Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä…

Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 27.06.2012 klo 17:19 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.06.2012 klo 17:19

Yritän kovasti koittaa saada ajatukseni jotenkin järkeviin ajatuksiin, mut tuntuu vaan että elämä koettelee meitä todella apäoikeudenmukaisesti. Miksi kaikki menee yhessä perheessä niin päin mäntyy?

Olen viikon jaksanut suht hyvin. Ehkä jaksan eteenpäinkin. En tiä. Tällä hetkellä itkun keskellä tuntuu kaikki niin vaikeelta ja turhalta.

Lähetin isän koiran (joka on mulle tosi tärkeä ja rakas) viimiselle matkalle. Otin juuri ennen lähtöä muutaman äkkiä kuvan. Kuiskasin korvaan heipat ja annoin pusuja. Koira itessään luulee että pääsee ulos lenkille tai auto ajelulle. Se ei tajuu että tämä on viiminen matka.

Tämän kaiken kruunas se, että äiti joutui muuttaa su illalla mun luokse, eli aamusin on todella aikaset herätykset ja koko ajan ahdistava olo. Kuulemma jos viel jaksan pe asti, ni hän lähtee. Sit alkaa se ahdistava olo siitä että miten isä ja hän pärjää siellä siaiskämpässä. Ja miten mä pärjään (jos mulle ees annetaan) tytön kanssa täällä ihan yksin.

En tiä mitä tai miksi tässä kirjoitan. On ni paha olla. Ruoka on syömättä, kun en keksi mitä syä. Maha oireilee. Söin tossa jätskin, joka tuntuu jäävän kurkkuuni. Pitäis kai jua jotain, mut en jaksa raahautua keittiöön, kun siinä välissä on Benin kipot ja tulee olo että Beni tulee ja on täällä.

Mä taidan lopettaa tämän, kun ei tässä ole mitään järkee…

Käyttäjä saloka kirjoittanut 07.04.2018 klo 00:07

En nukkunu päivällä. Enkä illalla. Ootan unta. En halua mennä nukkumaan. Mut en taho valvoakaan. Ristiriitaista. Tätä menoo en jaksa leipoo päivällä. Pakko on sammuttaa valo ja laittaa musiikki päälle ja koittaa nukahtaa....

Käyttäjä saloka kirjoittanut 07.04.2018 klo 16:17

Kävin isälle ruokaa lämmittämässä. Isä voi suht hyvin.

Tein suklaapiirakan ja siitä tuli tosi makia.

Tyttö on kaupassa. Jännittää mitä sieltä tulee.

Oon väsy. Vielä pitäis ruoka tehä, italianpata. Muuten ei ole tänään mitään.

Huomenna saa aamulla onneks nukkuu...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 08.04.2018 klo 13:52

Tyttö lähti mäkkäriin aamupalalle. Mä join smoothien aamupalaksi.

Olen aika heikossa kunnossa. Voimat kropassa on kadonneet ja vp oireet lisääntyneet. Onneks sain jo pyykit pestyy. Ruoka on valmista. Pitäis va jotenki saada vp nousee. En pysty lakua/salmiakkii syömään ja suolaa oon lisännyt.

Pitäis olohuonetta siivota. Olen heittäny mainoslehet va lattialle.

Pitäiskö lakata kynnet tänään?

Sisko meni isän kans päiväkäynnille mökille. Pääsee isä haistaa maaseudun elämää.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 10.04.2018 klo 21:47

Siirtelin huonekaluja ja pyyhkisin pölyjä tänään.vielä pitää huomenna kukille paikka keksii ja joku kerta tarvii kirjat järjestää. Selkä meni tosi kipeeksi.

Huomenna saa parannella itteäni, torstaina olis aamukävely eessä.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.04.2018 klo 13:12

Hei, Saloka! Mitä tänään kuuluu?☺️❤️☺️ Miten isän kotona olo on onnistunut? Miten selkäsi voi kirjojen siirtelyn jäljiltä?

Mä flunssailen. En olekaan ollut kipeä aikoihin. En ainakaan kovin paljon kipeä.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 11.04.2018 klo 14:29

Jardin Prive kirjoitti 11.4.2018 13:12

Hei, Saloka! Mitä tänään kuuluu?☺️❤️☺️ Miten isän kotona olo on onnistunut? Miten selkäsi voi kirjojen siirtelyn jäljiltä?

Mä flunssailen. En olekaan ollut kipeä aikoihin. En ainakaan kovin paljon kipeä.

