Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä…

Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 27.06.2012 klo 17:19 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.06.2012 klo 17:19

Yritän kovasti koittaa saada ajatukseni jotenkin järkeviin ajatuksiin, mut tuntuu vaan että elämä koettelee meitä todella apäoikeudenmukaisesti. Miksi kaikki menee yhessä perheessä niin päin mäntyy?

Olen viikon jaksanut suht hyvin. Ehkä jaksan eteenpäinkin. En tiä. Tällä hetkellä itkun keskellä tuntuu kaikki niin vaikeelta ja turhalta.

Lähetin isän koiran (joka on mulle tosi tärkeä ja rakas) viimiselle matkalle. Otin juuri ennen lähtöä muutaman äkkiä kuvan. Kuiskasin korvaan heipat ja annoin pusuja. Koira itessään luulee että pääsee ulos lenkille tai auto ajelulle. Se ei tajuu että tämä on viiminen matka.

Tämän kaiken kruunas se, että äiti joutui muuttaa su illalla mun luokse, eli aamusin on todella aikaset herätykset ja koko ajan ahdistava olo. Kuulemma jos viel jaksan pe asti, ni hän lähtee. Sit alkaa se ahdistava olo siitä että miten isä ja hän pärjää siellä siaiskämpässä. Ja miten mä pärjään (jos mulle ees annetaan) tytön kanssa täällä ihan yksin.

En tiä mitä tai miksi tässä kirjoitan. On ni paha olla. Ruoka on syömättä, kun en keksi mitä syä. Maha oireilee. Söin tossa jätskin, joka tuntuu jäävän kurkkuuni. Pitäis kai jua jotain, mut en jaksa raahautua keittiöön, kun siinä välissä on Benin kipot ja tulee olo että Beni tulee ja on täällä.

Mä taidan lopettaa tämän, kun ei tässä ole mitään järkee…

Käyttäjä saloka kirjoittanut 23.05.2018 klo 19:38

eipä se lääkäri osannut auttaa. Ei mua osaa kukaan auttaa. Uuvun joka päivä enemmän ja enemmän. Jotain ahdistuksee4n se anto lääkettä. EN tiä millä rahalla senkin haen.

Kaikki tuntuu menevän pepulleen.

Syömiset on ihan minimit. Leivällä tänään eteenpäin. Ei jaksa enempää syä. Huomenna koitan jotain ruuan näköistä tehä.

Huomenna taas raskas päivä. TÄytyy ajoissa herätä ja mennä postiin. Sieltä kotiin ja sit iltapäivällä isää kärrää, kun sisko ei sitä kumminkaan tee. Sit pääsen kotiin vasta.

Olen niin väsynyt, että ajattelen jo kummia. Mietin millä saisin tämän pois. Olen ihan yksin tämän p:n kanssa.

😭

Käyttäjä saloka kirjoittanut 24.05.2018 klo 17:08

Aamulla lähdin postiin/kauppaan. Joutusin tulemaan toisella autolla kotiin, kun en jaksanut tuntia istua ja odottaa. Toinen auto oli paljon aikaisemmin, vaikka jouduin 2lla autolla tulemaan. EN pystynyt paljoo mitään ostaa kaupasta ja lääke jäi apteekkiin. TOivon että huomenna jää rahaa sen verta että saan sen lääkkeen.

Kotona laitoin pesukoneen päälle. Pyykkejä oli enemmän kun koneellinen, mut pesin ns. kesävaatteimmat.

Kun tyttö tuli koulusta, lähdimme taatan luo. Taata jo odotti meitä ja ilmeisesti luuli ettei me mennäkään sinne. Lähdimme samantien ulos. Kävelimme hiukan pidemmän matkan mitä eilen ja ihastelimme matkalla isoja kiviä jossa oli kauniita tekstejä. Kotona sain isän juomaan nutri drinkin vielä ennen kun lähdin.

Päätä hiukan sattuu. Söin tossa monta pikkuleipää, että saan sokeria tähän päivään. Olen vaan pepsi maxia juonut tänään. Ootan tyttöä naapurikunnan kauppakeskuksesta, ni voin alkaa sitten ruokaa tekee.

Huomenna pitääkin muistaa mennä jo klo 14 aikoihin isälle. laittaa se nukkumaan ja sitten käydä siellä apteekissa ja tulla kotiin. TYttö menee kaverilleen yöksi huomenna. Pitävät kuulemma kauhujen yön, katsovat kauhuelokuvia koko yön.

Mahakin on hiukan kipee, kai tosta pepsistä.

Ai niin, pesin mä vessan lavuaarinkin, joka oli tukkeessa. Nyt saa taas hetken sitä käyttää ennen ku taas on hiuksia ja töhnää täynä.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 25.05.2018 klo 13:00

Jalat on ku setsuuri. Onneks saan nyt hiukan levätä ennen ku isä tulee kotiin. Olen klo 9 asti taas menny. Ei toi ulkoilma mielialaa paranna. Samanlainen tuska olo. Sit vielä ku jalka on kipeenä.

