Sympsymp kirjoitti 8.2.2018 10:36
Heippa!
Pitkästä aikaa lukemassa täällä. Toivottavasti tytölle saatiin jotain apua tai edes selvyyttä ongelmiin siellä neurolla.
Ikävä lukea sun isästä - ja äidistä. Toivottavasti äitisi tajuaa, ettei tilanne kotona voi jakua enää pitkään - ellei hän itse jää pois töistä, mitä hän varmaan ei tee kuitenkaan.
Se on jo edistystä että hän on hankkinut isälle hoitajan la-su. Tosin mä jousun menee huomen ekana aamupäivästä sinne viemään isän kuviin ja sitten tulen kotiin ja illalla joudun menee kattoo et isä on ottanut lääkkeet ja laittaa hänet nukkumaan.
Äiti on jo kysellyt intervallijaksoja, mut ainut paikka missä vapaana, on äitin osasto ja sinne ei voi mennä.
...
Tänään on vaikee päivä. Pitkästä aikaa tuli ajatus että tämä on tässä ja tosiaan teen itelleni jotain. EN vaan jaksanut enää. KAikki tuntui olevan suuren muurin takana. Jaksaminen oli kortilla. Sit nukuin melkein 2 tunnin päikkärit ja sain hiukan voimia lisää tehä osaksi tytölle ruuan ja itelle kokonaan. TYttö söi makaronia ja tonnikalaa ja aura-juustoo. Eihän se ravintorikasta o, mut saapa jotain vatsantäytettä. Mä en vaan tällä hetkellä jaksa ajatella ruokaa ja sen tekemistä. En ees sitä mitä syötäis tänään. Kysyn tytöltä, mitä syötäis. Sit hän sanoo lihakeittoo tai jotain sellaista.
Mulla on tosi vaikee jakso menossa, isan sen vuoksi etten saa tarpeeksi lepoa. Ei mulle riitä yöunet eikä päiväunet tällä hetkellä. Sit kun ajattelen tyttöö ja isää koko ajan. Tuntuu et pää hajoo. Ja jollei hajoo, ni et hajotan sen sitten.
Tein kaupan valmispullista laskiaispullia tos äskön. Lupasin jo eilen, mut en jaksanut alkaa tekee. Tyttö tykkää onneks soijavaahdosta enemmän kun kermavaahdosta, ni voidaan molemmat syä samaa pullaa.
TÄnään juoksin tarjouksien perässä. Sain 2 kassillista tavaraa, kun kävin superpäivillä. Nyt harmittaa kun en muistanut tytölle kivennäisvettä ostaa. Mut kyl hän pärjää, ni et huomenna meen ostamaan hänelle. Mut nyt on tytölle herkkuja ostettu ja mulle vähäksi aikaa. Sit ostin itelleni j.lihaa, että saan vkl:na kasviksien kanssa sitä. Ostin kasvispussin, ni ei tarvii ite alkaa pilkkoo.
Huominen päivä tulee olemaan tosi raskas, enkä tykkää siitä yhtään. En tästä iltakeikasta. Juu, se on mun isä ja mun tarvii ajatella hiukan. Mut toiset ne vasta ajattelee, kun menee mökkeilee ja rentoutuu ja jättää mut isän kanssa tänne. Ilmoittaen mulle va et, ai nii, sun täytyy hoitaa pe iltafugi. TÄytyy toivoo et isä on yhteistyökykynen ja kaikki sujuu hyvin.
Tyttö otti ekat migge estolääkkeen tai sen miranaxin estoon ja ainakin tähän särkyyn auttoi. Positiivista. On ihme jollei 1100g särkylääkettä tehoa. Pitääkin yrittää muistaa antaa tytölle huomenna kouluun lääke ja mökille mukaan.
Kävin suihkussakin ennnen kun nukahin sängylle. Olin nii solmussa sängyssä kun olin poikittain nukkunut. Onneks mulla on 120 cm levee sänky, mut silti puolta metsii liian pieni. Onneks ei o pahemmin paikat kipeet. Pirun väsy vaan olen. Voisin mennä takas nukkuu, mut en kehtaa. muuten en nuku yöllä sit ollenkaan.