Isä joutu tänään aamulla lanssilla taas sairaalaan. Kävin ennen sitä äitin apuna siirtämäs ja pukemassa isän.

Selkä on kipeenä vielä, ni ku koko kroppa. En ole saanu mitään aikaiseksi. Koitin kutoo, mut purkasin. Oon juonu va teetä, kun ei tee mieli ruokaa. Tyttö tulee 16. Aikoihin, joten sit on pakko risottoo syä.

Kai se päivä kerrallaan tässä menee...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 11.04.2018 klo 17:54

tein meille risottoo. ALan pikku hiljaa ymmärtää mitä aamulla näin ja mitä joutusin näkemään ja kokemaan. Saa nähä millainen yö tulee, tuleeko ne uniin. Siis ei mitään sellai pahaa, mut ei mitään hyvääkään.

Isä on osastolla taas. Keuhkokuume epäily, taas.

Tein tytölle banaani kaakaopirtelön. Hän ei suostu sängystä nousee.

Yritä tässä sitten jotenkin jaksaa. Huomenna pitäisi tehä lihapullia. Liha menee vanhakksi ja riisikin. Ajattelin noi paprikat ja loput hyvät salaatit laittaa joukkoon ja ehkä sieniä. Saa nähä millaisia sotkotuksia siitä tulee.

Huomisen ajattelu on todella kaukana. Nukkumaan menokin tuntuu iäisyydeltä. Olen masentunut kai. Mikään ei kiinnosta.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 11.04.2018 klo 20:36

Hei, Saloka!😍 Ei sinun isäsi kauaa kotona ehtinyt olla.☹️

Voi kun olet itseäsi rasittanut liikaa, että olet noin kipeänä. Saitko syötyä tänään tytön kanssa?

Voimia sulle!

JP

Käyttäjä saloka kirjoittanut 12.04.2018 klo 17:47

JP ☺️❤️

Isällä ei sellai ole hätää, jos vertaa viime kertaiseen. Pystyn olee suht normaali oma tyhmä itteni. Siellä se painelee rollon kanssa ja juttelee. Muisti hiukan laahaa kun unohtaa lapsien nimet pikku hiljaa. Mut henkilönä tuntee vielä. Tulehusarvot ei ollu noussu, mut kuvissa näkyi selvä keuhkokuume. Kuinkahan kauan isän keuhkot jaksaa toimii. Isällä on koteloitunut keuhkokasvain/syöpä mm.

Kävin perhetyön kanssa tunnin kävelylenkillä. Sen jälkeen aloin tekee 800g liha sotkotuspullia. Tällä kertaa laitoin joukkoon sieniä, salaattia, paprikaa ja riisiä. Loppu tulos oli risottoinen lihapullat. Kelpaa niitä syä tuolta pelliltä, jopa neitikin syö.

Lääkärikin soitti soittoajalla. Kuulemma olen puoli vuotta syönyt yliannosta taas ja jatkan sitä rataa. Ei ihme että välillä pää ei kestä kropan mukana. Nytkin on olo sellainen että menisin maate, mut silti pitää kamalasti tehä jotain koko ajan. Sit kun teen jotain, tuntuu että tekisin sen unessa kun en muista tehneeni sitä kamalan hyvin.

Selkä on vielä kipeenä, mut yritän silti mennä huomenna isoon kauppaan. Pitää tytäölle hakee yksi juttu. Hän miettii mitä muuta tarvii kaupasta, samalla. Siihen meneekin sit se päivä, sillä en varmaan jaksa loppu päivänä enää mitään.

Olen tossa sukkia kutoillu taas. Laitoin kokeeksi kantalappuun 3/4 silmukoista. Istuu aika hyvin, eikä tarvii kaventaa. Siitä sitten alko päässä pyörii, millainen sukka tulisi kantapäästä jos laittais kaikki silmukat kantalappuun. Mut sit mietin, et miten saan lisättyy niitä sitten tarpeeksi. Pitää tehä mielikuvaharjoitusta päässä vielä ja sitten kokeilla. Yksi idea mulla olisi jo...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 13.04.2018 klo 12:44

Isossa kaupassa meni hyvin. Huomenna tarvis mennä uudelleen.

Ostin tytölle mitä hän pyysi, yritin muistaa mitä tarvii.

Söin munkin tossa ja juon vettä. Kamala jano kun tuli kotiin.

Mietin, meniskö lepäämään tai kutoisko. Ehkä kutoon hetken ja sit meen lepää.

