Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä…

Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 27.06.2012 klo 17:19 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.06.2012 klo 17:19

Yritän kovasti koittaa saada ajatukseni jotenkin järkeviin ajatuksiin, mut tuntuu vaan että elämä koettelee meitä todella apäoikeudenmukaisesti. Miksi kaikki menee yhessä perheessä niin päin mäntyy?

Olen viikon jaksanut suht hyvin. Ehkä jaksan eteenpäinkin. En tiä. Tällä hetkellä itkun keskellä tuntuu kaikki niin vaikeelta ja turhalta.

Lähetin isän koiran (joka on mulle tosi tärkeä ja rakas) viimiselle matkalle. Otin juuri ennen lähtöä muutaman äkkiä kuvan. Kuiskasin korvaan heipat ja annoin pusuja. Koira itessään luulee että pääsee ulos lenkille tai auto ajelulle. Se ei tajuu että tämä on viiminen matka.

Tämän kaiken kruunas se, että äiti joutui muuttaa su illalla mun luokse, eli aamusin on todella aikaset herätykset ja koko ajan ahdistava olo. Kuulemma jos viel jaksan pe asti, ni hän lähtee. Sit alkaa se ahdistava olo siitä että miten isä ja hän pärjää siellä siaiskämpässä. Ja miten mä pärjään (jos mulle ees annetaan) tytön kanssa täällä ihan yksin.

En tiä mitä tai miksi tässä kirjoitan. On ni paha olla. Ruoka on syömättä, kun en keksi mitä syä. Maha oireilee. Söin tossa jätskin, joka tuntuu jäävän kurkkuuni. Pitäis kai jua jotain, mut en jaksa raahautua keittiöön, kun siinä välissä on Benin kipot ja tulee olo että Beni tulee ja on täällä.

Mä taidan lopettaa tämän, kun ei tässä ole mitään järkee…

Käyttäjä saloka kirjoittanut 28.02.2018 klo 11:23

jouduinkin eilen oottaa 23 asti, ennen kun pääsin nukkumaan. Tytön kaveri lähti puoli 23 pois, kun sai kyydin. Kaikki meni ihan sekaisin.

Päätä sattuu edelleen ja väsy painaa. Laskut sain maksettuu ja jäi reilu 20 e tilille. Kyllä me pärjätään sillä. Tarvitaanko me mitään täällä.

Tänään pitäisi ruokaa kehitellä. Tekiskö pottumuusii ja nugetteja. En kyl tiä sopiiko ne yhtään, mut niihin mulla on aineksia kaapissa. Pottumuusii vois tehä koko toi pienen pussin, niin että huomennakin olisi.

Taidan mennä ottaa lääkkeet ja painuu takasin nukkumaan....

Käyttäjä satu4 kirjoittanut 01.03.2018 klo 21:12

juu, mulla samantyyppinen tilanne, ei ruokahalua, mun päivät kuluu kahvin, tupakan ja netflixin kanssa, ainoa, millä pysyn hengissä on kotoa jo muuttaneen nuoremman tyttären jokailtainen puhelu, ei mitään toivoa tai odotusta tulevasta

Käyttäjä aavameri kirjoittanut 03.03.2018 klo 19:16

Tänään ollut huono olla. Viimeyö meni huonosti. Pelottaa miten mun läheisten ja suomen käy kun globalisaatio vie robottien lisäksi työtä, tulot tippuu ihmisiltä ja veropohja jolla rahoitetaan äidinkin syöpähoidot. Miten niiden käy?

pPelottaa tuleeko romahdus ja miten meidän pienten ihmisten täällä käu...😭

Käyttäjä saloka kirjoittanut 04.03.2018 klo 22:27

Päivät menee eteenpäin.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 05.03.2018 klo 11:10

Hei, Saloka!☺️❤️☺️

Anteeksi kun musta ei ole kuulunut pariin viikkoon. Oon ollut reissussa ja sitten oli kyläilijöitä. Tänään tulee tukihenkilö. En vielä tiedä, mitä tehdään...

