Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä…

Tällä hetkellä ei oikeastaan millään enää ole väliä...

Käyttäjä saloka aloittanut aikaan 27.06.2012 klo 17:19 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä saloka kirjoittanut 27.06.2012 klo 17:19

Yritän kovasti koittaa saada ajatukseni jotenkin järkeviin ajatuksiin, mut tuntuu vaan että elämä koettelee meitä todella apäoikeudenmukaisesti. Miksi kaikki menee yhessä perheessä niin päin mäntyy?

Olen viikon jaksanut suht hyvin. Ehkä jaksan eteenpäinkin. En tiä. Tällä hetkellä itkun keskellä tuntuu kaikki niin vaikeelta ja turhalta.

Lähetin isän koiran (joka on mulle tosi tärkeä ja rakas) viimiselle matkalle. Otin juuri ennen lähtöä muutaman äkkiä kuvan. Kuiskasin korvaan heipat ja annoin pusuja. Koira itessään luulee että pääsee ulos lenkille tai auto ajelulle. Se ei tajuu että tämä on viiminen matka.

Tämän kaiken kruunas se, että äiti joutui muuttaa su illalla mun luokse, eli aamusin on todella aikaset herätykset ja koko ajan ahdistava olo. Kuulemma jos viel jaksan pe asti, ni hän lähtee. Sit alkaa se ahdistava olo siitä että miten isä ja hän pärjää siellä siaiskämpässä. Ja miten mä pärjään (jos mulle ees annetaan) tytön kanssa täällä ihan yksin.

En tiä mitä tai miksi tässä kirjoitan. On ni paha olla. Ruoka on syömättä, kun en keksi mitä syä. Maha oireilee. Söin tossa jätskin, joka tuntuu jäävän kurkkuuni. Pitäis kai jua jotain, mut en jaksa raahautua keittiöön, kun siinä välissä on Benin kipot ja tulee olo että Beni tulee ja on täällä.

Mä taidan lopettaa tämän, kun ei tässä ole mitään järkee…

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 30.01.2018 klo 15:05

Hei saloka.
Miten sulla menee, joko on helpoittanut? Mulla oli silloin ennenkuin vaihdevuodet alkoivat
todella pahat paikat aina kerran kuussa. Muistan miten siinä meni viikon verran ennenkuin
ne helpoittivat. Eikä tuntunut mikään auttavan, kaikki vain pahensivat sitä prosessia joka
piti läpi käydä ennenkuin ne loppui.☺️❤️

Käyttäjä saloka kirjoittanut 30.01.2018 klo 18:57

Jaana ☺️❤️☺️🌻🙂🌻
Jp ☺️❤️☺️🌻🙂🌻

Jotenki tuntuu et hakkaan päätäni seinään. Yhdestä jutusta pääsee, ni toinen juttu tulee. Ja tä on va sen vuoksi että kroppa on ihan poikki. Tätä on ollu ennenkin ja siihen auttaa va lepo.

Olin aamulla hiuka vaisu, huomas varmaan perhetyökin sen. Kysy onko kaikki ok monta kertaa. Hän luki viikon kuulumiset taas.

Huomen aamulla sossu tulee meille perhetyön kanssa. Saa nähä miten menee.

Tytöl on ollu 2n päivän migge. Onneks viikon päästä on neuro.

Haluaisin va nukkumaan, mut en voi tähän aikaa viel. Tyttökin kattois onko kaik ok. Jatkan kai patalappujen tekoo jämälangoista.

Katoin mainoksesta timanttimaalausta, tai mitä se oli. Meen ma kattoo onko niitä kaupassa vielä.

Huomenna teen ehkä sarvia tai jptain leipomuksia ylläriksi tytölle kun tulee koulusta.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 31.01.2018 klo 17:01

menin sit ostaa yhden timanttimaalaussetin ja voi veljet. Olen sitä varmaann tunnin tai ylikin tehnyt ja ei o ees riviä tehtynä. Siinä on 28 eri väriä ja mä luulin että otin helpomman. Teen sitä varmaan ensi joulunakin vielä. En ota painetta, teen aina silloin tällöin sitä hiukan.

palaveri aamulla oli 30 minuutissa ohi ja kaikki jatkuu, tosin perhetyö tulee enää kerta viikkoon ja jos ei ajat sovi niin jätetään se viikko käymättä.

Tyttö kärsii edelleen migestä. Oli poissa tänään, kun ei pystynyt silmii aamulla avamaan. Nyt on jo pystyssä ja syönyt ym. Valitteli kylmyyttä,mut ei kuumetta ollu.

Kävin aamulla kaupungissa, äitin kanssa. En ois mitenkään halunnut, mut oli pakko. Siellä mä menin äitin perässä ku hai laivaa. En oikee nauttinut matkasta. Mut tulipahan tehtyy.

Huomenna ois ryhmäkin. En tiä viel mitä otan mukaan. Ottaisko sittenkin vaan patalapun tekeleen ja tekis sitä. Ei oikee huvittais nyt tehä käsillä käsitöitä.

