella ja minkä värisellä langalla.

Tyttö lähtee taas aamulla. Sit kun tulee, teen varmaan ruuan.
Ylihuomenna hän lähteekin sit mökille.

Käyttäjä kirjoittanut 20.06.2018 klo 06:47

Hei saloka.
Kuulostaa kivalta. 😍
Kiva että nyt menee jo paremmin. 😍

Käyttäjä saloka kirjoittanut 20.06.2018 klo 14:41

Jaana, kyl jotenkin hiukan paremmin menee, ku saa kotona va olla ja tehä kaikki omalla painollaan.

...
Oon koko päivän jutellu meses tän miesystävän kanssa. En mene heille jussina. Vietän sen yksin kotona. En ees juo. Kuuntelen haavan kahinaa ja yritän kerätä ensi viikoks voimii.

Aloitin tekee siskonpojalle sukkia. On vaan inhottavaa neuloo tumman harmaata lankaa kun ei näe kerroksia. Täytyy laittaa merkit aina.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 20.06.2018 klo 23:31

Sukat edenneet hyvin. En ole lankaan oikee tyytyväinen, mut olkoon. Pelkään langan loppuvan kesken.

Tyttö haaveilee muutosta. Odottaa 2.7 päivää. Yritän jarrutella sitä, mutta turhaan.

On jotenki hylätty olo. Polilla ei ole suhdetta oikeastaan ollenkaan. Ihan ku ne tai hoitaja ei välitä. Lääkärihän vaihtu. Ainut joka on hiukan kiinnostunu mun voinnista on sossu j perhetyö. Mut ei nekään voi sellai auttaa. Muuta ku et voin puhua heidän kanssa.

Kirjoitin tälle miesystävälle, etten odota enää mun ja ystävän "suhteesta" mitään. En laita viestiä hänelle, koska hän ei niihin kumminkaan vastaa. En ala tressaa enää miten hänellä menee tai mitä kuuluu. Tä miesystävä kysy, saako hän olla mun kaveri silti. En voi kieltääkään. Mulla ei ole ketään sellaista todellista ystävää enää. Kahvilla käyn äitin kanssa, tosin mä istun ja hä juo. Shoppailen yksin tai äitin kanssa, enää. Pidän ajatukseni pääni sisällä, ettei ne tee pahaa muille. Sit välillä kuppi menee nurin ja tulee tyhmii ajatuksii päähän tai väsy on niin tapissa ettei keksi ulospääsyä. Kun tulee joka puolelta ongelmia, nii ei sitä kestä.

Jalka pääsee testiin huomenna. On ollu suht ok nyt ku on kotona ollu va. Mietin miten selviin kaupasta. Menen ja tulen linja-autolla, mut kestääkö jalka vai kiroanko loppu illan ja laahaan jalkaani perässä.

Pitäis olla nukkumassa jo, mut ei yhtään nukuta. Hiukan alkaa lääkkeet tehoo, kun tämäkin teksti on 2 kertainen. Mut silti ei sellaista o, et 5 minsan päästä nukun. Ehkä alan tubee kattoo jotain unettavia videoita ja sit joskus aamuyöstä nukahan...

Käyttäjä kirjoittanut 22.06.2018 klo 07:50

Hei saloka.
Minua inhoittaa kuin minua sanotaan sekavaksi, juuri silloin kuin olen onnistunut kertomaan
jotain minulle tärkeitä asioita mielestäni selkeästi. 😑❓ Ja perustellaan se näin, sinä aloitat
asian ja siirryt toiseen asiaan kertomatta kuitenkaan sitä loppuun. 😑❓ Ja minä tipahdan
kärryiltä 😑❓ missä on asian alku ja missä on sen loppu. 😑❓ Millaisen lopun asioihin haluaa
sellainen ihminen? 😑❓ Onnellisen tietenkin! 😑❓

Käyttäjä saloka kirjoittanut 22.06.2018 klo 19:49

Jaana, mun mielestäni jokainen saa kirjoittaa miten tahtoo, vaikka väärinpäin.

....
Tä päivä on menny ihan penkin alle. Olen tehny tyhmyyksiä. Nyt oon henkisesti ja fyysisesti niin loppu että mietin nukkumista jo.

Huomenna yritän olla kiltti.

Päivällä oli henkinen kunto aika matalalla, eikä se kovin korkealla nytkää o. Pitää vaa keksii jotenki nousu tässä.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 23.06.2018 klo 16:45

Kyl ne ihmeelliseen paikkaan finnit tulee, ja on kipeitä. Nyt on korvan juuressa. Onneks mulla ei ole laseja, muuten se sattuis.

Kömpisin kolostani ja kävin kaupassa. Matkalla tuli vastaan krapulaisia ihmisii. Mulla ei o krapulaa, kun en o juonu.

Huomenna tyttö tulee kotiin taas. Pitää pyykkiä pestä.

Nukuin viime yönnä 11h. Silti voisin taas nukkuu. Onkohan mun masis siinä kunnos ettei uni riitä. Tai onko toi lääkearsenaali syyllinen.

Ensi voikolla tulee ptt. Mitähän sitä tekis hänen kans. Isoa lenkkii en voi tehdä. Jos jutellaan, kääntyy se muhun ja sitä kautta miten menee. En haluis kertoo.

Saa nähdä tuleeko kelasta lisää rahaa, kun käsittelevät uudelleen hakemuksen. Pitäis tulla. Se et koska, on eri asia.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 23.06.2018 klo 23:48

En ole pitkään aikaa saanu tällästä olotilaa. Pelkään niin etten uskalla liikkuu. Onneks otin lääkkeet ennen ja ootan niiden tehoa. Niissä sentään rauhottavaa ja ahdistavaa. Tekee koko ajan mieli men tarkistaa ovi, mut en uskalla liikkuu. Alku illast leipii tehdes oli tunne et tääl on joku... et joku oli selkäni takana. Niin ku nytkin. Mut ei ole. Yritän pitää järkeni, että oon täällä yksin. En saa harhoille antaa periksi.

Multa loppui lanka sukista. Joudun tekee mustat kärjet niihin, tumman harmaihin sukkiin.

Huomenna onneks tyttö tulee. On vähän "turvallisempaa".

Ehkä mä oon ite aiheuttanu nä harhat ja tuntemukset. Mun täytyy va rauhottuu ja uskoo ettei näin korkealle ketään kiive ja oli on ollu lukossa koko päivän.