Sain venytettyä farkut jalkaan. On vatsa kasvanut... 🙄

Siivota pitäisi, mutta vietin osan eilisestä päivästä ja osan tästä aamusta ompelukoneen ja saumurin parissa. Tuntuu hyvältä! ☺️

Siedettävää päivää sinulle!😍

JP

Käyttäjä saloka kirjoittanut 06.03.2018 klo 19:51

Olen ollut to, pe, ma ja tänään ystävän kanssa liikenteessä monen monta tuntia. Iltaisin olen ollu väsynyt, etten o jaksanu ku sängys maata. Tänään melkein 7 h reissaamisen jälkeen siivosin ja imuroin asunnon. Huomenna täytyy jostain ettii tytölle kuulokkeet. Saa nähdä saanko ystävältä kyytiapua, vai joudunko menemään linja.autolla jonnekkin kauppaan.

Koko ajan on pientä nuhaa ja tänään on ollu hiukan kylmäkin. Saa nähdä millainen huominen päivä on sitten.

Syömiset on minimit. Ostin vikoilla rahoilla tänään pienen kaalin ja 2kg porkkanaa, saan mässyttää niitä kun teen salaattia.
Ei o oikee ruokahalua. Eilen. Kaverin kaveri tarjosi kanaa ja ranskiksia. En paljoo ottanut, selvisin sillä ja 2 sämpylällä koko päivän. Tänään olenki syöny enemmän ku kaveri tarjosi ruuan.

Mut nyt alkaa olee liian kylmä, pakko men peittojen alle...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 07.03.2018 klo 08:32

pieni nuha ei menoa haittaa. Tänään taas kruisailemaan. Pitää kuulokkeita metsästää jostain. saa nähdä mistä löytyy ja minkä hintainen. Talkkiakin näköjään pitää ostaa...

Sain nukuttuu ihan hyvin. Nukahin kesken jalkkispelin. Katoin alun ja lopun 🙂. Sen jälkeen nukuin aamuun asti. Hiukan väsyttää tä aktiivisuus, mut kyl tässä mennään eteenpäin. Viikonloppuna saa levätä kun tyttö lähtee mökkeilee ja mä saan vaan olla.

TÄnään ois tarkoitus jauhiskeittoo tehä. Sitä sit syyään niin kauan kun on.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 07.03.2018 klo 09:11

Hei saloka.
Meillä on taas sähkökatkos, syytä ei vielä tiedetä. 😍

Käyttäjä saloka kirjoittanut 07.03.2018 klo 17:50

Jaana, meillä ei onneks ole ollu sähkö- eikä vesikatkoja. TOivottavasti syy selviää...

Tein jauhiskeittoo ja söin itteni kipeeksi. 2 kulhollista ja voi olla ihminen täynnä. En vissiin syö enää tänään mitään muuta. En jaksa.

Juttelimme taas tytön kanssa hetken keittiön lattialla. Halattiin ja oli tosi ihanaa jutella, vaikka juttelu olikin vaan korkeintaan 15 min.

Huomenna vois siivota vessan, sit kun saa pyykkikoneen pyörimästä. Mun täytyy koneellinen pyykkiä pestä ennen pe. Tai tyttö haluaa jotain vaatetta perjantaiksi, mikä on pyykissä.

Mä niin haaveilen sellaista korihyllykköä tohon eteiseen. Saisin paljon siistimmäksi sen. SIt vessaan pari kulmahyllykköä, tosin tossa kun kävin vessassa, niin miettisin, sopiiko sellainen kulmajuttu tohon yhteen kulmaan, vai tuleeko peili eteen.
parveke pitäisi siivota jossain vaiheessa, kun saa sieltä ton sängyn pois. Ehdotin kyl ystävälle että teen siitä jonkun ns. sohvan sinne, tosin mulla on niin pieni parveke että sinne ei paljoo muuta mahdu enää sitten.

Omituista olla kotona pitkästä aikaa. Ei ole kiirettä eikä tarvii minnekkään mennä. EI tarvii olla sosiaallinen eikä mitään muutakaan. Saa olla omissa oloissa, kun tytölläkin on kaveri täällä. Kuulen vaan kun tyttö naureskelee. Ihana kuulla että hn on iloinen.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 08.03.2018 klo 17:42

Olen surullinen. surullinen siitä että lupasin tytölle pestä hänen pari vaatetta huomiseksi. Päätin yllättää ja pestä ne "salaa", mutta kävikin niin, että koneeseen ei mahtunut kaikkii ja luulin n e tarvitsevat olevan jotkut housut, mut ne olikin juuri ne, jotka koneeseen ei mahtunut. Nyt täytyy tytöltä pyytää pyykkiä, että saan toisen koneellisen pyykkiä pyörimään.

TÄällä satoi luntakin aika hyvin, mut nyt jo sulanut pois.