Ruoka ei oikee maistunut,mut söin kumminkin. Päätä on mullakin sattunut tänään. Muutenkin olen väsynyt. Sanoin sossulle sen. Kun huomenna jaksaisin vielä, ni sitten saisin olla rauhassa.

Isällä on huomenna neuro. Saa nähä mitä siellä sanotaan, jos sanotaan mitään. Otin puheeksi taas iskän tilanteen äitille, mut ei hän oikee hyväksy sitä että isä laitettais johonkin. Kattokoon ite sit sen perään. Sanoin sossulle, etten saisi isästä puhuu kenellekään. En ees täällä.

Leiposin jotain broweita (mitä lie kirjoitetaan), mut ne vähän epäonnistui. Pellillä tulee liian matalia ja mulla ei ollu sopivaa vuokaa. Eipä neiti halua vähään aikaa herkkuu.

Olen nyt 2 yötä nukkunut ihan hyvin, tai ainakin paremmin mitä sitä ennen. Kipuja ei ole ainakaan jalassa enää, onneks. Mut silti olen varovainen. Pelkään sitä järjetöntä kipua mitä sunnuntaina ja maanantaina oli.

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 01.02.2018 klo 07:49

Hei, Saloka!☺️❤️☺️ Mä nukun näköjään hyvin, kun otan pienen annoksen Mirtazapinia illalla. Kun jätin eilen ottamatta (piti nousta tänään ajoissa, kun on tapaaminen), heräsin ja nousin jo kolmelta. Monena "lääkittynä" aamuna olen nukkunut kahdeksaan tai melkein.

Miten sulla meni viime yö?

JP

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 01.02.2018 klo 08:09

Hei saloka.
Ei se ole hukkaan heitettyä rahaa jonka laitoit timattimaalaussettiin jos kerta maalaat kuitenkin. Minun piti maalata taulu viime vuonna ja hommasin maalauspohjan, värit,
pensselit ja öljyn, mutta en ole vielä aloittanutkaan, eikä minun tee edes mielikään
aloittaa vielä. 😍

Käyttäjä saloka kirjoittanut 01.02.2018 klo 17:55

jp ja jaana, kiva kun ootte käyneet 😍

Hmm... mistä aloittais. Vuorokausi on ollut aika tapahtumarikasta täällä päin.

Ekaks eilen ennen kun menin nukkuu, äiti soitti ja pyysi apua että menisin sinne kun isä on kaatunut vessassa. Lopulta tultiin siihen tulokseen että hän soittaa siskolleni, koska hän on vahvempi ja koska hänellä on poika käytettävissä. Kyl ne oli jotenkuten saanut isän ylös sieltä lattialta. Pään se oli lavuaarin putkistoihin satuttanut, mut muuten ok.

Aamupäivällä lähin lumisadetta uhmaten ryhmään. Siellä oli keskittyminen niin ala-arvoista mulla että en voinut kun purkaa mitä tein.

Kotimatkalla tai ennen kun äiti soitti, levasin 2 kertaa. Nyt on TAAS toi jalka kipeenä, kun polveen otti eka kaatuminen.
Kaupassa äiti soitti sitten ja pyysi mua mukaan isoon kauppaan. Mä lähin sieltä kaupasta suoraan sit linja-autolla yhteen kauppakeskukseen. Kävin hesellä syömässä ja sitten äiti jo tulikin sinne.

Nyt ollaan kotona ja toi jalka on hiukan kipee, ei niin kipee että tarvis lääkettä. Pieni mustelma on sääressä.

Ostin kaupasta munkin ja runebergin tortun mulle ja tytölle. Ite söin ne jo. Sit aloitan huomenna peruna- ja porkkanateatterin. Tarkoitus olisi tehä 5 l jauhelihakeittoa. Ostin 3 eri väristä porkkanaa ja jauhelihaa. Perunoita mulla onkin jo. Onneks mulla on toi yks leikkuri, niin saan nopeasti pilkottuu noi juurekset. Huomenna pitää tiskit hoitaa ja pyykitkin. Et se siitä vapaapäivästä.

Isällä on n eurolla tehty pienimuotoinen muistitesti ja hän sanoo siskoani että hän on lapsenlapsi ja mua ei ilmeisesti tunne sellai tyttärekseen. Siskonmies ja -poika on ihan tuntemattomia nimestä. Mangeetin n eyrittää joskus ottaa tästä isästä. Intervallia suositeltiin isälle.

viikon päästä äiti lähtee (suunnitelmana) mökille siskoni ja tyttöni kanssa. Hän ilmoitti heti, että isälle tulee silloin hoitaja 3 x pvä kattomaan häntä.

Mut joo. Kroppa on vissiin kaatumisista kipeenä tai olen vaan muuten saanut sen jumiin. TÄytyy ottaa iisisti.