Onneks isä menee vkl.ksi mökille ja ma lähtee viikoksi pois. Mun täytyy kotona sit siivota koko ensi viikko. Onneks kalenteri on melkein tyhjä ni on aikaa. Seuraavalla viikolla on vissiin 3 kotikäyntii.

Kävin tilaamassa sen uuden lääkkeeni, saan huomenna hakea sen ja aloittaa.

Ootan va et pääsen kotiin.

Rahaa tuli, mut käteen jäi 20e. Ensi viikko ja seuraava on sillä pärjättävä. Onneks on leipää ja pakkasessa lihaa. Ongelmana va, mitä aina tekis. Porkkanapussin voisin mennä kotimatkalla hakee. Saa lihan ja pottujen kans laittaa uuniin ensi viikolla. Jos se on sellaista lihaa.

Tytöllä tänään lounas koulussa. Oikee iso. Sit niil on tanssiaiset. Pojat meni puvut päällä ja tytöt pikku hameissa.viikon päästä loppuu taas yksi aikakausi. Syksyllä toivottavasti alkaa taas uusi ajanjakso.

Ulkona on just sopiva keli. Pelkään et tulee ne 30 asteen helteet. Aurinko paistaa ja linnut laulaa.

Taidan ottaa pikku päikkärit lentokoneen mennessä talon yli....

Käyttäjä saloka kirjoittanut 26.05.2018 klo 14:38

En tiä mikä olo on. Otin muutama tunti sit sen uuden ahdistuslääkkeen. On jotenkin tyhjä olotila.

Lähin alku iltapäivästä äitille. Sit kävin kaupassa ja apteekissa.
Kotona laitoin tiskit koneeseen ja kastelin kukat.

Vielä pitäis ainakin roskat kerätä ja viä.

Oottelen teiniä kotiin. Hän on yökylässä ollu ystävällä. Saa nähä kuinka nälkäinen teini tulee.

Huomenna teen lihapataa uunissa. Ostin porkkanoita sitä varten. Ajatus olisi, et riittäisi mulle ti ruuaksi myös. Muuten täytyy keksii jotain muuta.

Jos ottais pikku unet täs tuolilla...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.05.2018 klo 02:15

Aamulääkkeistä yksi tuli sulaamattomana pois 4h jälkeen. Eli ei hirveän hyvä alku lääkkeelle.

En sit jaksanu roskia kerätä, mut ei se sellai haittaa. Uusi päivä tulee.

Kello on yli kaks ja mä oon vieläkin hereillä. Jotenki ei ees väsytä sellai et vois nukahtaa.

Päivällä täytyy tehä ruoka uuniin. Saa nähä mill@ista siitäkin tulee. Ihan omalla respalla ajattelin tehä ja unohtaa uuniin.

Isä tulee huomenna kotiin yöksi.lähtevät ma illalla taas.

Mut nyt vessan kautta nukkumaan...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.05.2018 klo 14:32

Isä tuli kotiin. Heti sisko oli vaatimassa mua tarkastuskäynnille. Onnex äiti on huomenna kotona.

Mulla on ruoka uunissa. Saa nähä mitä siitä tulee.

Nukuin 5-6h viime yönnä. Onneks lääke ei ole tehnyt tänään tenää.

Pesin koneellisen pyykkii. Tyttö on salilla ja uimassa.

Kyl tämä täs menee

Käyttäjä saloka kirjoittanut 28.05.2018 klo 22:17

Saa nähä nukunko ensi yön ku en ota temee. Otin toista ahdistuslääkettä.

Isä kaatui tänään. Oli unohtanu tuolista jarrut laittaa ja oli noussut. Onneksi ei sattunu mitään ja saatiin äitin kans hänet nostettuu.

Sain vanhemmilla myös "pakko päästä pois"-kohtauksen. Sain sen laukeamaan kun menin keittiöön.

Tyttö siivosi huoneensa tänään, mä siivosin eteisen.

En tiä tuleeko huomisesta lenkistä mitään. Mun kantapää on aika arka astumisesta. Mun tarvii ptt:n kans miettii,kannattaako riskeerata. Vai lepäänkö tämän viikon. Ensi viikolla alkaa taas kärräämiset.

Äiti ja isä on mökillä. Tilillä 19 senttii. Ei järin paljoo juhlita viikkoon. Miettisin ja päädyin siihen, et kyl me pärjätään. Ruokaa tarvii tehä va joka toinen tai kolmas päivä ja lihaa on. Hiukan pottuja ja porkkanaa, jotka voisin ke keittää ja tehä muusia. Tyttö saa mun maidot juoda, kun omat loppuu. Hapankorppuu on, joten tyttö saa leipää.

Pitää va sopeutua tähän.

Mut nyt alan lukee remeksen kirjaa....