Olin tänään taas ystävän kanssa. Ystävvän auton sivupeili hajosi eilen, käytiin korjaamassa se ja sitten tultiin Lidlin kautta meille. Tein pullaa sitten meille.

Nyt mua vaan harmittaa toi pyykkihomma. Vois mennä keräämään koneellisen pyykkiä jostain ja laittaa vielä päälle koneen.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 09.03.2018 klo 18:35

Pyykkihomman sain hoidettuu eilen. Sain kerättyy pyykkejä suht tarpeeksi.

Kävin isää moikkaamassa ja ahdistuin. Lievensin sitä alkolla. Nyt näen silmissä va isän. Vissiin ensi yöstä tulee painajainen. Viime yökin oli.

Tyttö lähti mökkeilee. Saa nähä mis kunnos tulee takasin kun joutuu kissan kans olee.

Söin herkkuja tossa ja jääkaapista hiukan kaikkee. Oksensin ne pois. En ole pitkään aikaa oksentanu, mut nyt on henkisesti niin huono olla.

Taidan loppu illan maata sängys peiton alla...

Käyttäjä saloka kirjoittanut 10.03.2018 klo 10:55

tunnen vieläkin etten hengitä kunnolla eli ahdistus nostaa taas päätään. Yökin meni joten kuten. Asiat vaan pyörii päässä. En jaksais niitä enää.

Sain jotenkin laskut maksettuu. Nyt ei tarvi niistä huolehtia.

Sain suihkussa käytyy. Vielä jossain vaiheessa pitäisi sänkyyn lakanat pistää. Tai sit nukun sohvalla ensi yön.

Avokadosta toinenkin siemenestä lähtee vartta tulemaan. Olen iloinen siitä. Mun pitäisi vaan noita kukkia saada johonkin, niitä on vessas ja olohuoneen lattialla. Pitää delekoida jotenkin. Jos ton laittais tonne ja ton tonne ja jne.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 10.03.2018 klo 19:20

saloka kirjoitti 10.3.2018 10:55

tunnen vieläkin etten hengitä kunnolla eli ahdistus nostaa taas päätään. Yökin meni joten kuten. Asiat vaan pyörii päässä. En jaksais niitä enää.

Sain jotenkin laskut maksettuu. Nyt ei tarvi niistä huolehtia.

Sain suihkussa käytyy. Vielä jossain vaiheessa pitäisi sänkyyn lakanat pistää. Tai sit nukun sohvalla ensi yön.

Avokadosta toinenkin siemenestä lähtee vartta tulemaan. Olen iloinen siitä. Mun pitäisi vaan noita kukkia saada johonkin, niitä on vessas ja olohuoneen lattialla. Pitää delekoida jotenkin. Jos ton laittais tonne ja ton tonne ja jne.

Hei, Saloka!☺️❤️☺️ Mä makselin laskuja viikolla. Viimeisin oli ambulansilasku vuodenvaihteen tienoilta, kun mulla oli yksi kohtaus, josta en tarkemmin kirjoita.

Mä en ole saanut itseäni suihkuun. Pitäisi. Lakanat vaihdoin. Mun joulukaktus kukkii muutaman kukan pääsiäiskaktuksena.

Mä selvisin tänään asioilla käynnistä ilman pahempaa ahdistusta. Näköjään sekin on mahdollista. 🙂

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 12.03.2018 klo 06:58

Nukuitko saloka toissayön sohvalla? Toivottavasti pääsit jo viime yöksi omaan sänkyyn. Onko ahdistus yhtään hellittänyt?

Mä yritän täällä hajanaisesti kokoilla vaatteita päälle. Ihan mukavaa olla taas pitkästä aikaa kotona.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 12.03.2018 klo 20:06

Hei, Saloka! ☺️❤️☺️

Vieläkö ahdistaa? Mua ahdisti aamupäivällä, kun olin asioilla. Ja kun lääkäri soitti.

Mulla alettiin vähentää toistakin lääkettä rauhoittavan (bentson) lisäksi... Mietityttää miten selviän jatkossa vähennetyillä lääkkeillä!😐 Tosin tiedän, että aiemmin käyttämäni bentso, ja ehkä nykyinenkin, voivat provosoida ahdistusta. Silloin läääkkeen purun jälkeen ehkä ahdistuskaan ei olisi enää niin suurta kuin nyt.

Iloa päivääsi!😍