Isästä ei mitään tietoa. Äiti oottaa lääkärin soittoa.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 13.04.2018 klo 16:47

saloka kirjoitti 13.4.2018 12:44

Isossa kaupassa meni hyvin. Huomenna tarvis mennä uudelleen.

Ostin tytölle mitä hän pyysi, yritin muistaa mitä tarvii.

Söin munkin tossa ja juon vettä. Kamala jano kun tuli kotiin.

Mietin, meniskö lepäämään tai kutoisko. Ehkä kutoon hetken ja sit meen lepää.

Isästä ei mitään tietoa. Äiti oottaa lääkärin soittoa.

Hei, Saloka!☺️❤️☺️ Oliko tytöllä pitkäkin lista, mitä tarvitsee? Mulla tytön isä huolehtii noista. Mun pitää tsekata viime vuoden elatusavut, mitä oon maksanut. Ei se paljon ole ollut, mutta tuo muutaman euron veronpalautusta.

Mä oon juonut tänään paljon teetä, nielun hoitoon. Silti jokainen nielaisu sattuu. 🙄

Oletko kuullut isästäsi mitään?

JP

Käyttäjä saloka kirjoittanut 15.04.2018 klo 19:36

Jp 🌻🙂🌻

Isä pääsee huomenna vissiin kotiin taas. Mä haen hänet.

Olen väsynyt. Oon yrittäny jua 1.5 litraa vettä päivässä plus muut. Ruoka ei ole maittanu koko vkl:na. Tullu sit syötyy mitä löytyy.

Eilen tuplasin yhden lääkkeen aamuannosta. Ei ainakaan vielä mitään haittaa, vaik siin on laktoosii.

Mä taian jatkaa tätä sängys makoiluu ja mennä nukkuu jonkin ajan päästä.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 16.04.2018 klo 15:22

Oon tänään tehny asioita, mitä mun ei pitäis tehdä. Mutta en voi isääkään jättää. Haluan että hänellä on kaikki mahdollisimman ok.

Hain isän kotiin. Raskas matka, mut onnistunu.

Mun maha ei näköjään hyväksy taas mitään. Saa nähdä mitä tulevaisuus tuo. Joudunko peruu koko viikon menot. Toivon etten mee huonoon kuntoon.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 17.04.2018 klo 14:13

Koitan jostain ettii motia elämiseen. Se on jotenkin kateissa.

Lähden kohta isää avustaa taas.

Kaupassa tarvis käydä.
Aamupala syömättä, joten siirryn suoraan päivälliseen. Sitten kun tulen.

Pelottaa huominen perhetyö. Mitä se sanoo.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 17.04.2018 klo 22:21

Ruokatavaroita loppuu ja rahat loppu. Inhottaa ku menee rahaa lääkkeihin. Onneks pakkases on vielä lihaa ja kasviksia. Et niistä pystyy kokoomaan jotain. Maito tytöltä loppuu, mut juokoon sit mun maitoo. Perjantaina vois kokeilla kaurapuuroo syä, jos maha kestäis. Huomenna vois leipoo sämpylöitä ja kattoo pakkasesta siihen sosetta joukkoon. Kyl tämä tässä menee, pakko mennä. Ite oon tämän aiheuttanu, ku oon lääkkeitä ostanut, kalliita vielä.

Illalla pohtisin sisimpäisiä asioitani. Kuinka paljon ihminen voi vihata kroppaansa. Ja kun vihaa nii alkaa tarkkailee syömisii ja juomisii ja lopulta pelkän kurkun popsiminen tuntuu lihottavan. Mulla on aika minimit ruuat nyt. Lämpimän ruuan syön, jos tytöltä jää. Sekin oli varmaan 70-80% kasviksia ja loput jauhelihaa. Huomenna en taida lämmintä syä, koska tyttö ei syö. Taidan popsii yhen sämpylän vaa, ilman lisukkeita.

Senttiä venytetään urakalla nyt....

Aamulla ois perhetyö. Saa nähdä miten sekin menee. Toivottavasti ei kysy oloa eikä sitä että miten menee.

Isä on kotona. Hyvin kuulemma pärjäny eilen ja tänään. Huomenna sil olis aamu yksinoloo, mut äiti tuleekin jo 12 jälkeen kotiin. Mä en rhi siinä välissä käymään.

Mut jaa, pitää kai alkaa pikku hiljaa nukkuu... ei paljoo väsytä...