Käyttäjä saloka kirjoittanut 29.05.2018 klo 18:49

Ahdistaa.... joka tekee fyysisiä oireita. 😭

Käyttäjä saloka kirjoittanut 29.05.2018 klo 22:18

Sain ahdistusta pienemmäksi, kun tyttö tuli luokkaretkeltä ehjänä kotiin. Muutenki kaikki alkaa menee omalla painollaan eteenpäin. Kohta saan rahaa ja pääsen ehkä kauppaan.

Olen tänään hoitanu tiskit ja laittanu avokadot kasvamaan vesilasiin. Muutin yhden kukan paikkaa ja siirsin toistakin.huomenna täytyy kattoo mitä jaksaa tehä.siivota pitäis. Jos huomen ottais jonkun kiintopisteen minkä huolehtis kuntoon.

Saa nähdä miten ensi yö menee, kuinka paljon herään. Onneks aamulla saan nukkuu hiukan pitempään kun tänään.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 30.05.2018 klo 08:12

Voi saloka, luin sun edellistä viestiä ja ajattelin että kyllä sä vaan oot hirmu pärjäävä tyyppi. Ihan uskomatonta miten sä selviydyt, vaikka sun elämässä on monenlaista raskasta kuviota tällä hetkellä.

Oletko muuten kuullut ystävästäsi viime aikoina?

Käyttäjä saloka kirjoittanut 30.05.2018 klo 16:50

Soroppi. Ei ole kuulunut ystävästä varmaan yli kuukauteen, hoitajasta puhumattakaan. Mut hyvin m' ilman hoitajaakin pärjäilen, ehkä paremminkin.

Mut on kasvatettu pärjäämään ja vaadittu pärjäämään. Kouluajan ongelmat ja terveysongelmat. Sitä yrittää keksiä ja loihtia kärpäsestä härkäsen. TÄhän mennessä se on onnistunut, emmekä o kuoleet ruuan puutteeseen.

...
Ahdistaa hiukan taas. En halua syä, kun se lihottaa. En halua jua kun sekin lihottaa. Olo on aika heikko, kun vp alhanen.

Tyttö lähti rannalle, joten mulla on sit vapaata.

Olen taas aloittanut oksentelee aina kun mahdollisuus siihen tulee. Mä en kässää, mikä mun pääni sislkkä oikee tapahtuu ja miksi toimin näin. Haittaan vaan itteäni koko ajan.

Yöt on menny pätkissä. Illalla ei saa unesta kiinni.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 31.05.2018 klo 16:41

klo 4 jälkeen aloin herää tunnin välein. lopulta luovutin 10 aikoihin.

Oksentelin tänäänkin. Leipä on lohturuoka tai sellainen turvaruoka tällä hetkellä.

Muutenkin ahdistaa, paino ja isän tulokotiin. Ensi iikolla pitäisi omien menojen jälkeen jaksaa isää kärrätä pitkin kaupunginosaa. kun ei mun sisko välitä.

päätäkin sattuu hiukan. Tressii puukkaa.

sain tänään siivousta eteenpäin, huomenna vois kokeilla jos jaksaa imuroida.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 01.06.2018 klo 15:27

Otin ystävääni (kai on vielä) yhteyttä. Laitoin viestiä ja kysyin miten menee. Ei ole vastannu vielä. Harmittaa kun mun täytyy pitää ystävyyttä yllä ja kysellä aina. Muuten en kuulis mitään. Koskaan.

Menin äskön syömään 3 itetehtyy ruislesesämpylää. Nyt oon ähky. En varmaan syö ku illalla pari sämpylää enää.jos jaksan niitäkään.

Tänään oli piikkipäivä. Omituisesti alko alue heti kutii, mut jonkun ajan päästä onneks loppui. Eikä pistokohta punota ym.

Leivoin noita sämpylöitä just. Tuli hirmu hyviä. Ruislesepurkin tai paketin takaa oli ohje.

Joku heittää jotain jonnekkin. Kuuluu kamalii äänii.

Olo on huono (söin) ja väsy. Yö meni taas pätkissä. Olen ma-ti yöstä asti nukkunu huonosti.

Huomenna pitää imuroida ja pestä lattiat, tai olisiko viisaampaa tehä se su, kun äiti on siivonnu parvekkeen.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 02.06.2018 klo 17:32

Illalla ei uni oikein tullu ja sit ku tuli, ni heräilin jatkuvasti.

Tyttö toi hyvän todistuksen. 4kpl 9ä. Olen iloinen.

Tuttu tuli päivää viettää meille. Tein hänelle päivällä munakkaan ja illemmalla syötiin broilerin rintafilepihvin ja kurkumariisii. Onnistui vallan hyvin.

Pystyin syömään oman annokseni, mutta tutun lähdettyy, syömäni metwurstin leikkeleet tekee pahaa. Ajattelin jätskii syä illalla vielä, kun joudun valvoo. Tyttö menee kavereiden kans kaupunkiin illalla.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.06.2018 klo 02:28

Täällä mä oon vielki hereillä. Pitäis yrittää nukkuu et jaksaa päivällä siivota, mut ei oikein uni tule.