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 02.02.2018 klo 08:05

Otahan iisisti saloka ☺️❤️ (tai niin iisisti kuin pystyt), kuulostaa että sulla on ollut hulinapäivä! On kyllä ihailtavaa miten kärsivällisesti lähdet äitisi mukana kauppaan melkein aina kun hän pyytää. Se on varmaan hänelle hirmu tärkeää, vaikka hän ei sitä sulle sanokaan. Toivottavasti saat pidettyä lomaa äitisi pyynnöistä/vaatimuksista sillä aikaa kun hän on mökillä. 🙂

Mun isoisä on kans jonkinlaisella intervallihoidolla. Se on tehnyt hyvää mummon jaksamiselle.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 02.02.2018 klo 19:58

Yritetään, soroppi. 😍

Nenä vuotaa vähän ja aivastelen välillä. Olenko tulossa kipeeksi tai onko tä tätä mun juttua taas.

Olen tänää saanu tehä rauhassa kotitöitä, pessy pyykit. Hoitanu tiskit ni et huomen saa koneen laittaa päälle. Kuorinu ja pilkkonu 5 litran kattilan täyteen porkkanoita ja perunoita, et olis hetkeks ruokaa. Käyny suihkussa ja vaihtanu petivaatteet.

Jalka on hiukan kipee nilkasta ja säärestä. Eniten sääri vihloo. Mut ei siinä esim. Murtumaa ole ku voin kävellä sillä.

En o kuullu äitistä enkä isästä mitään. Kai siel hyvin menee.

Huomenna ois joku kenkien nastottaja tässä kaupungissa. Nyt en muista onko se lähikaupas tai kauempana. Olis ilmainen juttu. Pahoin pelkään et se on polin lähellä ja sinne en jaksais lähtee.

Mut nyt tarvii men laittaa pyykit kuivuu et pääsee lepämään.

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 03.02.2018 klo 13:31

Hei soroppi.
Laitan juuri ruokaa ja pesen pyykkiä, nyt ne pyykit on pesulan kuivausrummussa, ja pitää kohta lähteä katsomaan niitä.
Saitko flunssan? kuinka jalkasi jaksaa?

Jaana6😍

Käyttäjä saloka kirjoittanut 03.02.2018 klo 21:55

Ei tullu flunssaa vielä, mut olo on kipuinen ja jaksamaton. Olen sängys jo ja menen kai kohta nukkumaan.

Äiti tulee huomenna. Pitää kerätä voimia siihen.

Käyttäjä saloka kirjoittanut 04.02.2018 klo 22:06

Olen surullinen...

Äiti ei tullu, ku meni töihin. Hyvä oikeastaan niin.

Olen koko päivän tehny käsitöitä.

Raskas elämä, haluan pois.

Meen nukkumaan....

Käyttäjä soroppi kirjoittanut 05.02.2018 klo 18:19

Halaus sulle saloka. ☺️❤️☺️

Mikä sua surettaa?

Käyttäjä Jardin Prive kirjoittanut 05.02.2018 klo 19:15

Hei, Saloka.☺️❤️☺️ Onko flunssainen olo mennyt jo pois, vai jatkuuko se? Mä kävin tänään hierojalla, ja selkä on nyt kipeä. Mua melkein itkettää. Ikävä on miestä kai niin kova.

Haluaisin satuttaa itseäni. Tuntuu, että, menen pian nukkumaan.

Voimia sulle!😍

Käyttäjä saloka kirjoittanut 05.02.2018 klo 19:41

selvisin tästä päivästä. 10 tuntia liesussa ja jalat huutaa hallelujaa. Väsy painaa ja kipuja joka puolella.

Kävin siellä Sylissä tänään. Pitäis varmaan 21. pvä mennä sinne taas. Olisi keskiviikkona, mut mulla on jo silloin aika paljon menoja.

Tyttö sai aamulla miggekohtauksen taas. Onneks yli huomenna on n euro ja toivon että sieltä saisi apua, eikä vaan lämmintä kättä.

Isä menee huonompaan kuntoon. Äiti väittää isän pelleilevän koko ajan. Et huvikseen heittää ruokaa lattialle ja kahvinsa päälle ja ei tottele käskyjä tai leikkii lasta. Ei äiti tajuu et se on sitä sairautta. TOinen tekee toista ja toinen toista. Mut onneks mun tietoon ei ole tullu kaatumisia enää, sen lääkenoston jälkeen. Miksei äiti jo luovuta. Ei se auta mulle vinkuu ettei jaksa. Mä tiän sen jo ilman vinkumattakin.
Eilen oli episodi. Äiti alko marmattaa kun ei siellä ollu taaskaan kukaan käyny. Mä ärähin siihen kyl, et tyttö oli käynyt siellä. Loppujen lopuksi tuli selville, että isä ei ole muistanut koko tytön käyntii. Hän yritti vielä puhelimessa sanoo ettei ole käynyt. Puhelin... kun äiti antaa ja sanoo et puhu siihen...

Käyttäjä jaana6 kirjoittanut 06.02.2018 klo 18:47

Hei saloka.
Etkö voisi ensin tervehtyä flunssasta ja hoitaa asioita ja menoja sen jälkeenpäin vasta?☺️❤️